خدمات هوشمند سازی آپارتمان و دوربین مداربسته را از چه شرکتی تهیه کنیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خدمات هوشمند سازی آپارتمان و دوربین مداربسته را از چه شرکتی تهیه کنیم؟

خانه هوشمند و دوربین مداربسته در شهرک غرب

خدمات هوشمند سازی خانه و آپارتمان توسط شرکتهای مختلفی ارائه می شود. این خدمات به دلیل فنی بودن ماهیت آن نیاز است که از شرکت معتبر تهیه شوند. رایان هوشمند یکی از بهترین شرکتهای فعال در حوزه هوشمند سازی خانه و دوربین مداربسته در شهرک غرب می باشد که در ادامه به بررسی این حوزه ها می پردازیم.

 

کنترل هوشمند خانه و آپارتمان

شرکت های مختلفی در راستای توسعه فعالیت خود در زمینه سیستم های مدیریت ساختمان ، با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر بین المللی، اقدام به عرضه سیستم های مدیریت خانگی کرده اند. سیستم های مدیریت خانگی در قالب یک پکیج کنترلی و با هدف کنترل اجزای مختلف یک واحـد مسکـونی عرضه شـده و تحـت پروتـکل های گوناگون از جمله (KNX, LON, Backnet, Modbus, CAN-bus, M-Bus,…) و به شکل بدون سیم (wireless) هم می تواند اجرا شود.

 

این شرکت ها با هدف کم کردن مصرف انرژی، رشد کیفیت شرایط آسایشی، بیشتر کردن سطح ایمنی و اعمال کنترل  بر همه ی اجزای داخل ساختمان در یک واحد مسکونی اجرا می گردد .

 

کنترل اجزای گوناگون ساختمان برای کاربر از طریق پنل های اتاقی به شکل محلی، از طریق پنل مرکزی و با استفاده از ریموت و از راه دور نیز میسر بوده و بعلاوه کاربر می تواند از طریق ipad و یا موبایل نیز کنترل واحد خود را در دست گیرد.

 

در کنار مزایای سیستم های مدیریت خانگی در کاهش مصرف انرژی و تامین امنیت واحد مسکونی، ساکنان می توانند از مزایای متعدد سیستم از قیبل ارتباط با اینترنت، استفاده از امکانات صوتی تصویری و کنترل تجهیزات خانگی هم استفاده کرده و یا با تعریف سناریوهای عملکرد های گوناگون (مثل سناریوی خواب، عدم اشغال واحد، مسافرت و غیره ) و برنامه ریزی عملکرد اجزا، آسایش و خود و سایر ساکنین را برآورده کند.

 

سیستم دوربین مداربسته

سیستم دوربین مداربسته شامل 3 مولفه دوربین ها ، دستگاه های ضبط ویدئویی دیجیتال DVR و مانیتور است. به شکل کلی سیستم های دوربین مداربسته برای هدف های امنیتی در مکان های از قبیل بانک ها ، فرودگاه ها و هم چنین فروشگاه عمده و خرده فروشی استفاده می شوند.

 

دوربین ها

دوربین های مداربسته تولید شده اند که در تمامی جاها مورد استفاده قرار گیرند. این نشان می دهد که یک اندازه دوربین مناسب همه جا است.

 

میزان دید که می خواهید

دوربین مداربسته می بایست در موقعیتی قرار گیرد که بالاترین جزئیات را با بیشترین کیفیت در اختیار شما بگذارد. به شکل معمول برای یک فضای محصور مثل یک اتاق باید از لنزهای واید که بالاترین فضا را برایمان می گیرد استفاده نماییم و برای راهروی طولانی بهتر از یک لنز تله استفاده کرد.

 

دوربین های مداربسته و موقعیتی که باید داشته باشد

 

دوربین های خارجی  و دوربین های داخلی
جایگاه نصب یک دوربین به وطور عادی مشخص کننده نوع دوربین مداربسته مورد نیاز است. برای مثال دوربینی که در مکان باز قرار گرفته باشد می بایست در مقابل هوای سرد ، خاک و آب دوام بیاورد بنابر این باید از دوربین های خارجی یا Outdoor استفاده شود. در مکان های سر پوشیده و داخلی می توان از دوربین های مدار بسته داخلی Indoor استفاده کرد.

 

امنیت دوربین ها
به در حاضر نگرانی از امنیت خود دوربین وجود دارد که می توان از طریق کاورهای مقاوم در برابر خرابکاری بر طرف کرد.

اجرای رپورتاژ توسط سوپروب

جدیدترین مطالب سایت