قیمت تورهای جام جهانی قطر چقدر است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
قیمت تورهای جام جهانی قطر چقدر است؟

جام جهانی رویدادی بزرگ است که بیشتر مردم دغدغه آن را دارند و از مدها قبل از شروع، برای آن برنامه می‌ریزند. یکی از موهبتهای جام جهانی 2022 برای ایرانیان میزبانی کشور قطر است. انتخاب شدن قطر به عنوان میزبان این دوره از مسابقات، شرایط تماشای کردن بازیها از نزدیک را برای ایرانیان راحت‌تر می‌کند. نزدیکی و همسایه بودن این کشور و راحتی تهیه ویزای آن از مواردی است که موجب ایجاد این مزیت می‌شود.

 

هزینه‌های رفتن به جام جهانی

از موارد قابل بحثی که پیرامون سفر به جام جهانی و تماشای رقابتها از نزدیک وجود دارد، قیمت تور جام جهانی قطر (https://www.alibaba.ir/tour/qatar-world-cup) یا به طور کلی بحث هزینه‌های این سفر است. هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما، هزینه رزرو هتل و خرید بلیط بازیها از مهمترین این هزینه‌ها است. طبیعی است که بلیط  ارزان هواپیما به مقصد کشور برگزار کننده این تورنومنت حساس و پرطرفدار، گران‌تر شود.

 

بنابر این اگر قصدتان برای این سفر جدی است باید زودتر برای تهیه بلیط اقدام نمایید. در این مورد امیدی به بلیطهای لحظه آخری و چارتر نداشته‌باشید. مورد دیگر اقامت در شهر دوحه پایتخت کشور قطر است. هزینه رزرو هتل نیز بستگی به آن دارد که چه نوع هتلی را برای اقامت انتخاب کنید.

 

قیمت هتلهای سه ستاره و دو ستاره به مراتب پایین‌تر از هتلهای لوکس و مجلل پنج یا چهار ستاره است. بحث دیگر هزینه تهیه بلیط بازی است. قیمت بلیطهای بازی نیز تفاوت دارد. این تفاوت بستگی به حساسیت بازی دارد. یعنی هرچه به پایان رقابتها نزدیک شویم بلیط بازیها گران‌تر می‌شود. یک مورد دیگر که در قیمت بلیط بازیها نقش دارد جایگاه نشستن در استادیوم است.

قیمت تورهای جام جهانی قطر چقدر است؟

چگونگی تهیه بلیط برای تماشای بازیهای جام جهانی

سوال دیگری که پیش می‌آید چگونگی بلیطهای خریداری شده است. قبل از هر چیز، نکته قابل توجه این است که اکان کنسل کردن بلیط بازی و برگرداندن وجه به حساب وجود ندارد. درواقع اگر از بلیط خود استفاده نکرده و به ورزشگاه نروید، هزینه بلیط به شما برگردانده نمی‌شود.

موضوع دیگر این است که این بلیطها را به سه شکل مختلف می‌توان خریداری کرد. این سه حالت شامل خرید بلیط تکی، بلیط بسته بازیهای یک تیم خاص و بلیط بسته چهار استادیومی هستند که هر فرد بسته به علاقه خود بلیط مورد نظر را خریداری می‌کند.

 

چگونگی تورهای جام جهانی

رزرو تور جام جهانی راهی به‌صرفه و راحت برای تجربه این سفر متفاوت و مهیج است. پیوستن به تور، شرایط را برای سفر بهتر و خیال شما را آسوده‌تر می‌کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات درمورد چگونگی تورهای جام جهانی هستید باید گفت این تورها شامل بلیط هواپیمای رفت و برگشت به قطر و اقامت در این کشور است. از نظر مدت زمان ماندن در قطر، زمان بیشتر تورها هفت روزه است.

 

چگونگی هزینه تورهای جام جهانی قطر

هزینه تورهای جام جهانی قطر نیز با توجه به محل اقامت و هزینه‌های جانبی سفر متفاوت است. مثلا قیمت تور جام جهانی قطر، برای اقامت هفت روزه حدودا بین 800 دلار معادل 21 میلیون تا حدود 20 هزار دلار معادل 500 میلیون تومان است. در مورد هزینه بلیط بازیها همانطور که گفته شد تفاوتهایی وجود دارد. در ادامه می‌توانید با این رنج قیمتی بیشتر آشنا شوید.

 

قیمت بلیطها در اولین بازی جام جهانی که شامل افتتاحیه بازیهای جام جهانی 2022 قطر است اینگونه است. قیمت این بلیط برای جایگاه اول 2250 ریال قطر، جایگاه دوم 1600 ریال قطر، جایگاه سوم 1100 ریال قطر و جایگاه چهارم 200 ریال قطر است. قیمت جایگاه معلولان نیز مانند جایگاه چهارم برابر 200 ریال قطر است. اکنون نوبت بلیطهای مربوط به اولین دوره بازیها است که طبق قرعه چهار تیم در یک گروه و در رقابت با هم قرار گرفته‌اند.

قیمت تورهای جام جهانی قطر چقدر است؟

هزینه این بلیطها از جایگاه اول تا چهارم و همچنین جایگاه معلولین عبارت است از 800 ریال قطر، 600، 250 و 40 ریال قطر است. با کم شدن تیمها و بالا رفتن حساسیت بازیها قیمت بلیطها افزایش میابد. به‌طوری که این رنج قیمت در یک چهارم نهایی به ترتیب به 100، 750، 350 و 70 ریال قطری می‌رسد.

 

این روند ادامه پیدا کرده تا در رقابت تیمهای سوم و چهارم جهان شاهد هزینه بلیط 1550 ریالی، 1100، 750 و 300 ریال قطری هستیم. اگر هیجان رقابت فینال را نمی‌توانید از سر بیرون کنید، شاهد بلیطهایی با قیمت 5850، 3650، 2200 و 750 ریال قطری خواهیدبود. هزینه‌ای که در ازای هیجانی توصیف ناپذیر است.

 

تور جام جهانی با پذیرفتن مسولیت، بهترین شرایط ممکن را برای ایجاد اوج لذت رقم می‌زند. قیمت تور جام جهانی قطر نیز به‌گونه‌ای است که می‌توانید آن را به سفر تکی به قطر برای دیدن مسابقات، ترجیح دهید.

جدیدترین مطالب سایت