تابلو چلنیوم با قیمت مناسب : تابلوساز اچ دی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تابلو چلنیوم با قیمت مناسب : تابلوساز اچ دی

شرکت تابلو ساز اچ دی از معتبرترین مجموعه های طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم با قیمت مناسب و دیگر تابلوهای پلکسی، ال ای دی روان، ال ای دی ثابت، کامپوزیت و استیل در بالاترین سطح کیفیت و دوام است، که نمونه کارهای آن همواره مورد توجه صاحبین مشاغل و مشتریان قرار گرفته است.

 

این مجموعه بزرگ تبلیغاتی همواره با استفاده از برنامه های کامپیوتری انواع شبیه سازی های دوبعدی و سه بعدی را بر روی حروف انجام می دهد و پس از ارائه طرح های پیشنهادی به مشتریان و انتخاب مناسب ترین آن ها، کار اجرای تابلو چلنیوم را آغاز می کند.

 

تابلو چلنیوم نیز همانند تمامی تابلوهایی که بر سردرب مغازه ها، آموزشگاه ها، مجموعه های خدماتی و غیره دیگر قرار می گیرند، یک ابزار تبلیغاتی برای معرفی این مشاغل بوده که به این مراکز رسمیت و هویت می دهد، این تابلوهای تبلیغاتی ترکیبی از حروف و تصاویر هستند که در شرکت های تابلوسازی به زیبایی هرچه تمام در یک قاب قرار گرفته اند و در نگاه اول مشتریان را جذب زیبایی خود می کنند.

 

تمامی تابلوهای تبلیغاتی که در حاشیه خیابان ها مشاهده می کنید، همواره در معرض وزش شدید باد، باران های اسیدی، تگرگ، تابش مستقیم نور خورشید و غیره قرار می گیرند، که البته با توجه به ماهیت و کاربرد آن ها امری بدیهی و روشن است، بنابراین باید در تولید و ساخت آن ها از متریال باکیفیت و بادوام استفاده شود، تابتوان مانع صرف هزینه های اضافی تعمیر و یا تعویض تابلو شد.

 

انواع تابلو چلنیوم در هر مدل و کیفیتی به خوبی در شرایط نامساعد جوی تاب می آورد و دوام  کیفیت آن ها به مرور زمان به مشتریان ثابت شده است. قیمت تابلو چلنیوم باکیفیت تحت تأثیر فاکتورهای بسیار زیادی از جمله رول چلنیوم، ورق پلکسی گلس، ورق پی وی سی، لامپ های اس ام دی، قاب تابلو، دستگاه خنک کننده، تایمر، ابعاد تابلو و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و معمولا در همان ابتدای کار و پس از بررسی خواسته های مشتریان از اجرای این تابلو تبلیغاتی، قیمت آن به صورت توافقی به مشتریان اعلام می شود.

 

انواع تابلو چلنیوم تبلیغاتی

تنوع انواع تابلوهای چلنیوم تبلیغاتی با توجه به نوع متریال مصرفی، سبک طراحی و رنگ های به کار رفته در آن ها بسیار بالاست و معمولا در تمامی شرکت های تابلوسازی قبل از انتخاب و خرید تابلو چلنیوم با قیمت مناسب، اطلاعات لازم را در خصوص تمامی تابلوها و ویژگی های آن ها به مشتریان می دهند. تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم لبه پانچ، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم میرور لبه استیل طلایی، تابلو چلنیوم فول کالر و RGB  از انواع این تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار هستند، که در هرکدام از آن ها نوع متریال اولیه، کیفیت ساخت، طراحی کلمات، نورپردازی و غیره تفاوت هایی با دیگر روش ها دارد، ناگفته نماند که این تفاوت ها در قیمت تابلو چلنیوم نیز تأثیر گذار خواهد بود.

 

طراحی و اجرای این تابلوهای جذاب و زیبای تبلیغاتی از سال 2000 در کشور اسپانیا آغاز شد، و به دلیل استقبال بسیار بالای صاحبین کسب و کارهای مختلف به سرعت مورد پذیرش عموم مردم در سراسر دنیا قرار گرفت، و روز به روز به کیفیت و تنوع طراحی و متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود افزوده شد. تابلو چلنیوم ترکیبی از آلومینیوم و استیل است، که در اصطلاح به آن چلنیوم می گویند، این عناصر فلزی از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و البته در طراحی و ساخت آن ها از حروف برجسته، کامپوزیت و لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی استفاده می شود، که سبب جلب توجه مشتریان در شب می شود.

 

شرکت تابلو ساز اچ دی از معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه های ارائه دهنده انواع تابلو چلنیوم و دیگر تابلوهای تبلیغاتی با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت می باشد، این مرکز معتبر تابلوسازی سالهاست که با تکیه بر نیروی حرفه ای و خلاق خود و همچنین استفاده از جدید ترین روش های طراحی و بهترین متریال اولیه توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در شمار برترین شرکت های تبلیغاتی تهران قرار بگیرد.

 

بنابراین در هنگام خرید تابلو چلنیوم باکیفیت و مناسب در ابتدا باید فضای نصب تابلو، ابعاد و اندازه، فونت کلامات، سبک طراحی و بسیاری موارد دیگر را مشخص کرد و پس از مذاکره با تیم طراحی و اجرا در صورت تمایل در خصوص ثبت سفارش و خرید تابلو چلنیوم با قیمت مناسب تصمیم گیری کرد.

 

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم

ترکیب پلکسی و لبه ی چلنیوم اوج هنر طراحی و اجرای تابلو چلنیوم توسط فعالان این صنعت تبلیغاتی است، بنابراین در تمامی مجموعه های تابلوسازی در ابتدا کار طراحی حروف و تصاویر با استفاده از دقیق ترین نرم افزارهای گرافیکی انجام می شود، و  پس از تأیید مشتریان این طرح ها وارد فاز اجرایی یا پیاده سازی می شوند. در این مرحله با استفاده از دستگاه های برش لیزری حروف را با همان سبک طراحی و در ابعاد دلخواه برش می دهند و  در نهایت آن را بر روی متریال مختلفی نظیر چوب، ترموود، شیشه، سنگ و دیگر متریال مختلف اجرا می کنند.

 

برای نورپردازی بهتر و حرفه ای تر این تابلوها از انواع لامپ های باکیفیت اس ام دی استفاده می شود، که  دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و زیبایی و نمای تابلو را  در شب چندین برابر می کنند. ویژگی های بسیار زیادی نظیر قابلیت شست و شو، گردگیر و نظافت ساده، مقاومت در ربرابر اشعه UV، مصرف برق پایین، نوردهی عالی، قیمت مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، وزن سبک و نصب آسان ، قابلیت انعطاف در هر ابعاد و اندازه ای از مهمترین مزایای استفاده از این تابلوها برای مشاغل مختلف می باشد، بنابراین با خرید تابلو چلنیوم  ارزان و باکیفیت می توان با یکبار هزینه تا مدت ها در خاطر مشتریان ماند.

 

شرکت تابلوساز اچ دی ارائه دهنده انواع تابلو چلنیوم در بهترین و باکیفیت ترین طراحی های ممکن و بالاترین سطح کیفی است، که همواره با استفاده از هنرمندان با تجربه، حرفه ای، خلاق و متعهد توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید، و در شمار بهترین گزینه های طراحی تابلو تبلیغاتی برای تمامی فعالیت های اقتصادی قرار بگیرد.

فروش تابلو چلنیوم ارزان

برخی مجموعه های تابلوسازی با عرضه و فروش تابلو چلنیوم ارزان قیمت در تلاش هستند، توجه مشتریان را جلب نمایند، اما متأسفانه در تولید این نوع تابلوها از متریال چینی و بی کیفیت استفاده شده است، که در برابر آسیب های محیطی، اشعه UV، باد و باران کیفیت چندانی ندارند، و معمولا هزینه های نگهداری و تعمیر آن ها بسیار بیشتر از تابلوهای باکیفیت چلنیوم می باشد.

 

شرکت تابلو ساز اچ دی از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های طراحی و اجرای انواع تابلو ال ای دی روان و ثابت، تابلو استیل، تابلو پلکسی و تابلو چلنیوم باکیفیت در تمامی مدل های فول کالر، ساده، الماسی، طلایی و غیره  می باشد، که تمامی سفارشات مشتریان را با توجه به علاقه مندی، سلیقه و نظرات آن ها طراحی می کند و  همواره خدمات آن مورد توجه و رضایت مشتریان این محصولات بوده است.

 

تابلو چلنیوم با قیمت مناسب : تابلوساز اچ دی

متقاضیان استفاده از خدمات طراحی تابلو چلنیوم باکیفیت و بادوام با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز معتبر تابلوسازی می توانند سوابق و نمونه کارهای اجرایی آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارشات خود را به صورت اینترنتی، حضوری و یا تلفنی به این مجموعه تبلیغاتی بسپارند، و از بابت کیفیت تابلو و مطابقت آن با طرح پیشنهادی آسوده خاطر باشند.

 

https://tablosazhd.com

جدیدترین مطالب سایت