تفاوت سینک روکار و توکار

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تفاوت سینک روکار و توکار

مهم ترین تفاوت های سینک توکار و روکار که باید بدانید!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سینک ها یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه هستند که کارایی بسیار زیادی دارند و روزانه بار ها و بار ها از آن در کار های مختلفی از جمله شستن ظرف و ظروف، شستشو یا ضد عفونی میوه ها، سبزیجات یا برخی محصولات دیگر و حتی شستن دست هایمان؛ از آن استفاده می کنیم.

 

تفاوت سینک توکار و روکار چیست؟ سینک ظرفشویی توکار بهتره یا روکار؟ استحکام و کارایی کدام از این مدل ها بیشتر است؟ اگر شما هم قصد خرید سینک ظرفشویی را دارید و با چنین سوالاتی مواجه میشوید بهتر است در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

 

قبل از پاسخ دادن به این سوال که آیا سینک های توکار بهتر است یا روکار؟ باید بگوییم که سینک ها به دو دسته روکار و توکار تقسیم بندی میشوند. بنابراین اولین موضوع در هنگام خرید سینک های آشپزخانه، انتخاب نوع آن می باشد. در حالت کلی نمیتوان گفت که کدام محصول نسبت به دیگری برتری دارد؛ زیرا هر کدام از این مدل ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و انتخاب یک مدل مناسب تنها به سلیقه ی شما بستگی دارد. پس منطقی است که در ابتدا اطلاعاتی درباره هر کدام از این مدل ها بدست آورید و در نهایت تصمیم بگیرید که کدام مدل برای آشپزخانه شما مناسب است.

 

سینک روکار چیست؟

سینک ها قدیمی که در اکثر خانه ها دیده میشود سینک های روکار هستند. اگر در تشخیص این مدل دچار مشکل شدید می توانید به لبه های آن توجه کنید. سینک روکار همانطور که از نام آن مشخص میباشد بر روی سطح کابینت قرار می گیرد و لبه های آن را نمی توان مشاهده کرد.  

سینک ظرفشویی روکار، یکی از پرفروشترین مدل های سینک در فروشگاه آنلاین سیلوریراق است. اگر قصد خرید سینک آشپزخانه روکار؛ با قیمت ارزان و مدل های مختلف را دارید، به این وبسایت مراجعه کنید.

 

سینک توکار چیست؟

در سال های گذشته که دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه چندان مورد توجه نبود و در واقع عامل اصلی خرید تنها کیفیت و دوام آن بود. اما به مرور زمان و با اهمیت پیدا کردن دکوراسیون داخلی، برندها  مختلفی در زمینه طراحی و زیبایی سینک با یکدیگر وارد میدان رقابت شدند. سینک های توکار، در گیر و دار چنین تحول هایی وارد بازار شد. در این مدل برخلاف مدل روکار، هیچ لبه ای از بیرون دیده نمی شود و لگن سینک داخل فضای کابینت قرار می گیرد.

سینک ظرفشویی توکار، یکی دیگر از محبوبترین مدل های سینک در فروشگاه اینترنتی سیلوریراق است. برای خرید سینک آشپزخانه توکار؛ با قیمت ارزان و مدل های مختلف را دارید، به این وبسایت مراجعه کنید.

 

فرق سینک روکار و توکار:

تا اینجا توانستید آشناییت نسبی با هر دو مدل از سینک های ظرفشویی پیدا کنید. حال زمان آن فرا رسیده است که مزایا و معایب هر کدام از آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

 

میزان اهمیت زیبایی و ظاهر سینک

بعضی از افراد زیبایی را اولویت اول خود قرار می دهند و اصلی ترین گزینه در خرید، برای آنها شکل و شمایل محصول می باشد. پیشنهاد ما برای چنین افرادی سینک های مدل توکار می باشد؛ زیرا این مدل بسیار مدرن تر و زیباتر از مدل روکار است و در بیشتر خانه های امروزی دیده میشود. این نوع محصولات تنوع خوبی در سبک های مختلفی مانند مربع، مستطیل، دایره و … دارد.

سینک های روکار از زمان گذشته در همه ی آشپزخانه ها وجود داشته است و لبه های آن که در بیرون قرار می گیرد ظاهر خوشایندی ندارد. به همین دلیل امروزه در آشپزخانه هایی که به سبک حرفه ای و مدرن هستند، کمتر از سینک های روکار استفاده می کنند.

 

شیوه نگهداری برای مدت زمان طولانی!

اجزای آشپزخانه جزو آن دسته از اقلامی هستند که سال های طولانی در خانه ی شما نگهداری می شوند و تعمیر و یا تعویض آنها هزینه های زیادی به همراه دارد. به همین علت بهتر است که در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید. همچنین پس از خرید از آنها به خوبی محافظت کنید تا پس از سال ها همان کارایی و کیفیت اولیه را داشته باشند.

در سینک های توکار به علت شیوه نصبی که دارند، امکان نفوذ قطرات آب و رطوبت به داخل کابینت وجود دارد. پس بهتر است بعد از هر بار استفاده آن را کاملا خشک کنید؛ به طوری که رطوبتی بر روی سطح آن باقی نماند.

 

نحوه نصب کردن سینک

فرق دیگر سینک روکار و توکار نحوه ی نصب کردن آن می باشد. نصب سینک ظرفشویی روکار راحت تر می باشد زیرا لبه های آن بر روی کابینت قرار می گیرد. نهایتا دور تا دور آن را با چسب آکواریوم یا نوار آب بندی پوشش می دهند. اما برای نصب سینک ظرفشویی توکار، صفحه کابینت را مطابق با ابعاد سینک برش می دهند و سینک را به طوری که لبه های آن پایین تر است، داخل کابینت می گذارند و در پایان عملیات آب بندی دور تا دور سینک را انجام می دهند.

 

خرید بهترین سینک ظرفشویی های روکار و توکار در سایت سیلور یراق:

فروشگاه اینترنتی سیلور یراق، یکی از بزرگ ترین مراکز فروش تجهیزات خانه و آشپزخانه می باشد؛ به طوری که شما می توانید مدل های متنوعی از سینک های روکار و توکار را در برندهای معتبری مانند استیل البرز، اخوان، درخشان و … مشاهده کنید. البته تمامی محصولات شامل اطلاعات، مشخصات فنی دقیق و قیمت مناسبی هستند. همچنین شرایطی فراهم شده است تا به راحتی بتوانید انواع مدل های را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس برای سفارش آنلاین سینک ظرفشویی از طریق وبسایت سیلور یراق silveryaragh.com اقدام کنید.

جدیدترین مطالب سایت