تعمیر لباسشویی در مشهد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تعمیر لباسشویی در مشهد

امروزه اکثر لوازم برقی‌های خانگی از ضروری‌‌ترین لوازم محسوب می‌شوند. بعد از یخچال یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم خانگی برقی ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی از هر برند و مدلی که باشد نیاز به مراقبت دارد. در صورتیکه به طور منظم به سرویس ماشینی لباسشویی خود اقدام کنید طول عمر لباسشویی بیشتر می‌شود و می‌توانید مدت طولانی از لباسشویی خود بدون هیچ‌گونه مشکل و خرابی استفاده کنید.

 

 در صورتیکه لباسشویی دچار عیب و نقصی در برد الکترونیکی لباسشویی یا موتور و یا سوئیچ درب لباسشویی شود باید در اسرع وقت آن را تعمیر کرد. برای تعمیر لباسشویی در مشهد بهترین و حرفه‌ای ‌ترین تعمیرکاران در نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی هستند که می‌توانند مشکل لباسشویی شما را در بطور دقیق بررسی و تعمیر کنند. در صورتیکه می‌خواهید با رایج‌ترین علت خراب شدن ماشین لباسشویی و خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد

بطور کلی تعمیرات ماشین لباسشویی شامل موارد زیر می‌باشد:

تعمیر برد ماشین لباسشویی

تعمیر موتور ماشین لباسشویی

تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی

تعویض لاستیک دور درب لباسشویی

تعویض یا تعمیر تایمر لباسشویی

تعویض یا تعمیر دیگ ماشین لباسشویی

تعویض فیلترهای لباسشویی

تعویض یا تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی

 

در صورت مشاهده هرگونه نقصی در لباسشویی می‌توانید با خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد تماس حاصل نمایید و برای تعمیر لباسشویی به تعمیرکاران حرفه‌ای در نمایندگی‌های معتبر سپرده شود. در ادامه مقاله علت‌های خراب شدن لباسشویی را بطور مختصر و مفید توضیح می‌دهیم.

 

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

چند دلیل برای روشن نشدن ماشین لباسشویی وجود دارد ازجمله:

وجود مشکل در برق دستگاه: بهتر است از پریز برق تا کابل لباسشویی بررسی شود که دچار پارگی یا خمیدگی نشده‌باشد ومشکل را بررسی کرد.

 

خراب شدن تایمر لباسشویی: ممکن بعد از مدت استفاده طولانی از لباسشویی تایمر لباسشویی شکسته یا فرسوده شده‌باشد.

 

خراب شدن موتور لباسشویی: از مهم‌ترین دلایل روشن نشدن لباسشویی خراب شدن موتور می‌باشد. از علائم خراب شدن موتور لباسشویی می‌توان به این موارد اشاره کرد: لباس‌های بخوبی شسته نمی‌شوند، دیگ لباسشویی نمی‌چرخد، لباس‌های بخوبی خشک نمی‌شوند و یا اینکه موتور لباسشویی داغ می‌شود. در صورتیکه موتور لباسشویی دچار مشکل شده‌باشد باید سریعاً برای تعمیر دستگاه اقدام کنید‌. برای تعمیر موتور لباسشویی حتما توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد باید انجام شود.

تعمیر لباسشویی در مشهد

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی و تعمیر آن توسط خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد

نچرخیدن دیگ لباسشویی دلایل متعددی دارد ازجمله:

 

خراب شدن تسمه لباسشویی: موتور لباسشویی توسط یک تسمه متحرک به دیگ لباسشویی متصل شده‌است. اگر این تسمه پاره یا پوسیده و یا شل شده‌باشد باعث نچرخیدن دیگ لباسشویی می‌شود.

 

بار نامتعادل لباسشویی: در صورتیکه لباسشویی را بیش از حد مجاز ازلباس پر کرده‌باشید باعث می‌شود لباسشویی تعادل نداشته‌باشد و دیگ لباسشویی نچرخد.

 

خراب شدن سوئیچ درب لباسشویی: اگر متوجه نچرخیدن دیگ لباسشویی شدید ابتدا درب لباسشویی را بررسی کنید. حتی ممکن است سوئیچ درب که باعث قفل شدن درب می‌شود خراب شده‌باشد.

 

خراب شدن موتور لباسشویی: مهم‌ترین قطعه لباسشویی که باعث چرخش دیگ می‌شود موتور لباسشویی است. موتور لباسشویی توسط کلاچ‌ها باعث چرخش دیگ می‌شوند که اگر خراب شوند دیگ هم نمی‌چرخد. توصیه می‌شود برای تعمیر موتور لباسشویی حتما به تعمیرکاران خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد سپرده شود.

 

علت سر وصدای زیاد لباسشویی

سر وصدای لباسشویی از مشکلاتی است که بیشتر مردم از آن شکایت دارند. علت این سروصدا ممکن است از:

خراب شدن واشر لباسشویی: در صورتیکه واشر لباسشویی خراب یا فرسوده شده‌باشد آسیب جدی به لباسشویی وارد می‌کند. پس باید دراسرع وقت آن را تعویض کرد.

 

خراب شدن بلبرینگ لباسشویی: بلبرینگ لباسشویی از تعداد زیادی توپ‌های کوچکی تشکیل شده‌است. زمانی که دیگ لباسشویی می‌چرخد این توپک‌ها هم حرکت می‌کنند. علت خراب شدن بلبرینگ لباسشویی استفاده از مواد شوینده نامناسب و یا ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی می‌باشد و باعث حرکت نکردن توپک‌ها می‌شود به همین دلیل لباسشویی صداهای غیر طبیعی می‌دهد.

 

خراب شدن کمک فنرهای لباسشویی: ضعیف شدن فنرهای لباسشویی باعث ایجاد سر و صدای لباسشویی می‌شود که که باید توسط تعمیرکاران خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد آن را بررسی و تعویض کرد.

 

تراز نبودن لباسشویی: یکی از ساده‌‌ترین دلیل سر وصدای لباسشویی تراز نبودن لباسشویی است.

 

وجود اشیا داخل لباس ها: کاهی ممکن است داخل جیب لباس ها یا حتی دکمه یا زیپ لباس ها باعث ایجاد صدا از لباسشویی شود. پس بهتر است قبل از روشن کردن لباسشویی اشیای فلزی و.. از داخل جیب ها خارج کرد.

تعمیر لباسشویی در مشهد

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی و تعمیر آن توسط خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد

زمانی که به هر دلیلی آب لباسشویی تخلیه نشد باید در اولین فرصت به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد سپرده شود. علت‌های تخلیه نشدن آب لباسشویی عبارتند از:

 

خراب شدن پمپ تخلیه لباسشویی: وظیفه پمپ تخلیه انتقال آب لباسشویی به بیرون برعهده دارد. در صورتیکه پمپ تخلیه خراب یا شکسته شده‌باشد تخلیه آب انجام نمی‌شود. برای تعمیر پمپ تخلیه کار هر کسی نمی‌باشد به همین دلیل تعمیر لباسشویی در مشهد بهترین و حرفه‌ای ‌ترین تعمیرکاران را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

خراب شدن شیلنگ تخلیه: در صورتیکه از لباسشویی استفاده زیاد شود ممکن است شیلنگ تخلیه به مرور زمان پوسیده و خراب شود. برای جلوگیری از خراب شدن شیلنگ تخلیه باید از پیچ خوردگی و تا شدن آن جلوگیری کرد و از همه مهمتر فاصله شیلنگ تا زمین باید بین پنجاه تا هفتاد سانتی متر باشد.

 

خراب شدن برد الکترونیکی لباسشویی: از مهم‌ترین دلایل تخلیه نشدن آب لباسشویی خراب شدن برد الکترونیکی لباسشویی می‌باشد. ممکن است بر اثر خراب شدن فیوز یا خازن برد الکترونیکی خراب شود. برای تعمیر و تعویض برد لباسشویی باید حتما توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد انجام شود.

 

جمع بندی

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم خانگی در آشپزخانه محسوب می‌شود. در صورت خراب شدن لباسشویی با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم. تعمیر لباسشویی در مشهد به کمک تعمیرکاران تخصصی و حرفه‌ای می‌تواند مشکل لباسشویی شما را در منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن بطور دقیق بررسی و تعمیر کنند. در این مقاله سعی کردیم مهمترین علت های خراب شدن ماشین لباسشویی را برای شما شرح دهیم. بنابراین در صورتیکه لباسشویی شما خراب شده و دچار مشکل شده‌است می‌توانید با خیال راحت با خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت