خدمات نماشویی با طناب و پیچ و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خدمات نماشویی با طناب و پیچ و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست

 هرروزه خبرهای جدید از یشرفت ها در زمینه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ساختمانی به گوش می رسد . بحث امروز ما توضیح و معرفی تغییرات صورت گرفته در زمینه نماشویی ساختمان که یکی از ارکان اصلی خدمات نگه داری سازه ها می باشد می پردازیم و همچنین درباره پیچ کردن سنگ نمای ساختمان با هدف مقاوم سازی و جلوگیری از ریزش سنگ های نما بحث می کنیم.

 

همانطور که می دانید در گذشته این دو نوع خدمات وجود نداشته است و یا به شکلی کاملا متفاوت و با کیفیت بسیار پائین ارائه می شده است. و دلیل کیفیت پائین آن به نبود امکانات از قبیل دستگاه واترجت فشار قوی ، دسترسی بسیار سخت مانند داربست یا کلایمر بوده است . همه این موارد باعث می شد تا کیفیت کار به قدری کم باشد که اصلا مردم برای آن هزینه نکنند .

 

اما با گذر زمان همه چیز دگرگون شد و نماشویی ساختمان به یکی از خدمات اصلی که ارزش هزینه بسیار بالایی دارد ،تبدیل شده است. البته برای مقاوم سازی سنگ های نما سازمان نظام مهندسی مواردی چون اسکوپ سنگ نما ، استفاده از سنگ های متخلخل و سبک و شرایط دیگر سعی داشته ریزش سنگ ها را به حداقل برساند اما چندان تاثیر گذار نبوده است و نیاز به مقاوم سازی سنگ نما به کمک روش های دیگر داریم.

 

پیچ و رولپلاک نما با طناب

پیچ و رولپلاک نما اصلی ترین و تخصصی ترین خدمتی است که با انجام آن توسط شرکت بهاری می توانید سنگ های نما را به بهترین شکل محکم و مقاوم کنید تا دیگر نیازی به ترس و نگرانی ندارید.

 

سنگ های نما با گذشت زمان چسبندگی خود را از دست می دهند و این به مرور می تواند خطرات جانی و مالی ایجاد کند.

وقتی اطلاعات کافی در زمینه پیچ کردن سنگ نما داشته باشید می توانید برای مقاوم سازی سنگ ها با هزینه بسیار پائین و در اسرع وقت اقدام کنید ، بنابراین این مقاله را تا آخر بخوانید.

 

اگر به این فکر هستید که سنگ های نما به هنگام ساخت تماما اسکوپ شده است و دیگر نیاز به تثبیت انها نیست باید بدانید که این کاملا اشتباه است و تنها 10 درصد سنگ ها به درستی و اصولی اسکوپ می شوند و در بسیاری از ساختمان ها مشاهده شده است که به جای ایجاد شیار در سنگ و قرار دادن اسکوپ در جای مناسب ، از چسب برای چسباندن اسکوپ به پشت سنگ می کنند که با کوچک ترین تنش دچار ریزش خواهد شد و هیچ کاربردی برای حفظ سنگ نخواهد داشت .

خدمات نماشویی با طناب و پیچ و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست

 محکم سازی سنگ های نما را پس از اتمام ساخت در اولویت قرار دهید و در اولین فرصت اجرایی کنید .

اگر به دلیل دردسرهای داربست و نصب کلایمر از این کار منصرف شده اید اصلا نگران نباشید زیرا که شرکت بهاری با استفاده از راپل اقدام به پیچ و رولپلاک نما با طناب می کند . که با یان کار دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی ندارید.

 

شستشوی نما دومین نوع خدمات نمای ساختمان است که در سالهای اخیر تغییرات و پیشرف های چشم گیری داشته است ، یکی از مهم ترین تجهیزات کاربردی در اجرای نظافت نما و نماشویی ، دستگاه فشار آب یا واترجت می باشد که آب را با سرعت و فشار بسیار بالا از سر نازل که در دست نماکار قرار می گیرد خارج می کند و این فشار می تواند سخت ترین لکه ها را از روی نما بردارد .

 

دومین ابزار کاربردی در ارائه خدمات نما ، استفاده از طناب راپل برای صعود و فرود می باشد ، با این کار دسترسی به تمام نقاط ساختمان بسیار آسان خواهد بود و می توانیم در ارتفاع های دلخواه توقف کرده و به انجام شستشوی نما بپردازیم .

 

در روش نماشویی با طناب ابزارهای کمکی زیادی از جمله تونیک نگه دارنده نماکار، کارابین های آلیاژی و طناب های نیمه استاتیک بسیار مقاوم ، امنیت کامل نماکار را تامین می کند .

 

شستشوی نما ساختمان

دقت داشته باشید برای تحویل گرفتن یک نماشویی تمیز و قابل قبول تنها ابزار های اشاره شده کافی نیست و برای یک شستشوی نما حرفه ای به مواد مخصوص به هر نما که با یکدیگر متفاوت می باشد ، داریم و این مواد ممکن است سیلس ، اسید ، جوهرنمک ، نانو شوینده ها ، مواد  شوینده  بازی و مواد شرکتی دیگر باشد .

 

برای استفاده از مواد نماشویی برای نتیجه بهتر نیاز به شناخت آنها و تجربه کافی در زمینه شستشوی انواع نما نیاز است تا با استفاده به از مواد سازگار با متریال نما علاوه بر تمیز کردن نما از وارد شدن خسارت به نما جلوگیری کنیم .

 

شستشوی نما به مجموعه عملیاتی که با دستگاه واترجت ، ابروتی شویی یا اسید شویی برای برداشتن انواع کثیفی ها و آلودگی ها به کار برده می شود ، می گوییم . شاید کار نظافت نما در نگاه اول یک کار بسیار ساده و آسان به نظر برسد اما این تصور کاملا اشتباه است و در عین سادگی دارای نکات بسیار مهم در نظافت انواع نما و از بین بردن مثیفی های مختلف دارد و همزمان نماکار باید تمرکز کافی برای حفظ تعادل و امنیت خود در ارتفاع های مختلف را داشته باشد و ساله دوم فشار واترجت است که در صورت عدم مهارت نماکار می تواند نماکار را تابانده و خطر آفرین باشد ، بنابراین توصیه ما استفاده از شرکت های معتبر در زمینه خدمات نما مانند شرکت نماشویی بهاری 09126358721 می باشد.

خدمات نماشویی با طناب و پیچ و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست

مسئولیت ریزش سنگ نما با چه کسی است ؟

اگر سنگی از نمای ساختمان ریزش کند و حادثه ای ایجاد کند اگر این اتفاق کمتر از ده سال از عمر ساختمان گذشته باشد ، مسئولیت آن تا حد زیادی به عهده سازنده می باشد اما محکوم کردن تیم سازنده که متشکل از چندین پیمانکار ، مهندس ناظر ، کارفرما و غیره است بسیار زمان بر و در اکثر مواقع بی نتیجه خواهد بود و دامن ساکنان ملک را خواهد گرفت.

 

بنابراین توصیه ما به مشتریان که احتمال ریزش سنگ نمای ساختمان شان وجود دارد این است که فرصت را از دست ندهند و در اولین فرصت اقدام به پیچ کردن سنگ نما با طناب و بدون داربست کنند که هزینه تمام شده آن 1 درصد از جبران خطرات مالی و جانی را دارد . بنابراین به هیچ عنوان ریسک نکنید و با اجرای پیچ نما برای همیشه خیال خود را راحت کنید و برای این کار می توانید با شرکت بهاری 09126358721 تماس بگیرید و سفارش مقاوم سازی نما دهید.

 

کفسابی مکمل نماشویی

همانطور که نماشویی خدمات تمیز کردن نمای ساختمان است برای تمیزی و براقی داخل هم راهکار داریم و آن کف سابی و صیقل سنگ کف است که توسط شرکت بهاری انجام می شود . اگر اطلاعات کافی در مورد تمیز و صیقل محیط داخلی خانه جستجو می کنید . کفسابی به عنوان مهم ترین مرحله در خدمات دکوراسیون و زیبا سازی سنگ ، سرامیک ، موزائیک و سایر سطوح است و اساس کار آن با سایش  و سابزنی می باشد که با دستگاه های مختلف انجام می شود و ضایعات سنگ و خلل و فرج  ، شکستگی ها و ناهمواری های سنگ را می توان به کمک کفسابی برطرف کرد .

 

برای سفارش تمامی خدمات فوق شامل کفسابی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما با کمترین هزینه و قیمت مناسب با شماره 0912638721 – بهاری تماس بگیرید ..

جدیدترین مطالب سایت