تور لحظه آخری استانبول با بهترین هتل های 5 ستاره

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تور لحظه آخری استانبول با بهترین هتل های 5 ستاره

تور دقیقه نودی استانبول یا همان لحظه آخری از راهکارهایی است که بتوانید بدون پرداخت هزینه زیاد مسافر این شهر شوید. توجه داشته باشید که در ایام تابستان کمتر تورهای لحظه آخری ارائه می شوند با این حال اگر با عبارت قیمت تور استانبول تابستان لحظه آخری مواجه شدید سعی کنید نسبت به این موضوع هوشیارانه عمل کنید. زیرا هرچند ممکن است هزینه کمتری را پرداخت کنید اما ممکن است آمادگی لازم را برای سفر نداشته باشید.

در ادامه شما را با تور لحظه آخری استانبول بیشتر آشنا خواهیم کرد:

 

حضور گردشگران در استانبول

تور استانبول لحظه آخری

عباراتی از قبیل تور دقیقه نودی یا همان تور لحظه آخری استانبول، از نمونه مواردی هستند که با آنها در پیامک های تبلیغاتی یا بیلبوردها مواجه میشویم و عرضه این تورها دقیقا بهترین خبر برای آن دسته از افرادی است که به دنبال خرید تور ارزان استانبول هستند می باشد. دلیل عرضه این تورها این است که در فاصله حداکثر دو روزمانده به آغاز تور ظرفیت هواپیما و همینطور هتل ها تکمیل نشده و به همین دلیل آژانس مسافرتی اقدام به ارائه تور بصورت لحظه آخری با قیمتی پایین تر اما کیفیتی بالا می کند

 

نکات مهم در خرید تورهای لحظه آخری استانبول

بهترین زمان برای خرید تور لحظه آخری استانبول

بهترین موقع برای خرید ارزانترین تور استانبول به صورت شامل موارد زیر است: 

شروع پاییز

روزهای اول هفته

فصل زمستان به جز ایام سال نو میلادی

بعد از تعطیلات نوروزی

البته از موارد ذکر شده تعطیلات و جشنواره هایی که در استانبول برگزار می شوند را فاکتور بگیرید. توجه داشته باشید باتوجه به اینکه تور استانبول تابستان و همچنین  تور زمینی استانبول نوروزخواهان زیادی دارد و کمتر در این موقع از سال شاهد برگزاری این تورها خواهیم بود.

 

تور لحظه آخری استانبول صرفا به معنای ارزانی آن نیست

این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه تور لحظه آخری به معنی خیلی ارزان بودن نیست زیرا استانبول باتوجه به اینکه از توریستی ترین شهرهای دنیا است و مسافران زیادی از ایران و سایر نقاط به این شهر سفر می کنند مخصوصا در روزهایی که نزدیک به برگزاری فستیوال ها و جشنواره های استانبول است این تورها یا خیلی کم عرضه می شوند یا اینکه تخفیف ایجاد شده بر روی آن خیلی به چشم نمی آید.

 

درصد تخفیف خورده تور لحظه آخری استانبول چقدر است؟

بستگی دارد که در چه موقع از سال باشید و اینکه چه مقدار از سهمیه رزرو شده توسط آژانس هواپیمایی رزرو شده باشد. اگر رزرو تور ترکیه استانبول توسط مسافران خیلی کمی انجام گیرد امکان دارد حتی تا 50درصد هم تخفیف بر روی تورها اعمال شود.

تور لحظه آخری استانبول با بهترین هتل های 5 ستاره

اوج لذت و هیجان با تور استانبول

 

امکان رزرو تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره

یکی از ویژگی هایی که این تورها دارند این است که در تور لحظه آخری استانبول دستتان از بابت انتخاب هتل باز تر است. در نتیجه موضوعی که خیلی در تعیین قیمت تور لحظه آخری استانبول نقش دارد قیمت بلیط هواپیماست که نتیجه ی پر نشدن آن می باشد. بنابراین شاید در انتخاب پرواز محدودیت داشته باشید اما برای انتخاب هتل مشکلی بر نمی خورید.

 

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول و امکان رزرو آنها در تور لحظه آخری

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول

در هتل 5 ستاره سی وی کی پارک بسفروس شما جنبه های دیگری از زیبایی های شهر تاریخی استانبول را خواهید دید. هتل سی وی کی پارک بسفروس دارای 385 اتاق و سوئیت های بزرگ و جادار است که از 35 تا 115متر مربع به همراه دکوراسیون شیک و جذاب می باشند. اینترنت بی سیم رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، اتاق های خانوادگی و استخر سرپوشیده از امکانات این هتل هستند.

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا که بالاتر از میدان شلوغ تاکسیم استانبول قرار دارد، اتاق های مجللی با تلویزیون کابلی، WiFi رایگان و چشم انداز فوق العاده بسفر و شهر ارائه می دهد. این هتل دارای یک عرشه استخر روباز و آبگرم با همام ترکی است. هتل مارمارا تکسیم دارای اتاق های بزرگ به تعداد 374 تا با کف پارکت، کمد لباس و میز کار، حمام اختصاصی مارمارا دارای وان و سشوار است.

تور لحظه آخری استانبول با بهترین هتل های 5 ستاره

نمایی از هتل مارمارا استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیه یک هتل 5 ستاره است که در قسمت اروپایی استانبول با چشم اندازی رو به تنگه بسفروس واقع شده است.اتاق های این هتل دارای بالکن با نمایی رو به باغ یا تنگه بسفر، دکوری سنتی ترکی، محوطه جدا برای نشستن ، پرده های نورگیر، حمام اختصاصی، صندوق امانات و اینترنت وای فای رایگان می باشد.

استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش، حمام ترکی، 2 سونا، 2 حمام بخار، خدمات ماساژ و سالن زیبایی از جمله برخی از امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول می باشند. این هتل به دلیل امکانات بالا برای تور استانبول توصیه می شود.

 

هتل چر بی اغلو استانبول

هتل چر بی اغلو استانبول واقع در 700 متری خیابان استقلال، اقامتگاه لاکچری با رستوران ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، مرکز تناسب اندام است. این محل اقامت دارای میز پذیرش 24 ساعته ، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان و مسافران تور استانبول است. این واحدها دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، کتری ، دوش ، سشوار و میز هستند.

همه 136 اتاق ضد صدا دارای مینی بار ، آب بطری رایگان و گاوصندوق های سازگار با لپ تاپ هستند. مهمانان می توانند از WiFi رایگان و تلویزیون های 100 اینچ LED با کانال های کابلی بهره مند شوند.

 

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول Holiday Inn Şişli Hotel Istanbul در چند قدمی میدان تکسیم و فروشگاه های خیابان Nisantasi  قرار دارد. اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان، دکوراسیون مجلل همراه با مبلمان تیره و کفپوش های چوبی صندلی راحتی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار و نشیمن هستند.

حمام سنتی، خدمات ماساژ(پرداخت هزینه جدا) به همراه سالن بدن سازی، پارکینگ، استخر سر پوشیده، سونا، سالن زیبایی، خشک شویی، پذیرش 24 ساعته از جمله امکانات هتل هالیدی این سیسلی استانبول Holiday Inn Şişli Hotel Istanbul  برای مهمانان و مسافران تور استانبول می باشند.

 رستوران Deco این هتل آماده پذیرای از میهمانان با غذاهای محلی و بین الملی و منوی غذای مخصوص کودکان می باشد.

 

هتل الیت ورلد استانبول

هتل الیت ورلد استانبول تنها 50 متر تا میدان تکسیم (تقسیم) فاصله دارد. اتاق های این هتل 5 ستاره دارای جکوزی خصوصی و اینترنت بی سیم WiFi رایگان می باشند. این هتل دارای اسپا با تمام امکانات و با داشتن 2 رستوران، کافه و طیف وسیعی از غذاها را سرو می کند. هتل الیت ورلد استانبول برای اوقات فراغت مهمان های خود دارای استخر سرپوشیده تمام موزاییک، استخر برای کودکان و مرکز تناسب اندام می باشد.

هتل Elite World Istanbul تنها یک پیاده روی کوتاه با خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. فرودگاه جدید استانبول 42 کیلومتر با هتل الیت ورلد استانبول فاصله دارد و ایستگاه مترو تکسیم 400 متر دورتر از این هتل می باشد که همین نزدیکی هتل به ایستگاه مترو باعث می شود که به راحتی به نقاط مختلف شهر استانبول بروید

تور لحظه آخری استانبول با بهترین هتل های 5 ستاره

هتل 5 ستاره الیت ورلد استانبول

هتل گرند اوزتانیک

هتل گرند اوزتانیک Grand Oztanik در منطقه تاکسیم استانبول واقع شده است و اتاقهایی با دسترسی رایگان به اینترنت و تلویزیون LCD را در اختیار شما قرار می دهد، تنها 5 دقیقه پیاده تا خیابان پر جنب و جوش استقلال از امکانات این هتل می توان به کلوپ سلامتی اشاره کرد.

اتاق های تهویه مطبوع Grand Oztanik با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای وان حمام ، مینی بار ، تجهیزات تهیه چای و قهوه و یک سبد میوه ای خوشامدگویی رایگان است. بعضی از اتاق ها منظره دریا و شهر را دارند.

 

با تعدادی از هتل های 5 ستاره استانبول که در موقعیت های عالی و خدمات بی نظیر هستند آشنا شدید و نکته مهم این است که اگر این هتل ها بصورت لحظه آخری عرضه شوند با قیمت پایین تر اما با همان کیفیتی که توقعش را دارید می توانید استراحت نمایید. این هتل در مجموع 192 اتاق دارد که شامل 176 اتاق استاندارد (3 اتاق متصل)  junior stuites bosphorus ، 3 اتاق لوکس ، 8 اتاق خانوادگی و 2 اتاق مجلل دستی برای آن مهمان گرامی است تا راحتی را در اینجا احساس کنند .

 

هتل پوینت تکسیم

هتل پوینت تکسیم استانبول یک هتل 5 ستاره نزدیک میدان تکسیم است. هتل پوینت تکسیم استانبول تنها 500 متر با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد. به همین دلیل دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری استانبول دارد.

در این هتل، پنجره‌های دوجداره، کاناپه‌های راحت، تلویزیون، دی وی دی پلیر و ماهواره از دیگر امکانات اتاق شماست. اتاق‌های هتل پوینت تکسیم مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان است. بعضی از اتاق‌ها به سالن تشریفات هم دسترسی دارند.

رستوران ویو پونیت هتل با چشم‌اندازی بی‌نظیر از تنگه بسفر که در طبقه‌ی آخر هتل قرار دارد همواره آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. صبحانه، ناهار و شام  را می‌توانید در این رستوران بخورید. علاوه بر اینها یک رستوران ژاپنی و دو کافه‌ی مجزا هم در خدمت شما هستند.

 

هتل گلدن ایچ

هتل 4 ستاره گلدن ایج در منطقه محبوب بی اوغلو واقع شده است. هتل گلدن ایج استانبول که در مجاورت میدان تکسیم قرار گرفته، دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز است که با تخت های آفتابگیری احاطه شده است. از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بسفر مشاهده کنید.

هتل گلدن گیج استانبول هر آنچه برای اقامتی راحت نیاز دارید را در خود جای داده است. کلیه امکانات لازم برای اقامت، از جمله Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، سرویس اتاق 24 ساعته و پارکینگ در این هتل در دسترس است.

اتاق های هتل امکاناتی مانند تهویه مطبوع و سرویس بیدار کردن را برای اطمینان از یک شب آرام ارائه می دهند.امکانات تفریحی هتل شامل سونا، استخر روباز، اسپا، ماساژ و استخر (کودکان) است. سه دلیل مهم برای اقامت در هتل گلدن ایج، رفتار دوستانه پرسنل، امکانات عالی و نزدیک بودن به مرکز استانبول است.

 

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول

هتل شرایتون، هتلی 5 ستاره و منحصر به فرد واقع در منطقه بی اوغلو در مرکز استانبول است. هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول با 254 اتاق بزرگ و زیبا، مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز و خدمات اسپا، از مهمانانی از سراسر جهان استقبال می کند.

این هتل از خدمات اسپا، رستوران و استخر سرپوشیده برخوردار است. WiFi رایگان، باشگاه بدنسازی 24 ساعته یک کافی شاپ از امکانات دیگر هتل است. از دیگر امکانات رفاهی اتاق ها می توان به تلویزیون های LED، مینی بار و ملافه های با کیفیت اشاره کرد. حمام ها شامل دوش، وان، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. میدان تکسیم و خیابان استقلال بسیار به هتل نزدیک اند. مکان های دیدنی خیره کننده تاریخی مانند ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی نیز در نزدیکی شما خواهد بود.

 

هتل گرند جواهیر استانبول

هتل گرند جواهر و یا گرند جواهیر (Grand Cevahir Hotel) یک هتل پنج ستاره است که در منطقه سیسلی (Sisli) شهر استانبول ترکیه قرار گرفته است. هتل گرند جواهیر دارای یک استخر سرپوشیده  و یک استخر روباز می باشد همچنین مرکز تناسب اندام این هتل دارای تردمیل نیز می باشد.

 

هتل گرند جواهر 3.8 کیلومتر با میدان تکسیم و 1.1 کیلومتر با مرکز خرید جواهیر استانبول فاصله دارد. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت (LCD TV) و اینترنت بیسیم (WiFi) رایگان می باشند و گفتنی است که این هتل سرویس رایگان رفت و آمد به میدان تکسیم و مرکز خرید جواهر استانبول می باشد.

 

اتاق های بزرگ و دلباز این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای مبلمان راحتی می باشند. رستوران دلیز (Deliz) هر روز صبحانه مفصلی را یه صورت سلف سرویس به همراه قهوه ایتالیایی و چای خانگی سرو می کند. مهمانان و مسافران تور استانبول این هتل می توانند از غذاهای مدیترانه ای و یا ترکی در رستوران سلطان لذت ببرند و یا به همراه نوشیدنی خود در  تراس به استراحت بپردازند. همچنین در هتل گرند جواهر شیشلی یکی از بهترین سالن های کنسرت استانبول وجود دارد که بسیاری از کنسرت های ایرانی استانبول نیز در آن اجرا می شوند.

 

فرودگاه آتاترک 18 کیلومتر با هتل گرند جواهر استانبول فاصله دارد. مرکز خرید شهر 2.2 کیلومتر با هتل جواهر استانبول در شیشلی فاصله دارد در حالی که مرکز خرید پروفیلو (Profilo) 2.6 کیلومتر با این هتل فاصله دارد و گفتنی است که ایستگاه اتوبوس های تندرو  سیسلی تنها یک کیلومتر با این هتل فاصله دارد و همچنین فرودگاه استانبول 47 کیلومتر با هتل گرند جواهیر فاصله دارد.

 

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی تور لحظه آخری و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت