بهترین مقاصد سفر داخلی در دی ماه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین مقاصد سفر داخلی در دی ماه

کشور چهار فصل ایران دارای مناطق دیدنی و گردشگری زیادی است که هرکدام از آن‌ها در فصلی از سال در زیباترین و بهترین حالت خود قرار می‌گیرند. فرقی نمی‌کند که در کدام ماه سال باشید، هر زمان فکر سفر به سرتان بزند، با خرید بلیط هواپیما در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید خود را به یکی از مقاصد جذاب داخلی برسانید.

 

فصل زمستان یکی از بهترین فصل‌های سال است و فرصتی عالی برای کشف ناشناخته‌ها و تجربه‌های جدید به حساب می‌آید. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین مقاصد سفر داخلی در دی ماه را برایتان معرفی کنیم.

 

جزیره های جنوب ایران

جزیره هرمز

جزیره رویایی هرمز که به بهشت زمین شناسی معروف است یکی از مقاصد گردشگری فوق‌العاده ایران بوده که در نیمه دوم سال به خصوص ماه دی، پذیرای شمار زیادی از مسافران است و خاطرات نابی را برای آن‌ها رقم می‌زند. جزیره هرمز به دلیل وجود کوه‌های رنگارنگ و خاک سرخش عنوان جزیره رنگین کمان ایران را از آن خود کرده است. این جزیره بکر و منحصربه‌فرد دارای جاذبه‌های کم‌نظیری مثل دره مسجمه‌ها، دره رنگین کمان، دره سکوت، قلعه پرتغالی‌ها، معدن خاک سرخ، موزه نادعلیان، الهه نمک، ساحل محیط زیست و… اشاره است.

 

جزیره مرجانی کیش

یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای زمستانه جزیره مرجانی کیش است که با توجه به جاذبه‌های گرشگری و تفریحی آن و همچنین امکانات رفاهی و هتل های با کیفیتش همیشه میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است. مسافران عزیز می‌توانند با خرید بلیط هواپیما و رزرو یکی از هتل های کیش ، سفری خاطره‌انگیز را به این مقصد پرطرفدار تجربه کنند. از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی کیش می‌توان به کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، پارک ساحلی مرجان، درخت سبز، اسکله تفریحی، آب انبار کیش و پارک دلفین‌ها اشاره کرد.

 

جزیره قشم

جزیره شگفت‌انگیز قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس است که جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیرش آن را تبدیل به سرزمین عجایت هفتگانه ایران کرده است. قشم شاید به اندازه جزیره کیش لوکس و مدرن نباشد اما جاذبه‌های طبیعی آن به قدری بکر و دیدنی است که سالانه گردشگران و سفردوستان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. جاذبه های گردشگری و تفریحی قشم شامل دره ستارگان، جزایر ناز، جنگل حرا، روستای تاریخی لافت، قلعه پرتغالی‌ها، تنگه چاهکوه، غار نمکدان و جزیره زیبای هنگام می‌شود.

 

قشم علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی بی‌نظیری که دارد، دارای مراکز خرید متنوع و متعددی است که مورد استقبال عاشقان خرید قرار می‌گیرد. مراکز خرید جزیره قشم از نظر قیمت مناسب و تنوع مشهور هستند و همین باعث شده که گردشگران جزیره در سفرشان به قشم حتما زمانی را به بازدید و خرید از مراکز خرید قشم اختصاص دهند.

 

کویرهای ایران

کویر شهداد

بهترین مقاصد سفر داخلی در دی ماه

یکی از بهترین مناطق برای سفر در دی ماه کویر زیبای شهداد واقع در استان کرمان است که لقب گرم‌ترین نقطه‌ی زمین را از آن خود کرده است. وجود پدیده کلوت‌های شهداد که از جاذبه‌های منحصر به فرد ایران محسوب می‌شود، جذابیت این کویر را چند برابر کرده است. جالب است بدانید که مارکوپولو هم در سفرنامه‌اش از این کویر یاد کرده بود. در شهداد گردشگران و مسافران می‌توانند به انجام انواع فعالیت‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز مثل سافاری، رصد ستاره در شب، کویر نوردی و… مشغول شوند. اگر مشتاق سفر به شهری کویری و تاریخی هستید می‌توانید با رزرو یکی از هتل های کرمان اقامتی لذت بخش را در این شهر تجربه کنید.

کویر مرنجاب

یکی از بهترین مقاصد سفرهای زمستانه، کویر مرنجاب استان اصفهان است که در نزدیکی کاشان، در شهرستان آران و بیدگل قرار دارد. برای گردشگرانی که به دنبال تجربه‌ای بکر و پرآرامش هستند، انتخاب کویر مرنجاب به عنوان مقصد سفر گزینه بسیار مناسبی است. البته در این فصل از سال، آب و هوای کویر مقداری سرد است که شب هنگام سرمای هوا به اوج خود می‌رسد و توصیه می‌شود در طول روز از این کویر دوست‌داشتنی بازدید کنید. قدم زدن در تپه‌های شنی با چشم‌انداز بی‌نهایت زیبایش، گشت و گذار در کاروانسرای تاریخی مرنجاب و بازدید از دریاچه نمک که در اکثر ایام سال خشک و پوشیده از رسوبات چند ضلعی نمک است، از جمله تجربه‌های منحصر به فرد کویر مرنجاب است.

چابهار

بهترین مقاصد سفر داخلی در دی ماه

اگر اهل طبیعت‌گردی و لذت بردن از جاهای بکر هستید یکی از بهترین مقاصد سفر داخلی در زمستان، بندر زیبای چابهار به حساب می‌آید. شهر چابهار که لقب بندر اقیانوسی ایران را از آن خود کرده است، با زیبایی‌های کم‌نظیرش سالانه میزبان گردشگران و مسافران زیادی است. با سفر به چابهار می‎توانید از دریاچه صورتی لیپار بازدید کنید و پرندگان مهاجر این منطقه را از نزدیک ببینید، با قدم زدن بین کوه‌های مریخی یا مینیاتوری چابهار که یکی از شگفتی‌های طبیعت ایران محسوب می‌شود، حس بودن در یک سیاره دیگر را تجربه کنید و در ساحل بریس که در امتداد ساحل دریای عمان واقع شده است به عکاسی مشغول شوید. تمامی این جذابیت‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند تا چابهار را به سرزمین عجایب تبدیل کنند.

 

 

جامع ترین سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

اگر به دنبال مدیریت هزینه‌های سفرتان هستید و قصد دارید که سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید، فلای تودی این کار را برای شما آسان‌تر کرده است. یکی از جامع‌ترین و بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، سایت فلای تودی به حساب می‌آید. فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل در ایران، توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل، محبوبیت بالایی در میان مسافران کسب کند. با فلای تودی می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت به هرکدام از شهرهای ایران که می‌خواهید سفر کنید. سرعت، امنیت و دقت بالای موتورهای جستجوی پرواز فلای تودی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل باعث تمایز این سایت نسبت به سایر رقبای خود شده است. فلای تودی با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل، همیشه ارزان‌ترین‌ها و مناسب‌ترین گزینه‌ها را متناسب با بودجه و نیاز شما تامین می‌کند. هنگام برنامه‌ریزی برای سفرتان فلای تودی را فراموش نکنید.

جدیدترین مطالب سایت