بهترین پرینترهای لیزری موجود در بازار کدامند؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین پرینترهای لیزری موجود در بازار کدامند؟

در این مقاله به معرفی دو پرینتر لیزری تک کاره خوب و پرفروش می پردازیم. در صورتی که قصد خرید پرینتر لیزری را دارید پیشنهاد می کنیم.  تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

آشنایی با پرینتر لیزری

به گزارش مهام پرینت مرکز فروش تجهیزات اداری و فروشگاهی،  پرینتر لیزری با هدف قرار دادن پرتوهای لیزر به سمت یک درام/ گیرنده نوری در حال چرخش کار می‌کنند تا تصویر صفحه را فلش بزنند، نواحی از درام را شارژ می‌کنند که مربوط به جایی است که نواحی سیاه و سفید یا رنگی در تصویر ظاهر می‌شوند.

 

با ایجاد بار منفی در مناطق خاص، پرتو لیزر می تواند الگوهایی مانند متن و تصاویر را روی گیرنده نوری چاپ کند. سپس الگوی روی درام با تونر با بار مثبت پوشانده می شود که به نواحی با بار منفی لیزر می چسبد.

 

هنگامی که کاغذ از پرینتر لیزری عبور می کند، تونر از طریق بار الکتریکی به کاغذ منتقل می شود، جایی که می چسبد، ذوب می شود و یک تصویر تمام شده تمیز را تشکیل می دهد.

 

بهترین پرینترهای لیزری موجود در بازار کدامند؟

پرینتر لیزری تک کاره HP M402N

پرینتر لیزری HP M402N  یکی دیگر از محصولات تولید کمپانی HP است که در رده پرینتر های تک کاره قرار می گیرد. و شما می توانید از سایت مهام پرینت اقدام به خرید آن بکنید.

 

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M402N میتواند هم به عنوان مصرف شخصی (البته مصارف شخصی زیاد) و هم به عنوان مصارف اداری و تجاری به کار گرفته شود.

 

البته با توجه به توان کار ماهانه پرینتر لیزری اچ پی M402N که در حدود 80000 صفحه در ماه میباشد چندان مقرون به صرفه نیست که برای کارهای شخصی روزانه با حجم کاری پایین مورد استفاده قرار گیرد و برای استفاده در منزل بهتر است پرینتری ارزان‌تر تهیه کنید.

 

قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره HP M402N

پرینتر HP M402N سرعتی برابر با 38 صفحه در دقیقه را برای چاپ متن بر طبق استاندارد‌ ارائه می‌دهد که در مقایسه با مدل‌های مشابه از برندهای رقیب میزان بسیار خوبی است و می‌توان این مدل را جزء مدل‌های پرسرعت محسوب کرد. کارتریج سازگار آن hp 26a میباشد که می تواند 3100 برگ را چاپ کند.

 

این پرینتر به صفحه‌نمایشی دو خطی با نور پس‌زمینه مجهز شده است که کارایی دستگاه را افزایش داده و استفاده از آن را تسهیل می‌کند.

 

چاپگر لیزری تک کاره اچ پی M402N  دارای دو سینی کاغذ میباشد که ظرفیت سینی اول 100 برگه و سینی دوم 250 برگه می باشد .

 

علاوه بر این، ظرفیت کاغذ را می توان با استفاده از سینی کاغذ اختیاری افزایش داد.ظرفیت این سینی  550 برگ است و ظرفیت کل کاغذ را میتوان  تا 900 برگ افزایش داد.

 

رزولوشن چاپ در پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M402N به مقدار 1200*1200 است که  برای یک پرینتر با تکنولوژی چاپ تک رنگ کیفیتی قابل قبول است.

 

قابلیت اتصال چاپگر لیزری تک کاره اچ پی M402N از طریق USB به کامپیوتر و دارای درگاه اترنت برای شبکه های داخلی نیز هست.

 

اما توصیه نمیشود که برای چاپ عکس های خود از پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M402N استفاده کنید چرا که پرینتر لیزری و تک رنگ میباشد و برای چاپ عکس با بهترین کیفیت پرینترهای جوهر افشان مخصوص چاپ عکس و مناسب تر می باشند.

 

 حافظه پرینتر 128 مگابایت میباشد و نوع تونر آن مشکی می باشد با قابلیت 3100 صفحه.

 

از سری مدل های این پرینتر پرینتر اچ پی مدل M402d و پرینتر اچ پی M402dw نیز موجود می باشد.

 

بهترین پرینترهای لیزری موجود در بازار کدامند؟

پرینتر تک کاره لیزری HP P2035

پرینتر لیزری HP P2035 طراحی و تولید شرکت HP از مدل‌های قدرتمند این کمپانی است که از فناوری چاپ لیزری استفاده می‌کند.

 این مدل کاغذ تا سایز A4 را پشتیبانی می کند. در واقع سایز A4 سایز استاندارد پرینترهای لیزری است.

 

ظرفیت سینی کاغذ ورودی 250 برگی آن نشان دهنده پرکار بودن این مدل است. همچنین 25000 برگ در ماه توان کار ماهانه‌ی این دستگاه تخمین زده شده است که در مقایسه با مدل‌های 5000 تا 10000 برگی رقم بالایی به حساب می‌آید.

 

تمامی آمار نشان دهنده این هستند که چاپگر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 برای مصارف اداری و تجاری با بار کاری سنگین طراحی‌ و تولید شده است و برای استفاده خانگی کمی بیشتر ‌از حد نیاز است.

کارتریج سازگار با آن HP05A می باشد که می تواند 2700 برگ تک رنگ را چاپ کند.

 

پرینتری که برای مصارف سنگین طراحی می‌شود غالبا باید سرعت چاپ بالایی هم داشته باشد. سرعت چاپ پرینتر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 هم به 30 صفحه در دقیقه می‌رسد که میزان مناسبی است و جزء سریع‌ترین پرینترها در رده‌ی خود محسوب می‌شود. 

 

وضوح چاپ چاپگر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 هم مانند مدل‌های دیگر برابر با 600 پیکسل است.

توجه داشته باشید که پرینترهای لیزری تک‌رنگ عمدتاً برای چاپ متون به‌صورت سیاه‌و‌سفید به کار می‌روند ازاین‌رو وضوح 600 پیکسل کافی است. در پرینترهای مخصوص چاپ عکس نیازمند وضوح‌ بالاتری هستند.

کارتریج تونر به‌کاررفته در پرینتر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 تا 2500 صفحه را می‌تواند به چاپ برساند که باز هم نشان از پرکار بودن P2035 است.

 

قابلیت های دیگر پرینتر تک کاره لیزری HP P2035

ابعاد نسبتا جمع و جور آن نسبت به بسیاری از رقبا نیز باعث شده است که چاپگر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار باشد.

 

مشخصات فنی و کیفیت ساخت این پرینتر با ارتفاع کمی بیشتر از بسیاری پرینترهای لیزری تک رنگ سطح مبتدی تولید شده است. ولی در عوض موجب این شده که مساحت خیلی کمتری را روی میز اشغال کند.

 

این پرینتر مجهز به پورت‌های USB 2.0 است. به دلیل اضافه شدن پروتکل شبکه Bonjour استفاده از این پرینتر در یک شبکه‌ی محلی برای رایانه های Mac نیز آسان شده است.

 

این پرینتر از حافظه‌ی داخلی 16 مگابایتی بهره می‌برد که قابل ارتقاء نیست. سینی تغذیه‌ی کاغذ توانایی نگهداری 250 برگ را دارد. البته از طریق سینی چند منظوره ی بالایی آن هم می‌توانید تا 50 برگ کاغذ با ابعاد دلخواه را نیز در آن جای دهید. جایگذاری و تعویض کارتریج‌های پرینتر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 خیلی آسان است کافیست پنل جلویی را باز کنید و کارتریج‌ها را تعویض کنید.

 

در کل اگر به دنبال پرینتری خیلی سریع و با کیفیت خوب برای مصارف اداری و شرکتی هستید، گزینه‌ی خیلی خوبی است. چاپگر لیزری تک کاره برند اچ پی P2035 را به راحتی می‌توانید به شبکه متصل و به صورت اشتراکی استفاده کنید.

 

قبل از خرید انواع پرینتر و تجهیزات اداری می توانید از کارشناسان مهام پرینت مشاوره رایگان دریافت کنید.

جدیدترین مطالب سایت