تولید انواع رگال لباس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تولید انواع رگال لباس

همانطور که می‌دانیم رگال لباس، برای جابجایی و افزایش فضا برای نگهداری از لباس‌ها به کار می‌رود؛ رگال لباس در انواع مختلف و اشکال گوناگون تولید می‌شود.

تهیه این محصول کاربردی، از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. عموماً افرادی که قصد تهیه عمده این محصول را دارند، می‌توانند با قیمت پایین‌تری انواع رگال لباس را تهیه نمایند. مراکز تولید‌کننده انواع رگال زیادی در کشور وجود دارند و فعالیت می‌کنند. تولید‌کننده‌های انواع رگال داخلی، موفق به عرضه رگال‌های با کیفیتی در سر تا سر ایران، شده‌اند.

معمولاً خرید از تولید‌کننده انواع رگال یک روش بسیار متداول جهت کاهش هزینه‌ها می‌باشد. رگال که خود وسیله‌ای بسیار کاربردی است، بیشتر در فروشگاه‌های لباس کاربرد دارد؛ البته اخیراً از این وسیله کاربردی در منازل هم استفاده می‌شود؛ زیرا رگال این قابلیت را دارد که تعداد زیادی لباس را روی آن آویزان کنید. هدف اصلی تولید این محصول، جلوگیری از بهم ریختگی در کمد لباس‌ها است. علاوه بر مرتب‌سازی لباس‌ها، رگال‌ها توانایی دیگری نیز دارند، این توانایی مهیا کردن امکان دسترسی راحت به همه‌ی لباس‌ها برای افراد است تا بتوانند لباس‌ها را بررسی، مدل آن‌ها را به راحتی ببینند و سپس به راحتی از رگال جدا کنند.

هدف تولید‌کننده انواع رگال این است که رگال‌هایی تولید شود که طوری لباس‌ها را نگهداری کنند، که علاوه بر اینکه همیشه نظم خاصی بر لباس‌ها حاکم است، در کنار آن هیچ کدام از لباس‌ها به شکل غیر منتظره‌ای روی زمین نیوفتند و آلوده نشوند؛ همچنین بطور همزمان دسترسی راحت و آسان به لباس‌ها برای تولیدکننده‌ها در اولویت می‌باشد.

 

انواع رگال

معمولاً تولید‌کننده انواع رگال، رگال‌ها را در انواع مختلفی تولید می‌کند. با توجه به این موضوع که انواع رگال کاربرد‌های مختلفی دارند، شکل و ظاهر آن‌ها نیز متفاوت است.  برای مثال: چندین مدل رگال با نام‌های رگال قوطی، شاخک رگال، رگال تیله‌ای و ساچمه‌ای و… شناخته و یافت می‌شوند. هر کدام از انواع رگال به نوبه خود به شکلی متفاوت تولید و عرضه می‌شود و کاربرد منحصربفرد خود را دارد.

در زمینه تولید انواع رگال فروشگاهی و خانگی، این امکان به وجود آمده است که مشتری حق انتخاب بهتری از میان انواع رگال‌ها را داشته باشد و از این انتخاب احساس پشیمانی نداشته باشد تا بتواند درحد نیاز خود از کارایی‌های این محصول بهره ببرد. فراموش نکنید که اصلی‌ترین هدف تولید‌کننده انواع رگال برای کسب و کار خود، جلب رضایت مشتری است.
در ادامه مقاله قصد داریم که شما را با انواع رگال بیشتر آشنا کنیم؛ تا بتوانید متناسب به نیازتان بهترین نوع رگال را انتخاب کنید.

 

رگال قوطی

رگال قوطی، نوعی رگال است که از محبوبیت بسیار بالایی به دلایل مختلفی برخوردار است؛ از جمله دلایل محبوبیت رگال قوطی را می‌توان به حمل و جابجایی آسان، تنوع رنگ آن و عرضه این محصول در جنس‌های مختلف اشاره کرد؛ این ویژگی‌ها موجب افزایش کاربرد این نوع رگال می‌شوند. این وسیله قیمت مناسبی را با وجود کارایی بالا، دارد؛ و امکان نصب آسان این نوع رگال به افزایش محبوبیت رگال قوطی کمک زیادی کرده است. رگال قوطی می‌تواند در انواع فروشگاه‌ها و منازل مورد استفاده قرار بگیرد.

رگال قوطی از اولین و مهم‌ترین رگال‌هایی است که تولید‌کننده انواع رگال به طراحی و تولید آن می‌پردازد؛ زیرا بسیار پرطرفدار و کاربردی هستند. مشتریان زیادی احساس نیاز به این محصول را در فروشگاه خود احساس می‌کنند؛ زیرا با زیاد شدن تعداد لباس‌ها نمی‌توانند همه آن‌ها را بر تن مانکن یا روی شاخک رگال آویزان کنند؛ علاوه بر آن ممکن است از برخی لباس‌ها فقط یکی یا دوتا باقی مانده باشد و نیاز باشد برای تخفیفات ویژه یا بهتر در دسترس قرار گرفتن، در رگال قرار بگیرند.

رگال قوطی در انواع مختلف به صورت طبقه دار و بدون طبقه تولید می‌شود؛ اکثرا تولید‌کننده انواع رگال، این رگال را جزء اولین و موفق‌ترین تولیدات خود قرار می‌دهند و عموماً این نوع رگال را از جنس پروفیل فلزی طراحی می‌کنند. رگال قوطی دارای مدل‌های متنوعی است و هرکس با توجه به نیاز خود نوعی خاص از این محصول را انتخاب می‌کند. معمولاً نوع طبقه دار رگال قوطی جذابیت و فروش بیشتری را در میان مشتری‌ها دارد.

تولید انواع رگال فروشگاهی و خانگی می‌تواند شغلی سود‌آور باشد؛ به شرطی که محصولی با کیفیت در انواع طراحی‌ها و جنس‌های گوناگون تولید کنید؛ تا بتوانند هر نوع به نوبه خود به نحوی نیاز مشتری را برآورده کنند.

تولید انواع رگال لباس 
شاخک رگال

شاخک رگال نوعی دیگر از انواع رگال است، به طور کلی این نوع رگال برای لوازم سبک‌تر، مناسب است. شاخک رگال را می‌توانید در کاربرد‌های زیادی استفاده کنید؛ به عنوان مثال این وسیله را می‌توانید در فروشگاه‌های لباس کودک و همچنین در فروشگاه‌های موبایل و تجهیزات جانبی آن، یا در گالری‌های وسایل فانتزی استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های این نوع رگال این است که نیاز به فضای بخصوصی برای جای‌گذاری ندارد و معمولاً در قسمتی از دیوار وصل شده و سپس با پیچ، فیکس می‌گردد. پس از نصب به راحتی می‌توانید لوازم مورد نظر خود را از آن آویزان کنید و به راحتی در معرض دید مشتری قرار دهید.

شاخک رگال از اندازه‌ها و طول‌های متنوعی ساخته می‌شود و هرکس با توجه به فضا و نیازی که دارد، می‌تواند رگال نوع متناسب با نیاز خود را خریداری کند؛ تا بهترین بهره را از آن ببرد. تولید‌کننده انواع رگال تمام تلاش خود را می‌کند تا شاخک رگال با کیفیتی تولید کند، تا اتصالات آن به راحتی جدا نشوند و لباس‌ها بر روی زمین نریزند؛ علاوه بر آن قدرت تحمل وزن خوبی داشته باشد و با کیفیتی مرغوب ساخته شود. شاخک رگال در انواع معمولی و رگال تیله‌ای و ساچمه‌ای تولید و عرضه می‌شود، تا مشتری با توجه به کارایی که از رگال خود توقع دارد، بتواند نوع مناسب را برای خود را انتخاب کند.

 

رگال تیله‌ای و ساچمه‌ای

رگال تیله‌ای و ساچمه‌ای یک نوع از شاخک رگال است، که در جهت ثابت ماندن لباس‌هایی که با چوب رختی به آن آویزان می‌شود، استفاده می‌شود. رگال تیله‌ای و ساچمه‌ای اکثرا برای لباس کاربرد دارند، چرا که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. در وهله بعد رگال تیله‌ای و ساچمه‌ای این خصوصیت را دارند که لباس را به شکل کامل در معرض دید مشتری قرار دهند، به شکلی که دیگر نیاز به لمس لباس‌ها توسط مشتری نباشد و با یک نگاه ساده مشتری بتواند طرح و مدل آن را دیده و بپسندد. صد البته که زحمت فروشنده با استفاده از این محصول، خیلی کم می‌شود و نیاز نیست تک تک لباس‌ها را باز کرده و به مشتری نشان دهد.

تولید انواع رگال لباس
جمع بندی

رگال لباس که در انواع مختلف فانتزی و معمولی با کاربرد‌های فراوان تولید می‌شود، این وسیله وظیفه نگهداری و مرتب کردن لباس‌ها و دیگر لوازم را دارد. بسیاری از افراد در منزل و فروشگاه‌های خود بسته به نوع نیازی که دارند، یکی از انواع رگال را تهیه و به کار می‌گیرند.

جدیدترین مطالب سایت