بهترین پارچه پرده پذیرایی کدامند؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین پارچه پرده پذیرایی کدامند؟

کدام پارچه مناسب پرده پذیرایی یا اتاق نشیمن می باشد؟ چه رنگی مناسب آن است؟ برای خرید پرده از کجا باید شروع کرد؟

امروز با مطالعه این مطلب میتوانید به سوالات خود پاسخ دهید.

برای اینکه بتوانید به درستی تصمیم بگیرید، نیاز هست تا بدانید چه سبک پرده ای را می پسندید؟ آیا پرده کلاسیک مورد پسند است یا پرده مدرن ؟

 

مناسب ترین پارچه پرده پذیرایی

به این دلیل که پارچه های هر دو سبک باهم متفاوت می باشند پس ابتدا تصمیم بگیرید کدام سبک با منزلتان سازگاری دارد. بگذارید کمی به شما کمک کنیم، پس در ادامه تعریف کوتاهی از سبک کلاسیک و مدرن را به شما میگوییم.

 

پرده سبک کلاسیک

کلاسیک به سبکی گفته می شود که در آن لوکس بودن و تجمل گرایی حرف اول را می زند و عمل گرایی اولویت اول نیست. پس برای محیطی که سبک کلاسیک دارد باید پارچه ای انتخاب شود که لوکس باشد. پارچه هایی با متریال مخمل، ساتن، ابریشم و پارچه هایی که الیاف درجه یک دارند.

برای پرده کلاسیک شما باید از چند لایه پارچه استفاده کنید. مانند: پشت پرده ای ، پرده زمینه اصلی، دکور سایه و دکور رویی

 

پشت پرده ای:

بهترین متریال برای پشت پرده ای،  پارچه آستر تابیده می باشد البته با درجه کیفی A ، آستری علاوه بر اینکه نمای پرده را زیباتر می کند ، به ماندگاری پرده نیز کمک میکند.

معروف ترین برند پارچه آستری بریلنت می باشد که تولید کشور ترکیه می باشد، برند الگانت و ماندگار با کیفیت ترین آستری های تولید داخلی می باشند.

 

زمینه اصلی:

زمینه اصلی به پرده توری یا حریری که سر تا سر پنجره را پوشش داده باشد میگویند. بهترین پارچه برای سبک کلاسیک پارچه های تور گلدار می باشد مخصوصا تور های گل برجسته، زیرا به زیبایی محیط نیز کمک میکنند. معروف ترین شرکت تولید تور گلدار شرکت بریلنت ترکیه می باشد که در این زمینه بهترین می باشد.

 

دکور سایه:

پارچه ای که برای دکور سایه استفاده می شود معمولا پارچه ای تک رنگ با متریال مخمل می باشد. مخمل پارچه ای سه متر عرض است که در واقع باید از الیاف ابریشم بافته شود اما به دلیل مقرون به صرفه نبودن در آن از الیاف ابریشم و ریون استفاده می شود. مرغوب ترین پارچه مخمل دارای گرماژ بالا و تراکم بافت زیاد می باشد. انواع مخمل ها عبارت اند از ک مخمل ساده، ریپسی، مبلی، شانل و پورش

 

دکور اصلی:

معمولا پارچه دکور اصلی را از پارچه های ضخیم طرح دار  انتخاب میکنند مانند ساتن های طرح دار یا مخمل های طرح دار

در سبک کلاسیک پارجه دکور اصلی را نزدیک به پارچه مبلمان یا فرش ها انتخاب میکنند تا یک هماهنگی میان دکوراسیون خانه وجود داشته باشد.

 

بهترین پارچه پرده پذیرایی کدامند؟

پرده سبک مدرن

در سبک مدرن بیشتر به کارایی لوازم دقت می شود تا لوکس بودن آن ها و معمولا لوازم به گونه ای چیده می شوند که بیشتر کارایی داشته باشند. بنابراین بهتر است پارچه و مدل دوختی انتخاب شود که بیشترین کارایی را داشته باشد .

برای پرده مدرن احتیاجی نیست مانند کلاسیک 4 لایه پارچه تهیه شود میتوان از یک با دو لایه پارچه استفاده کرد. پارچه مناسب این سبک پارچه ای ساده و تک رنگ بدون طرح یا با طرح ساده می باشد.مانند پارچه ای که در تصویر زیر مشاهده میکنید.

بهترین پارچه پرده پذیرایی کدامند؟

نحوه خرید پارچه و پرده از پرده ادریس

شما میتوانید برای خرید پرده پذیرایی ، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

 

خرید پرده در منزل با خدمات رایگان

مجموعه پرده ادریس با راه اندازی سرویس سفارش در منزل خدمات رایگانی از قبیل مشاهده نمونه پارچه، اندازه گیری و مشاوره توسط طراح در منزل را به مشتریان خود ارائه میدهد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و یا درخواست سرویس در منزل با شماره های 09123035178 یا 09120355753 تماس حاصل نمایید.

 

خرید پرده در فروشگاه

پرده ادریس با در اختیار داشتن کارگاه های دوخت پرده، تولید قاب پرده، خشک شویی پرده و شوروم یا همان فروشگاه اختصاصی پرده با سابقه ای بالغ بر 15 سال با ارائه خدمات پس از فروش سعی بر این دارد که بهترین و مرغوب ترین کالا با منصفانه ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما میتوانید با شماره گیری شماره های 55867998 و 55882770 جهت حضور در فروشگاه تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مطالب سایت