تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

کوهنوردی، ورزش بسیار جذابی است که با داشتن تجهیزات مناسب، می‌توانید آن را با خیال راحت انجام دهید. تمام طبیعت دوستان و افرادی که می‌خواهند در زمینه ورزش کوهنوردی حرفه‌ای شوند و یا تازه می‌خواهند این ورزش را شروع کنند، نیاز به وسایل اولیه دارند.

 

تجهیزات و وسایل مورد نیاز کوهنوردی بسته به اینکه به کدام قله و کوهی می‌خواهید بروید یا اینکه چقدر درون طبیعت هستید متفاوت است. با این حال برای شروع این ورزش و حتی رفتن یک روزه به کم ارتفاع ترین قله‌ها نیاز به وسایل و تجهیزات ضروری دارد که می بایست آن ها را تهیه کنید. کوهستان همیشه جایی برای آرامش و فاصله گرفتن از هیاهو و تنش‌های زندگی روزمره است. سفر به کوهستان و کوهنوردی یکی از کارهایی است که هم ورزش است و هم طبیعت گردی. آرامش و لذتی که صعود به قله دارد را فقط یک کوهنورد می فهمد.

 

هوای پاک، طبیعت بکر و آرامش کوهستان از عواملی است که دوستداران طبیعت را بارها به سمت خود دعوت می‌کند.کوهنوردی و طبیعت گردی ورزشی لذت بخش هستند که تنها اگر به قله رسیده باشید آن را درک می‌کنید. سفر کوهستان یکی از هیجان انگیزترین ماجراجویی هایی است که هم برای سلامتی جسم مفید است و هم برای سلامتی روان. در کوهستان، انواع شرایط آب و هوایی را تجربه خواهید کرد. برف، تگرگ، آفتاب، باد، ابر، باران و طوفان می‌تواند تنها در یک روز اتفاق بیفتد. داشتن تجهیزات ضروری، وسایل ایمنی و آب و مواد غذایی به میزان کافی، این اجازه را به شما خواهد داد تا لذت بیش‌تری از کوهنوردی ببرید.

 

اهمیت کیفیت کوله کوهنوردی

قطعا شما وسایلی را به همراه خود بر می‌دارید که برای آن‌ها نیاز به کیف و کوله‌ای دارید. کوله پشتی یکی از مهم ترین تجهیزات لیست وسایل کوهنوردی است و انتخاب یک کوله پشتی با کیفت و مناسب می‌تواند تاثیر زیادی بر کیفیت برنامه شما بگذارد، از این رو اگر می‌خواهید یک برنامه بدون دردسر را رقم بزنید هنگام خرید کوله پشتی از ضد آب بودن، سبک بودن، با کیفیت بودن دوخت‌ها، با کیفت بودن زیپ‌ها و دارا بودن حجم کافی برای جای گیری کامل لوازم اطمینان حاصل فرمایید. هر چه کیف بزرگ‌تر باشد، بهتر است، اما به این نکته توجه داشته باشید برای مثال اگر کوله شما تا 65 کیلوگرم لوازم جا میگیرد، هرگز آن را کامل پر نکنید.

 

سرعتی بودن بسیار عالی است، دقت کنید که به هنگام بار زدن و حمل لوازم کوهنوردی ، شما نیاز دارید که بتوانید با سرعت نسبتا معمولی همراه با محموله‌ای که بر روی دوش هایتان است، راه بروید. اگر شما بخواهید که تا خرخره کوله خود را پر کنید ، مطمئنا راه رفتن برای شما‌ اندکی دشوار خواهد شد و در هنگام طی کردن مسیر، اذیت خواهید شد. توجه داشته باشید که انتخاب کوله پشتی‌های سبک که آویزهای بسیار سبک دارند به این معنی است که این دسته از کوله پشتی‌ها توانایی حمل بار‌های خیلی سنگین ندارند و تغییر شکل داده و آویزان می‌شوند. کوله پشتی باکیفیت یکی از فاکتورهای اصلی کوهنوردی حرفه‌ای است. شما می‌توانید مناسب‌ ترین قیمت کوله کوهنوردی را در تخفیفات ویژه بالاکا بیابید و آن را خریداری کنید.

 

مشخصات یک چادر مسافرتی و کیسه خواب کارآمد

برای اولین بار که قصد خرید کیسه خواب و یا چادر مسافرتی برای خود و یا خانواده را دارید ممکن است مسائلی را در رابطه با آن فراموش کنید. این مسائل می‌تواند محدودیت‌های چادر، میزان راحتی ، دمای چادر و… باشد که همه‌ی این مسائل بسیار مهم است. دقت کنید که اگر شما یک چادر نامناسب را تهیه کنید ممکن است شب راحت نتوانید بخوابید. همه این نکاتی که در بالا در این قسمت ذکر شد ، دست به دست هم می‌دهند تا انتخاب یک چادر مسافرتی مناسب برای شما‌ اندکی مشکل شود. خرید چادر مسافرتی به چهار فصل تقسیم می‌شود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

 

فصل 1 – تابستان گرم – شبانه

فصل 2 – شب‌های سرد

فصل 3 – شب‌های خنک – در حد معمولی

فصل 4 – یخ زدگی و برف

 

بر اساس فصلی که به کوهنوردی می‌روید و در حال تهیه لوازم کمپینگ و کوهنوردی هستید، چادر مسافرتی مناسب خود را انتخاب کنید تا به هنگام اسکان ، راحت بتوانید استراحت کنید و مشکلی وجود نداشته باشد. هم‌چنین اگر می‌خواهید شب را درون طبیعت بگذرانید، حتما باید کیسه خواب و چادر به همراه داشته باشید. اگر با ماشین به سفر طبیعت گردی می‌روید به چادر نیاز پیدا خواهید کرد. البته چادری را انتخاب کنید که باز و بسته شدن آن راحت انجام شود. این دو وسیله از وسایل مورد نیاز کوهنوردی و کمپینگ هستند که برای سفرهای بیش از یک روز تهیه آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

 

تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

چه کفشی را برای کوهنوردی انتخاب کنیم؟

یکی دیگر از لوازم مهم کوهنوردی، انتخاب کفش مناسب و مخصوص کوهنوردی است. یک قله ممنوعه را در ذهن خودتان تصور کنید، آن جا کوه است ، شما باید به هنگام کوهنوردی راحت از کوه بالا بروید و اینکه کفش‌های مستحکم و سختی را داشته باشید. حتی اگر فکر می‌کنید در آن کوه ، به سختی می‌توانید بالا بروید، حتما یک جفت کفش دیگر نیز با خود به همراه داشته باشید که اگر پاره شد، آن یکی را بپوشید پس قرار دادن کفش اضافه در لوازم کوهنوردی را فراموش نکنید. کفش‌های کوهنوردی جزو مهم‌ترین و اغلب گران‌ترین تجهیزات کوهنوردی هستند پس هنگام خرید بسیار احتیاط کنید. شاید به فکر این باشید که چه کفشی برای کوهنوردی در تابستان مناسب است ما به شما کفش‌های راحت، خنک، سبک و انعطاف پذیر با نوک‌های لاستیکی را توصیه می‌کنیم. کفش‎‌های کوهنوردی کفی سخت‌تری نسبت به کفش‌های معمولی شهری دارند و معمولاً در مناطق کوهستانی دشوار کارایی بیش‌تری دارند. در فصل زمستان با توجه به سرما و برفی بودن کوهستان میبایست از کفش‌های گرم، ضدآب، یخ شکن، و سبک استفاده کنید.

 

ضد آب بودن تجهیزات کوهنوردی

در هنگام خرید تجهیزات کوهنوردی به این نکته توجه کنید که لازم است تمام تجهیزات ضد آب باشند. گورتکس، بوت‌های ضد آب، پانچو و گتر وسایل ضروری کوهنوردی در شرایط بارانی هستند که شما را خشک نگه می‌دارند. اگر کوله پشتی ضدآب ندارید، لباس‌های خود را درون نایلون قرار دهید و سپس در کوله پشتی قرار دهید.

 

باتوم کوهنوردی

یکی از وسایل مورد نیاز کوهنوردی که به شما در بالا رفتن و مهم‌تر از آن در پایین آمدن از کوه کمک می‌کند، باتوم‌های کوهنوردی است. این ابزار کار همان چوب‌هایی را انجام می‌دهد که در طبیعت برای راه رفتن و پیاده روی به عنوان عصا از آن استفاده می‌کنیم.

تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

جمع بندی

در بالاکا بستری فراهم آورده شده تا بتوانید تجهیزات گران قیمت کوهنوردی را از جمله بهترین قیمت چادر کوهنوردی، مناسب‌ترین قیمت کوله کوهنوردی را برای خود پیدا کنید. به طور کلی شما در بالاکا می‌توانید از جدیدترین لوازم و تجهیزات ضروری باخبر شوید و اگر به تازگی ورزش کوهنوردی را شروع کرده‌اید و یا مدت‌ها است که کوهنوردی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌توانید برای جایگزین کردن لوازم قدیمی خود از قیمت‌های مناسب و بهترین برندهای این فروشگاه بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تمام لوازم مورد نیاز کوهنوری و کمپینگ گروهی و انفرادی را با متنوع‌ترین ابزار و بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین بالاکا خریداری کنید. هم‌چنین می‌توانید در حال حاضر از تخفیف ویژه فصل بالاکا استفاده کنید و بهترین قیمت تجهیزات کوهنوردی را در وب سایت پیدا کنید و یک خرید مطمئن و راحت را تجربه کنید.

جدیدترین مطالب سایت