تعمیر ماشین ظرفشویی در وی‌آی‌پی سرویس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تعمیر ماشین ظرفشویی در وی‌آی‌پی سرویس

ماشین ظرفشویی یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید. وسیله‌ای که با حضورش در آشپرخانه کار ما را به مراتب آسان‌تر کرده است. حال اگر این وسیله‌ی پرکار دچار مشکل شود چه باید کرد؟ چگونه بفهمیم که ایراد آن از کجاست؟

 

از چه کسی برای رفع این مشکل و تعمیر آن کمک بگیریم؟ اصلا آیا برای هر مشکلی باید از متخصصان کمک بگیریم یا خودمان از پس برخی از آن‌ها برمی‌آییم؟ ما در این مطلب درباره مشکلات عمومی ماشین‌های ظرفشویی صحبت می‌کنیم، برای رفع برخی از آن‌ها راه‌حل‌های ساده پیشنهاد می‌دهیم و برای رفع برخی دیگر شما را با مجموعه‌ای متخصص در این زمینه آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

مشکلات پیش پا افتاده ماشین‌های ظرفشویی

عموما برخی از مشکلاتی که برای لوازم‌ خانگی پیش می‌آیند بسیار پیش پا افتاده هستند و با استفاده از راه‎کار‌های بسیار ساده‌‌‌ای می‌توان آن‌ها را رفع کرد. ما در این بخش تعدادی از مشکلات سطحی ماشین‌های ظرفشویی را به همراه راه‌حل‌هایشان برای شما آورده‌ایم. شما می‌توانید در صورت بروز هرکدام از این خرابی‌ها ابتدا راهکارهای مطرح شده در اینجا را امتحان کنید و در صورتی‌ که مشکل شما همچنان رفع نشده بود، برای تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل از متخصصان حرفه‌ای وی‌آی‌پی‌ سرویس کمک بگیرید. ما در ادامه این مجموعه را هم به شما معرفی می‌کنیم.

 

آلودگی ظرف‌ها پس از شتسشو توسط ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی در زدودن آلودگی ظرف‌های شما موفق عمل نکرد، ابتدا اطمینان حاصل کنید که مراحل استفاده از ماشین را به درستی طی می‌کنید. آیا میزان ظرف‌ها بیش از حد نیست؟

 

آیا ظرف‌ها را به گونه‌ای می‌چینید که مانعی برای حرکت بازوهای اسپری کننده به حساب نمی‌آیند؟ آیا قبل از گذاشتن بشقاب‌ها باقی‌مانده غذای داخل آن‌ها را پاک می‌کنید؟ اگر این موارد را رعایت می‌کنید باید ماشین ظرفشویی شما از نظر فنی توسط کارشناسان بررسی شود.

 

نشتی ماشین ظرفشویی

ابتدا در ماشین و واشر آن را بررسی کنید. به دنبال پارگی واشر، شکستگی یا ترک در و یا حتی باقی‌مانده غذایی باشید که شاید از کامل بسته شدن در جلوگیری می‌کند. سپس مطمئن شوید که کلید شناور فشرده نمانده باشد. این موضوع باعث ورود میزان زیادی از آب به ماشین ظرفشویی شما شده و به نشت آن منجر می‌شود.

 

عدم خشک کردن ظرف‌ها

این مشکل عموما به دلیل خرابی المنت گرم‌کننده یا ترموستات ماشین ظرفشویی است. اگر یکی از این دو ایراد داشته باشند، ماشین شما پیش از خشک شدن کامل ظرف‌ها خاموش می‌شود. ترموستات ماشین ظرفشویی عموما در زیر آن قرار دارد. برای بررسی سلامت آن می‌توانید از مولتی‌متر استفاده کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در وی‌آی‌پی سرویس

بوی بد ماشین ظرفشویی

اغلب اوقات غذای قدیمی و تر دلیل بوی بد ماشین ظرفشویی است. درون ماشین را به خوبی تمیز کنید دیگر هیچ ظرفی را با ته‌مانده غذا درون آن نگذارید.

 

روشن نشدن ماشین ظرفشویی

ابتدا منابع برق، فیوزها و پریزها را بررسی کنید. اگر این مشکل ارتباطی با ورودی برق آن نداشت، در ماشین را چک کنید. شاید در آن به خوبی بسته نمی‌شود و سیستم در این صورت به شما اجازه روشن کردن ماشین را نمی‌دهد. اگر صدایی شبیه به کار کردن از آن بلند شد اما روشن نشد، یعنی موتورش دچارش مشکل شده و باید توسط متخصصان مورد بررسی قرار بگیرد.

 

عدم آبکشی ماشین ظرفشویی

اگر هنگام باز کردن ماشین پس از اتمام شستشو، همه جا پر از آب شد، یعنی فرآیند آبکشی ماشین به خوبی انجام نمی‌شود. قبل از هر چیز ابتدا آن را دوباره روشن کنید؛ شاید ماشین ناگهان و مثلا به دلیل اختلال در جریان برق خاموش شده باشد و به این ترتیب فرآیند آبکشی آن تکمیل نشده باشد.

 

آلودگی ظرف‌ها به مایع/پودر ظرفشویی پس از اتمام شتسشو

این مشکل احتمالا به دلیل کمبود میزان آب ورودی به ماشین یا زیاد بودن مقدار مایع/پودر ظرفشویی است. سعی کنید از شوینده کمتر و به ویژه نوع مایع آن استفاده کنید.  

 

اگر راهکارهای بالا مشکلات ماشین ظرفشویی شما را برطرف نکردند، یعنی شما باید از یک متخصص ماهر در این زمینه کمک بگیرید. وی‌آی‌پی سرویس مجموعه‌ای است که از همین متخصصان تشکیل شده؛ البته خدمات آن‌ها مزیت‌های دیگری نیز دارند که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

 

وی‌آی‌پی سرویس کجاست؟

مجموعه وی‌آی‌پی سرویس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به لوازم خانگی است. از نصب نصب کولر گازی پنجره ای گرفته تا سرویس یخچال و تعمیر لباسشویی؛ همه این خدمات توسط تکنسین‌ها و متخصصان حرفه‌ای انجام می‌شوند. نیروهای این مجموعه همگی دارای مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای هستند و دوره‌های تخصصی مربوط به تعمیر لوازم خانگی را پشت‌سر گذاشته‌اند. آن‌ها بسیار با تجربه هستند و به دلیل اطمینان از کیفیت بالای کار آن‌ها، مجموعه وی‌آی‌پی سرویس تمامی خدمات خود را به مدت 180 روز (6 ماه) گارانتی می‌کند. این گارانتی در فاکتور شما درج می‌شود و اگر در طی این مدت وسیله شما دچار مشکلی شد، می‌توانید از پشتیبانی خدمات آن‌ها برخوردار باشید.

شما برای استفاده از خدمات وی‌آی‌پی سرویس تنها کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. سپس درخواست شما بررسی و هزینه انجام آن محاسبه می‌شود. در نهایت کارشناسان وی‌آی‌پی سرویس، قبل حضور در مکان مورد نظر شما، جهت هماهنگی زمان مراجعه با شما تماس می‌گیرند. آن‌ها هزینه خدمات را هم قبل از انجام آن به صورت شفاف با شما در میان می‌گذارند.

 

سخن پایانی

همه ما در خانه لوازمی داریم که اگر یک روز هم از کار بیافتند، با مشکلاتی جدی روبه‌رو می‌شویم. اغلب این لوازم پرکاربرد هستند و تقریبا هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. همین امر حساسیت آن‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و احتمال خرابی آن‌ها را بسیار بالاتر می‌برد. از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، خرید دوباره هر کدام از این لوازم خانگی گزینه‌ قابل تاملی نیست.

 

پس ناچاریم به تعمیر آن‌ها روی بیاوریم. اما تعمیر لوازم خانگی هم چالش‌ها و پیچیدگی‌های خودش را دارد. این کار باید حتما توسط کارشناسان ماهر انجام شود؛ در صورت نیاز به تغییر قطعات حتما باید از قطعات اصل و باکیفیت استفاده شود؛ سرعت و دقت در انجام کار هم از اهمیت بسیار بالایی برخودارند. با این حساب از چه کسی می‌توان کمک گرفت؟

 

وی‌آی‌پی سرویس اینجاست تا این چالش‌ها را برای شما حل کند و راه‌حلی آسان پیش پای شما بگذارد. تنها کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و بعد همه چیز را، با اطمینان خاطر، به آن‌ها بسپارید.

جدیدترین مطالب سایت