جاهای لاکچری کیش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جاهای لاکچری کیش

جذابیت‌های جزیره کیش موجب شده تا به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم کمی متفاوت‌تر به جاذبه‌های این جزیره پرداخته و به معرفی جاهای لاکچری کیش بپردازیم. اگر شما به تفریحات لاکچری علاقه‌مند هستید این مطلب را از دست ندهید. از کشتی کروز کف شیشه‌ای تا بزرگ‌ترین رستوران جهان، همگی در جزیره کیش جای دارند.

 

اگر قصد سفر به توریستی‌ترین جزیره ایران را دارید حتما به صفحه تور کیش سایت لحظه آخر سر بزنید. لحظه آخر یکی از معتبرترین برندهای گردشگری ایران است که در حدود یک دهه در این زمینه فعالیت دارد. با لحظه آخر خریدی مطمئن، ارزان و با بهترین خدمات داشته باشید.

 

سفر به دنیای زیر دریا با کلوپ‌های غواصی کیش

در جزیره کیش می‌توانید به تفریح مهیج و لاکچری غواصی بپردازید. تماشای دنیای زیر آب، ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس، مرجان‌ها، صدف‌ها و بسیاری چیز‌های جذاب تر، خاطره بی نظیری را برای شما می‌سازد. برای غواصی در جزیره کیش نیاز به آموزش از قبل نیست و شما می‌توانید با سایت های در نظر گرفته شده برای غواصی، لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. در این سایت‌های غواصی، قبل از شروع، آموزش‌های لازم توسط مربی به شما داده می‌شود و با توجه به این آموزش ‌ها می‌توانید به راحتی به غواصی بپردازید.

 

پاراسل سواری تفریح مهیج و لاکچری کیش

به عنوان یکی از جاهای لاکچری کیش و یک تفریح مهیج پارسل سواری را به شما توصیه می‌کنیم. یکی از محبوب‌ترین تفریحات کیش پاراسل سواری است؛ که این تفریح می‌تواند به صورت خانوادگی و گروهی نیز انجام شود. پاراسل سواری به این صورت انجام می‌شود؛ که یک چتر بر یک قاق بسته شده و با حرکت قایق این چتر به حرکت درمی‌آید. تماشای مناظر دیدنی آب‌های خلیج فارس در حین پرواز لحظات پرشوری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید به پرداخت هزینه‌ای اضافه به هنگام پاراسل سواری درخواست کنید که از شما عکس یادگاری گرفته شود.

 

جت اسکی، تفریحی لاکچری در آب‌های خلیج فارش

یکی از لاکچری‌ترین تفریحات جزیره کیش جت اسکی سواری است. برخلاف سایر تفریحات این تفریح مناسب هرکسی نبوده و تنها افرادی که از قبل توسط مربی آموزش دیده‌اند می‌توانند تنهایی جت اسکی سواری کنند. جت اسکی می‌تواند لحظات بسیار خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند. برای رفتن به جاهای لاکچری کیش به شما توصیه می‌کنیم حتما به کلوپ‌های ساحلی و دریایی کیش سر بزنید تا با انتخاب تفریحات متنوع که به شما ارائه می‌دهند، لحظات خوشی را برای خود بسازید.

جاهای لاکچری کیش

سافاری تفریح لوکس کیش

سافاری یکی دیگر از جاهای لوکس کیش محسوب می‌شود که علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارد. سافاری کیش در منطقه‌ای بیابانی تعبیه شده که بیشتر از 10 نوع بازی گوناگون را برای سنین مختلف ارائه می‌دهد. سافاری برای علاقه‌مندان هیجان و سرعت گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. تجربه ماشین سواری انواع لندکروز و ماشین‌های چند دیفرانسیله در پیچ و خم بیابان، آرنالین خون شما را بالا می‌برد.

 

انواع موتورهای چهارچرخ هم وجود دارد که افراد مبتدی‌تر می‌توانند از آن ها استفاده کنند. البته سافاری فقط به ماشین‌ها خلاصه نمی‌شود و شتر سواری هم از قسمت‌های جذاب این مجتمع تفریحی بوده که می‌توانید آن را هم امتحان کنید.

آدرس: “بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز۳ صنعتی”

 

لذت شنا و هیجان در پارک آبی کیش

یکی از معروف‌ترین جاهای لاکچری کیش پارک آبی این جزیره است. پارک آبی کیش، سانس‌های متفاوتی برای استفاده بانوان و آقایان در نظر گرفته است. از این پارک می‌توانید در سانس‌های 6 الی 9 ساعته استاده کنید و لحظات مفرح‌ای را برا برای خود بسازید. پارک آبی کیش یک مجموعه روباز بوده و جزو معدود استخر‌های روباز است که بانوان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. این پارک را به عنوان بهترین پارک آبی ایران می‌شناسند.

آدرس: “بزرگراه خلیج فارس، میدان ابوموسی، خیابان ابوموسی، تقاطع خیابان جهان”

جاهای لاکچری کیش

کشتی‌های تفریحی کیش، لاکچرین تفریح این جزیره

برگزاری تورهای جذاب توسط کشتی‌های تفریحی کیش برای مسافران این جزیره لحظات بسیار خوشی را به ارمغان می‌آود. کشتی سواری در جزیره کیش را هم می‌توان به عنوان یکی از جاهای لاکچری کیش به شمار آورد که برنامه‌های تفریحی جذابی را در شب و روز برای گردشگران بر روی آب فراهم می‌کند. کشتی‌های تفریحی مختلفی در این جزیره وجود دارد که هر کدام خدمت خاصی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. یکی از معروف‌ترین و لاکچری‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش، کشتی کف شیشه‌ای است؛ که دقیقا مانند یک آکواریوم عمل می‌کند. شکا با سوار شدن بر این کشتی می‌توانید از کف کشتی به تماشای دنیای زیر آب بپردازید.

جاهای لاکچری کیش

مجتمع فرهنگی–تفریحی آوای خلیج فارس

مجتمع آوای خلیج فارس مجتمع فرهنگی – تفریحی بزرگی است که در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده و خدمات متنوعی را به مسافرین خود ارائه می‌کند. از امکانات این مجتمع می‌توان به رستوران، کلوپ کودکان، اسکله، کافی‌شاپ، آمفی‌تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال خاورمیانه اشاره کرد. همه این امکانات در کنار هم باعث شده تا این مجتمع از جاهای لوکس کیش به حساب آید.

مجتمع آوای خلیج فارس یک مجتمع تفریحی-فرهنگی بوده که در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش بنا شده است. این مجمتع امکانات و خدمات بسیاری را به مراجعین خود ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

“رستوران، کلوپ کودکان، اسکله، کافی‌شاپ، آمفی‌تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال خاورمیانه”

آدرس: “انتهای بلوار اندیشه، مجموعه آوای خلیج فارس”

 

رستوران پدیده بزرگ‌ترین رستوران سر پوشیده جهان

یکی از لوکس ترین جاهای لاکچری کیش «رستوران پدیده» بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان است. رستوران بزرگ پدیده با مساحت 6500 متر لقب عظیم‌ترین رستوران سرپوشیده دنیا را به خود اختصاص داده است. این رستوران به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش دارای جذابیت‌های ظاهری خیره کننده‌ای نیز است؛ که دروازه‌ای به شکل در وازه ورودی بابل در 3 هزار سال قبل دارد.روبروی این رستوران یک لنگر زرد رنگ وجود دارد که با بیش از 100 تن وزن در 35 روز ساخته شده و همین امر موجب ثبت آن در کتاب رکورد گینس شده است. قسمت هیجان انگیز این رستوران، کف شیشه‌ای آن می‌باشد که در ارتفاع 40 متری از سطح زمین قرار گرفته است.

 

آدرس: “ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب”

جاهای لاکچری کیش

رستوران‌های لوکس و لاکچری جزیره کیش

لذت خوردن غذا در بهترین رستوران‌های لاکچری جزیره کیش می‌تواند برای هر شخصی اوقات بسیار خاطره انگیزی را رقم بزند. رستوران‌های زیادی در جزیره کیش وجود دارد که برخی از آن‌ها در دسته رستوران‌های لاکچری قرار می‌گیرند. در این بخش می‌خواهیم به معرفی برخی از این رستوران‌ها بپردازیم:

رستوران کوه نور کیش – آدرس: “میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش”

رستوران نهنگ سفید – آدرس: “میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی”

 

لاکچری ترین مراکز خرید کیش

مراکز خرید لاکچری زیادی در جزیره کیش وجود دارند که در این مراکز خرید شما می‌توانبد برندهای معتبر دنیا را مشاهده کرده و اجناس خاص بخرید. دو مورد از بهترین مراکز خرید کیش که جز مکان‌های لاکچری کیش محسوب می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم:

مرکز خرید دامون کیش – آدرس: “خیابان وصال”

مجتمع تجاری کوروش کیش – آدرس: “میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس”

رویا مال کیش- آدرس: “بین خیابان رودکی و خلیج فارس”

این محتوا تنها قسمت کوچکی از معرفی جاهای دیدنی کیش بود، اگر می‌خواهید با بهترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری کیش آشنا شوید، به صفحه مربوطه در سات لحظه آخر مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت