دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب چیست؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب چیست؟

قیمت تشک خوشخواب با توجه به کیفیت بسیار بالا و راحتی این برند معمولا نسبت به سایر برندهای داخلی گران‌تر است. این برند با بیش از نیم قرن تلاش و تجربه در زمینه تولید تشک تخت‌خواب مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. تشک‌های خوشخواب دارای قابلیت رقابت با نمونه‌های باکیفیت و گران‌قیمت خارجی نیز هستند. مغز و بدن انسان برای استراحت و داشتن یک خواب شبانه باکیفیت به یک تشک خوب و استاندارد نیاز دارد. با خرید تشک‌های خوشخواب می‌توان با بسیاری از مشکلات مانند دردهای عضلانی، دردهای اسکلتی، کمردرد و گردن درد خداحافظی و سلامتی خود را تضمین کرد. گران‌ترین و بهترین تشک‌های داخلی موجود در بازار ایران متعلق به برند خوشخواب می‌باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل گران بودن قیمت تشک خوشخواب بپردازیم.

 

تشک خوشخواب چیست؟

 تشک‌های خواب موجود در بازار به دو گروه زمینی و تختی تقسیم می‌شوند. تشک‌های مخصوص تخت در ایران به تشک خوشخواب معروف هستند. این تشک‌ها در کارخانه خوشخواب تولید می‌شوند و دارای ویژگی‌هایی مانند دوام بالا، جنس باکیفیت، سایز مناسب و غیره می‌باشند. تشک‌های خوشخواب دارای انواع فنری متصل، فنری منفصل، بادی، مموری فوم، لاتکس، طبی و طبی فنری هستند. قیمت تشک خوشخواب با توجه به نوع آن متفاوت است.

 

معرفی فاکتورهای تاثیرگذار در گرانی قیمت تشک خوشخواب

نوع ساختار تشک

 ساختار تشک‌های خوشخواب دارای دو نوع تشک طبی فنری و تشک طبی است. بدنه تشک طبی خوشخواب، بدون فنر و تقریبا سفت است و برای تولید آن از یک الی چند لایه اسفنج به همراه فوم استفاده شده است. استفاده از تشک طبی برای افرادی که با مشکلاتی مانند کمردرد مواجه هستند، توصیه می‌شود. در ساختار تشک طبی فنری از تعداد زیادی فنر منفصل استفاده شده است و نسبت به انواع طبی نرم‌تر می‌باشد. قیمت تشک خوشخواب طبی فنری با رویه مموری فوم نسبت به تشک طبی گران‌تر است. برای افزایش راحتی تشک‌های خوشخواب از لایه‌های اضافی اسفنج مموری فوم یا اسنفج پلی اورتان روی آن‌ها استفاده می‌شود. این موارد نیز در افزایش قیمت تشک خوشخواب تاثیرگذار است. تشک‌های دارای اسفنج مموری فوم از لحاظ کیفیت و قیمت از انواع دارای اسفنج پلی اورتان گران‌تر هستند.

 

پارچه استفاده شده برای رویه تشک

یکی دیگر از عوامل موثر در گرانی قیمت تشک خوشخواب جنس پارچه به کار رفته در رویه تشک است. به این نکته توجه داشته باشید که جنس پارچه رویه تشک در دوام و ماندگاری تشک تاثیر بسزایی دارد. با توجه به این که افراد مبتلا به دیسک کمر مدت زمان زیادی را بر روی تشک‌های طبی خوشخواب سپری می‌کنند، پارچه به کار رفته در رویه این تشک‌ها باید از نوع ضدحساسیت و دارای خاصیت آنتی باکتریال باشد. پارچه‌های ضدحساسیت مانند ژاکارد از تعریق زیاد بدن روی تشک جلوگیری می‌کنند. در تشک‌های ارزان قیمت از پارچه‌هایی با ترکیبات بی‌کیفیت و با منشا نایلونی استفاده شده است و معمولا افراد با خوابیدن روی آن‌ها دچار حساسیت و اختلال در خواب می‌شوند‌.

 

ماندگاری و طول عمر بالای تشک

تشک‌های خوشخواب دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند. قابلیت ارتجاعی پایین در تشک‌های استاندارد خوشخواب باعث می‌شود که این محصولات به مدت حداقل ده سال طول عمر و دوام داشته باشند‌. همین ویژگی را می‌توان به عنوان یکی از دلایل گران بودن قیمت تشک خوشخواب در نظر گرفت. تشک‌های غیراستاندارد موجود در بازار معمولا با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و بیشتر از سه الی چهار سال طول عمر ندارند.

 

برخورداری از دریچه‌های تهویه هوا

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد که در افزایش قیمت تشک خوشخواب تاثیر می‌گذارد، وجود دریچه‌های تهویه هوا در این نوع تشک است. دریچه‌های هوای تعبیه شده در داخل تشک باعث به جریان افتادن هوا در آن می‌شود و از ایجاد بوی تعرق یا بوی بد جلوگیری می‌کند. برای اکثر مصرف کنندگان این ویژگی اهمیت زیادی دارد و حاضرند بابت آن قیمت بیشتری برای خرید تشک خوشخواب بپردازند.

دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب چیست؟

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

زمانی که برای خرید تشک به مراکز فروش خوشخواب مراجعه می‌کنید، قطعا گارانتی و خدمات پس از فروش برایتان اهمیت زیادی خواهد داشت. داشتن گارانتی معتبر در افزایش کیفیت و قیمت تشک خوشخواب موثر است. در مراکزی که تشک خوشخواب ارزان به فروش می‌رسد معمولا خبری از گارانتی و خدمات پس از فروش نیست. به این نکته توجه داشته باشید که خرید تشک خوشخواب ارزان و غیراصل با گارانتی بدون امضا و مهر نمایندگی معتبر هیچ فایده‌ای ندارد. گارانتی زمانی معتبر خواهد بود که دارای فاکتور مهر شده نمایندگی رسمی خوشخواب باشد.

 

اعتبار برند خوشخواب

تشک خوشخواب یکی از معروف‌ترین و معتبرترین برند موجود در ایران و خاورمیانه است. این برند محصولات خود را به خارج از کشور هم صادر می‌کند و در تولید انواع تشک‌، تمامی استانداردهای جهانی را رعایت می‌کند. خوابیدن روی تشک‌های این نوع برند احساس خوبی در افراد ایجاد می‌کند زیرا از لحاظ کیفیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. برندهای معتبر و معروف معمولا قیمت بالاتری نسبت به برندهای ناشناخته دارند زیرا کیفیت آن‌ها تضمین شده است.

دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب چیست؟

امکان سفارش سایز تشک خوشخواب

برخی از افراد به خرید تشک‌هایی با سایز استاندارد تمایلی ندارند. برند خوشخواب این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت سفارشی سایز تشک مورد نظر خود را تعیین کنند. تشک‌های سفارشی معمولا با قیمت بیشتری تولید می‌شوند‌ و هیچ تخفیفی شامل آن‌ها نمی‌شود. در قیمت تشک خوشخواب استاندارد امکان ارائه تخفیف وجود دارد.

 

فروش خوشخواب در سایت شرکت خوشخواب

 برای خرید تشک خوشخواب مورد نظر خود می‌توانید به سایت برند خوشخواب با آدرس اینترنتی khoshkhaban.com  مراجعه کنید. این سایت یکی از نمایندگی‌های معتبر شرکت خوشخواب است که بهترین تشک‌های خوشخواب را در انواع و سایزهای مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شرکت خوشخواب به عنوان اولین برند تولیدکننده تشک طبی و تشک طبی فنری ایران از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و از سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان استاندارد اروپا گواهینامه دریافت کرده است.

 

در این سایت علاوه بر تشک خوشخواب امکان خرید محصولات دیگری مانند محافظ تشک، تشک مهمان، بالش مهمان، لحاف لایت خوشخواب و غیره نیز عرضه می‌شود. برای خرید تشک در این سایت ابتدا باید تصاویری از نمونه‌های تصویری تشک را به همراه قیمت تشک خوشخواب مشاهده کنید و بعد از پیدا کردن محصول مورد نظر برای پرداخت آنلاین اقدام نمایید. قبل از خرید بهتر است که با مشاوران سایت تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

جدیدترین مطالب سایت