جشنواره “بازم تابستون اومد” پلازیو آغاز شد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جشنواره “بازم تابستون اومد” پلازیو  آغاز شد

فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال 1399 مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

 

اصالت کالا و انتخاب محصول از به‌نام‌ترین برندها در اولویت فروشگاه آنلاین پلازیو قرار دارد؛ چنانکه همه محصولات خارجی پلازیو از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار بوده و از مجاری قانونی و بدون هیچ دخل و تصرفی وارد کشور می‌شود. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی و دامنه انتخاب متنوع از خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. گستردگی کالاهای داخلی و خارجی باعث شده تا پلازیو ظرف مدت کوتاهی بتواند تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد خرید و فروش شود. با این حال، پلازیو تنها به این ویژگی بسنده نکرده و در حوزه ارائه خدمات پس از فروش نیز به بهترین شکل وارد شده است.

 

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که براساس ضمانت هفت روزه بازگشت و تعویض کالا در صورتی که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع نماید. چنین ضمانتی موجب جلب اطمینان مشتریان شده و فضای قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم می‌کند. تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به موقع درباره نحوه انتقال کالا و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

 

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. اعتماد و دلگرمی بزرگترین مزیت رقابتی است که اساس فروشگاه اینترنتی پلازیو بر آن بنا شده و در واقع کوتاه‌کننده فاصله بین مشتریان و فروشندگان است.

 

انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار دارد. به حداقل رسیدن هزینه انبارداری و بهبود کیفیت خدمات لجستیک از اهدافی است که پلازیو قصد دارد طی چند ماه آینده با تحقق آن به یکی از تامین‌کنندگان شایسته در بین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود. قطعا پلازیو از طریق این راهکارها و خدمات می‌تواند موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کند تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

 

خریدهای خارجی و بی‌واسطه نیز از دیگر خدمات قابل توجه این فروشگاه اینترنتی است. این خدمات به خریدارانی که دارای کارت بانکی بین‌المللی نیستند کمک می‌کند تا به کمک این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

 

تلاش‌های پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان همچنان ادامه دارد. این مجموعه برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی دیگر از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ فروش است؛ جشنواره‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها و البته  عرضه محصولات باکیفیت باشد. جدیدترین جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان “بازم تابستون اومد” از 19 تیرماه آغاز شده و تا 17 مردادماه ادامه دارد.

 

این کمپین تابستانی با ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیف‌دار یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است. 

 

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت و گذار بهره ببرید. جدیدترین جشنواره پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات تابستانی از جمله ملزومات گردشگری و چادر مسافرتی، انواع تیشرت، اکسسوری‌ و عینک آفتابی، انواع کفش و کتانی، انواع شلوار مردانه و زنانه، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره با بیشترین تنوع کالاهای اصل و تولیدی برندهای مطرح فرصت طلایی برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو  آغاز شد

اگر از افرادی هستید که به شیک‌پوشی و برخورداری از ظاهر جذاب اهمیت می‌دهید؛ حتما می‌دانید که وقتی پای انتخاب کفش به میان می‌آید، خوش‌پوشی تبدیل به امری دشوار می‌شود. اولین و مهمترین سوالی که در انتخاب و خرید کفش مردانه لازم است از خود بپرسید آن است که این کفش قرار است در چه موقعیت‌های استفاده شود؟

بدون شک طراحی کفش مناسب مهمانی‌های رسمی و مجلسی با کفش‌های روزمره متفاوت است. کفش‌های رسمی مردانه عمدتا از جنس‌های اعلا با رویه چرم طبیعی و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای دوخته می‌شود. ضخامت کفش‌های چرم بسته به اینکه قرار است در چه فصلی مورد استفاده قرار بگیرد نیز متفاوت است. کفش‌های رسمی مردانه شامل آکسفورد، دربی، سرکلاهی، بروژ می‌شود که در ظاهر و نوع دوخت با هم تفاوت دارند. کفش‌های غیر رسمی مردانه نیز در مدل‌های کتانی، لوفر (کالج) و موکازین عرضه می‌شود. فراموش نکنید کفش شما اعتبار شماست؛ بنابراین هنگام خرید کفش به رنگ و طراحی آن توجه کنید.

 

کفش مردانه آکسفورد رسمی‌ترین کفش مردانه است. این کفش با ارتفاعی زیر قوزک پا و پاشنه کوتاه، پای شما را در وضعیت مطلوبی قرار می‌دهد. از مشخصات ظاهری این کفش می‌توان به رویه یکسره، بند دو طرف بسته، دوخت ظریف و سطح براق آن اشاره کرد.

 

کفش مردانه دربی یکی دیگر از انواع کفش مردانه است. در این کفش، برعکس کفش آکسفورد، از چرم یکسره استفاده نمی‌شود و طراحی کفش به صورت نیمه باز و پاشنه‌های آن نیز کشیده‌تر است.

 

کفش مردانه سرکلاهی، مدلی از کفش‌های آکسفورد است و هرچه ظاهر آن ساده‌تر باشد رسمی‌تر به نظر می‌رسد. یک قطعه چرم اضافه روی پنجه کفش سرکلاهی باعث شده تا شکل ظاهری آن شبیه به یک کلاه دیده شود.

 

کفش مردانه بروژ، کفش رسمی است که طراحی سوزنی‌اش در قسمت بدنه اجازه می‌دهد تا آن را با انواع شلوار جین و پارچه ای ست کنید. تعداد روزنه‌های روی کفش، نوع کفش بروژ را مشخص می‌کند.

 

کفش لوفر یا کالج از کفش‌های کژوال و بدون بند پرطرفداری است که دست شما را در انتخاب لباس بیشتر باز می‌گذارد. اندازه پاشنه در کفش لوفر بسیار کوتاه و زیره این کفش بسیار محکم است. طراحی کفش به گونه‌ای است که قوزک پا دیده می‌شود.

 

کفش مردانه موکازین از سری کفش‌های راحتی و کاملا غیررسمی است. در دوخت کفش موکازین از یک تکه چرم که در بالای کفش دوخته شده، استفاده می‌شود. این کفش حالت نرم و انعطاف‌پذیرتری نسبت به کفش لوفر دارد.

 

کتانی ورزشی مردانه‌ عموما بنددار بوده و با این پیش‌فرض که از کتانی حتما برای انجام بهتر حرکات ورزشی استفاده می‌کنید، کفه آن طوری ساخته شده است که حداقل فشار را به ستون فقرات و زانو وارد کند. از مدل‌های حرفه‌ای این کفش‌ها در ورزش‌های هوازی و کوهنوردی استفاده می‌شود. میزان ضد آب بودن، زیره کفش، جنس رویه، لایه میانی، قابلیت حفظ دما و مواردی از این قبیل همگی معیاری برای تشخیص کتانی ورزشی اصل از غیراصل است.

 

برای خرید انواع کفش مردانه و دیگر محصولات جذاب تابستانی با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه جشنواره تابستانی پلازیو مراجعه کنید و خبرهای مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید.

جدیدترین مطالب سایت