جدول واژه یابی را در جدول یاب به صورت آنلاین حل کنید !

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جدول واژه یابی را در جدول یاب به صورت آنلاین حل کنید !

جدول واژه یابی را در جدول یاب به صورت آنلاین حل کنید !

جدول واژه یابی که با نام هاي‌ جستجوی کلمات ؛ لغت یابی نیز نامیده میشود در ابتدا توسط شخصی در اوکلاهما به نام نورمن اي گیبات «Norman E. Gibat» در ۱ مارس ۱۹۶۸ طراحی و منتشر شد. اگر چه قبل از این تاریخ  طراح جدول دیگری در اسپانیا  به نام  Pedro Ocón de Oro سرگرمی به نام سوپ لغات “Sopas de letras”  را منتشر کرده بود.

 

این نوع سرگرمی ابتدا به صورت محلی منتشر شد ولی یکی از معلمان مدرسه نورمن خواستار معرفی این سرگرمی به سایر مدارس کشور آمریکا شد و به این ترتیب این نوع جدول در بعنوان یک ابزار کمک آموزشی مدارس با استقبال وسیعی مواجه شد.

 

این نوع از جدول شامل یک سری از حروف  الفبا است که در خانه هاي‌ جدول مربع یا مستطیل شکل قرار گرفته است . هدف از این سرگرمی یافتن تمام کلمات نهان شده در جدول مذکور می‌باشد که ممکن است به صورت افقی، عمودی و یا مورب در جدول قرار گرفته باشد. اغلب فهرست این کلمات پنهان شده توسط طراح ارائه میشود ولی در انواع چالش برانگیز ان ممکن است از مخاطب تقاضای شود که خود آن ها را بیابد !

 

این نوع جدول به حدی محبوب و پر طرفدار است که در کشور هاي‌ اروپایی مجلاتی اختصاصا  فقط با موضوع واژه یابی منتشر میشود که موضوعات متنوعی را شامل و انواع مختلف با رویکردهای آموزشی را پوشش میدهد. امروزه  این نوع سرگرمی حتی به صورت کتاب هاي‌ واژه یابی با موضوعات متنوع در اکثر کشور های پیشرفته جهان در حال انتشار و چاپ می‌باشد .

 

این سبک از جدول و سرگرمی در ایران  نیز در اوایل دهه ۵۰ در نشریات جدولی رواج پیدا کرد و هم اکنون نیز در برخی مجلات جدول به‌صورت اندک منتشر می‌شود.

 

خوب است در کشور ما نیز معلمان به این ابزار کمک آموزشی مفید توجه خاصی نشان داده و از ان برای شکوفایی ذهن جوان دانش آموزان استفاده لازم را داشته باشند.

 

وبسایت «جدول یاب» برای نخستین بار دریک سایت پارسی زبان جدول «واژه یابی» را برای دوستداران این سرگرمی مفید در سایت قرار گرفته است. جدول هاي‌ واژه یابی سایت جدول یاب تماما طراحی شده توسط طراحان خبره است. این جدول ها توسط مجلات پر مخاطب «کلبه سرگرمی» و «کولاک» پشتیبانی می‌شوند.

 

جدول هاي‌ واژه یابی سایت جدول یاب دارای امتیاز هستند. تیم طراحی جدول سایت جدول یاب، با توجه به  نوع جدول، انها رابه ترتیب از راحت تا سخت درجه بندی کرده و برای حل هر جدول زمان خاصی را درنظر گرفته اند.

 

این جدول ها با شیوه خاصی امتیاز دهی و با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربران حل میشود ودر پایان امتیاز هر کاربر بلافاصله برای او ارزیابی می‌گردد.

 

برای حل جدول هاي‌ واژه یابی موجود در سایت جدول یاب کافیست وارد سایت شده و عضویت خودرا با یک ایمیل در ان به ثبت برسانید. سپس از طریق منوی «حل جدول» وارد بخش «واژه یابی» شده و هر کدام از جدول ها راکه علاقه دارید، انتخاب کنید. جدول هاي‌ واژه یابی سایت بر حسب تاریخ طبقه بندی شده اند.

 

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی سوالات، در ابتدا از جداول «راحت» آغاز کنید و سپس سراغ حل جدول هاي‌ سخت بروید. نکته مهم در حل این جداول مدیریت زمان است. چرا که برای حل هر جدول؛ زمان خاصی تعیین شده است.

 

در پایان چنانچه زودتر از زمان معین، جدول حل شود: به ازای هر ۵ ثانیه، کاربر یک امتیاز اضافه می‌گیرد. و اگر حل جدول بیشتر از زمان تعیین شده طول کشید: به ازای هر ۵ ثانیه، یک امتیاز کسر می‌شود. بنابراین توصیه میشود زمان را در حل این جدول هدر ندهید و ابتدا سوالاتی راکه بلد هستید حل کنید.

 

سایت یاب علاوه بر جدول واژه یابی , جدول شرح در متن , جدول کلاسیک آنلاین , سودوکوی آنلاین را نیز برای کاربران ویژه خود به صورت رایگان قرار داده است,شما کاربر گرامی همین هم اکنون می توانید به سایت جدول یاب مراجعه نمایید و از خدمات نوین و رایگان سایت جدول یاب لذت ببرید.

 

برای ورود به سایت جدول یاب روی کلمه <<جدول>> کلیک نمایید .

 

رپورتاژ اگهی در سایت تالاب

جدیدترین مطالب سایت