بهترین زمان خرید تور گرجستان و تور استانبول چه وقت است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین زمان خرید تور گرجستان و تور استانبول چه وقت است؟

بهترین زمان خرید تور گرجستان و تور استانبول

اگر قصد سفر نوروزی به استانبول یا گرجستان را دارد نباید دیگر زمان را از دست بدهید. بسیاری از تاریخ‌های مناسب در حال تکمیل ظرفیت هستند پس بشتابید و سریعتر خرید خود را نهایی کنید.

 

ایرانیان هر ساله در این فصل از سال در حال آماده سازی شرایط نوروزی خود هستند یکی از برنامه‌ریزی‌های مهم برای آن‌ها یک سفر لذت‌بخش و پر انرژی است.

 

پیدا کردن و خریدن یک تور مسافرتی هم از آن دست کارهایی ست که ممکن است در پایان سال افراد وقت زیادی برای آن نداشته باشند بنابراین خرید آن را به تعویق بیندازند و همین امر باعث مشکلات پیش‌بینی نشده برای ایشان شود. آژانس مقتدر سیر به عنوان یک مجری شناخته شده در مسیرهای مختلف گردشگری در این مطلب می‌کوشد تا از بروز مشکلات برای مسافران پیشگیری کرده و فرصت انتخاب مناسب‌ترین گزینه را برای ایشان فراهم کند.

 

تور گرجستان و سفر نوروزی

تور گرجستان در میان ۳ مقصدی قرار دارد که ایرانیان بیشتری خرید را دارند. دلایل این امر بسیار متنوع است، نزدیکی مسافت، امکان صرف کردن زمان کوتاه در این مقصد بر خلاف مسیرهایی نظیر تایلند و مالزی که حداقل یک هفته زمان نیاز دارند، عدم نیاز به تهیه ویزا و همچنین قیمت‌های بسیار مناسب همگی دست به دست هم داده تا مسافران برای خرید تورهای تفلیس هجوم آورده و همیشه سال  در حال رفت و آمد به آن باشند.

 

تقریباً روزانه یک تا دو پرواز به این مقصد وجود دارد و همین باعث شده تا مسافران قدرت انتخاب بسیار بالایی برای سفر به این مقصد داشته باشند. این امر در نوروز حتی متنوع‌تر هم هست و باعث می‌شود تا مسافران علاقه‌ی بیشتری به سفر به این کشور نشان دهند.

بهترین زمان خرید تور گرجستان و تور استانبول چه وقت است؟

علاوه بر این در نوروز 98 تور تفلیس باتومی هم برگزار می‌شود. باتومی از آن دست شهرهایی‌ست که به کل با تفلیس متفاوت است. این شهر برای مسافران و گردشگران ساخته شده و امکانات مدرنی برای آن‌ها در نظر گرفته شده استو اگر قصد لذت بردن از سواحل شنی دریای سیاه دارید بهترین فرصت در اختیار شماست که انتخاب کنید و پس از حمام آفتاب در ساحل بعضی روزها هم به دوچرخه سواری در پیستی که در خط ساحلی طراحی شده است بگذرانید. نهایتاً این که یک هفته را در گرجستان به صورت ترکیبی تفلیس و باتومی بگذرانید و سال نو را با انرژی بیشتر و مثبتی آغاز کنید.

 

انتخاب گرجستان به عنوان مقصد سفر نوروزی می‌تواند بسیار جذاب و هوشمندانه باشد. چرا که علاوه بر لذت از هوای بهاری این کشور زیبا امکان شرکت در جشن‌های نوروزی گرجیان هم فراهم است و بسیاری می‌توانند از این جشن‌های حداکثر لذت را ببرند.

 

پس اگر قصد سفر به این کشور زیبا را کرده‌اید وقت را از دست ندهید و تور گرجستان نوروز 98 را بررسی کرده و پس از انتخاب خرید خود را با آژانس مقتدر سیر نهایی کنید.

 

تور استانبول در نوروز

واضح و روشن است که بیشترین میزان سفر در طی سال و مشخص در نوروز هر سال به شهری زیبا و کم‌نظیر استانبول انجام می‌شود. عاشقان خرید، تاریخ، فرهنگ و هنر، ورزش و تفریح، ساحل و کافه و رستوران و همه و همه می‌توانند همزان عاشق این شهر هم باشند.

 

هنر استانبول در این بوده که تمامی این امکانات شاید به ظاهر متفاوت را در یک جا جمع کرده و این باعث شده تا مسافران از هر دسته و گروهی و با هر سلیقه‌ای عاشق این شهر بی‌نظیر شوند.

 

بسیاری از ایرانیان تور استانبول نوروز 98 را برای سفر خود مد نظر دارند اما هنوز اقدام به خرید تورهای آن نکرده‌اند. دو عامل اساسی ممکن است برنامه‌های ایشان را تحت الشعاع قرار دهد. 

 

در درجه‌ی اول تکمیل ظرفیت ساعت‌های مناسب پروازی ایرلاین‌های باکیفیت به‌خصوص در روزهایی که بیشتری میزان تعطیلات را پوشش می‌دهند و دوم پر شدن اتاق‌های هتلی که ممکن است مد نظر داشته باشند. بنابراین اگر قصدتان جدی‌ست چندان معطل نشوید و پیش از آن که مجبور که پایین آوردن سطح توفعات‌تان برای پرواز و هتل شوید نسبت به خرید اقدام کنید.

 

استانبول اما در نوروز فضای دیگری را تجربه می‌کند. بهار استانبول فرا رسیده و به راحتی و با لذت دو چندان می‌توان در کنار ساحل مدیترانه قدم زد یا در یکی از رستوران‌های زیبای ساحلی نشست و غذایی خورد.

 

در کنار این زمان برای سفر به جزیره‌های اطراف بسیار مناسب است و می‌شود لذت سفر را بیشتر کرد و لذت فراوانی از آن برد. برخی دیگر از ویژگی‌های نوروزی استانبول را فقط باید با سفر به آن شهر و آن جنب و جوش عجیب و غریب احساس کرد و در قال  نوشته امکان توصیف آن وجود ندارد. امید بر این است که در اولین فرصت نسبت به خرید تور استانبول اقدام نموده و برای لذت کم‌نظیر در نوروز برنامه‌ای دقیق داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت