چرا نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کرد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چرا نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کرد؟

بعید است شما بخواهید به سفری چند‌روزه فکر کنید و به کیش به‌عنوان یکی از گزینه‌های نگاه نکنید. کیش یکی از مناطق بسیار زیبای ایران است که هر‌ساله افراد بسیاری از شهر‌های مختلف به آن سفر می‌کنند. تعداد تور‌های کیش مانند تور کیش هتل ترنج که از شهر‌های مختلف در زمان‌های متفاوت هم به مقصد این‌جزیره زیبا برگزار می‌شود نشان می‌دهد که کیش یکی از مناطق پر‌طرف‌دار برای مسافران است.

 

تفریحات آبی یکی از جاذبه‌های اصلی کیش است که مسافران زیادی به شوق آن‌ها به کیش سفر می‌کنند.امروز می‌‎خواهیم در این‌مقاله بگوییم چرا نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کنید. اما بیایید قبل از بررسی سوال تعدادی از تفریحات آبی کیش را بررسی کرده و توضیحاتی را درباره آن‌ها مطالعه کنیم.

 

تفریحات آبی کیش

همان‌طور که گفته شد یکی از جاذبه‌های اصلی کیش تفریحات آبی آن است. تفریحات آبی کیش به‌روز و مدرن هستند. اگر می‌خواهید سفری پر‌هیجان را تجربه کنید بد نیست درباره این تفریحات آبی بدانید و تعدادی از آن‌ها را در سفر خود انجام دهید.

غواصی، جت اسکی، قایق‌سواری، پارک آبی، بنانا سواری، فلای بورد، شاتل سواری، پاراسل و اسکوترزیردریایی از تفریحات آبی موجود در کیش هستند. این تفریحات علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کنند و در برخی ایام سال شاید برای استفاده از آن‌‌ها باید در صف منتظر بمانید. در ادامه تعدادی از این تفریحات را با توضیحاتی خلاصه برای شما نام برده و توصیف می‌کنیم.

 

پاراسل کیش

در پاراسل که یکی از تفریحات هیجانی در کیش است، شما جلیقه‌ای به تن می‌کنید و با استفاده از کمربند ایمنی به چتری متصل می‌شوید. قایقی با سرعت بالا شما را می‌کشد و چتر باعث می‌شود تا ارتفاع بگیرید. تماشای ساحل و دریا از ارتفاع 150‌متری بسیار منظره جالبی است.

چرا نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کرد؟

فلای بورد کیش

احتمالا وسیله‌ای که افرادی آن را به پای خود بسته و روی سطح آب با فشار آب بالا می‌روند را دیده باشید. این وسیله جت پک یا فلای بورد نام دارد و یکی از تفریحات هیجان‌انگیز آبی است.

فلایبورد یکی از تفریحات آبی لوکس به‌حسابمی‌آید و معمولا هزینه آن با این‌که ارزش امتحان را دارد، برای بسیاری از افراد کمی گران به نظر برسد. شاید یکی از دلایلی که بخواهیم بگوییم تفریحات آبی کیش را امتحان نکنید بحث هزینه باشد که با استفاده از آن بشود کار‌ها و خرید‌های بهتری را هم انجام داد. ولی امتحان یک‌باراین تفریحات ارزش دارد و روح تازه‌‌ای در رگ‌های شما به جریاندر‌می‌آورد.

 

اسکوتر دریایی در کیش

اگر به موتور‌سواری زیر آب علاقه دارید این‌تفریح را حتما امتحان کنید. تماشای دنیای زیر آب از نزدیک می‌تواند یکی از تجربه‌هایبی‌نظیر هر فردی در سفر به کیش باشد.این‌وسیله نیز مانند فلای بورد معمولا قیمت بالاتری نسبت به بسیاری از تفریحات دیگر دارد.

البته شما برای 15 الی 20 دقیقه به‌‍ همراه یک غواص در زیر آب هستید و تجربه‌ایوصف‌نا‌پذیر را خواهید داشت. در سفر با تور کیش هتل ترنج بهتر است حتما برنامه منظمی برای استفاده از تفریحات آبی کیش هم داشته باشید.

 

پدل برد کیش

پاروزنی ایستاده یکی از تفریحات جالب در کیش است که شما را چند دقیقه‌ای در خلوت خود در میان آب‌ها رها می‌کند و فرصت خوبی را برای تماشای مناظر زیبای ساحل و دریا دارید. اگر برای اولین‌بارمی‌خواهیداین‌تفریح را انجام دهید حتما درباره آن اطلاعات کافی را کسب کنید و از دیگران درباره قلق‌های تفریح سوال کنید.

 

کایت بردینگ

از دیگر تفریحات آبی که در کیش هستند نیز می‌توان به قایق‌سواری در جزیره کیش، گشت‌وگذار در پارک دلفین، ماهیگیری، حضور در کشتی‌های تفریحی و غواصی نام برد که احتمالا آن‌ها را بشناسید و نیازی به توضیحات بیشتر نداشته باشند. تفریحات آبی کیش به موارد گفته‌شده در این‌مقاله خلاصه نمی‌شوند و شما لیست بلندی از آن‌ها را می‌‌توانید بیابید.

 

این مطلب را هم بخوانید:  جزیره کیش

 

چرا نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کرد؟

چرا نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کنیم

به‌طور‌کلی دلایل مختلفیرا می‌توان عنوان کرد که شاید نباید از تفریحات آبی کیش استفاده کنیم. دلایلی مانند هزینه یا مشکلات روحی و جسمی مواردی هستند که قبل از استفاده از وسایل تفریحی باید در نظر داشته باشید.

 

اما موضوع مهم این است که سفر بعدی شما به کیش ممکن است به‌زودی نباشد و ممکن است برای استفاده از تفریحات پشیمان شوید. پس اگر دوست دارید هیجان جدیدی را تجربه نکنید یا پشیمانی‌های بعدی را با خود از کیش به سوغات ببرید، از تفریحات آبی کیش استفاده نکنید. در سفر به کیش با تور کیش هتل ترنج یا دیگر هتل‌ها، برنامه‌های متعددی را می‌توانید برای سفر خود بچینید. اما سعی کنید اگر امکان آن را دارید از تفریحات آبی و هیجان آن‌ها هم در سفر استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت