بهترین درب چشمی اتوماتیک

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین درب چشمی اتوماتیک

بهترین درب چشمی اتوماتیک

صنعت ابزار و تجهیزات در دنیای مدرن امروز پیوسته در حال پیشرفت و گسترش است. صنعت وسایل و سیستم‌های امنیتی نظیر درب‌های ورودی منازل، ادارات، دفاتر و سایر اماکن عمومی یا خصوصی یکی از بخش‌های مورد توجه در این زمینه محسوب می‌شود که با رشد روز افزون تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های هوشمند، در حال به‌روز شدن هستند. یکی از دستاوردهای مهم این پیشرفت افزایش کارایی انواع درب‌ها و کارکرد اتوماتیک آن‌هاست. درب اتوماتیک شیشه‌ ای، درب چشمی اتوماتیک و سایر درب‌های اتوماتیک نمونه‌هایی پرکاربرد به حساب می‌آیند که نشان از افزایش بازدهی و کارایی آن‌ها دارد.

 

امروزه انواع درب‌های اتومات با تقاضای زیادی در بازار مواجه می‌شوند. این سری از درب‌ها بسته به نوع کارایی و میزان بازدهی در عملکرد خودکار خود، کاربردهای متفاوتی دارند؛ به همین دلیل ممکن است ما در هر جایی و با هر نوع کارایی ویژ‌ه‌ای، نمونه‌ای از نوع اتومات درب‌ها را ببینیم. درب اتوماتیک کشویی یا جک‌دار پارکینگ، درب‌های تلسکوپی، درب‌های کرو ادارات یا حتی درب اتوماتیک مغازه نمونه‌های بارزی از کاربرد گسترده این سری از درب‌ها هستند. شرکت آتی در فعال در زمینه تخصصی انواع درب‌ها و خصوصا درب‌های اتوماتیک است که قادر به تامین نیاز و تقاضای مشتریان با بیشترین تنوع، بالاترین کیفت و مناسب‌ترین قیمت است.

 

انواع درب‌های اتومات آتی در

انواع درب اتوماتیک در زندگی و جوامع امروزه نقش پر رنگی ایفا می‌کنند. این سری از درب‌ها با ویژگی‌هایی که دارند، کاربرد مدرن و فرآوری را نسبت به انواع درب‌های کلاسیک و معمولی به متقاضیان و مشتریان معرفی کرده‌اند، به همین دلیل خیلی زود به طور عمده جایگزین انواع معمولی درب‌ها شده‌اند. کاربرد هر نوع درب اتومات نظیر درب اتوماتیک شیشه‌ای برای محلی خاص مناسب است که بستگی به نوع درب و مشخصه‌های ساختاری، فنی و ظاهری آن دارد. انواع درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای آتی در برای کاربردهای خاص شامل موارد زیر هستند.

 

درب اتوماتیک شیشه‌ ای کشویی

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با توجه به ساختار ساده، شفافیت و ویژگی‌های خاصی که به لحاظ متریالی دارند، کاربرد فراگیر و ‌گسترده‌ای پیدا کرده‌اند. درب‌های شیشه‌ای معمولا در اولویت انتخاب برای ساختمان‌های پر رفت و آمد و پر ورود و خروج خواهند بود. در ادارات دولتی و خصوصی، دفاتر کار، پاساژهای تجاری، مغازه‌ها و سایر اماکن مشابه می‌توان به وفور نصب این درب‌های اتومات را مشاهده کرد.

 

به طور کلی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به واسطه حجم کمتر، وزن نسبتا سبک‌تر و استهلاک کمتر نسبت به سایر انواع فلزی، آلومینیومی و چوبی، برای ساخت و تعبیه به صورت سفارشی مناسب‌تر هستند. یکی از انواع شیشه‌ای درب‌های اتومات، نوع ریلی یا کشویی است. این نمونه معمولا با محدودیت‌های ابعاد و اندازه محل نصب و اجرا سازگار خواهد شد و به دلیل اشغال کمتر فضا و مکانیزم روان از سایر انواع پر کاربردتر هستند.

 

بهترین درب چشمی اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای روی ریل‌های تعبیه شده متحرک خواهند بود. این سری درب‌ها به صورت ساده یا تلسکوپی، بسته به محل نصب و تقاضای مشتریان نصب و اجرا خواهند شد. مکانیزم عمل این درب‌ها متاثر از سنسور چشمی که در بالای درب نصب می‌شود، خواهد بود. درب اتوماتیک مغازه‌ها عمدتا از نوع شیشه‌ای هستند تا ضمن کارکرد خودکار، امکان نمایش فضای داخلی مغازه و محصولات قابل فروش نیز وجود داشته باشد. ضمن اینکه بسته به نوع سکوریت‌ اجرایی، انواع مشجع و غیر شفاف نیز وجود دارند که قابل نصب و اجرا هستند.

درب اتوماتیک شیشه‌ ای کرو

انواع درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای کرو یا همان گردان، نمونه‌های دیگری از انواع درب چشمی اتوماتیک هستند. این سری از درب‌ها برای ورودی ساختمان بانک‌ها، مجتمع‌های تجاری، ساختمان ادارات و ارگان‌های دولتی، هتل‌ها، شرکت‌ها و سایر ساختمان‌های مشابه طراحی و اجرا می‌شوند.

 

ساختار و ظاهر جذاب‌تر درب‌های کرو کاربرد آن‌ها را برای ورودی ساختمان‌های مجلل‌تر ویژه کرده است. نمای مدور و نیم دایره‌ای شکل این درب‌ها باعث جلب توجه و جلوه شکیل‌تر خواهد شد. درب‌های کرو مکانیزم مشابه با درب‌های کشویی و ریلی دارند؛ اما شکل نصب و تعبیه ریل‌ها، همچنین شکل ساختاری سکوریت‌های متفاوت و دارای میزان مشخصی از انحنا خواهد بود که جزئیات آن بستگی به ابعاد و مشخصه‌های محل نصب و سفارش‌دهنده اجرا می‌شوند.

 

درب‌های کرو با توجه به ساختار پیشرفته‌تری که نسبت به انواع درب‌های معمولی و ریلی دارند، نیاز به تخصص بالا و مطمئن در فرآیند تولید، همچنین نصب و اجرا دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا لزوما از شرکت‌های معتبر، با سابقه و متخصص اقدام به خرید و نصب کنید. آتی در انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کرو را با راندمان، سرعت حرکت بالا، کارایی تضمین شده و البته با حداقل قیمت به شما ارائه خواهد داد.

 

بهترین درب چشمی اتوماتیک

سایر درب‌های اتوماتیک آتی در

درب‌های کرکره‌ای

درب‌های آلومینیومی

درب‌های جک‌دار

درب‌های سریع صنعتی

درب ضد حریق

 

ویژگی‌های محصولات آتی در

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ ای آتی در مطابق با استانداردهای معتبر روز دنیا و تحت مقیاس‌های صنعتی عرضه می‌شوند. شرکت آتی کیفیت و استانداردهای فنی را در اولویت عرضه محصولات خود قرار داده است. همچنین امنیت و کارایی محصولات این شرکت در بالاترین سطوح ارائه خواهند شد.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر دامنه اجرای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بسیار گسترده شده است و در برخی از موارد مانند درب‌های بیمارستان نیاز به مکانیزم باز و بسته شوندگی سریع و عدم بروز نقص فنی در بلندمدت وجود دارد، اطمینان از مولفه‌های فنی در محصولات آتی در، بسیار حائز اهمیت است.

 

اهداف و چشم اندازهای آتی در

شرکت صنعتی و تخصصی آتی در “https://www.atidoor.com/” با سابقه‌ای ۱۸ ساله گام‌های موثری در زمینه توسعه در عرضه و رفع نیاز بازار یراق آلات، تجهیزات صنعتی و انواع درب‌ اتوماتیک برداشته است‌. وجود تنوع در محصولات خصوصا انواع درب اتوماتیک شیشه‌ ای شاخصه بارز دیگری از محصولات نوین این شرکت با سابقه است که با تجربه و تخصص قابل توجه خود، گام در مسیر ارائه انواع یراق آلات صنعتی و سیستم‌های هوشمند درب‌های اتوماتیک می‌کند.

 

این شرکت در چشم اندازهای پیش روی خود قصد دارد تا با تکیه بر تخصص و تعیین اولویت‌های بازار تقاضا اقدام به تامین نیاز مشتریان در بالاترین سطوح فنی و کیفی کند؛ چرا که صنعت یراق آلات و درب‌های اتوماتیک یکی از صنایع پرکاربرد، مهم و حساس محسوب می‌شود و تنها کیفیت بالای محصولات رمز ماندگاری و رضایت مشتری خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت