بهترین روش خانه تکانی و نظافت ساختمان (+پیشنهاد ویژه)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین روش خانه تکانی و نظافت ساختمان (+پیشنهاد ویژه)

با نزدیک شدن به عید و ایام خانه تکانی، احتمالا شما هم در تکاپوی این زمان به دنبال فرد یا افرادی هستید که اقدام به نظافت منزل یا ساختمان شما کنند و با منصفانه‌ترین قیمت، بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات را به شما ارائه کنند، بهتر است که در این مطلب همراه ما باشید چرا که در کنار معرفی اپلیکیشن خدماتی استادکار به شما کمک می‌کنیم تا در این زمینه از خدمات بی نظیری بهره مند شوید.

 

نظافت منزل و آپارتمان توسط نظافتچی‌های حرفه ای

در ایام خانه تکانی ما حتما باید به فکر نظافت منزل خود به صورت حرفه ای باشیم! برای این کار استفاده از نظافتچی آقا یا خانم، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که در این حوزه داریم، اما چطور بهترین نیروهای خدماتی در این زمینه را پیدا کنیم؟ از کجا مطمئن باشیم که قیمت دریافتی توسط آن‌ها منصفانه است؟ چگونه می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات بهترین نیروهای نظافتچی آقا یا خانم استفاده کنیم؟

استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی در زمینه خدمات نظافت منزل تهران و کرج و اصفهان است که اقدام به ارائه تمامی خدمات روزمره در این زمینه به صورت آنلاین می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از استادکار به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خدمات بی نظیر ساختمانی، نظافت، تاسیسات، آموزش و مشاوره، بنایی و … دسترسی داشته باشید.

 

شما می‌توانید در رابطه با خدمات نظافت منزل استادکار، توقع خدمات زیر را داشته باشید:

 

نظافت منزل توسط خانم یا آقا

ارائه تمامی خدمات یک شرکت خدمات نظافتی بی نظیر

نظافت پذیرایی و اتاق‌های آپارتمان و خانه

نظافت در محل در تمامی نقاط تهران و کرج

جارو زدن و گردگیری لوازم منزل

نظافت و شستن سرویس بهداشتی و حمام

پاک کردن شیشه و پنجره داخلی ساختمان

نظاف کابینت و لوازم آشپزخانه

شستن ظروف و لباس‌ها

و …

 

چگونه از خدمات نظافت منزل استاد کار استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات استادکار در این زمینه کافی است که بعد از مراجعه به سایت یا اپلیکیشن استاد کار و پیدا کردن خدمت نظافت منزل، تنها کافی است که بعد از انتخاب خدمت و پر کردن پرسشنامه آن، سفارش خود را به صورت رایگان ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، می‌توانید از سوی خدمت رسانان اپلیکیشن استادکار در رابطه با این موضوع که چه شخص یا اشخاصی برای نظاف منزل شما مراجعه کنند بر اساس قیمت و امتیازهای آن‌ها، تصمیم‌گیری کنید.

مدنظر داشته باشید که تیم پشتیبانی استادکار به واسطه تجربه ای چند ساله که در این زمینه دارند، می‌توانند در تمامی مراحل سفارش شما کنارتان باشند و به شما کمک کنند که بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

بهترین روش خانه تکانی و نظافت ساختمان (+پیشنهاد ویژه)

خدمات نظافت مشاعات و ساختمان

نظافت و بهداشت از جمله اصول مهم زندگی است که باید به آن توجه داشته باشیم! ما با رعایت اصول بهداشتی در محیط زندگی و محل کارمان، می‌توانیم زندگی بهتر و پاکیزه تری را تجربه کنیم. برای استفاده از خدمات نظافت راه پله و مشاعات و ساختمان بهتر است که در این زمینه مدنظر داشته باشید، استفاده از افراد حرفه ای که سابقه تجربه تمیز کردن پارکینگ، راه پله‌ها و حیاط را داشته باشند، کار چندان راحتی نیست.

شما نمی‌توانید به هرکسی برای تمیز کردن خانه خود اعتماد کنید. برای تمیز کردن محیط خانه، بهتر است که از فرد یا افرادی استفاده کنید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشند. همچنین مسئولیت پذیر بودن و قابل اعتماد بودن هم از ویژگی‌های دیگری است که می‌توانید برای یک نظافتچی آقا یا خانم در نظر بگیرید.

 

شما برای نظافت ساختمان در تهران می‌توانید، توقع خدمات زیر را از نیروهای خدماتی و خدمت رسانان استادکار داشته باشید:

 

نظافت ساختمان در تمامی نقاطی که اپلیکیشن استادکار حضور دارد!

نفاظت راه پله، شستن دیوارها و نرده‌ها

نظافت مشاعات، پارکینگ و حیاط

نظافت محوطه لابی و پشت باک

نظافت محوطه استخر، سونا و جکوزی

نظافت سالن اجتماعات و سالن ورزش

پاک کردن شیشه پنجره‌های داخلی ساختمان

و …

 

چگونه از خدمت نظافت مشاعات ساختمان استفاده کنیم؟

شما می‌توانید برای استفاده از این خدمت، ابتدا اپلیکیشن استادکار را نصب کرده و سپس بعد از ثبت نام در آن به راحتی سفارش نظافت ساختمان خود را به صورت رایگان ثبت کنید. به این طریق، شما می‌توانید از این طریق به بهترین نظافتچی‌های منطقه زندگی خود برای خانه تکانی در ایام عید، دسترسی داشته باشید و با مناسب‌ترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بهترین خدمات در این زمینه بهره ببرید.

 

با اپلیکیشن استادکار بهتر آشنا شوید!

استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن‌های خدماتی است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این اپلیکیشن با ارائه خدمات بی نظیر در این زمینه توانسته به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات در این حوزه را به افراد مختلف ارائه دهد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات گوناگون استادکار (بیش از 100 خدمت)، مطمئن باشید که از نیروهای فنی، حرفه ای و بی نظیری در این زمینه استفاده خواهید کرد.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا تابحال از خدمات اپلیکیشن استادکار استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با دیگران در بخش مربوطه به اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب سایت