تا آخرین قطره در مصرف آب صرفه جویی کنید !

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تا آخرین قطره در مصرف آب صرفه جویی کنید !

امروزه در زمینه شیرآلات تکنولوژی به طور چشمگیری رشد کرده و سبب شده انواع شیرآلات با جدیدترین تکنولوژی جهان تولید و عرضه شوند  که در برطرف کردن مشکلات مربوط به خرابی شیرآلات و جلوگیری از هدر رفت آب نقش مهمی ایفا می کنند.

 

برای مثال فناوری مدرنی که در ساخت شیرآلات دوش حمام به کار رفته می تواند علاوه بر اینکه آب را با فشار مناسب انتقال دهد می تواند از نشتی و مصرف زیاد آب در طول استحمام جلوگیری کند؛ و در مدت کمی  می توان با فشار آب کافی استحمام را انجام داد. با استفاده از بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی طاها شیر امکان صرفه جویی بالایی در مصرف آب وجود دارد.

 

بهترین شیرآلات کم مصرف در مصارف خانگی

بخش خانگی و مصارف ساختمانی یکی از مهم ترین بخش ها در مصرف بی رویه آب است. دو عامل مهم در این بخش که باعث مصرف زیاد آب شده اند عادات و فرهنگ نادرست هستند. البته غیراستاندارد بودن شیرآلات و لوله کشی های فرسوده نیز از دیگر عوامل مهم در هدر رفت آب ناشی از نشتی آب است. راه حل این مشکلات و صرفه جویی در مصرف آب بخش خانگی خرید شیرآلات استاندارد و با کیفیت است  که با فناوری های بروزی که در آن به کار رفته می توانند مانع از هدر رفتن آب در موارد متعدد شوند.

تا آخرین قطره در مصرف آب صرفه جویی کنید !

نقش شیر‌آلات اهرمی استاندارد در صرفه جویی آب

امروزه استفاده از شیرآلات اهرمی  بسیار فراگیر است ، شیرآلات اهرمی استاندارد و با کیفیت  اثر قابل توجهی در کاهش مصرف آب دارند.شیرآلات غیر استاندارد  در بلند مدت دچار نشت و هدر رفت زیادی از آب میشود ، نصب شیرآلات ساختمانی و بهداشتی استاندارد و مرغوب  در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه علاوه بر اینکه فضای خانه را شیک و زیبا نشان می دهد می توانند در کاهش هزینه قبوض آب نقش انکارناپذیری داشته باشند.

 

تا آخرین قطره در مصرف آب صرفه جویی کنید !

استفاده از علم دوش‌ حمام کم مصرف

مقدار مصرف آب هنگام حمام کردن به عوامل مختلفی نظیر به عادات و خصوصیات رفتاری افراد، شدت جریان آب، مدت زمان دوش گرفتن و تکرار آن بستگی دارد. به طور کلی حدود 30 درصد مصارف خانگی آب مربوط به مصرف آب در  دوش حمام است.

 

دوش حمام که قابلیت نصب محدودکننده جریان در روی خط ورودی را داشته باشد یا استفاده از دوش حمام کم مصرف می تواند تا حد زیادی در آب مصرفی حمام صرفه جویی کنند. سردوش های کم مصرف شدت جریان بالایی از آب را توسط اختلاط هوا و آب ایجاد می کنند که باعث کاهش مصرف آب گرم شده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب سبب صرفه جویی در انرژی گرمایشی نیز می شوند.

 

قسمت سرشیر از مهم ترین قطعات شیرآلات کم مصرف بوده و اساس عملکرد این شیرآلات این است که پرلاتور قطرات آب را به ذرات کوچکتری تبدیل می کند و از این طریق فضایی برای ورود هوا بین ذرات آب ایجاد می شود. با خرید علم دوش حمام طاها شیربه دلیل استفاده از بروزترین تکنولوژی جهان در ساخت بهترین مواد اولیه علاوه بر اینکه در مصرف آب هنگام استحمام صرفه جویی می شود، می تواند فضای حمام را شیک و مدرن نشان دهد و به دلیل دوام بالای آن تا سالیان طولانی شما را از سرویس و تعمیر شیرآلات بهداشتی بی نیاز کند.

 

محصولات طاها شیر را از کجا تهیه کنیم ؟

شیرآلات طاها شیر با استفاده از بروزترین تکنولوژی جهان در ساخت اتصالات ومواد اولیه با کیفیت و استاندارد  توانسته اند درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کنند. برای خرید و مشاهده انواع بهترین شیرآلات در طرح های شیک و مدرن طاها شیر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان کارخانه بزرگ طاها شیر در ارتباط باشید و در مورد خرید انواع محصولات شامل ( شیر ظرفشویی ، دوش حمام و … ) راهنمایی دریافت کنید. و با خرید این شیرآلات و نصب آن‌ها می‌توانید زیبایی و خاص بودن را به ساختمان و دکوراسیون داخلی‌تان ببخشید.

 

تماس با کارشناسان طاها شیر  :   14-07137730210

جدیدترین مطالب سایت