معرفی بهترین مدل کولر گازی گری برای منزل و محل کار شما

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین مدل کولر گازی گری برای منزل و محل کار شما

بهترین مدل کولر گازی گری : به گزارش خبرگزاری ایمنا، فروشگاه زیکو کالا آماده ارائه خدمات مشاوره در انتخاب بهترین مدل کولر گازی توسط کارشناسان فروش حرفه ای می باشد. این مجموعه متنوع ترین مدل سیستم تهویه مطبوع را در ظرفیت های مختلف با توجه به محل نصب مد نظرتان، به فروش می رساند.

 

معرفی کولر گاز گری

کولر گازی Gree محصولی از کشور چین با قابلیت خنک کنندگی سریع در دو مدل دیواری و ایستاده است که برای تمامی فصل ها با ویژگی مصرف بهینه، طراحی و تولید می شود. البته گری یک شرکت آمریکایی می باشد که تمام مدل های محصولات آن، مونتاژ چین است. اسپلیت گری از پر فروش ترین محصولات فروشگاه زیکو کالا با دو نوع عمکرد سرمایشی و گرمایشی، محسوب می شود.

زیکو کالا بزرگ ترین مرکز فروش انواع کولر گازی گری در تهران می باشد.

 

کولر گازی گری چه ویژگی هایی دارد؟

کنترل دما از راه دور

تامین گرما و سرما

مصرف انرژی پایین

عملکرد بدون صدا

قیمت اقتصادی

انتشار هوای تمیز و تصفیه شده

دارای ظرفیت های 8000 الی 36000

 

بهترین مارک کولر گازی گری | GREE

معرفی بهترین مدل کولر گازی گری برای منزل و محل کار شما

کولر گازی گری مدل I’SAVE-P09H1دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری می باشد که در دو نوع عملکرد سرمایشی و گرمایشی طراحی شده است. این دستگاه، محصولی از کشور چین بوده که از کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a برای تامین سرمایش با دمای  15- تا 43 درجه سانتیگراد و گرمایش 15- تا 24 درجه سانتیگراد استفاده می نماید.

کولرگازی گری مدل I’SAVE PLUS-P24H3 دارای کمپرسور تروپیکال، دمای 18- الی 60 درجه سانتی‌گراد، ظرفیت 24000 بوده و به گونه ای طراحی شده است که در مصرف برق کاملا بهینه و کم مصرف است، بنابراین انتخابی مناسب برای دفترکار، منزل، سالن های ورزشی، آرایشگاه و …. می باشد.

 

کولرگازی گری مدل G4’MATIC-H30C3 ساخته شده توسط کشور چین بوده و از سیستم سرمایش فوق العاده بالایی برخودار است که در حفظ تعادل فضای داخلی محیطی که این محصول نصب می شود، موثر می باشد. این اسپیلت گری با ظرفیت سرمایش و گرمایش 30000 BTU، مناسب برای آب و هوای حاره ای طراحی شده است.

 

کولرگازی گری مدل G4 Matic H36C3 مناسب برای مساحت 50 تا 70 متر مربع، آب و هوای حاره ای برای رستوران، فست فودی، فروشگاه و مغازه، منزل و … طراحی شده است. این سیستم تهویه مطبوع گری که ظرفیت 36000 دارد، دارای همراه نمایشگر LED هوشمند برای نشان دادن وضعیت‌های مختلف کولر گازی می باشد.

 

کولر گازی گری مدل S4’MATIC-P18H1 از سری محصولات تولید شده توسط کشور چین با مصرف انرژی بسیار کم با بیشترین بازده، ظرفیت 18000 می باشد که مناسب شرایط آب و هوای معتدل برای مساحت 25 تا 35 متر مربع طراحی شده است.

 

کولر گازی گری S4’MATIC-H12H1 در دو نوع عملکرد سرمایش و گرمایش با مصرف انرژی A متناسب با مساحت 17 الی 22 متر مربع طراحی و تولید شده است که کارکرد آن در حالت سرمایش 18 تا 43 درجه سانتی‌گراد و در حالت گرمایش 7- تا 24 درجه سانتی‌گراد می باشد. در این نوع اسپلیت از کمپرسور روتاری و گاز مبرد  R410aبه کار گرفته شده است.

 

کولرگازی گری مدل Q4 MATIC P18C3 با عملکرد سرمایشی مخصوص مناطق گرم و حاره ای به منظور تولید هوای تصفیه شده در چهار جهت مختلف در مدل های ساده و زیبا متناسب با فضای محل کار و منزل شما طراحی شده است.

 

کولر گازی گری مدل Q4 MATIC P30C3با عملکرد سرمایش، مناسب برای مناطق گرم و حاره ای، گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری، گرید انرژی A، برای 35 تا 52 مترمربع طراحی شده است. از اهمیت این اسپلیت گری می توان به انتشار هوایی تمیز و تصفیه شده در محیط کاری و خانه ی شما اشاره کرد.

 

بهترین مدل کولر گازی گری برای شما کدام است؟

با وجود تنوع بالا کولر گازی و اسپلیت گری در بازار، بهترین آن ها مدلی است که متناسب با متراژ محل نصب مد نظر شما باشد و به خوبی محیط را خنک کند. هر یک از ظرفیت های کولر گازی گری برای یک متراژ مشخصی طراحی شده اند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

کولر گازی گری با ظرفیت 12000 متناسب برای متراژ 10 الی 35 متر است.

کولر گازی گری با ظرفیت 18000 متناسب برای متراژ 35 الی 55 متر است.

کولر گازی گری با ظرفیت 24000 متناسب برای متراژ 55 الی 90 متر است.

کولر گازی گری با ظرفیت 30000 متناسب برای متراژ 90 الی 120 متر است.

کولر گازی گری با ظرفیت 36000 متناسب برای متراژ 120 الی 160 متر است.

 

مشخصات فنی کولر گازی گری

کولر گازی گری دارای فیلترهای تصفیه هوا، قابلیت تنظیم برای روشن شدن خودکار در هنگام قطع و وصل جریان برق، حالت خواب راحت، تایمر، Turbo، یخ زدایی و نظافت هوشمند، نمایشگر LED با قابلیت نمایش دما، عیب یابی اتوماتیک، تشخیص دما، ساعت، قفل، پلاسمای سرد اشاره کرد.

 

انواع کولر گازی gree

اسپلیت

فن کویل

پرتابل

چیلر

مینی چیلر

هواساز

 

مصرف انرژی کولر گازی گری چقدر است؟

علت برتری کولر گازی گری نسبت به سایر مدل های دیگر نوع مصرف انرژی آن است، این شرکت سعی کرده است تمامی محصولات خود را با گرید انرژی ++A و یا +++A طراحی و تولید کند که این امیر، به نفع خریدار است.

 

قیمت کولر گازی گری

معرفی بهترین مدل کولر گازی گری برای منزل و محل کار شما

قیمت بهترین مارک کولر گازی گری بر اساس مدل، ظرفیت، قابلیت، نوع عملکرد برآورد و تعیین می شود. جهت استعلام قیمت و خرید کولر گازی گری اصل به فروشگاه زیکو کالا که بورس انواع سیستم تهویه مطبوع در تهران است، مراجعه نمایید.

 

جهت خرید کولر گازی ارزان قیمت به وب سایت زیکو کالا سر بزنید.

جدیدترین مطالب سایت