بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر تقریبا برای تمامی کسب و کار ها اهمیت بازاریابی آنلاین مشخص شده و هر شرکتی می داند برای موفقیت بیشتر در حوزه خود، نیاز به حضور فعالانه در فضای آنلاین و انجام کمپین های دیجیتال مارکتینگ دارد؛ اما این تازه شروع کار است. اگر قصد برون سپاری فعالیت های آنلاین کسب و کار خود را دارید، انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مطابق با نیاز ها می تواند موفقیت بسیار خوبی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد.

پیش از معرفی برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران، بد نیست کمی به معیار های انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ مناسب بپردازیم.

 

چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

 

پیش از آنکه وارد انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ شویم، بهتر است نگاهی به لیست خدمات این آژانس ها بیندازیم. در اینجا ما به بررسی یک آژانس فول سرویس میپردازیم که تمامی خدمات را به بهترین نحو ارائه میدهد. البته بسیاری از شرکت ها هم صرفا یک یا چند تا از سرویس های زیر را به مشتریان خود عرضه می کنند.

 

خدمات اصلی آژانس های دیجیتال مارکتینگ

 

طراحی سایت و برنامه نویسی

همواره گفتیم که طراحی سایت یکی از اصلی ترین پایه های کسب و کار آنلاین است. هر میزان کسب و کار شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام قوی و قدرتمند باشد، باز هم طراحی سایت نیازی است که نبود آن باعث سست شدن پایه های هر کسب و کاری می شود.

 

معمولا تیم فنی هر آژانس دیجیتال مارکتینگ متشکل از برنامه نویس هایی است که برای توسعه بک اند و فرانت وبسایت و اپ های موبایل تلاش می کنند. طراحی سایت هم بر اساس CMS شخصی و برنامه نویسی شده اختصاصی صورت می گیرد و هم بر اساس CMS متن باز وردپرس.

 

طبیعتا هزینه و زمان طراحی سایت وردپرسی نسبت به طراحی سایت اختصاصی بیشتر است و همین مورد اکثر شرکت ها را به سمت طراحی سایت وردپرسی سوق داده است.

 

سئو و بهینه سازی سایت

سئو یا بهینه سازی سایت برای دریافت رتبه بهتر در موتور های جستجو از جمله اصلی ترین خدماتی است که معمولا آژانس های دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار ها ارائه می دهند. موتور های جستجو مانند گوگل از الگوریتم های مشخصی برای رتبه بندی وبسایت ها تبعیت می کنند که رعایت این موارد بطور کلی منجر به بهبود تجربه کاربری می شود.

سئو مقوله ای بسیار پیچیده و در عین حال ساده است که نیاز به بینش و تجربه بالایی دارد. برای کسب و کار هایی که تخصص دیگری دارند شاید کمی سخت باشد با یادگیری سئو بخواهند آن را برای خود به کار ببرند، بنابراین استخدام و برون سپاری این خدمات به یک شرکت سئو می تواند بسیار موثر باشد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله سئو چیست ایران وب لایف به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://www.iranweblife.com/seo/

دیزاین و طراحی گرافیکی

در ایران عمدتا دیجیتال مارکتینگ را با ایده ها و طرح های فانتزی و خلاقانه می شناسند. دیزاین و گرافیک به هر نوعی برای تعامل مشتری با کسب و کار ها در وبسایت یا شبکه اجتماعی لازم است. شناخت کامل فضای کاری حوزه کسب و کار شما، تخصص فنی بالا و ارائه طرح های گوناگون از جمله ویژگی های دیزاین شرکت های برتر این حوزه است.

 

عکاسی و طراحی تصاویر

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی بخصوص برای کسب و کار هایی که نیاز به برندسازی و نشان دادن خود در فضای آنلاین دارند، بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می دانیم گاهی اوقات یک تصویر در کسری از ثانیه هزاران کلمه را به مخاطب منتقل میکند پس به هیچ وجه قدرت تصاویر و عکاسی را دست کم نگیرید.

 

مشاوره کسب و کار

دریافت مشاوره در هر بخشی از کسب و کار آنلاین، چه راه اندازی، چه اجرا و یا گزارش گیری و نظارت باشد، می تواند به افزایش سرعت رشد شرکت کمک کند. مشاوره سئو بخصوص در کسب و کار های کوچکی که خود فرد قرار است آن را بهینه سازی کند، بسیار موثر است.

 

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی مانند گوگل ادز، تبلیغات بنری، نیتو و … ممکن است کار سختی نباشد و هر فردی بتواند کمپین مورد نظر خود را با شارژ مالی راه اندازی کند. اما بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی مانند گوگل ادز سهم بسیار بالایی در کاهش هزینه های تبلیغات شرکت دارد.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

معیار های انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

اهداف خود را مشخص کنید.

دانستن اهداف کسب و کار به شما کمک می کند تا آژانس بازاریابی برتر را بر اساس آنچه که ارائه می دهد انتخاب کنید. به عنوان مثال اکثر کسب و کار ها در ابتدای فعالیت نیاز به طراحی سایت خوب، خدمات عکاسی، شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی، بهینه سازی و سئو برای ورودی ارگانیک و … هستند. مسلما برای این سبک از کسب و کار ها بهتر است از آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس استفاده کنند. دانستن اینکه از دیجیتال مارکتینگ چه می خواهید اولین قدم در انتخاب یک شرکت مطمئن است.

 

دنبال روابط محکم باشید.

در تحقیق خود برای یافتن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ، دنبال روابط سازنده و مستقیم باشید. اکثر فرایند های بازاریابی آنلاین نیاز به تعامل مستقیم و پر تعدد تیم فنی آژانس و شما دارد؛ پس به دنبال شرکتی باشید که راه های ارتباطی مستقیم را به شما ارائه می دهد و در پاسخگویی مستمر زبانزد باشد.

 

از چیزی که می بینید رضایت دارید؟

یکی از جالب ترین قسمت ها در انتخاب یک آژانس در هر بخشی، نگاهی به وضعیت خود آنهاست. اگر درخواست طراحی سایت دارید آیا از وبسایت طراحی شده برای خود آنها رضایت دارید؟ در زمینه سئو آیا حرفی برای گفتن دارند؟ در زمینه عکاسی تبلیغاتی چطور؟

استراتژی هایی که هر آژانس برای موفقیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیش می گیرد می تواند متفاوت باشد اما انتخاب صحیح این استراتژی ها متناسب با بیزینس مدل شما بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های بازاریابی آنلاین، مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست را مطالعه نمایید.

 

تخصص تیم فنی

اگر در نهایت بخواهیم نگاه کنیم، نتیجه ای که کسب و کار شما از یک آژانس می گیرد، اولویت اصلی است. دانستن میزان مهارت، دانش فنی و تحصیلات آکادمیک تیم فنی مانند سرپرست عملیاتی هر پروژه، مدیر هر پروژه و کارمندان تولید محتوا و … بسیار مهم است.

دیگران چه می گویند؟

خواندن نظرات مشتریان هر شرکت در گوگل مپ، دایرکتوری های محلی و حتی مقایسه شرکت ها در سایت های معتبر می تواند در انتخاب شما نقش موثری داشته باشد. صحبت با مشتریان نیز می تواند گزینه خوبی برای درک بهتر از رابطه شرکت با کارفرما ها به شما بدهد.

 

وعده های فریبنده یا حقیقی؟

اگر یک آژانس بازاریابی وعده های عجیب و غریب بدهد مانند به دست آوردن 10 هزار دنبال کننده اجتماعی در یک ماه زمانی که شما حتی هنوز حضور اجتماعی آنلاین ندارید یا رسیدن به رتبه های برتر گوگل در مدت زمان کوتاه و قول رتبه مشخص دادن، مطمئن باشید این گزینه مناسبی برای فعالیت بلند مدت نیست.

 

سابقه فعالیت و نمونه کار ها

چند سال است که آژانس در زمینه طراحی سایت، سئو و … فعالیت دارد؟ این شاخص شاید زیاد دقیق نباشد اما کسب و کاری که در حوزه خود بیش از 5 سال دوام بیاورد، احتمالا کار خود را بلد است.

داشتن نمونه کار موفق در زمینه شبکه های اجتماعی، سئو، طراحی سایت، عکاسی و … می تواند اطمینان خاطری به شما بدهد که تا چند سال دیگر نام شما نیز بین پروژه های موفق این آژانس خواهد آمد.

 

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران

همانطور که توضیح دادیم، انتخاب یک گزینه به عنوان بهترین وجود ندارد؛ چراکه بین چند آژانس دیجیتال مارکتینگ شاخص، هر کدام که بیشتر با خواسته ها و اهداف مجموعه شما متاسب باشد بهترین گزینه است.

یکی از آژانس های شاخص در حوزه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار ها، ایران وب لایف است. این مجموعه به مدیریت مهندس امین رزاق خواه، با توجه به حدود 7 سال فعالیت مستمر از سال 93 که در حوزه ارائه خدمات طراحی سایت اختصاصی وارد این عرصه شد، تا به امروز تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ را پوشش داده است.

از جمله مشتریان این مجموعه می توان به مجموعه کارخانجات تولیدی پاکسان، اکسیر کادوس، مجموعه داروسازی دکتر عبیدی، تنسر، مجتمع چاپی سیناپکینگ، فوراور ایران و … در زمینه های مختلف طراحی سایت، سوشال مدیا، سئو، تبلیغات و عکاسی اشاره داشت.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ می توانید به وبگاه این مجموعه به نشانی iranweblife.com مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت