بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسر و خواهر و برادر و مادرش +عکس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسر و خواهر و برادر و مادرش +عکس

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسر و خواهر و مادرش + عکس های او را در این صفحه ببینید بخوانید.

 

پژمان جمشیدی از چهرهای محبوب و معروف کشورمان بوده که ابتدا فوتبالیست ملی و تیم پرسپولیس بود اما بعد از اینکه از فوتبال خداحافظی کرد وارد عرصه هنر شد و با بازی در سریال طنز پژمان گام بسیار مهمی را در بازیگری برداشت و به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگران کشورمان شناخته میشود او حالا سوپر استار سینما و تلوزیون ایران است که توانسته هواداران زیادی را به دست آورد.

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش

پژمان جمشیدی فوتبالست و خواننده و بازیگر ایرانی در ده شهریور سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. یک برادر و یک خواهر دارد و مادرش نیز مدت کوتاهی است که فوت کرده است.بیوگرافی پژمان جمشیدی خواهرش مامک معلم است و برادرش هومن نیز مقیم آمریکا می باشد.بیوگرافی و زندگینامه دانشجوی رشته عمران بوده که مجبور به انصراف می شود.

 

فعالیت ورزشی و ورود به فوتبال

جمشیدی فوتبالیست ایرانی سابقه حضور در تیم ملی دارد و یک گل نیز برای تیم ملی در بازی با گرجستان به ثمر رسانده است. از کودکی با بچه های محل فوتبال را شروع کرده و اولین تیمی که عضو شد تیم کشاورز تهران بود و در تیم های بزرگی و مشهوری مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و ابومسلم و استیل آذین توپ زده است. سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است. در سال نود از فوتبال خداحافظی کرد.

 

نحوه بازیگر شدن و فعالیت در عرصه سینما

پژمان جمشیدی با خدا حافظی با فوتبال وارد عرصه سینما و تلویزیون شده و بازیگری را دنبال می کند.

اولین حضورش در مجموعه تلویزیونی پژمان در سال نود و دو بود که موضوع فوتبالی بوده و به نوعی زندگینامه خودش بود. بازی بی نظیر و عالی وی در این سریال باعث شد تا نظر همه به سمتش جلب شود و توجه اهالی سینما به وی بیشتر شده و بعد از شاهکار آفرینی در پژمان در فیلم ها و سریال های زیادی دیده شد. وی در این مدت کوتاه چندین نمایش تئاتری در کارنامه خود دارد و در عرصه نیز فعال است. هم اکنون اولین فوتبالیستی است که در عرصه بازیگری موفقتر است.

 

ازدواج و ملاک همسر دلخواه

آقای فوتبالیست مجرد هستند و ازدواج نکرده و بنا به گفته خودشان فعلا عاشق نشدم و قلاب دلم جایی گیر نکرده است.

با افراد زیادی آشنا شده و رفت و آمد کردم اما فعلا هیچ کدام به دلم ننشسته و شرایط و ملاک ازدواجم را ندارند. من دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی تدام با هیجان داشته و شاغل باشد و در زندگی راکد و دچار رکود نشود. اینکه اصلا مهم که فوتبال دوست باشد یا نه.

 

ماجرای سقوط پژمان جمشیدی حین خلبانی

فیلمی مدت ها قبل از خلبانی و سقوط با حین پرواز جمشیدی در فضای مجازی دست به دست چرخید و حکایت از سقوطش با هواپیما را داشت. در این فیلم خلبان به پژمان می گوید این کار را نکن و اما پژمان پرواز می کند و همه شاهد سقوطش می شوند و خلبان یا ابوالفضل گویان همه صدایش را می شوند.

این فیلم برنامه ریزی بود و با خلبان هماهنگ شده بود. بعد از این حادثه خلبان ممنوع پرواز می شود و پژمان نیز در سلامت کامل بسر می برد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی و عکس مادرش

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسر و خواهر و برادر و مادرش +عکس

علت تصادف الکی و سقوط ساختگی پژمان

جمشیدی در اینستاگرام خود گفت من سالم هستم و این فیلم هم جنبه تبلیغاتی داشت و پات برای کسانی که نرم افزارش شما را نصب و استفاده کنند جوایز فرستادن پنجاه نفر را به جام جهانی روسیه می دهد.

 

سریال ها و فیلم های پژمان جمشیدی

ساختمان پزشکان پژمان سال‌های ابری ۵۰ کیلو آلبالو خوب، بد، جلف آتش‌بس ۲ بادی که تو را خشک کرد مرا برد آرسنیک و تور کهنه آرامسایش وقتی ما برگردیم دو پای آویان باقی‌مانده است گنجفه پلیس پپرونی برای دیکتاتور بینوایان نمایش خوانی «الد سیبروک یادم تو را فراموش دوباره اون آهنگ رو برن سَم حکومت نظامی پوست انداختن

شور ما کار کمدی کم ساخته نمیشود اما آدم هاي معدودی میباشند که این سبک را مفید در می آورند. حتی خیلی ها فیلمنامه خوبی دارند اما خروجی کارشان مفید نمی‌شود.

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسر و خواهر و برادر و مادرش +عکس

سریال «دیوار به دیوار» امسال با استقبال خوبی مواجه شد. گرچه با دقت به تعداد قسمت هایش معلوم نبود که این سریال هم نوروزی می‌شود یا خیر. فکر می‌کردی این سریال در پخش پیروز باشد؟

 

– روزی که برای بازی در این سریال آدم مطمئن بودم که کار آبرومندی میشود ولی به این فکر نکرده بودم که مثلا اگر در نوروز پخش شود، مابقی شبکه ها چه کارهایی پخش می‌کنند. هم اکنون فکر میکنم که اقبال مردم نسبت به این سریال از آثار دیگر اکثر هست، چون خودم مخاطب تلویزیون بودم و عکس و نوع تولید کمدی هاي آقای مقدم را دوست دارم.

 

در کارهای او قرار نیست همه ي وقت قهقهه بزنی ولی همه ي وقت تعدادی آدم می بیني که هر کدام درگیری ها و تیک هاي خاص خودشان را در زندگی دارند و تو علاقه مند میشوی که ببینی سرنوشت هر کدام شان چه می‌شود.

 

تجربه نشان داده سریال ها برایت خوش یمن میباشند و به نظر میرسد عطشی که به شهرت داشتی در بازیگری اکثر پاسخ داده شد تا در فوتبال، این طور نیست؟

 

– من هیچ وقت عطشی برای شهرت نداشتم چون سرعت زندگی برایم خیلی عمده هست و همۀ چیز می گذرد. بعد از فوت مادرم هم که دیگر همۀ چیز برایم به پایان رسید. اتفاقا دیروز آماری دیدم که در بین تمام بازیگران سریالهای نوروزی در یک رأی گیری سه چهار هزار نفره، من با اختلاف زیادی نفر اول بودم. از من پرسیدند چه حالی داری؟ ولی واقعا خیلی برایم اهمیت نداشت. گرچه دوست دارم که اول باشم ولی اینکه خیلی چیز مهمی برایم باشد، نه، این طور نبود.

 

خب چرا این طور شدید، این وقت ها که به این درجه میرسی به چه چیزی فکر میکنی؟

– خیلی فکر می‌کنم که دیگر بازیگری نکنم. این همۀ جنجال و توی سر هم زدن و فحش و حرف و حدیث هایي مانند اینکه فلانی به دنبال شهرت هست و پول داده بازیگر شده و … را رها کنم تا روسیاهی به آنهایی بماند که پشت سر من حرف زدند و خودم هم به دنبال زندگی ام بروم.

***

 

عکس خانوادگی پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسر و خواهر و برادر و مادرش +عکس

پژمان جشیدی بازیگر سریال زیر خاکی

زیرخاکی نام یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که اولین فصل این مجموعه تلویزیونی در بهار (رمضان) ۱۳۹۹ پخش شد. این مجموعه تلویزیونی قرار بود از شبکه سه پخش شود و فصل دوم این مجموعه از هفتم خرداد روی آنتن شبکه یک رفت.

 

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس و سریال زیرخاکی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «ورزش و مردم» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* خوشحالم سریال زیرخاکی مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

* بازی کردن سریال کار سختی است، چون زمان‌بر است و وقتی برای استراحت ندارید.

* من در شش ماه حتی ۵ روز هم استراحت نکرده‌ام.

* دودل بودم، اما متن را که خواندن مطمئنم بودم که این چالش بزرگی است و می‌تواند اتفاقات خوبی بعد از آن رخ دهد.

 

همچنین ببینید اسامی بازیگران سریال سلمان فارسی +بیوگرافی

 

* آنقدر بازیگران خوبی کنار من بودند و گروه خوب بود که کار برای من راحت بود.

 

* همیشه خودم را فوتبالیست می‌دانم. اگر جایگاهی پیدا کرده‌ام در هنر همه به خاطر لطف رسانه‌های ورزشی بوده است. اگر ارتباط‌مان کم شده به خاطر گرفتاری‌های من بود.

 

* فوتبال وقتی دوباره در خارج از کشور شروع شد من خیلی ذوق‌زده شدم.

 

* هنوز تفریح اول من فوتبال است. حتی اگر سر صحنه هم باشیم سریع یک تلویزیون تهیه می‌کنیم و فوتبال می‌بینیم. اگر هم دربی باشد تمام تلاش خود را می‌کنم که حتما بازی را ببینم.

* یک بار در صحنه تئاتر بودم ۵ دقیقه کاری نداشتم و از صحنه بیرون آمدم و چند دقیقه از یک فوتبال را دیدم.

 

* شاید کمتر کسی بداند. من بلافاصله پس از پایان فوتبالم کلاس‌های مربیگری را پشت سر هم گذراندم. کلاس‌های B را هم گذراندم و در چند تیم هم مربیگری کردم، اما بعدها نشد که ادامه بدم.

 

پژمان جمشیدی بازیگر نقش اول این سریال است. فوتبالیستی که حالا کاملاً از قالب ورزش خارج شده و به عنوان یک بازیگر قادر به تیپ‌سازی، تغییر صدا و قیافه خود است.

هر قدر که جمشیدی را در «پژمان» اولین کار جدی و رسمی او در بازیگری در نقش خودش دیدیم او به واسطه بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعدد کاملاً چم و خم بازیگری را یاد گرفته و حالا می‌تواند در هر قالبی نقش‌آفرینی کند. این روز‌ها تغییر لهجه (صدا) و قیافه (سیما) پژمان جمشیدی در زیرخاکی مورد توجه قرار گرفته است.

 

گفتگوی کامل پژمان جمشیدی در برنامه دورهمی مهران مدیری

یکی از اتفاقاتی که در دورهمی با حضور پژمان جمشیدی رخ داد سانسور بخش های از صحبت های او بود که درباره حمایت از عادف فردوسی پور کرد.

 

جمشیدی درباره یکی از بخش‌های گفتگویش که دچار ممیزی شده با تاکید بر نقش موثر عادل فردوسی‌پور در تلویزیون و فوتبال گفته: «واقعاً جای عادل در تلویزیون خالی است، امیدوارم هر چه زودتر سوتفاهم‌ها بر طرف شود و بار دیگر شاهد حضور او در برنامه‌اش باشیم چون انصافاً بدون عادل فوتبال آن جذابیت همیشگی را ندارد.»

 

منبع: بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و همسرش کیست

جدیدترین مطالب سایت