تهران پرینت چاپخانه آنلاین

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تهران پرینت چاپخانه آنلاین

چاپخانه آنلاین نیاز کسب و کار های مختلف است

چاپخانه آنلاین یکی از خدماتی است که بسیاری از چاپخانه ها برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. این خدمات در واقع باعث می شوند که کار مشتری با سرعت و حتی دقت بیشتری در مورد سفارش انجام شود. بسیاری از چاپخانه های سنتی امروزه با پیشرفت تکنولوژی این خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

 

شاید یک اپیدمی فراگیر مانند کرونا باعث شد که ما اهمیت خدمات آنلاین یا فروش آنلاین را بیشتر از هر زمان دیگری احساس کنیم. چاپخانه آنلاین نیز از این قضیه مستثنی نبوده و توانست به بسیاری از کسب و کار ها کمک های شایانی کند. چاپ آنلاین در واقع از جمله خدماتی بود که احساس نیاز به آن در دوران کرونا قابل محسوس بود. البته باید در نظر داشت که شما برای انجام این کار باید چاپخانه های حرفه ای را انتخاب نمایید.

 

چرا از خدمات چاپخانه آنلاین استفاده کنیم؟

اما از جمله مزایایی که می توان برای چاپ آنلاین در نظر گرفت، موارد زیر هستند:

در زمان شما صرفه جویی می شود. در نظر داشته باشید که شما برای کار های مربوط به چاپخانه از طراحی گرفته تا چاپ باید چندین بار به چاپخانه مراجعه نمایید. این در حالی است که در چاپ آنلاین شما می توانید حتی خارج از ساعت اداری نیز سفارش خود را ثبت نمایید. در واقع چاپ آنلاین یکی از خدماتی است که بسیاری از کسب و کار ها برای سفارش انواع چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ و چاپ لیبل چاپ جعبه از آن استفاده می کنند.

 

یکی دیگر از نکات مهمی که در مورد چاپ آنلاین وجود دارد این است که در میزان بودجه شما صرفه جویی می شود. در واقع شما نیازی نیست به صورت حضوری به چاپخانه مراجعه نمایید. این یکی از مواردی است که هزینه را کاهش می دهد. از طرفی در نظر داشته باشید که هزینه چاپ در چاپخانه های آنلاین مقرون به صرفه تر است.

 

طرح های پیشنهادی برای طراحی انواع موارد چاپی و ابزار های تبلیغاتی در چاپخانه آنلاین از پیش طراحی شده است و شما فقط یکی از آن ها را انتخاب می کنید. فراموش نکنید که برای انتخاب طرح مورد نظر باید دقت لازم را داشته باشید.

 

در نظر داشته باشید که با انجام مراحل مربوطه در طراحی یک کاتالوگ یا بروشور و یا هر مورد دیگری، شما می توانید طرح نهایی را پیش از چاپ به صورت آنلاین نیز مشاهده کنید.

 

طرح ها برای محصولات مختلف دارای تنوع بالایی هستند و شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

تهران پرینت چاپخانه آنلاین

یکی از مهمترین مزایایی که چاپخانه آنلاین دارد این است که شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در واقع صرفا نیاز نیست که در ساعات اداری این کار را انجام دهید.

 

با توجه به اظهارات مدیران و کارکنان چاپخانه ها به اثبات رسیده است که میزان خطا ها در چاپ آنلاین به حداقل می رسد.

 

تسویه حساب و پرداخت هزینه نیز در داخل سایت و به صورت اینترنتی انجام می شود. در نتیجه تمامی مراحل در یک چاپخانه آنلاین به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می شود.

 

در مرحله آخر شما می توانید آدرس خود را برای تحویل سفارش ثبت نمایید. در این حالت چاپخانه پس از اتمام کار سفارش شما را ارسال می کند.

 

تهران پرینت و خدمات چاپ آنلاین

چاپخانه تهران پرینت یکی از چاپخانه هایی است که خدکات چاپ آنلاین را به صورت گسترده به مشتریان خود ارائه می کند. در واقع خدمات چاپ آنلاین با خدمات چاپ سنتی هیچ تفاوتی ندارد. تنها تفاوت عمده آن در این است که شما تمامی مراحل کار را با نظارت خود پیش می برید. اما برای استفاده از خدمات چاپخانه آنلاین تهران پرینت شما می توانید به صورت زیر اقدام نمایید:

 

ابتدا وارد سایت تهران پرینت شوید و بر روی خدمات چاپ آنلاین کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

 

آنچه را که می خواهید برای آن طراحی انجام دهید، انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید قالب و فرمت مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید. برای مثال اگر می خواهید یک کاتالوگ یا کارت ویزیت طراحی کنید باید از قالب های مربوطه استفاده نمایید.

 

تعداد را برای محصول مورد نظر خود وارد نمایید. تا این مرحله شما تعیین کرده اید که برای مثال تعداد 1000 عدد کاتالوگ با قالب معین از چاپخانه تهران پرینت می خواهید.

 

زمانی که تمامی مراحل بالا را با دقت انجام دادید، فرم استعلام قیمت توسط پشتیبانی چک میشود و قیمت ها از طریق پیام رسان ها به شما اعلام میشود و از طرفی پشتیبان سایت به شما اعلام می کند که سفارش شما در چه زمانی آماده می شود و ارسال آن در چه زمانی است.

 

اگر شما در مورد خدمات چاپ آنلاین چاپخانه تهران پرینت سوالی داشته باشید می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنید.

 

تهران پرینت چاپخانه آنلاین

چاپخانه سنتی یا آنلاین؟

در واقع در دنیای نوین امروزی باید توجه داشت که چاپخانه آنلاین یکی از ضروریات برای هر چاپخانه سنتی محسوب می شود. البته باید در نظر داشت که بسیاری از افراد هنوز ترجیح می دهند که از خدمات چاپخانه های سنتی استفاده کنند. یکی از مزیت های اصلی چاپخانه های سنتی این است که شما می توانید جنس فیزیکی محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کنید. این امکان در چاپخانه آنلاین وجود ندارد. شاید تنها محدودیتی که برای چاپخانه آنلاین بتوان در نظر گرفت، همین مورد است. البته اگر شما با انواع کاغذ ها آشنایی نسبی داشته باشید این مشکل نیز برطرف خواهد شد. فراموش نکنید که انتخاب یک کاغذ با گرماژ مناسب نیز در کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد. برای این امر شما می توانید از کارشناسان مربوطه در این زمینه کمک بگیرید. در واقع بسیاری از افراد می توانند از خدمات چاپ آنلاین برای بسیاری از حوزه ها استفاده کنند.

تهران پرینت چاپخانه آنلاین

نتیجه گیری

تهران پرینت با داشتن کارکنانی توانمند و حرفه ای و همچنین فراهم آوردن امکان چاپ آنلاین برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است که شما در هر نقطه ای از کشور بتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید. فراموش نکنید در صورت هر گونه سوال در مورد خدمات چاپخانه آنلاین شما می توانید با کارشناسان مربوطه در چاپخانه تماس حاصل نمایید.

 

شما میتوانید تمام چاپ های خود را مانند چاپ افست ، چاپ دیجیتال، چاپ بروشور، چاپ پاکت حبابدار و … به مجموعه چاپ تهران بسپارید.

جدیدترین مطالب سایت