چگونگی تشخیص بهترین دوربین لامپی در بازار

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونگی تشخیص بهترین دوربین لامپی در بازار

فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا مرجع اصلی فروش انواعه دوربین مدار بسته است . دوربین های مدار بسته لامپی و هوشمند با نام های دوربین لامپی، دوربین لامپی مخفی و لامپ دوربین دار نیز شناخته می شود. دوربین مداربسته لامپی، از نوع فیش آی یا چشم ماهی (Fish Eye) است و محدوده دیدی ۳۶۰ درجه را فراهم می کند. این دوربین برای یک سالن حدود ۸۰ متری مناسب است و می تواند تمام این محدوده را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. البته باید توجه داشت که این نوع دوربین، تنها سیستم مداربسته ای نیست که محدوده دید وسیع دارد. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در انواع مختلفی در بازار موجود است.

 

مزایای دوربین مدار بسته لامپی 

بهترین دوربین لامپی نیز مانند دیگر تجهیزات ساخت بشر با ویژگی های گوناگونی توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می شود. در زیر تعدادی از مزایای دوربین لامپی آورده شده ولی اگر در مورد امکانات این محصول سوالی دارید یا همکاران من در بخش پشتیبانی فروشگاه دیاکالا از طریق تلفن 02146083954 و یا 09900887188 تماس بگیرید.  در زیر به مواردی از مزیت های یک دوربین مدار بسته لامپی فارغ از مدل و مارک اشاره کرده ایم:

 

قیمت مناسب دوربین های لامپی

اگر قیمت انواع دوربین مداربسته لامپی را با سایر دوربین های مداربسته تحت شبکه مقایسه ای اجمالی کنید به آسانی خواهید دید که خرید دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر یک دوربین شبکه ساده بدون درگاه مموری و وای فای تقریبا ۲ برابر دوربین لامپی قیمت دارد و در ضمن بدون دستتگاه ذخیره ساز امکان انتقال تصویر روی تلفن همراه را ندارد .

 

لنز ۳۶۰ درجه و زاویه دید وسیع لامپی

 دید وسیع دوربین لامپی به شما این امکان را می دهد که تصویری کلی و وسیع از محیط داشته باشد . زاویه دید دوربین لامپی به صورتی است کل محیط را بصورت ۳۶۰ درجه دید کامل دارد. در دوربین های لامپی از لنز فیشای استفاده شده که در آن واحد زاویه دید ۴ دوربین مداربسته را به شما خواهد داد.

 

یک لامپ دورلبین دار مجهز به بیسیم (وای فای)

دوربین های لامپی دارای وای فای داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصویر دوربین را بوسیله اتصال مستقیم یا اتصال اینترنتی مشاهده نمایند.

 

پشتیبانی از مموری کارت براس ذخیره تصاویر

دوربین های لامپی علاوه بر فیلمبرداری و ارسال تصاویر زنده می تواند تصاویر را بر روی مموری مارک ذخیره کند. این ذخیره سازی بصورت ۲۴ ساعته یا با تشخیص حرکت مقدور است.

 

اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر به بهترین نحوه

با نصب اپلیکیشن دوربین های لامپی روی تلفن همراه خود می توانید علاوه بر مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده، مدیریت کاملی بر روی دوربین خود داشته باشید. اپلیکیشن دوربین لامپی روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

 

توانایی تشخیص حرکت توسط دوربین لامپی

دوربین های لامپی می توانند حرکت را در محیط تشخیص دهند و بسته به تنظیمات اتخاذ شده هنگام تشخیص حرکت فیلم را ضبط کرده یا به تلفن همراه مالک دستگاه نوتیفیکیشن دهند.

 

لامپ دوربینی مجهز به میکروفن و اسپیکر داخلی

دوربین های لامپی علاوه بر دریافت و ذخیره صدا این امکان را به شما خواهند داد که بوسیله اپلیکیشن از طریق اسپیکر دوربین صحبت کنید.

 

نصب این دوربین مدار بسته  بدون سیم کشی

بزرگترین مزیت دوربین لامپی نصب آسان و بدون سیم کشی آن است. دوربین های لامپی بدون نیاز به حتی یک متر کابل کشی بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی می توانید آن را راه اندازی نمایید.

 

راه اندازی آسان و سریع مثل لامپ

تقریبا تمامی خریداران دوربین های لامپی با هر سطح از دانش در مورد دوربین های مداربسته، دوربین لامپی را خود نصب می کنند و نیازی به حضور نصاب نمی بینند.

چگونگی تشخیص بهترین دوربین لامپی در بازار

 

نصب دوربین لامپی چگونه است؟

برای نصب دوربین مدار بسته لامپی نیاز به هیچ دانش فنی پیشرفته ای نیست چرا که این دوربین ها به سادگی و بدون نیاز به سیم کشی برق یا تصویر، قابل نصب هستند. دوربین لامپی برق خود را از سرپیچ لامپی که به آن متصل شده، تامین می کند و به علاوه برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه ضبط جدا ندارد. برای نصب دوربین لامپی باید گام های زیر به ترتیب برداشته شود. دوربین لامپی مناسب برای استفاده در منزل، محل کار، مراقبت از کودکان، مراقبت از سالمندان، نظارت بر مطالعه کودکان درب خانه و کلیه مکان هایی که قابلیت نصب این دوربین را دارا می باشد می توان به راحتی استفاده نمود.

 

رنج قیمت دوربین لامپی چقدر است

چگونگی تشخیص بهترین دوربین لامپی در بازار

مهمترین فاکتور در مورد قیمت دوربین مداربسته لامپی، کیفیت تصویر و شفافیت تصویر است. مدل های متنوعی از دوربین لامپی با قیمت های متفاوت وجود دارد که این تفاوت قیمت عمدتا در اثر سطح کیفیت تصویر تعیین می شود. بهترین دوربین مدار بسته لامپی در حال حاضر انواع دوربین های لامپی کوپر COOPER , هیترون HITRON و وایفایر WIFIER هستند. در کل و با توجه به امکانات فراوان انواع دوربین های لامپی می توان گفت که دوربین لامپی از نظر قیمت یکی از مقرون به صرفه ترین دوربین های مداربسته بی سیم در بازار ایران است.

 

معایب دوربین لامپی

مواردی که در دوربین لامپی به عنوان مزیت یاد شد ممکن است برای برخی از مصارف خاص به مشکل دوربین مدار بسته لامپی تبدیل شوند . برای مثال اینکه دوربینهای لامپی دارای لنز 360 هستند برای مکان هایی که به دقت بالا نیاز دارند ضعف محسوب می شود چون لنز های 360 درجه جهت دید کلی با جزئیات کم طراحی شده اند .

چگونگی تشخیص بهترین دوربین لامپی در بازار

اگر مشتاقید انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری را بشناسید می توانید به فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس DiyaKala.com مراجعه کنید و یا با تلفن ۴۶۰۸۳۹۵۴ تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت