تعمیرات لپ تاپ در محل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تعمیرات لپ تاپ در محل

تعمیرات لپ تاپ در محل تنها یک شعار نیست بلکه کاریست که دلتوس از عهده انجام آن به خوبی برآمده است!

تصور عموم درباره خرابی لپ تاپ این است که برای این کار باید به دنبال تعمیرکار لپ تاپ باشند یا اگر شانس بیاورند؛ یک مرکز تعمیرات لپ تاپ را پیدا کنند.

غافل از این که دلتوس، حرفه ای ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ های مختلف ارائه می کند.

دیگر نه تنها می توانید برای تعمیر لپ تاپ خود به دلتوس مراجعه کنید بلکه می توانید هر کجا که هستید؛ به ما اطلاع بدهید تا برای تعمیرات لپ تاپ شما در محلتان حاضر شویم.

در ادامه با ما همراه باشید زیرا می خواهیم درباره خرابی لپ تاپ، تعمیرات آن و تعمیرات تخصصی لپ تاپ در محل آن هم توسط دلتوس برایتان بگوییم.

 

 تعمیرات تخصصی لپ تاپ در محل

تعمیرات لپ تاپ امری کاملا تخصصی است و انجام آن کار هر تعمیرکار و مجموعه ای نیست.

از این رو باید برای دریافت هرگونه خدمات در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ به مراکز تخصصی و معتبری همچون دلتوس مراجعه کنید.

 

با این کار می توانید به راحتی با اتخاذ یک تصمیم درست، به راحتی مشکل و خرابی پیش آمده در لپ تاپ های ساخته شده توسط برندهای مختلفی مثل، ایسوس، اپل، لنوو، سامسونگ، توشیبا، مایکروسافت، ام اس آی، سونی، ایسر، اچ پی و دل را با تکیه بر دانش، تجربه و تجهیزات روز دنیا تعمیر کنید.

 

می توان گفت که از زمان اختراع لپ تاپ و تبدیل سیستم های بزرگ خانگی قدیمی به یک وسیله ی بسیار کاربردی دیجیتالی که به واسطه وزن کم و طراحی فوق العاده اش، قابلیت حمل و نقل به هر جایی را پیدا کرد؛ لپ تاپ حکمی حیاتی را برای همه پیدا کرد.

 

پر واضح است که دیگر هر کجا که باشیم می توانیم به راحتی به هر اطلاعاتی که بخواهیم دست پیدا کنیم و هر کاری که برای انجام آن نیاز به لپ تاپ باشد را به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه انجام دهیم.

 

اما لپ تاپ این وسیله بسیار کارآمد هم همانند هر وسیله ی دیجیتالی دیگری، ترکیبی از قطعات مختلف و حساس و البته جریان برق است و ممکن است که یا در اثر گذشت زمان و عدم ارتقا سیستم یا با وارد آمدن ضربه، شکستگی، مایعات خوردگی و بسیاری از موارد دیگر، دچار مشکل شده و به تعمیرات لپ تاپ در محل نیاز پیدا می کند.

 

تعمیرات لپ تاپ در محل دلتوس چگونه است؟

این بار بر خلاف همیشه، هر جایی که هستید منتظر بمانید تا ما برای تعمیر لپ تاپ شما بیاییم.

سرویس جدید دلتوس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تنها با مطلع کردن کارشناسان دلتوس، لپ تاپ خود را در هر کجایی که هستید تعمیر کنید. چگونه؟

در ادامه برایتان خواهیم گفت.

برای تعمیرات لپ تاپ در محل آن هم با دلتوس می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

 

درخواست تعمیرات لپ تاپ خود را در دلتوس ثبت کنید

برای ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ دلتوس می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی و حضوری، اعلام نیاز به تعمیرات کنید.

تمام راه های موجود برای ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ و دیگر وسایل الکترونیکی در دلتوس همراه را از قبل برایتان گذاشته ایم.

 

تماس و مشاوره رایگان کارشناسان تعمیرات لپ تاپ دلتوس

بعد از ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ در دلتوس، کارشناسان این مرکز با شما تماس خواهند گرفت و به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

البته در صورتی که تهران هستید و درخواست تعمیر لپ تاپ در منزل را دارید، نماینده دلتوس بدون دریافت هیچ هزینه ای به محل شما آمده و لپ تاپ را با ارائه ی رسید دریافت، برای بررسی و تعمیرات به مرکز تعمیرات لپ تاپ دلتوس منتقل می کند.

 

تعمیرات لپ تاپ شما را انجام می دهیم

نحوه ی انجام تعمیرات موبایل در دلتوس به این صورت است که تعمیرکاران و متخصصان مجموعه ما بعد از بررسی مشکل لپ تاپ با شما تماس گرفته و تمامی موارد را به اطلاعتان می رسانند و سپس با رضایت شما، اقدام به تعمیرات لپ تاپ خواهند کرد.

تعمیرکاران لپ تاپ دلتوس همگی حرفه ای و متخصص هستند و با تعمیر خرابی لپ تاپ یا تعویض قطعات اصلی لپ تاپ آن را همچون روز اولی که خریده بودید؛ به شما تحویل می دهند.

 

بعد از تعمیرات لپ تاپ آن را برایتان ارسال خواهیم کرد

حالا که دیگر لپ تاپ شما توسط متخصص تعمیرات لپ تاپ و در تعمیرگاهی مجهز و تخصصی تعمیر شده، آن را همانطور که از شما گرفته بودیم؛ باز هم توسط نماینده دلتوس برایتان ارسال خواهیم کرد.

مهم نیست که کجا هستید؛ ما در کنارتان خواهیم بود.

در جریان باشید که تمامی هزینه های تعمیرات بر اساس نرخنامه تعمیرات لپ تاپ محاسبه و اعلام می شوند پس خیالتان از بابت هزینه های تعمیرات لپ تاپ دلتوس راحت باشد.

 

تعمیر تخصصی لوازم دیجیتال را به دلتوس بسپارید

ما فقط در تعمیر لپ تاپ مهارت نداریم بلکه در زمینه تعمیرات تمامی لوازم دیجیتال مخصوصا تعمیرات موبایل، حرف اول را می زنیم.

برای این که همیشه در کنار شما باشیم؛ این امکان را به وسیله همکاری با حرفه ای ترین تعمیرکاران در محیطی بسیار مجهز فراهم کرده ایم تا: تعمیر تخصصی تبلت، تعمیر تخصصی موبایل، تعمیر آی مک، تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک و تعمیر محصولات تمام برندها و همچنین برطرف کردن کلیه ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات الکترونیکی را نیز برایتان انجام دهیم.

حس خوب اعتماد و راحتی بعد از تعمیرات لپ تاپ در محل را با دلتوس تجربه کنید.

 

تعمیرات لپ تاپ نو و استوک با هم چه تفاوتی دارند؟

حتما به این نکته توجه داشته باشید که تعمیرات لپ تاپ نو و تعمیرات لپ تاپ استوک با یکدیگر تفاوتی ندارند.

در صورت خرابی هر کدام از این سیستم‌ ها باید به مرکز‌ تعمیراتی مثل دلتوس مراجعه کنید تا ضمن عیب یابی درست، به روشی درست و اصولی و با دسترسی به قطعات مورد نظر و با تکیه بر دانش کامل تعمیرات لپ تاپ وسیله ی شما را تعمیر کنند.

 

مشکلات متداول لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ یکی از مهم ترین خدمات دلتوس است.

متخصصان دلتوس تمامی اقدامات لازم را برای تعمیر، بازیابی اطلاعات و رفع مشکلات نرم افزاری و خرابی های سخت افزاری لپ تاپ که برای سیستم شما مورد نیاز باشد را انجام می ‌دهند.

هرگونه مشکل و خرابی مثل:

 

داغ شدن لپ تاپ

شارژ نشدن لپ تاپ

آب خوردگی لپ تاپ

روشن نشدن لپ تاپ

ضربه خوردگی لپ تاپ

هنگ کردن پیاپی لپ تاپ

بالا نیامدن ویندوز لپ تاپ

صدای غیرعادی در لپ تاپ

به هم ریختگی تصویر لپ تاپ

خرابی آی سی شارژر لپ تاپ

شناسایی نشدن هارد لپ تاپ

خاموش شدن بی ‌دلیل لپ تاپ

شکستن صفحه نمایش لپ تاپ

بازیابی اطلاعات هارد

و بسیاری از دیگر خرابی های لپ تاپ، توسط کارشناسان تعمیر لپ تاپ دلتوس قابل انجام است.

 

مرکز تعمیرات لپ تاپ دلتوس

پیشنهاد می‌ کنیم که با توجه به بالا رفتن هزینه خرید لپ تاپ، آی مک، موبایل و مک بوک نسبت به تعمیرات آن، بهتر است که در صورت بروز هرگونه مشکلی برای تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات مک بوک، تعمیرات موبایل و تعمیرات آی مک خود به مراکز تخصصی و حرفه ای تعمیر همچون دلتوس مراجعه کنید تا با تکیه بر تجربه و دانش تیم تعمیرکاران حرفه ای لپ تاپ، مک بوک و آی مک مشکل و خرابی پیش آمده برای دستگاه شما را به راحتی برطرف کنند.

 

از آن جایی که هدف ما در دلتوس آسودگی خاطر شماست، در زمینه ی سرویس و تعمیرات انواع لپ تاپ های مختلف به شما خدماتی مثل:

راه اندازی لپ تاپ

سرویس دوره ای لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ در محل

عیب یابی لپ تاپ

تعویض قطعات لپ تاپ

تعمیر کیبورد لپ تاپ

نصب نرم افزار بر روی لپ تاپ

تعویض دوربین وب کم لپ تاپ

تعمیر و یا تعویض مادربورد لپ تاپ

تعویض صفحه ی نمایش لپ تاپ

تعویض LED لپ تاپ

تعویض LCD لپ تاپ

تعویض لولا لپ تاپ

تعویض فن لپ تاپ

تعویض سوکت شارژ لپ تاپ

تعویض تاچ پد لپ تاپ

 

و خدماتی دیگر از این قبیل را به صورت کاملا تخصصی ارائه می کند.

 

آیا تعمیرات دلتوس گارانتی دارد؟

در این زمینه لازم به ذکر است که در مرکز دلتوس هرگونه فعالیتی مبتنی بر تعمیر لپ تاپ با گارانتی پس از تعمیرات انجام می شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی در قسمت تعمیر شده، نسبت به بر طرف سازی آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

دلتوس تمام عزم خود را جزم این کرده است که مشتریان عزیزش، حس خوب اطمینان و اعتماد پس از تعمیرات را تجربه کنند.

 

دلتوس کجاست؟

دلتوس نامی آشنا برای مشتریان حرفه ای و قدیمی است که بر خلاف بسیاری دیگر، توانسته تا حس اعتماد را در مشتریانش به خوبی ایجاد کند.

دلتوس، برندی اختصاصی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ به مدیریت آقای فرخ اسکندری نژاد و با همکاری جمعی از افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد.

ما در دلتوس با توجه به اهداف و رسالت سازمانی خود برای ارائه خدمات شایسته، می ‌کوشیم تا با بهره ‌گیری از روش ‌هایی نوین در کنار رعایت اصول مشتری مداری، شاهد توسعه فرهنگ ”گارانتی با اصالت‟، پوشش حداکثری نیازمندی‌ های مشتریان تعمیرات موبایل در محل و تعمیرات لپ تاپ در محل و همچنین تغییر نگرش مصرف کنندگان به خدمات پس از فروش باشیم.

 

چگونه سرعت لپتاپ را افزایش دهیم؟

اگر به فکر بالا بردن سرعت لپتاپ خود هستید، باید بدانید این مورد به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

از روش های سخت افزاری که باعث بالا رفتن سرعت لپ تاپ می شود نصب هارد ssd به روی دستگاه است.

با نصب این قطعه سرعت بالا آمدن و اجرای برنامه ها تا 30 برابر افزایش می یابد. این روش در مرکز تخصصی دلتوس در حال انجام می باشد.

از روش های نرم افزاری میتوان به نصب آنتی ویروس اورجینال اشاره کرد.

نرم افزار های تقلبی موجود در بازار سیستم شما را کند می کنند و در بسیاری از موارد ویروس ها نیز باعث کند شدن سیستم می شوند.

کارشناسان متبحر و دوره دیده نرم افزار دلتوس با نصب نرم افزار های اورجینال سرعت سیستم را افزایش می دهند.

اینها تنها دو مورد از موارد مختلفی می باشد که سرعت کامپیوتر شما را افزایش می دهند.

با تیم فنی و باتجربه دلتوس همراه باشید و تعمیرات و به روزرسانی دستگاه های خود را به تعمیرات لپ تاپ در محل دلتوس بسپارید.

 

هزینه تعمیرات لپتاپ در محل

همانطور که میدانید هزینه تعمیرات لپ تاپ در محل به مشکل، نوع تعمیرات، قطعه مورد نظر و یا تعویض آن بستگی دارد.

هنگام اعلام هزینه اگر عیب یابی به درستی صورت گیرد هزینه اعلام شده همان هزینه دریافتی از مشتری خواهد بود.

اما این امکان وجود دارد که پیش بینی قیمت به درستی انجام نشود در اینصورت هزینه تعمیر لپ تاپ افزایش و یا در برخی موارد کاهش می یابد.

درمدل های قدیمی لپ تاپ این امکان وجود دارد که قطعه پیدا نشود.

در این حالت بهترین روش فروش لپتاپ قدیمی و خرید دستگاه جدید می باشد.

جدیدترین مطالب سایت