جایگزین وب مانی در ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جایگزین وب مانی در ایران

ارز مجازی وب مانی سال هاست در ایران جهت تبادلات بین الملل استفاده می گردد، ارزی مطمعن و با پشتوانه و اصالتا روسی که شاید قریب بر 20 سال است توسط فعالان تجارت و فضای مجازی استفاده شده بود.

 

متاسفانه در اواخر سال 1400 به دستور مستقیم معاون محترم رئیس جمهور خرید و فروش این ارز مجازی از طریق شبکه شاپرک ممنوع شد، البته خرید و فروش این ارز به طور کل ممنوع نشده است و صرفا امکان خرید آنلاین آن دیگر مثل گذشته فراهم نیست، در سال جدید نیز جنگ روسیه و اوکراین و تحریم های روزافزون روسیه، سبب آن شد که این ارز کهنه کار از چشم ایرانیان بیافتد.

 

استفاده از وبمانی در بازار ایران دلایل زیادی داشت، از تحریم نبودن کاربران ایرانی توسط این پلتفرم اصالتا روسی گرفته تا ایمنی بسیار بالای آن و یا امکان نقد شوندگی سریع آن.

 

با از سکه افتادن بازار خرید و فروش وب مانی در ایران، بسیاری از کاربران ایرانی این عرصه دچار سردرگمی شده اند و نیاز هست ارزی مشابه جایگزین آن گردد.

 

جایگزین وب مانی در ایران

پرفکت مانی:

پرفکت مانی ارزی مجازی و ثبت شده در کشور پاناما است که به دلیل عدم تحریم ایران می تواند جایگزین خوبی برای ما ایرانیان باشد، به خصوص آنکه اکثر وب سایت هایی که قبلا وب مانی را جزو سیستم پرداخت خود داشتند، با تحریم های اعمال شده به روسیه، ارز پرفکت مانی را جایگزین کردند.

 

از مزایای پرفکت مانی می توان به سهولت استفاده از آن، نقدشوندگی بالای آن در ایران، پذیرش در بسیار از سایت ها و بروکرها و عدم تحریم ایران و یا اعمال سیاست های احراز هویت سخت گیرانه، اشاره کرد.

 

برای خرید و فروش پرفکت مانی در ایران هیچ محدودیتی نخواهید داشت و خوشبختانه صرافی های آنلاین معتبر در ایران نظیر “پارس تتر” در کمترین زمان ممکن درخواست خرید و یا فروش شما را پردازش می کنند.

 

تنها عیب و یا امتیاز منفی پرفکت مانی، امنیت نسبتا پایین آن است، لذا چنانچه میخواهید از پرفکت مانی به جای وب مانی استفاده کنید، حتما لازم است نکات امنیتی را جدی تر از قبل بگیرید و تمهیدات لازم را داشته باشید، از نصب آنتی ویروس و اسکن مداوم گرفته، تا دانلود نکردن فایل های ناشناس و یا کلیک نکردن بر روی لینک های ناشناخته.

 

برای افزایش امنیت پرفکت مانی میتوانید گزینه کد کارت Code card را در قسمت تنظیمات امنیتی پرفکت مانی فعال کنید، کد کارت 30 عدد کد از پیش تعریف شده است که شما باید در زمان فعال یازی در محلی یادداشت و یا ذخیره کنید، پس از فعال سازی کد کارت، در هر برداشت از پرفکت مانی سیستم به صورت رندوم یکی از کدهای فوق را از شما درخواست می کند و تا زمانیکه کد فوق را ثبت نکنید امکان برداشت وجود نخواهد داشت، لذا با فعال سازی کد کارت امنیت اکانت پرفکت مانی شما به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد.

 

افتتاح حساب پرفکت مانی سختی چندانی ندارد و به راحتی می توانید با داشتن یک آدرس ایمیل، حساب پرفکت مانی خود را در ظرف کمتر از 1 دقیقه افتتاح کنید، هیچ محدودیت دریافت و ارسال در اکانت های وریفای شده و نشده پرفکت مانی وجود ندارد، تنها تفاوت موضوع کارمزد ارسال است.

 

کارمزد ارسال پرفکت مانی در اکانت هایی که هویت خود را احراز یا اصلاحا وریفای کرده اند نیم درصد است، اما این کارمزد در اکانت های وریفای نشده به 2 درصد افزایش پیدا می کند.

جایگزین وب مانی در ایران

برای خرید پرفکت مانی و یا فروش آن می توانید از صرافی های معتبر در ایران استفاده کنید و به صورت فوری خرید و فروش خود را انجام دهید.

 

همچنین برای تبدیل پرفکت مانی به تتر، تتر به پرفکت مانی، وب مانی به پرفکت مانی و یا پرفکت مانی به وب مانی می توانید از خدمات صرافی پارس تتر استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت