بهترین محصولات اصل فیلیپس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین محصولات اصل فیلیپس

فیلیپس یک کمپانی معروف هلندی است که در سال 1891 میلادی تأسیس شد و اعتبار بالایی در بازار دارد. فعالیت این کمپانی با تولید لامپ شروع شد و امروزه اغلب ما این برند را با محصولات خانگی باکیفیتی که دارد می‌شناسیم. فروشگاه‌های بسیاری در ایران مشغول فروش محصولات فیلیپس هستند؛ اما محصولات اصل فیلیپس در ایران به‌سختی یافت می‌شوند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات فیلیپس می‌توان به استحکام بسیار بالا، طول عمر زیاد و قدرت موتور بی‌نظیر این محصولات اشاره کرد. این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده‌اند که فیلیپس طرفداران زیادی در سراسر ایران و جهان پیدا کند.

 

پرفروش‌ترین محصولات فیلیپس کدام‌اند؟

بخش اصلی فعالیت کمپانی فیلیپس مربوط به تولید لوازم‌ خانگی است. در کنار این محصولات، فیلیپس توانسته محصولاتی مرتبط با زیبایی و سلامت را نیز به بازار ارائه کند که تقریباً تمامی آن‌ها بسیار محبوب هستند. برخی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات اصل فیلیپس که کیفیت بسیار بالایی هم دارند عبارت‌اند از:

 

1. اتو موی فیلیپس

یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات اصل فیلیپس، اتو موی آن است. فیلیپس همواره در تلاش بوده تا نوآوری‌هایی را در محصولات خود به کار ببرد و نیاز مشتریان را به‌خوبی برطرف کند و در تولید اتو مو، توانست بسیار موفق عمل کند. اتو موهای فیلیپس دوام بسیار بالایی دارند و در گذر زمان کارایی آن‌ها کاهش نمی‌یابد. همین ویژگی‌ها باعث شده تا فیلیپس اولین انتخاب برای خریداران اتو مو و به‌خصوص سالن‌داران باشد.

 

2. سشوار فیلیپس

کمپانی فیلیپس سشوارهای بسیار متنوعی را با اهداف مختلف طراحی و روانه بازار کرد. توان هر سشوار منحصربه‌فرد و مناسب مصرف خاصی است. محصولات اصل فیلیپس ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و سشوار فیلیپس نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌کار بردن تکنولوژی ThermoProtect در سشوارهای فیلیپس، از داغ‌ شدن بیش از حد سشوار جلوگیری می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود طول عمر دستگاه افزایش چشمگیری پیدا کند.

 

3. ریش ‌تراش فیلیپس

یکی دیگر از محصولات اصل فیلیپس که شهرت زیادی دارد، ریش ‌تراش فیلیپس است. می‌توان ادعا کرد که تمامی فروشندگان همواره از ریش ‌تراش این برند، به‌عنوان برترین محصولات موجود در بازار ایران یاد می‌کنند. این ریش‌ تراش‌ها ضد آب هستند و تیغه‌های آن حداقل 15 سال عمر می‌کنند.

بهترین محصولات اصل فیلیپس

4.  آبمیوه‌گیری

آبمیوه‌گیری یکی از ملزومات هر خانه‌ای محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های آبمیوه‌گیری فیلیپس پایه ضد لغزش، بدنه  آلومینیومی، تیغه‌های استیل ضد زنگ و سیستم ضد چکه آن است. دستگاه‌های چندکاره این برند از قابلیت تنظیم سرعت هم برخوردار هستند. تنوع آبمیوه‌گیری در برند فیلیپس بسیار زیاد است. بهتر است هنگام خرید ظرفیت مخزن و توان موتور را متناسب با نوع مصرف خود انتخاب کنید.

 

5.  پلوپز

پلوپز یکی از لوازمی است که کاربردهای فراوانی دارد؛ اما ممکن است چندان به آن توجه نشود. همان‌طور که اشاره کردیم محصولات اصل فیلیپس ویژگی‌هایی دارند که باعث تمایز آن با دیگر برندها می‌شود. پلوپزهای فیلیپس نمایشگری برای نمایش وضعیت و همچنین چندین برنامه پخت مختلف دارند. قابلمه این پلوپز چندلایه و بسیار ضخیم است و باعث می‌شود غذاها به بهترین شکل پخته شوند. تنظیم زمان شروع پخت و گرم نگه‌ داشتن غذا تا یک روز از دیگر ویژگی‌های این محصول باکیفیت است.

 

6.  چرخ گوشت

اگرچه چرخ گوشت جزو لوازم مهم خانه شمرده نمی‌شود، اما کاربردهای زیادی دارد. تیغه چرخ‌گوشت‌های فیلیپس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که زنگ نمی‌زند و به‌راحتی کند نمی‌شود. در صورت کند شدن نیز می‌توانید آن را تیز کرده و تا مدت طولانی استفاده کنید. چرخ گوشت فیلیپس تیغه‌هایی با ابعاد مختلف دارد و می‌تواند در مدت کوتاهی، گوشت را چرخ کند.

بهترین محصولات اصل فیلیپس

7.  سرخ ‌کن بدون روغن

سرخ‌کن air fryer یا سرخ ‌کن بدون روغن فیلیپس، همان‌طور که از نامش پیداست قابلیت سرخ ‌کردن مواد غذایی بدون روغن را دارد. سرخ‌ کن‌های معمولی نیاز به روغن بسیار زیادی دارند اما سرخ ‌کن بدون روغن، غذاهای سالم‌تر و درعین‌حال کم‌هزینه‌تری را آماده می‌کند. این سرخ ‌کن قابلیت تشخیص نوع غذا دارد و همچنین جنس بدنه آن نچسب است. پنل‌های لمسی و آنالوگ و سرآشپز هوشمند نیز از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این دسته از محصولات اصل فیلیپس هستند.

 

8.  گوشت‌کوب برقی فیلیپس

گوشت‌کوب‌های فیلیپس قابلیت تنظیم سرعت‌های بسیار مختلفی را دارند و به‌منظور خرد کردن و رنده‌ کردن و حتی در برخی موارد برای مخلوط ‌کردن یا هم زدن مواد غذایی به کار می‌روند. این گوشت‌کوب‌ها تیغه‌های ضد زنگ دارند و همچنین توان موتور آنان بسیار بالاست. محفظه‌ای که برای گوشت‌کوب‌های برقی فیلیپس به کار می‌رود شفاف است تا بتوانید میزان خرد شدن غذا را کنترل کنید.

 

9.  بخارشوی فیلیپس

بخارشوی فیلیپس ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که قطعاً اطلاع از آن‌ها را شما را مجاب به خرید این محصول می‌نمایند. قدرت بخارشوی‌های فیلیپس بسیار بالاست و بخاری با فشارقوی تولید می‌کنند که لکه‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن پاک شوند؛ به همین جهت هنگام استفاده از این دستگاه نیاز به هیچ شوینده خاصی ندارید. میزان بخار این محصول به شکلی کنترل شده است که سطح مورد نظر شما به‌سرعت خشک می‌شود. همچنین ازآنجاکه این محصول نوعی جارو است، زباله‌ها را به‌خوبی مکش می‌کند. درنهایت نیز پدهای قابل شستشوی این دستگاه باعث شده که تا محصولی مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان باشد.

 

10.جاروبرقی فیلیپس

یکی از مهم‌ترین ملزومات هر خانه‌ای، جاروبرقی است. جاروبرقی فیلیپس موتور قدرتمند و مکش فوق‌العاده قوی دارد که می‌تواند به‌راحتی تمامی آشغال‌ها را از سطح زمین بردارد. لوله‌های این جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و حتی لوله خرطومی آن بسیار منعطف و در باکیفیت‌ترین حالت ممکن ساخته شده است.  طول عمر این جاروبرقی نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار بسیار بالاست و بدنه آن نیز بسیار مقاوم است.

 

درنهایت باید بدانید که محصولات تقلبی بسیار زیادی در بازار با نام فیلیپس وجود دارند. تمامی محصولات فیلیپس به‌طورمعمول مقاومت و طول عمر بالایی دارند و همچنین توان آن‌ها زیاد است. همچنین فیلیپس به طراحی ظاهری محصولات خود اهمیت بسیاری می‌دهد. بهتر است برای تهیه محصولات اصل فیلیپس، از فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید تا متضرر نشوید.

جدیدترین مطالب سایت