جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

شیائومی یک شرکت الکترونیکی بسیار مشهور چینی است که عمدتا گوشی های هوشمند را در میان ابزارهای دیگر و لوازم الکترونیکی مصرفی می سازد. گوشی های هوشمند Xiaomi به لطف رابط کاربری آسان و قیمت های اقتصادی و مناسب، در بازار ایران کاملا شگفت انگیز هستند.

 

بنابراین اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند خوب هستید که امکانات خوب و قیمت مناسب داشته باشد،بهترین انتخاب شما برند شیائومی خواهد بود.نگران نباشید ما اینجا جدیدترین های آنها را برای یه انتخاب خوب به شما معرفی میکنیم.

 

شیائومی رد می نوت ۷ :

در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹، Xiaomi اولین کنفرانس مطبوعاتی را در مرکز شانگهای یوو در نزدیکی ستاد جدید برگزار کرد. لی ژوئن اعلام کرد که برند Xioami Redmi به صورت مستقل تحت مارک Redmi در آینده کار خواهد کرد تا بیشتر به هزینه، تجارت الکترونیک و فروش بین المللی متمرکز شود.

 

به عنوان اولین محصول از نام تجاری Redmi گوشی شیائومی رد می نوت ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، کیفیت عالی و ویژگی های فوق العاده رونمایی شده است.

 

شیائومی بیش از ۱۵ میلیون دستگاه Redmi Note را در بازار هند فروخته است. گوشی هوشمند که امروز در سری Redmi Note راجع به آن صحبت می کنیم، شیائومی رد می نوت ۷ میباشد که به تازگی رونمایی شده است که دوباره به عنوان پرفروش ترین محصول در منطقه هند به دلیل قیمت مناسب خود نسبت به عملکرد بسیار بالای آن در مقایسه با رقابت آن.

 

Xiaomi Redmi Note 7 اولین تلفن هوشمند این شرکت است که با یک دوربین عقب ۴۸MP با سنسور سونی IMX586 عرضه می شود. علاوه بر این، این گوشی نیز اولین گوشی هوشمند است که توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 657 طراحی شده است. این پردازنده جدید از Qualcomm گفته می شود که نسبت به Snapdragon 710 نسبت به Snapdragon 710 کمی قدرتمند است.

 

با توجه به اینکه این یک گوشی اقتصادی است ،کوالکوم این چیپست را همراه با یک GPU کندتر همراه کرده است. تولید کننده چیپست همچنین از پردازش تولید ۱۱nm با هزینه ای مناسب برای گوشی هوشمند استفاده کرده است.

 

نمایشگر:

در قسمت جلوی بدنه، شیائومی رد می Note 7 از یک صفحه نمایش ۶/۶ اینچی FHD + استفاده می کند که نمایشگر دارای ناچ است، زیرا روند Notch احتمالا در سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد یافت.

 

ما شاهد دو نوع ناچ بودیم که مستطیل شکل آن اولین بار توسط آیفون X به ارمغان آورده شد و در حال حاضر قطره آب جدید که فضای بیشتری در صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار میدهد و همچنین بهتر از آن برش مستطیلی به نظر می رسد . Lei Jun همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان ساخت که حاشیه شیائومی Redmi Note 7 تنها ۱٫۹۵ میلیمتر است.

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

دوربین:

نکته هیجانی در مورد نقد و بررسی این گوشی به دوربین این دستگاه بازمیگردد. این ابر شرکت چینی تا جایی به دوربین‌ شیائومی می ۶ ایکس مفتخر است که آن را از دوربین پرچمدارهایی چون آیفون X و Oppo R15 هم بالاتر می‌داند. و این ادعای بسیار جالبی ست. اگر از پشت به شیائومی Mi 6X نگاه کنید، دو دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی در بین آنها، به شکل عمودی جای داده شده است که برای کسانیکه بیشتر با محصولات شیائومی آشنایی دارند ظاهر Redmi Note 5 Pro را تداعی کرده است.

 

در مورد رزولوشن شیائومی Mi 6X باید بگوییم که دوربین‌ها ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی معرفی شده اند و در سنسورهای هر دو دوربین از تکنولوژی شرکت مشهور سونی بهره برده شده است و به ترتیب IMX376 و IMX486 میباشد.

 

و البته گشودگی دیافراگم لنز آنها f/1.75 میباشد که واقعا کم نظیر است و میتواند در نور کم تصاویر بسیار قابل قبولی بگیرد.همچنین به ویژگی PDAF برای فوکوس سریع‌تر و در نتیجه جلوگیری از تار شدن عکس‌ها مجهز هستند.

 

حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دوربین شیائومی Mi 6X همچنین از قابلیت بسیار ویژه ای بهره می برد و آن این است که چهار پیکسل را در قالب یک پیکسل ۲ میکرونی بزرگتر ترکیب می کند تا تصاویر به مراتب بهتری را ثبت کند.

 

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

سخت افزار:

در زیر هود، شیائومی رد می نوت ۷ دارای Qualcomm Snapdragon 660 SOC است که یک چیپ ست Octa-Core با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز در حال اجرا بر روی هسته Kryo 260 است، که بیشتر همراه با Adreno 512 GPU، بلوتوث ۵٫۰ و DSP بهتر برای پردازش خروجی تصویر بهتر است.

 

در گزینه های حافظه، شما ذخیره سازی ۳GB / 32GB، و همچنین ورژنهای محبوب ۴GB رم و ۶۴GB و ۶GB / 64GB را نیز دارد . همچنین گزینه ای برای گسترش ذخیره سازی از طریق کارت microSD وجود دارد. در صفحه نمایش، گوشی دارای پنل ۶٫۳ اینچی ۱۹٫۵: ۹ IPS با رزولوشن ۱۰۸۰p و فول اچ دی پلاس است.

 

سایر ویژگی های گوشی هوشمند شامل اسکنر اثر انگشت عقب، جک صوتی ۳٫۵ میلی متری با برخی تنظیمات سفارشی برای خروجی صوتی بهتر، پشتیبانی از میکرو USB Type-C، ۴G VoLTE، بلوتوث ۴٫۲، GPS + GLONASS، Wi-Fi 802.11 a / b / g / n و باتری ۴،۰۰۰mAh با Qualcomm QuickCharge 4.0

 

در لینک زیر میتوانید بهترین قیمت شیائومی رد می نوت ۷ را ببینید:

قیمت شیائومی رد می نوت ۷

 

شیائومی رد می نوت ۶ پرو :

شیائومی دوباره گوشی هوشمند جدیدی در بازار هندی رونمایی کرده است. این کمپانی آخرین گوشی هوشمند خود را در تحت سری Redmi راه اندازی کرده و آن گوشی رد می نوت ۶ پرو میباشد.

 

این اسمارتفون جانشین پرفروشترین گوشی هوشمند بر اساس دوربین این شرکت یعنی Redmi Note 5 Pro شده است. در حالی که شیائومیRedmi Note 6 Pro در جایگاه بهتری در مقایسه با شیائومی Redmi Note 5 Pro قرار دارد .

 

این گوشی هوشمند با یک دوربین ارتقاع یافته همراه است و همچنین اولین سری از سریهای Redmi است که چهار دوربین را ارائه می دهد. گوشی هوشمند همچنین دارای صفحه نمایش همراه با ناچ است و گفته می شود یکی از بهترین در این بخش قیمتی است. در اینجا بررسی کامل ما از شیائومی ردمی نوت ۶ پرو را مشاهده خواهید کرد.

 

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

نمایشگر :

شیائومی رد می نوت ۶pro دارای نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی فوا اچ دی پلاس و با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل است. صفحه نمایش منحنی ۲٫۵ اینچ نسبت ابعاد ۱۹: ۹ را نشان می دهد و با یک لایه Corning Gorilla Glass از آن محافظت می شود. شیائومی هرگز شما را درباره کیفیت صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود ناامید نمی کند.

 

مثل همیشه شیائومی رد می ۶ پرو همچنین یک صفحه نمایش روشن با رنگهای زنده و نمایش خوب در زیر نور مستقیم خورشید را ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند با استفاده از دکمه جابجایی پنهان کردن ناچ بالای صفحه نمایش را انجام دهند. صفحه نمایش بزرگ آن ایده آل برای تماشای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی است و زوایای دید آن نیز دقیق هستند.

 

صفحه نمایش کنتراست عمیق را فراهم می کند و متن و تصاویر نیز به همان اندازه شارپ و با رنگهای واقعی نمایش داده میشوند. در بخش صفحه نمایش، این گوشی هوشمند نمرات کامل را به عنوان یک تجربه خوب ارائه می دهد و یکی از بهترین ها در این بخش قیمت است.

 

دوربین :

شیائومی رد می نوت ۶ پرو دارای دوربین دوگانه در هر دو قسمت عقب و جلو است. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل AI با دیافراگم f / 1.9 و فلاش LED است.همچنین دارای دوربین ثانویه با عمق ۵MP نیز دارد.

 

دیافراگم گسترده تر دوربین عقب می تواند تصاویر شارپ و واضح را حتی در نور کم بگیرد. تصاویر گرفته شده در محیط داخلی و در نور کم روشن بود و نویز آن بسیار کم بود.

 

یکی از چیزهایی که در مورد دوربین جالب است، قابلیت فوکوس آن است. دوربین این گوشی قادر به تمرکز بسیار سریع بر روی شی است.از سوی دیگر، تصاویر گرفته شده در طول روز روشن و پر از جزئیات دقیق بود.

 

این دستگاه همچنین دارای یک دوربین جلو دوگانه با سنسور اولیه ۲۰MP با تکنولوژی Super Pixel است که اندازه پیکسل موثر را افزایش می دهد. دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی است که به عکس عمق میدهد و برای گرفتن عکس های پرتره خوب مناسب است.دوربین جلو نیز به خوبی کار می کند و عکسهای سلفی خوبی میگیرد. عکس های پرتره با استفاده از دوربین جلو بسیار چشمگیر هستند. عملکرد کلی دوربین این گوشی در میان گوشی های هوشمند با این رنج قیمت فوق العاده است.

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

سخت افزار :

شیائومی Redmi Note 6 pro توسط پردازنده همانند سلف خود طراحی شده است. گوشی هوشمند دارای یک پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتزی هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 636 با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.کاربران با افزودن یک کارت microSD می توانند حافظه ذخیره سازی را گسترش دهند. در طول آزمایش ما از این گوشی هوشمند، ما عملکرد آنرا بسیار روان یافتیم.همچین این گوشی سرعت خود را با باز کردن پشت سرهم اپلیکیشنها از دست نمیدهد.

 

شما می توانید بین برنامه ها به سهولت سوییچ کنید و در آن هیچ لگی وجود ندارد. تجربه بازی نیز خوب بود، اما تنها در صورتی که بازی های سنگین را بازی نکنید.این گوشی هوشمند همچنین دارای یک پوشش نانو پودر P2i است که دستگاه را از پاشیدن و نشتی آب در آن محافظت می کند.

 

شیائومی رد می نوت ۶ پرو عملکرد صوتی خوبی ارائه می دهد . ما به موسیقی های مختلف گوش دادیم و خروجی صدا در هدست بسیار خوب بود. در حالی که بلندگو آن بزرگ نیست.

 

همچنین برای دیدن مشخصات و قیمت خوب شیائومی رد می نوت ۶ پرو از لینک زیر استفاده بفرمایید.

 

شیائومی رد می نوت ۶ پرو

 

شیائومی Mi A2 :

ایجاد یک خط تولید جدید و توسعه بیشتر آن یک فرایند پیچیده، زمان بر، پشتکار و منابع مالی بسیار است. با این حال، شرکت چینی Xiaomi از مشکلات احتمالی نمی ترسید و همیشه طرفدارانش را با گوشی های هوشمند که از طراحی عالی و توانایی های عکاسی عالی برخوردار بودند،غافلگیر میکند . قهرمان بررسی امروز نماینده نسل دوم جذاب در تمام ابعاد دستگاه است و آن چیزی نیست جز شیائومی Mi A2.

 

محصولات شیائومی همیشه پیش از عرضه سرو صدای زیادی در بین طرفداران محصولات دیجیتال بپا میکنند. شیائومی می ای ۲ نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

 

سرانجام شیائومی طی مراسمی که در دانشگاه ووهان چین در تاریخ در روز چهارشنبه ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) برگزار کرد از جدیدترین اسمارت‌فون خود با نام شیائومی می A2 رونمایی نمود.

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

نمایشگر:

صفحه نمایش یک گوشی کیفیت آنرا مشخص میکند. نمایشگر یک گوشی خاص هنگامی مفید است که معیارهای آن مانند واکنش پذیری صفحه نمایش لمسی، روشنایی، قدرت صفحه نمایش و غیره را ثابت کند.

 

این تولید کننده چینی در ساخت موبایل شیائومی Mi A2 از یک نمایشگر ال‌سی‌دی با فناوری IPS و نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده کرده است. در مورد رزولوشن نیز باید بگوییم رزولوشن نمایشگر فول اچ‌دی پلاس (۲,۱۶۰×۱,۰۸۰ پیکسل) بوده که با توجه به قطر ۵٫۹۹ اینچی نمایشگر، تراکم ۴۰۳ پیکسل در اینچ کیفیت بسیار قابل قبولی را به دست می‌دهد. نمایشگر این میان رده ۶ اینچی با نسبت ۱۸ به ۹ است.

 

رنگ‌ها در این صفحه نمایش خوب و البته نزدیک به واقعیت نمایش داده می‌شوند اما از نظر شفافیت و چشم‌نوازی با صفحات سوپرآمولد فاصله دارد. روشنایی صفحه‌نمایش بسیار خوب است و از این بابت یکی از بهترین گوشی‌هایی است که تا کنون با آن روبرو شده ایم . همانند تمام صفحات IPS صفحه‌نمایش این گوشی هم در نمایش رنگ سفید توانایی بالایی دارد و رنگ سفید را کاملا سفید و بدون زردی نشان می‌دهد. زوایه دید صفحه‌نمایش گوشی شیائومی می ۶ ایکس هم خوب است و با نگاه به آن از زاویه زیاد هم مشکل خاصی پیدا نمی‌کنید.

 

به علت نور زیاد صفحه‌نمایش و روشنایی خوبش در محیط‌هایی که نور زیاد است نیز مشکلی بابت مشاهده محتوا در این محیط‌ها وجود ندارد و می‌توانید به‌راحتی تمام محتوای صفحه را مشاهده و با آن کار کنید.

 

دوربین :

نکته هیجانی در مورد نقد و بررسی این گوشی به دوربین این دستگاه بازمیگردد. با افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی متمرکز بر تصویر، مهمترین مشخصه تلفن همراه کیفیت دوربین آن است. این ابر شرکت چینی تا جایی به دوربین‌ گوشی شیائومی Mi A2 مفتخر است که آن را از دوربین پرچمدارهایی چون آیفون X و Oppo R15 هم بالاتر می‌داند. و این ادعای بسیار جالبی ست. اگر از پشت به شیائومی Mi A2 نگاه کنید، دو دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی در بین آنها، به شکل عمودی جای داده شده است که برای کسانیکه بیشتر با محصولات شیائومی آشنایی دارند ظاهر Redmi Note 5 Pro را تداعی کرده است.

 

در مورد رزولوشن شیائومی Mi A2 باید بگوییم که دوربین‌ها ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی معرفی شده اند و در سنسورهای هر دو دوربین از تکنولوژی شرکت مشهور سونی بهره برده شده است و به ترتیب IMX376 و IMX486 میباشد.

 

و البته گشودگی دیافراگم لنز آنها f/1.75 میباشد که واقعا کم نظیر است و میتواند در نور کم تصاویر بسیار قابل قبولی بگیرد.همچنین به ویژگی PDAF برای فوکوس سریع‌تر و در نتیجه جلوگیری از تار شدن عکس‌ها مجهز هستند.

 

حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دوربین شیائومی Mi A2 همچنین از قابلیت بسیار ویژه ای بهره می برد و آن این است که چهار پیکسل را در قالب یک پیکسل ۲ میکرونی بزرگتر ترکیب می کند تا تصاویر به مراتب بهتری را ثبت کند.

 

اما هوش مصنوعی در اینجا نیز به کمک این دستگاه آمده است و قابلیت‌های هوش مصنوعی Mi A2 در دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی گوشی نمود پیدا کرده است . جالب است بدانید که، این دوربین می‌تواند با تشخیص ۱۲ منظره مختلف، عکس نهایی را بخوبی بهینه‌سازی می کند. نکته دیگر اینکه طبق ادعایشیائومی این دستگاه حتی بدون وجود دوربین ثانویه برای تشخیص عمق – می‌تواند سوژه را بخوبی از پس‌زمینه تشخیص دهد. شیائومی ادعا کرده است که ، این تشخیص به قدری دقیق است که حتی حالت‌های معروف اشاره با دست و موبند‌ روی سر هم را هم جزئی از سوژه به حساب می‌آورد و در هنگام مات کردن بخوبی حفظ میشود.

 

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازار ایران

سخت افزار :

با توجه به شایعات گذشته اول قرار بوده است از اسنپ‌دراگون ۶۲۶ در Mi A2 استفاده شود، اما شیائومی هیچ چیزی کم نگذاشته است و با نگاهی به جزئیات نرم افزاری سیستم، به قدرت و کیفیت شگفت انگیز دستگاه پی میبریم. چیپست قدرتمند تر اسنپدراگون ۶۶۰ به Mi A2 نیرو می دهد و این خبر بسیار خوبی برای دارندگان این گوشی به شمار می آید. برای اطلاعات بیشتر شما باید بگوییم که این SoC از ۴ هسته پردازشی ۲٫۲ گیگاهرتزی Kryo 260 (مبتنی بر ARM A73) و ۴ هسته پردازشی ۱٫۸ گیگاهرتزی Kryo 260 (مبتنی بر ARM A53) تشکیل شده و همچنین برای پردازشگر گرافیکی در شیائومی Mi A2 از Adreno 512 بهره برده شده است.

 

شیائومی تاکید کرده است که اسنپ‌دراگون ۶۶۰ به یک “موتور هوش مصنوعی” یا AIE مجهز میباشد و در این زمینه حرف‌های زیادی برای علاقه مندان خود دارد.

 

شاید برای کسانی که به دنبال خرید این گوشی هستند اجرای بازی بخش مهمی به حساب بیاید زیرا قطعا افراد کم سن و سال یکی از اقشار هستند که به دنبال خرید این گوشی مقرون‌به‌صرفه هستند. اگر شما جزو کسانی هستید که برای بازی کردن این گوشی را انتخاب می‌کنید به شما اطمینان می‌دهیم این گوشی می‌تواند بدون مشکل بازی‌های سنگین و پر جزئیاتی را اجرا کند اما بعد از ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت کردن با گوشی زمانی که می‌خواهید از بازی خارج شوید نباید انتظار سرعت زیادی را از آن داشته باشید و باید کمی به آن زمان بدهید یا اینکه حافظه رم را خالی کنید تا بار روی پردازنده و حافظه رم کم شود.

 

شیائومی این گوشی میان رده را به دو ویژگی سنسور اثرانگشت و تشخیص چهره مجهز کرده است. تشخیص چهره هم عملکرد بسیار خوبی دارد و در نور کافی به‌سرعت چهره کاربر را شناسایی می‌کند.شیائومی Mi A2 یکی از سریع‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار در تشخیص چهره و باز کردن قفل دستگاه با ویژگی تشخیص چهره است.

 

پشتیبانی از OTG در این گوشی از دیگر مزیتهای این گوشی زیبا میباشد .

 

پیشنهاد میکنیم قیمت و مشخصات شیائومی می A2 را در لینک زیر ببینید.

 

مشخصات شیائومی می A2

جدیدترین مطالب سایت