لذت اقامت در یکی از بهترین هتل های ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
لذت اقامت در یکی از بهترین هتل های ایران

همه ما دوست داریم که روزهای سفرمان را در بهترین و شیک ترین هتل ها بگذرانیم. هتل اسپیناس پالاس در تهران، یک هتل لوکس و لاکچری است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. این هتل مجلل، 21 طبقه و 400 واحد اقامتی دارد و از برترین هتلهای ایران محسوب می شود.

 

با رزرو هتل اسپیناس پالاس، شما می توانید اقامتی شاهانه را تجربه کنید. اتاقها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، مجهز به انواع امکانات رفاهی هستند و به صورت شیک و مدرن دکوراسیون شده اند. پرسنل هتل اسپیناس پالاس نیز بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا نیازهای شما به سرعت برطرف شود.

 

لذت حضور در محیطی بانشاط با رزرو هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، یک هتل معمولی نیست؛ بلکه شهری زنده و پویا است که بخش های جذاب و متنوعی دارد.

 

شما می توانید برای زیبایی و آراسته کردن خود، به آرایشگاه هتل بروید و خریدهای خود را در فروشگاه و مرکز خرید هتل انجام دهید. هر زمان که خسته شدید و به آرامش نیاز داشتید هم می توانید به کافی شاپ دنج هتل اسپیناس پالاس بروید و نوشیدنی دلخواه خود را در آرامش میل کنید.

 

اگر اهل ورزش منظم هستید و وجود سالن ورزشی در هتل برای شما اهمیت دارد، باید بگوییم که هتل اسپیناس پالاس تهران، یک سالن بدنسازی مجهز با انواع تجهیزات ورزشی دارد و شما می توانید برنامه ورزشی خود را به صورت منظم در باشگاه هتل انجام دهید. همچنین در این هتل لوکس، مجموعه آبی بزرگی قرار دارد که استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و اتاق ماساژ و اسپا از جمله بخش های مجموعه آبی هتل هستند که هیجان را به شما هدیه می دهند.

 

خوردن خوشمزه ترین غذاهای بین المللی در هتل اسپیناس پالاس

اگر به کیفیت غذا در سفر اهمیت می دهید، باید بگوییم که در رستوران های هتل اسپیناس پالاس، شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، خوراک های دریایی، دسرها و کباب های گریل را میل کنید.

در رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس، این فرصت را خواهید داشت که همزمان با خوردن غذاهای خوشمزه، از سرسبزی فضای رستوران و تماشای آسمان لذت ببرید.

لذت اقامت در یکی از بهترین هتل های ایران

شیک ترین اتاق ها و سوئیت ها در اسپیناس پالاس

دکوراسیون واحدهای هتل اسپیناس پالاس بسیار هوشمندانه و هنرمندانه انجام شده است و حس آرامش و راحتی را به مهمانان عزیز منتقل می کند. برای رزرو هتل اسپیناس پالاس، شما می توانید از میان انواع اتاق های سینگل، اتاق های دو تخته توئین و دابل، اتاق سه تخته، سوئیت رویال، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر و سوئیت اسکای، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

اگر دلتان می خواهد اقامتی آرام و راحت داشته باشید و روزهای سفرتان را بدون دغدغه سپری کنید، برای رزرو هتل اسپیناس پالاس اقدام کنید. امکانات و خدمات این هتل به قدری کامل است که تمام نیازهای شما را کاملاً برطرف می کند و روزهای حضورتان در تهران را با خاطرات شیرین و به یاد ماندنی ترکیب می کند.

جدیدترین مطالب سایت