فروش انواع تیغ اره و ابزار آلات صنعت چوب در فروشگاه اینترنتی چوبینر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروش انواع تیغ اره و ابزار آلات صنعت چوب در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروشگاه اینترنتی چوبینر یکی از تامین کنندگان ابزار آلات و ماشین آلات صنعت چوب می باشد که در عرضه و فروش ابزار آلاتی از قبیل تیغ اره، مته گردبر، مته سی ان سی و… فعال می باشد. در ادامه این متن قصد داریم برای آگاهی بیشتر شما اطلاعاتی در مورد چند مدل از از ابزار آلات موجود در فروشگاه چوبینر از قبیل تیغ اره، مته گردبر و آچار بکس همه کاره در اختیارتان قرار دهیم.

 

تیغ اره

تیغ اره یکی از ابزارهای برشی در صنعت چوب می باشد که متناسب با شکل و نوع ماشین بر روی دستگاه هایی از قبیل دورکن، پانل بر، اره فارسی بر، اره میزی، اره فلکه ای، اره افقی بر و عمودی بر و … نصب می گردد. تیغ اره در مدل های مختلفی که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت تولید و عرضه می گردد:

تیغ اره دیسکی

اره نواری

 

تیغ اره دیسکی

تیغ اره دیسکی, با توجه به شکل ظاهری به این اسم خوانده می شوند و یک نمونه پر مصرف از انواع تیغ اره محسوب می شود که به صورت یک دایره با دندانه هایی متناسب با نوع متریال تولید می شود. برای مثال در هنگام برش چوب از تیغ اره مخصوص چوب بری استفاده می شود یا برای برش ام دی اف از نوع MDF بر باید استفاده نمود. علاوه بر نوع متریال، کاربرد تیغ اره دیسکی نیز نقش مهمی در دسته بندی آن دارد و به طور کلی به گروه های زیر تقسیم می شود:

تیغ اره چوب بر و خام بری

تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر

خط زن

 

تیغ اره چوب بر و خام بری

تیغ اره چوب بر و خام بری دارای دندانه هایی با گام های بلند می باشد و فاصله بین دندانه ها زیاد تر از مدل های ام دی اف بر است. جالب است بدانید این مدل تیغ اره ها را با علائم ATB یا BA معرفی می کنند. از دیگر ویژگی های تیغ اره چوب بر و خام بری چپ و راست بدون دندانه ها می باشد و لازم به ذکر است که از این نوع تیغ اره برای برش چوب و نئوپان بدون روکش استفاده می شود.

 

تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر

برای برش ام دی اف و نئوپان با روکش ملامینه باید از تیغ اره مخصوص خود استفاده شود که به تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر معروف است. این نوع تیغ اره را با علامت TP یا TCG می شناسند و دندانه های آن به صورت صاف کونیک طراحی شده است و بهترین نوع دندانه برای برش ام دی اف و نئوپان ملامینه می باشد.

 

خط زن

در دستگاه هایی مانند دورکن معمولا برای برش از خط زن استفاده می شود. نکته مهم این که تیغ اره خط زن در دو نوع دو تکه و یک تکه تولید می شود و شکل دندانه به صورت مخروطی یا کونیکال است. قبل از برش کار از تیغ اره خط زن برای خط زدن محل برش استفاده می شود و دقت کار بالا می رود.

 

اره نواری

یک مدل دیگر از انواع تیغ اره ها برای برش متریال های مختلف نوع نواری آن می باشد. اره نواری به صورت کلاف های چند متری تولید می شود و متناسب با سایز اره فلکه ای که بر روی آن نصب می گردد برش می خورد. علاوه بر این اره نواری در چندین ضخامت و عرض متفاوت تولید می گردد که از این جهت نیز باید در انخاب آن دقت نمود. لازم به ذکر است که اره نواری برای برش چوب، گوشت و فلز نیز انواع مختلفی دارد و از لحاظ فاصله دندانه نیز که به گام خوانده می شود در چندین نوع تولید می گردد.

 

مته گرد بر

مته یکی از ابزارهای سوراخ کاری رایج در کارگاه های صنعتی است؛ که در مدل و طرح های مختلف جهت سوراخ کاری ها در ابعاد متفاوت به کار می روند. حتی در مواردی مته کاملا اختصاصی می شود و برای این مورد می توان مته خزینه را نام برد. یکی از مته های موجود در بازار که در صنعت چوب، فلز و ساختمان سازی به کار می رود مته گرد بر نام دارد. مته گرد بر همان طور که از نامش مشخص است برای برش دایره ای سطوح استفاده می شود.

 

کاربرد انواع مته گردبر

مته گردبر همان طور که ذکر شد برای برش دایره ای و گردبری به کار می رود. گردبری سطوح مختلف کاربردهای متفاوتی دارد؛ برای مثال در میزهای کامپیوتر و اداری برای عبور سیم و کابل می توان با کمک مته گرد بر دایره هایی با قطرهای مختلف ایجاد نمود. علاوه بر این جهت برش قسمت های دایره ای ساز های موسیقی و جای لامپ هالوژن می توان از مته گردبر استفاده نمود. مته گرد بر در چند مدل مختلف تولید می شود که متناسب با نوع کار و نیاز مصرف کننده انتخاب می شوند و در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

فروش انواع تیغ اره و ابزار آلات صنعت چوب در فروشگاه اینترنتی چوبینر

مته گردبر مدرج: این نوع مته گردبر به دلیل اینکه درجه بندی شده است به مته گردبر مدرج معروف است. مته گرد بر مدرج دارای درجه بندی هایی با بازه مشخص است و می توان دایره های با قطر و شعاع متناسب با آن درجه بندی ایجاد نمود.

 

مته گردبر چوب: مته گردبر چوب یک استوانه است که دارای دندانه هایی در قسمت برخورد با چوب و ام دی اف است. این مدل مته گرد بر با کمک یک رابط یا محور به دریل متصل می شود. لازم به ذکر است که مته گرد بر در قطرهای مختلف برای برش انواع دایره در سایزهای متفاوت به کار می رود.

 

قیمت مته گرد بر

لازم به ذکر است که مته گرد بر در مدل های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع مته گرد بر می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

02166563048   –   09021235626   –   09355069269
Choobiner.ir

فروش انواع تیغ اره و ابزار آلات صنعت چوب در فروشگاه اینترنتی چوبینر

آچار بکس همه کاره

یکی از اتصالات که از قدمت بالایی برخوردار است اتصال با کمک انواع پیچ و مهره می باشد. پیچ و مهره در سایزهای مختلف تولید می شود و برای بستن و باز کردن آن ها از پیچ گوشتی و آچار در سایز و مدل های مختلف استفاده می گردد. آچار بکس همه کاره از یک دسته‌ی بکس جغجغه‌ای، سری سوزنی و مبدل چهار‌گوش قطعات تشکیل شده است و با کمک ان می توان پیچ و مهره های مختلف را باز و بسته نماید.

 

آچار سوزنی

آچار سوزنی به شکلی طراحی شده است که دیگر برای باز و بسته کردن پیچ و مهره نیاز نیست از چندین آچار استفاده کنید؛ زیرا بخش سوزنی این آچار خود را با شکل و اندازه پیچ و مهره مورد نظر منطبق می کند. علاوه بر این یکی دیگر از توانایی های این مدل آچار سوزنی باز کردن پیچ و مهره های کهنه و هرز شده می باشد.

 

قیمت آچار بکس جادویی

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت آچار بکس جادویی می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

02166563048   –   09021235626   –   09355069269
Choobiner.ir

جدیدترین مطالب سایت