معرفی تور ژاپن و تور قبرس 2 تور متفاوت از میان تور های آژانس پیله های عصر پرواز

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی تور ژاپن و تور قبرس 2 تور متفاوت از میان تور های آژانس پیله های عصر پرواز

تور ژاپن و تور قبرس : قبل از هر چیز بدانید اگر برای دریافت ویزای قبرس شمالی اقدام کرده اید ، دریافت ویزای محبوب مانند ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای استرالیا و سایر ویزاهای محبوب برای شما دشوار خواهد بود .

 

سابقه سفر و شرکت در تورهای گروهی قبرس یکی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس می باشد. حدود 7 روز کاری پس از ارسال درخواست ویزا به آژانس های مسافرتی، پاسخ ویزا برای شما صادر می شود و این ویزا 14 روز اعتبار دارد. دارندگان ویزای قبرس می توانند آزادانه به قبرس، بلغارستان، رومانی و کرواسی داشته باشند .

 

تور اقساطی قبرس معمولا به صورت تورهای گروهی صادر می شود. ویزای قبرس با قوانین ویزای شینگن مطابقت ندارد اما شرایط اخذ ویزای قبرس مشابه شرایط اخذ ویزای شینگن می باشد. برای دریافت ویزای گروهی قبرس فقط باید به آژانس مسافرتی مراجعه کنید اما برای دریافت ویزای انفرادی قبرس (که فقط در صورت ارائه دعوتنامه امکان پذیر است) باید به آژانس مراجعه کنید.

 

تور اقساطی ژاپن

بهترین زمان برای سفر به ژاپن فصل بهار است که تقریباً در ابتدای فوریه از راه می رسد. در این مدت شاهد معتدل ترین آب و هوای ژاپن خواهید بو د. البته در نظر داشته باشید که در فصل بهار ژلپن پذیرای تعداد زیادی گردشگر است و این فصل اوج گردشگری این کشور است. البته اگر با شلوغی و هجوم گردشگران مشکل دارید ، بهتر است آذرماه ( از آذر تا دی ماه ) را برای سفر خود انتخاب کنید .

 

در این مدت اوج گردشگران به کمترین حد خود می رسد و هزینه های اقامت نیز به همین نسبت کاهش می یابد و اینجا ما تور اقساطی ژاپن را پیشنهاد میکنیم .

 

چک صیاد بانکی تور اقساطی لارناکا و قبرس با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان از آژانس های مسافرتی دریافت می شود. به طور معمول برای تورهای گروهی قبرس نیازی به ارائه ضمانت نامه بانکی نیست ، اما ممکن است برخی از آژانس های مسافرتی با توجه به شرایط خود از متقاضیان ضمانت نامه بانکی دریافت کنند. در صورت عدم مراجعه متقاضیان به ایران پس از تاریخ تعیین شده، اعتبار آژانس مسافرتی از نظر سفارت از بین خواهد رفت.

 

معرفی تور ژاپن و تور قبرس 2 تور متفاوت از میان تور های آژانس پیله های عصر پرواز

 

خدمات متداول تور لارناکا

خدماتی که به شما اطلاع خواهیم داد از خدمات رایج تورهای لارناکا و قبرس است و ممکن است این خدمات در هر پکیج متفاوت باشد.:

 

اخذ ویزای توریستی قبرس

بلیط رفت و برگشت رزرو کنید

اقامت در هتل 3 یا 4 ستاره با صبحانه

گشت شهری

تور لیدر فارسی زبان

راهنمای محلی

بیمه مسافرتی با توجه به مدت اقامت در قبرس

تورهای فصلی اروپا

کیفیت هتل های قبرس; بسته به انتظارات شما !

 

معمولا کیفیت هتل های قبرس در سطح قابل قبولی قرار دارد. اما همه چیز به انتظارات شما بستگی دارد. در تورهای قبرس معمولا در هتل های 3 ستاره اقامت می کنید. نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن توجه کنید این است که هر چه هتل شما به مرکز شهر نزدیکتر باشد هزینه اقامت شما بیشتر می شود و هر چه فاصله هتل شما از مرکز شهر و یا حتی حومه شهر باشد. . هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

 

هزینه تور اقساطی ژاپن و قبرس

هزینه اخذ ویزای توریستی قبرس 20 یورو می باشد که با هزینه های تور قبرس می پردازید. در مورد هتل توجه داشته باشید که هر چه هتل شما به مرکز شهر نزدیکتر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر می شود و هر چه هتل شما از مرکز شهر یا حتی حومه شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر می شود.

 

قیمت تور قبرس به 3 گزینه هتل ، ویزای توریستی و بلیط رفت و برگشت بستگی دارد. هیچ پرواز مستقیمی از ایران به قبرس وجود ندارد و باید با پرواز ایرفلوت با توقف در مسکو به قبرس سفر کنید. زمان سفر به قبرس حدود 5 ساعت است.

 

هزینه روزانه در ژاپن : به طور متوسط معادل ​​80 یورو در روز

واحد پول ژاپن ین است، اما اگر به هر دلیلی نمی توانید این ارز را تهیه کنید، بهتر است یورو یا دلار همراه خود داشته باشید. برای یک وعده غذایی در ژاپن حدود 33 یورو ، برای رفت و آمد در شهر حدود 10 یورو ، برای خرید بلیط مراکز تفریحی و گردشگری حدود 10 یورو و برای رفت و آمد در شهر حدود 16 یورو باید پرداخت کنید .

 

معرفی تور ژاپن و تور قبرس 2 تور متفاوت از میان تور های آژانس پیله های عصر پرواز

 

پیشنهاد برای اولین سفر به قبرس

این روزها اگرچه سفر می تواند خستگی را از بین ببرد ، اما ممکن است به دلیل گرانی بلیط هواپیما یا موارد دیگر، خستگی دیگری بر جای بگذارد. مخصوصاً اگر فردی قصد گذراندن تعطیلات را در کنار خانواده داشته باشد، حتماً پول قابل توجهی دارد!

 

از طرفی نگرانی در مورد مقصد وجود خواهد داشت ! به همین دلیل این موضوع را مورد توجه قرار داده ایم و در راستای ارائه خدمات اقساطی تور اقدام کرده ایم . می توانید هم اکنون با شرکت ما تماس بگیرید ، بساط سفر خود را ببندید ، در تور اقساطی ژاپن و قبرس شرکت کنید و پس از مدتی اقساط را پرداخت کنید . شرکت در تور اقساطی لارناکا فرصتی طلایی برای تجربه یک سفر رویایی به صرفه خواهد بود .

 

تور گروهی قبرس بهترین گزینه برای شماست ! در تورهای گروهی قبرس شما یک تور هدایت کننده دارید . از مزایای تور لیدر بودن می توان به شناخت مکان های تفریحی، کمک در پرداخت هزینه ها، برگزاری تورهای شهری و کمک به تردد در سطح شهر اشاره کرد . البته اگر فکر می کنید که از پس همه این کارها برمی آیید، باید به تنهایی سفر کنید !

 

کلام آخر

در این مقاله سعی شد که شما را با تور ژاپن و تور قبرس 2 تور متفاوت از میان تور های آژانس پیله های عصر پرواز آشنا کنیم تا با دانسته خویش به انتخابی بهتر برسید و هر وقت سوالی برایتان پیش آمد با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . منتظر حضورتان در تور های اقساطی خود هستیم .

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

جدیدترین مطالب سایت