جشنواره تعمیر رایگان لوازم خانگی | تعمیر لوازم خانگی در محل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جشنواره تعمیر رایگان لوازم خانگی | تعمیر لوازم خانگی در محل

جشنواره تعمیر رایگان لوازم خانگی

مژده به کاربران لوازم خانگی در تهران و البزر ، مرکز سخت افزار ایران در راستای اهداف مشتری مدارانه ی خود و به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی ، سرویس در محل رایگان لوازم خانگی را در سراسر مناطق تهران و کرج ارائه می نماید.

 

در این سرویس هیچ گونه محدودیتی برای دریافت خدمات وجود ندارد. سرویس در محل لوازم خانگی  شامل تمامی دستگاه ها و همچنین برندهای لوازم خانگی می شود. ما به خوبی می دانیم که حمل و جابه لوازم خانگی دشوار بوده و دردسر بسیاری برای کاربران به همراه دارد.

 

به همین جهت است که در یک اقدام هوشمندانه خدمات سرویس در محل لوازم خانگی را راه اندازی کرده ایم. به این ترتیب کاربران بدون نیاز به حمل و جابه جایی دستگاه خود، بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها را به کمک این نمایندگی معتبر و مجاز دریافت می نمایند.

 

از جمله مهم ترین خدماتی که در سرویس در محل لوازم خانگی به کاربران ارائه می شود، عیب یابی این محصول در حضور کاربر می باشد. همکاران ما پس از اعزام به محل مورد نظر مشتری، اطلاعات کلی راجع به مشکل پیش آمده در دستگاه را از مشتری می گیرند.

 

سپس با تکیه بر تجربه بالای خود، تعمیرات یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، تلویزیون و … را به صورت تخصصی انجام می دهند. لازم به ذکر است، در صورت نیاز به تعویض قطعه، کارشناسان اقدام به تهیه قطعه ی  اورجینال نموده و با آسودگی خاطر می توانید از خدمات حمل و نقل رایگان دستگاه در این مرکز بهره مند شوید.

 

تعمیر یخچال در محل

تصور کنید مجبور باشید یخچال خود را به مرکز تعمیر منتقل نموده و پس از تعمیر، مجددا آن را به منزل باز گردانید. علاوه بر هزینه های بالا، این کار می تواند وقت شما را نیز به مقدار قابل توجهی بگیرد.

 

سرویس در محل یخچال برای حذف این قبیل مشکلات راه اندازی شده است. با استفاده از این سرویس شما کاربران گرامی می توانید مشکلات یخچال خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و در محل زندگی خود دریافت نمایید. متخصصین ما به منزل شما آمده و پس از بررسی دستگاه، اقدام به تعمیر یخچال در حضور شما خواهند نمود.

 

نوسانات برق ورودی یخچال از جمله اصلی ترین دلایل خرابی  این دستگاه است. پریدن فیوز نیز که می تواند ناشی از همین نوسانات باشد. این امر در بروز مشکلات جدی در قطعات یخچال تاثیرگذار خواهد بود.

 

فرسودگی سیم برق مورد استفاده ی یخچال، ممکن است منجر به کار نکردن این محصول گردد. تنظیمات نادرست یخچال هم موجب ایجاد اختلال در کار قسمت های مهم یخچال و به ویژه بروز ناهماهنگی در میزان سرمای این دستگاه می شود. جالب است بدانید یکی از مواردی که در تعمیر یخچال به آن توجه ویژه می شود، نوع قرار گیری این دستگاه است.

 

وجود مشکل در سیم پیچی ها، خرابی کمپرسور، سوختن لامپ یخچال، خرابی فن اپراتور، مشکلات و اختلالات سوئیچ، باز بودن درب یخچال،خرابی تایمر، انسداد لوله ی تخلیه، خرابی فن کندانسور، فرسودگی لاستیک های دور درب یخچال، خرابی مخزن تخلیه و مواردی از این دست را نیز به فهرست دلایل خرابی یخچال اضافه کنید. هریک از این دلایل باید توسط تعمیرکاران مجرب بررسی شده و به دقت برطرف گردند.

جشنواره تعمیر رایگان لوازم خانگی | تعمیر لوازم خانگی در محل

تعمیر انواع ماشین لباسشویی

کاربران کلیه مدلها و برندهای ماشین لباسشویی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در دستگاه خویش با مرکز تعمیر انواع ماشین لباسشویی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لباسشویی را ثبت نمایند.

 

برخی از تخصصی‌ترین و رایج‌ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لباسشویی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و یا تعویض شیر برقی لباسشویی،  تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک لباسشویی، تعویض پمپ تخلیه، مشکلات سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….. .

 

خدمات مذکور در ارتباط با کلیه برندهای ماشین لباسشویی و در واحدهای تخصصی مرتبط با تعمیر هر محصول نظیر تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی پاکشوما، تعمیر لباسشویی اسنوا، تعمیر لباسشویی میدیا، تعمیر لباسشویی هایر، تعمیر لباسشویی هیتاچی، تعمیرات لباسشویی پاناسونیک، تعمیر لباسشویی سینجر و…  ارائه می‌گردد.

 

رفع مشکلات رایج ظرفشویی

با توجه به ایراداتی که در ماشین های ظرفشویی برندهای مختلف مشاهده کرده ایم. می توان این گونه نتیجه گرفت که ، ماشین های ظرفشویی مشکلات مشابهی دارند. مشکلات رایج ظرفشویی عبارتند از :

 

سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی ، نشتی ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی روشن نمی‌ شود، ظرف‌ ها خوب شسته نمی‌ شوند، تخلیه به طور کامل انجام نمی ‌شود، ماشین با آب پر نمی ‌شود، مسدود شدن پخش ‌کننده مواد شوینده، ظروف به طور کامل خشک نمی ‌شوند و… . تمامی این عیوب در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی قابل رفع بوده و تعمیرات آن ها توسط افراد متخصص انجام می شود.

 

از آن جا که ظرفشویی دارای سیستم حساسی است، کوچکترین اشتباه در تعمیرات آن موجب آسیب رسیدن به سایر قطعات خواهد شد. همچنین شناختن ارورهای ظرفشویی و رفع آن ها نیاز مند دانش و تخصص است. لذا جهت تعمیرات ظرفشویی مراجعه به مراکز معتبر و مجاز امری ضروری است.

 

مرکز سخت افزار ایران با بهره مندی از متخصصان مجرب می تواند تمامی عیوب ظرفشویی ها در تمامی برندها از جمله  برند های معتبری چون ال جی ، بوش ، سامسونگ ، دوو، مجیک ، پاناسونیک ، شارپ، توشیبا و…  را در این واحد برطرف نماید.

جدیدترین مطالب سایت