تجربه دوباره جوانی با تزریق ژل و بوتاکس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تجربه دوباره جوانی با تزریق ژل و بوتاکس

دغدغه مشترک خانم ها خلاص شدن از شر چین و چروک های صورت و امتحان کردن روش هایی است که به زیباتر و جذاب تر دیده شدن آن ها کمک می کند؛ مثل تزریق بوتاکس که چین و چروک ها را از بین می برد و کلی کاربرد دیگر دارد یا تزریق ژل و فیلر که از تزریق ژل برای بزرگ کردن لب ها و … استفاده می شود و از تزریق فیلر هم برای برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم استفاده می شود.

 

اگر شما هم با هر یک از این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به کلینیک زیبایی دکتر زمانی مراجعه کنید. مرکز زیبایی دکتر زمانی یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که خدمات متعددی را در راستایی زیبایی صورت به شما ارائه می دهد. جهت مشاهده نمونه کارهای این مرکز می توانید از سایت آن به آدرس www.zamani.clinic بازدید کنید.

 

انواع روش های جوانسازی پوست

تجربه دوباره جوانی با تزریق ژل و بوتاکس

پیری مشکلی است که با افزایش سن رخ می دهد و جلوگیری از آن اجتناب ناپذیر می باشد. معمولاً همه افراد با افزایش سن دچار تغییراتی در پوست و بدن می شوند. از جمله مهم ترین تغییراتی که در این زمان اتفاق می‌ افتد کاهش پروتئین های الاستین و کلاژن در پوست می باشد و در نهایت موجب از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست شده و افتادگی پوست را به دنبال دارد. این موضوع می‌ تواند باعث ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست نیز گردد. و به همین دلیل در روحیه افراد تاثیرگذار است. بنابراین افراد به دنبال راهی هستند تا پیری را به تأخیر بیندازند یا از بروز آن جلوگیری کنند. استفاده از تزریق فیلر یا ژل و همچنین تزریق بوتاکس از روش هایی هستند که برای جوانسازی پوست استفاده می شوند.

 

منتهی برای تزریق این مواد باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. در حال حاضر بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران که البته خدمات تزریق ژل، بوتاکس و سایر خدمات زیبایی را ارائه می دهد، دکتر زمانی است که برای مراجعه به این پزشک متخصص می توانید به کلینیک دکتر زمانی مراجعه کنید.

 

به طور کلی می ‌توان گفت برای جوانسازی پوست دو راه عالی وجود دارد که معمولا افراد نسبت به آن حساس هستند. اولین روش مراقبت های روزانه از پوست می باشد و راه دوم نیز روش های درمانی مانند تزریق بوتاکس یا تزریق ژل است. البته برای جوانسازی پوست روش های بسیار متنوعی وجود دارد مانند هایفوتراپی، ار اف فرکشنال، لیزر درمانی، مزوتراپی و… اما روش هایی که بیشتر استفاده می شود ژل یا بوتاکس می باشد.

 

تزریق بوتاکس؛ خداحافظی با چین و چروک صورت

چین و چروک ها بر روی پوست سریع‌ تر از هر مشکل دیگری ایجاد می‌ شوند و دلیل آن می‌ تواند کاهش کلاژن در پوست و حرکات صورت باشد. پس شما می توانید از تزریق بوتاکس برای رفع این مشکل استفاده کنید. در واقع می توان گفت تزریق بوتاکس روش پیشگیری از بروز چین و چروک بر روی صورت می باشد. زمانی که بوتاکس تزریق می شود این ماده بر روی عضلات تاثیر گذاشته و می توان گفت به نوعی موجب فلج موقت آن ها می گردد. بنابراین از حرکت عضلات جلوگیری کرده و چین و چروک های صورت برطرف می شود.

 

تزریق بوتاکس می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که پایین بودن قیمت تزریق بوتاکس در تهران یکی از مهم ترین مزایای آن به شمار می‌ رود و به همین دلیل نسبت به دیگر روش ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن می‌ توان گفت بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است که نیاز به دوره نقاهت ندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌ شود. این روش با استفاده از کرم های بی حس کننده انجام می شود و نتایج فوق‌ العاده ایی را برای شخص به همراه خواهد داشت.

 

حجم دهی لب ها با تزریق ژل

تجربه دوباره جوانی با تزریق ژل و بوتاکس

ژل ها یا فیلر ها محصولاتی هستند که معمولاً از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند و برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. بنابراین بروز آلرژی و حساسیت در آن بسیار پایین است. در واقع می‌ توان گفت که ژل ها پر کننده هایی هستند که باعث حجم دهی به نواحی مختلف صورت می شوند.

یکی از متداول ترین روش های استفاده از آن ها تزریق ژل لب می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اما این کار باید در بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران انجام شود، تا لب ها علاوه بر آن که حجم مناسبی پیدا می‌ کنند زیبایی طبیعی نیز داشته باشند. پس بهتر است برای انجام این کار به دنبال بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران باشید، تا از بروز مشکلاتی مانند مصنوعی شدن چهره جلوگیری گردد.

 

اثرات تزریق ژل و بوتاکس

معمولاً نتایج تزریق بوتاکس دو هفته بعد از تزریق مشخص می‌ شود و اگر پس از گذشت این مدت نتایج به خوبی دیده نشود. پزشک جلسه شارژ بوتاکس را برای بیمار تعیین می‌ کند. و جلسه دوم تزریق انجام می‌ شود. به طور کلی می‌ توان گفت نتایج تزریق بوتاکس با توجه به مارک بوتاکسی که استفاده شده است بین سه تا شش ماه ماندگاری خواهد داشت. و پس از آن شما می توانید برای تزریق مجدد به پزشک خود مراجعه کنید.

 

تزریق ژل اثرات آنی دارد و فرد می‌ تواند پس از پایان تزریق نتایج کار را مشاهده کند. زمانی که ژل یا فیلر برای تزریق می شوند فرد می تواند پس از پایان تزریق لب های برجسته و خوش حالت داشته باشد. و نتایج آن ماندگاری بین ۶ تا ۱۸ ماه دارد که این ماندگاری به جنس ژل مورد استفاده بستگی دارد.

 

قیمت تزریق بوتاکس در تهران

قیمت تزریق بوتاکس در تهران بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می‌شود که می‌ توان گفت میزان داروی مورد استفاده، مارک بوتاکس استفاده شده و همچنین تعرفه های کلینیک بر روی قیمت بوتاکس تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت دقیق تزریق بوتاکس می توانید به کلینیک زیبایی دکتر زمانی مراجعه کنید و از کارشناسان خبره این مرکز مشاوره دریافت کنید.

 

اگر شما هم تمایل دارید که با تزریق بوتاکس، ژل و فیلر چهره ای زیباتر و جذاب تر داشته باشد می توانید به کلینیک دکتر زمانی مراجعه کنید. این مرکز از پزشکان و متخصصان حرفه ای تشکیل شده است که خدمات زیبایی را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می دهند. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای پزشکان کلینیک زمانی به سایت این مرکز به نشانی www.zamani.clinic مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت