جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی

هنوز دنبال یه کار خیلی عالی با درآمد بالا میگردی؟

در پیدا کردن یک شغل فوق العاده با درآمد عالی دچار مشکل هستی؟

آیا میدونی خانم ها دنبال چه شغلی با چه درآمدی هستند؟

 

دوست خوبم سلام

امیدوارم عالی باشید

اگه همچنان به دنبال یک شغل عالی میگردید و میخواهید به یک درآمد فوق العاده دست پیدا کنید این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

 

در این مقاله سعی کردم یک شغل فوق العاده عالی را به شما معرفی کنم ،آموزش های رایگان را به شما ارائه می‌کنم و به صورت گارانتی و تضمینی به شرکت ها و کارخانجات معتبر بصورت استخدام کارشناس فروش و بازاریابی با میزان درآمدهای عالی و پورسانت بالا معرفی کنم.

 

خیلی از افراد در سطح جامعه متاسفانه همچنان در جستجوی یک شغل عالی با درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان بصورت ماهانه هستند تا بتوانند در شرایط سخت اقتصادی فعلی ، یک زندگی متوسط رو به بالا را داشته باشند.

 

خیلی از خانم ها در سطح جامعه دنبال یک شغل حرفه ای در یک محیط بسیار آرام و امن با درآمد های بسیار بالا و مزایای قانونی هستند تا بتوانند به خانواده خودشان در تامین و بالا بردن سطح رفاه زندگی کمک کنند.

 

روزانه بسیاری از افراد در اینترنت وگوگل و شرکت های کاریابی شبکه های اجتماعی به دنبال شغل و کسب درآمد ، بی هدف در حال جستجو هستند.

 

در این مقاله قصد دارم یک شغل بسیار مهم با درآمدهای عالی و بسیار پر تقاضا در شرکتها و کارخانجات بزرگ را به شما عزیزان معرفی کنم که می توانید با یادگیری مهارت های عالی این شغل حرفه‌ای در یک بازه زمانی دو هفته‌ای تا یک ماهه به صورت کاملا حرفه‌ای در شرکت ها و کارخانجات معتبر استخدام و جذب شوید تا بتوانید به یک درآمد فوق العاده عالی بالای ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان با مزایای قانونی و بیمه کامل استخدام شوید.

 

کارخانجات و شرکت های بسیاری قصد جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی حرفه‌ای را در مجموعه خودشان دارند.

 

این شرکتها و کارخانجات به دنبال افرادی هستند که بتوانند محصول یا کالای تولیدی آنها را به صورت کاملا حرفه‌ای در یک زمان مشخص به فروش برسانند و افراد هم می توانند ازفروش هایی که ایجاد کرده اند درآمد و پورسانت های عالی را کسب کنند.

 

کارخانجات و شرکت ها به دنبال چه کسانی هستند؟

 

جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی

 

بسیاری از کارخانجات و شرکتهای تولیدی و توزیعی ، واردکنندگان و صادرکنندگان و شرکت‌های خدماتی و بیمه‌ای به دنبال خانم ها و آقایان علاقمند هستند که در زمینه فروش و بازاریابی دارای مهارت های عالی گفتاری و عملکردی و پشتکار باشند تا بتوانند به صورت قدرت در کسب و کار آنها فعالیت نمایند.

 

این شرکتها و کارخانجات در جستجوی جذب کارشناس فروش و بازاریابی به صورت کاملا حرفه‌ای در مجموعه خودشان هستند.

 

شغل فروش و بازاریابی در کارخانجات و شرکت ها به چه صورتی است؟

شما به عنوان یک خانم یا آقا میتوانید به عنوان یک کارشناس فروش و بازاریابی حرفه ای در شرکت های بزرگ و کوچک به صورت کاملا حرفه‌ای مشغول به فعالیت شوید و با توجه به فروش های عالی که انجام می دهید می توانید درآمد های بسیار عالی با پورسانت ها و جوایز رشد فروش بسیار عالی در شرکتهای معتبر بدست آورده و به درآمدهای بالای ۱۵ میلیون تومان در ماه برسید.

 

شغل فروش و بازاریابی یعنی :

یعنی اینکه شما در شرکت ها و کارخانجات مشغول فعالیت جستجوی مشتریان ، ارائه اطلاعات و مذاکره دقیق ، ارایه اطلاعات در مورد محصولات آنها و تمام کردن یک مذاکره و متقاعد سازی مشتری و فروختن کالا یا خدمت می شوید.

 

آیا شغل فروش و بازاریابی مناسب خانم ها هست؟

قطعا بله

بسیاری از شرکتها و کارخانجات بزرگ و کوچک به دنبال جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی خانم به صورت فروشندگی در داخل مجموعه خودشان هستند.

 

این شرکتها زیرساخت‌ها و امکانات لازم را فراهم کردند تا خانم ها بتوانند در یک محیط بسیار امن و سالم با امکانات رفاهی عالی در داخل شرکت و کارخانه به صورت کاملا حرفه‌ای با مشتری ها ارتباط برقرار کرده و بتوانند فروش کالا و خدمات را به صورت کاملاً عالی و حرفه ای انجام دهند.

 

چطور می توانم در این شغل حرفه ای مشغول فعالیت شوم؟

شما به عنوان یک خانم یا آقا میتوانید به راحتی در یک زمانبندی دوهفته‌ای یا سی روزه ، تمامی مهارت های حرفه ای فروش و بازاریابی را به صورت کاملاً علمی و کارگاهی یاد بگیرید و و پس از یادگیری این مهارت ها در شرکتها و کارخانجات بزرگ به صورت کاملا حرفه ای و به عنوان استخدام کارشناس فروش و بازاریابی مشغول فعالیت گردید.

شغل های فروش و بازاریابی مناسب خانم ها و آقایان ؟

کارشناس فروش و بازاریابی خانم

کارشناس فروش و بازاریابی آقا

فروشنده تلفنی خانم

منشی اداری فروش خانم

فروشنده حضوری آقا

سرپرست فروش خانم یا آقا

مدیر فروش خانم یا آقا

میزان حقوق ها کارشناس فروش و بازاریابی خانم و آقا؟

جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی

 

با توجه به اینکه میزان درآمد در شغل فروش و بازاریابی بستگی به فعالیت شما دارد در بسیاری از شرکت ها و کارخانجات دیده می‌شود که کارشناسان فروش و بازاریابی از حقوق های ده میلیون تومان تا بالای ۵۰ میلیون تومان دریافت می کنند.

این میزان حقوق ها با توجه به نوع فعالیت شما و میزان تلاش و پشتکار شما متفاوت است. شما می توانید در نوع ارتباط گیری خود با مشتری ها تعیین کننده باشید که میزان واقعی حقوق شما تا چه اندازه رشد کند.

 

چطوری مهارت های فروش و بازاریابی را بیاموزم؟

 

جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی

 

مدرسه فروش و بازاریابی ناصر جعفری در زمینه برگزاری تخصصی ترین دوره های فروش و بازاریابی به صورت کاملاً حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

 

ما در این مرکز تخصصی دوره های فروش و بازاریابی را برای علاقمندان در سراسر کشور به صورت کاملاً رایگان اجرا کرده و پس از یک آزمون عملی و مهارتی به صورت آنلاین از شما و صدور مدرک مهارتی دوره بعنوان رزومه برای شما ، میتوانیم به صورت کاملاً گارانتی شده و تضمینی علاقه ‌مندانی که مهارت های فروش و بازاریابی را به صورت کاملاً حرفه‌ای و عالی فراگرفته اند به شرکت ها و کارخانجات طرف قرارداد با مرکز آموزشی به صورت کاملاً رایگان معرفی به کار نماییم.

 

این خدمات از طریق آموزشهای حرفه ای که به شما داده می‌شود ، آزمون عملی که از شما گرفته میشود و مدرک مهارتی فنی و حرفه ای که برای شما صادر می‌گردد و در نهایت معرفی شما به شرکت ها و کارخانجات به عنوان کارجو و شخصی که به دنبال یک شغل حرفه ای می گردد به صورت کاملاً رایگان انجام شده و تمام هزینه های دوره آموزشی که برای شما برگزار شده است را مدیران کسب و کار ها و کارخانجات به این مرکز معتبر پرداخت می کنند.

 

ما در مدرسه تخصصی فروش و بازاریابی قصد داریم با جذب و استخدام کارشناسان فروش و بازاریابی خانم و آقا به صورت کاملا حرفه‌ای ، یک بانک نیروی تخصصی در این زمینه را راه‌اندازی کرده تا بتوانیم به شما عزیزان در پیدا کردن یک شغل حرفه ای با درآمدهای بالا کمک کنیم تا بتوانید به یک بازار بزرگ دست پیدا کنید و در طرف دیگر به صاحبین کسب و کار ها و کارخانجات کمک کنیم تا از نیروهای ماهر حرفه ای این مرکز به نحو عالی استفاده کنند.

 

می خواهم بعنوان کارجو ثبت نام کنم از کجا باید شروع کنم؟

جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی

 

شما به عنوان یک کارجو و جوینده شغل وکسی که دنبال کار عالی هستید می توانید وارد (سایت ناصر جعفری دات کام ) شوید و در قسمت پنجره (من در زمینه فروش و بازاریابی کارجو هستم ) وارد پنجره شده ، مشخصات و اطلاعات رزومه خود را در جدولی که برای شما آماده شده است وارد کرده و گزینه ارسال را بزنید . کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و شما را وارد مرحله آموزش کرده و در نهایت در پایان دوره آموزشی ، شما را به شرکت ها و کارخانجات به صورت کاملا تضمینی معرفی می کنند.

 

جذب کارشناسان فروش و بازاریابی در گروه خانم ها و آقایان یکی از افتخارات کاری این مرکز تخصصی بوده که می‌تواند به عزیزان و علاقه‌مندان در سراسر کشور در هر جایگاه و مکانی که هستند کمک کند تا بتواند یک مهارت عالی در زمینه فروش و بازاریابی را کاملاً فرا گرفته و در نهایت با ارائه یک مدرک معتبر فنی حرفه‌ای به عنوان یک رزومه قوی از یک مرکز معتبر آموزش تخصصی فروش و بازاریابی به صورت کاملا تضمینی و گارانتی شده به یک شغل حرفه ای در شرکت ها و کارخانجات معرفی کنند.

 

افتخار ما این است که به شما عزیزان و صاحبین کسب و کارها کمک کنیم تا بتوانید در شرایط فعلی اقتصادی به راحت ترین شکل ممکن شغل مورد نظر خود را کسب کرده یا به عنوان صاحب کسب و کار نیروی ماهر مورد نیاز خود را تامین کنید.

 

من ناصر جعفری هستم

مربی فروش و بازاریابی

بیزینس کوچ حرفه ای با گرایش فروش و بازاریابی

مشاور شرکت شهرکهای صنعتی کل استان تهران

بنیانگذار اولین مدرسه فروش و بازاریابی فنی و حرفه ای در کشور

02155075264 دفتر مرکزی

09108799387 پشتیبانی قدرتمند مرکز اموزشی

09105911364 تماس مستقیم

WWW.NASERJAFARI.COM

جدیدترین مطالب سایت