جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

گشت و گذار در جزایر فی فی

جزایر فی فی در جنوب تایلند و در ایالت کرابی قرار گرفته اند .این جزاید به حدی زیبا و دارای مناظر خارق العاده ی طبیعی هستند که در دنیا مشهور شده اند و توریست های بسیاری را سالانه از سراسر دنیا به سمت خود میکشانند .

 

جزایر فی فی در اصل از چند جزیره ی ن زدیک به هم تشکیل شده اند که هر یک جاذبه های گردشگری خود را داظشته و یکی از انها به خاطر داشتن میمون هایی که سال هاست نسل ها در این جزیره زندگی میکنند به جزیره ی میمون ها لقب گرفته است .

 

در جزیار فی فی با یستی امادگی کامل برای دیدن حیوانات عجیب و غریب و حشرات و پرندگان خاص و کمیاب را داشته باشید .و تعجبی نکنید که ناگهان میمون ها غذا ویا خوراکی شما را غارت کردند این میمون ها بسیار فرز هستند و این کار برایشان عادت شده است .

 

جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

در تایلند مرسوم است که مسافران و جهانگردان با استفاده از قایق هایی دست ساز و کوچک که مخصوص جزیره گردی و حمل ونقل مسافران در مسیر های دریایی کوتاه میباشد و نامشان کایاک است مسافران میتوانند با استفاده از این قایق ها در بین جزایر به رفت و امد پرداخته و از دیدنی های فی فی لذت ببرند .

 

جزایر فی فی به قطعه ای از بهشت در دنیا مشهور هستند یکی از جزایر مشهور فی فی به نام لانگ بیچ میباشد که در بین این جزایر به داشتن درختان و جنگل های انبوه و مناظرو  تپه های سرسبز و با صفا مشهور است .

 

حتما از این جزیره ی زیبا دیدن کرده و عکاسی در ان را حین طبیعت گردی فراموش نکنید .غروب لانگ بیچ یکی از زیبا ترین غروب هاییست که در دنیا وجود دارد و سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید تا هنگام پایین رفتن خورشید در ساحل این جزیره حضور داشته باشید .

 

یکی از جزایر فی فی با نام مایا بای میزبان چند فیلم سینمایی هالیوودی بوده است و تاکنون میلیون ها نفر بازدید کننده داشته اشت شنا کردن و افتاب گرفتن از تفریحات محبوب این جزیره میباشد که نباید ان را از دست داد .

 

سواحل دیگری هم با نام های کو چانگ و فوکت و کو لانتا دارای جاذبه ها و امکانت خوب رفاهی برای توریست ها میباشند و هتل ها قامتگاه های متنوعی در انها وجود دارد جزایر فی فی اولین جاییست که به بازدیدکنندگان طبیعت دوست تور تایلند پیشنهاد میشود حتما یک روز را به جزیره گردی بپردازند .

جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

بازدید از شهر سوخته ی آیووتایا

در تور تایلند ایوتایا یکی از مهم ترین و با ارزش ترین میراث های جهانی و میراث ارزشمند کشور تایلند میباشد که حقایق و گفتنی های بسیاری برای بازدید کنندگان تور تایلند خواهد داشت .ایوتایا در فاصله ی تقریبا کمتر از یک ساعت از مرکز پایتخت تایلند شهر بانکوک قرار گرفته است .

 

این مجموعه ی تاریخی در طول تاریخ حوادث پر فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است و چندین بار مورد حمله و تجاوز دشمنان قرار گرفته است به طوری که یکبار برمه ای ها ان را مورد اتش سوزی بزرگی قرار دادند و تمامی مجسمه ها و معابد داخل ان را با خاک یکسان کردند .

 

ایوتایا برای چهار قرن متوالی پایتخت تایلند بود و پس از ویرانی های بسیار امروزه پایتخت تایلند به بانکوک منتقل شده است .امروزه در بین ویرانه ها و اثاری که کماکان سالم باقی مانده اند میتوان چیز های بارازشی مانند معابد مجسمه ها و تالار ها و .. را در ایوتایا مشاهده کرد .ساختمان های تاریخی معابد با شکوه با سقف های بلند و صومعه های کوچک و بزرگ باستانی و سر مقدس بودا از دیدنی های مهم این منطقه هستند .

 

جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

بازدید از جزایر مرجانی پاتایا

به گزارش سفر باتو ، جزایر مرجانی پاتایا جزو دیدنی ای نابو  خاص تور تایلند هستند که باردید ان به همهی  گردشگران توصیه میشود .در این جزایر مرجانی این امکان فراهم شده تا مسافران و جهانگردان بتوانند با قایق های کف شیشه ای در اب های جزایر به گردش دریایی بپردازند و از کف قایق هایشان بتوانند ماهی ها و مرجان ها وموجودات ابزی این منطقه را تماشا کنند و لذت ببرند .

 

از خوبی های دیگر این جزایر این است که مسافران میتوانند در هر کجای جزایر اب تنی کنندو  از شر کوسه ها در امان باشند چون انها به دلیل مرجانی بودن کف دریا به این منطقه نمی ایند .

 

جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند

بازدید از پناهگاه حقیقت

مهم ترین معبد در تور تایلن معبد مذهبی پناهگاه حقیقت میباشد که تقریبا نمونه ی کامل و تمام عیار از معماری اصیل تایلندی  و نمونه ی کاملی از فرهنگ و رسوم و فلسفه ی شرقی این کشور میباشد .این معبد دارای مجسمه های زیادی در ابعادو  اندازه های بزرگ و کوچک گرفته تا فیگور های مختلف بودایی میباشد . برای بازدید از این معبد می توانید از 8 صبح تا 6 عصر به این جا مراجعه کنید.همه روزه از ساعت هشت صبح تا شش عصر میتوان بازدید نمود .

 

جدیدترین مطالب سایت