خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه + معرفی ارزهای آینده دار

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه + معرفی ارزهای آینده دار

خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه با چند قدم ساده

در این مطلب ما می خواهیم بررسی کنیم که چگونه میتوانیم خرید ارز دیجیتال را در 5 دقیقه انجام دهیم و آن را نگهداری کنیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

در ابتدا باید این موضوع را بدانید که خرید ارزهای دیجیتال دو حالت دارد:

۱.هولدر : بعضی از کاربران به مبادله روزانه ارزهای دیجیتال می پردازند و در واقع آن‌ها تریدر هستند . برای این کار ابتدا لازم است شما دانش کافی برای ترید داشته باشید که باید دوره‌های آموزشی را ببینید و بدانید در کجا بخرید و بفروش سپس بعد از آن باید از صرافی های ایرانی ارزهای استیبل بخرید و در صرافی خارجی به مبادله بپردازید.

 

۲.تریدر : دسته دیگر از کاربران ارزهای دیجیتال خود را برای بلند مدت خریداری می کند که این یک روش خوب برای افراد مبتدی است البته در ابتدا باید بدانند که بر روی چه ارزی سرمایه گذاری کنم که ما در این مطلب یکسری از های خوب و معتبر را به شما معرفی می کنیم.

 

برای استفاده از هر دو روش شما می توانید از صرافی پی ام ایکس چنج استفاده کنید یعنی در واقع شما هم می‌توانید ارز تتر خریداری کنید و در صرافی خارجی به معادله بپردازید و هم می توانید یک کیف پول درست کنید و مستقیماً از صرافی پی ام ایکس چنج درخواست کنید تا ارز مد نظر شما را برای شما ارسال کند .

 

حالا ما در چند قدم می خواهیم خرید ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم.

 ۱.  قدم اول انتخاب یک صرافی مطمئن و معتبر

 صرافی پی ام ایکس چنج  با بیش از ۴ سال سابقه در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال یک صرافی معتبر در این زمینه می باشد.

برای خرید از صرافی پی ام ایکس چنج تنها کافی است یک شماره موبایل به نام خودتون داشته باشید و تنها در کمتر از چند دقیقه احراز هویت کنید و عرض مد نظرتون رو خریداری کنید.

برای اینکار وارد سایت پی ام ایکس چنج به آدرس PMXCHANGE.CO  شوید سپس از قسمت بالا اقدام به ثبت نام و احراز هویت اتوماتیک نمائید.

 

پس از گذراندن مراحل ثبت نام و احراز هویت میتوایند از قسمت خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال اقدام به خرید نمائید.

خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه + معرفی ارزهای آینده دار

۲. قدم دوم ساخت یک کیف پول

 در این مرحله شما باید یک کیف پول تهیه کنید، کیف پول ها مدل های متفاوتی دارند. کیف پول های نرم افزاری، سخت افزاری و تحت وب از جمله آنها می باشند.

تمامی این کیف پول ها امنیت بالایی دارند اما برای داشتن یک کیف پول سخت افزاری شما باید هزینه کنید و آن را خریداری کنید پس پیشنهاد ما ساخت یک کیف پول نرم افزاری رایگان و مطمئن است.

شاید کمی در این مرحله برای شما گیج کننده باشد اما اصلا نگران نباشید خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید .

 

حال برای نصب کیف پول نرم افزاری با چندین کیف پول را به شما پیشنهاد می دهیم:

تراست ولت

کوینومی

متامسک

سامورایی

اما بهترین و آسان ترین کیف پول تراست ولت می باشد که از گوگل پلی و اپل استور قابل دسترسی بوده و شما میتوانید با مراجعه به این دو فروشگاه آن را دانلود کنید و نصب کنید. چنانچه در هنگام نصب و ثبت نام تراست ولت به مشکل خوردید میتوانید با جستجو عبارت ” آموزش ثبت نام در تراست ولت ” وارد سایت پی ام ایکس چنج شوید و آموزش 0 تا 100 را ببینید .

 

۳.قدم سوم انتخاب یک ارز خوب و آینده دار

تیم پی ام ایکس چنج با پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته و به کاربران خود مشاوره می‌دهد که بر روی چه ارزهایی سرمایه‌گذاری بلند مدت کنند.

البته توجه داشته باشید تصمیم نهایی بر عهده خود شما می باشد ما تنها پروژه‌های قدرتمند را به شما معرفی می کنیم.

این مشاوره رایگان بوده و از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین بر روی وب سایت و پشتیبانی تلگرامی ما میتوانید با ما در ارتباط باشید.

ما در پیچ اینستاگرام و کانال تلگرام معمولا ارز های مناسب برای خرید های بلند مدت را معرفی میکنیم و اما در این قسمت هم کوتاه و مختصر چندین ارز را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای انتخاب ارز های خوب و آینده دار میتوانید به بخش پایانی این مطلب مراجعه نمائید.

 

۴.خرید و انتقال به کیف پول

در مرحله آخر زمانی که شما کیف پول خود را ساختید و ارزی که مد نظر دارید را خریداری کردید فقط کافیه به کیف پولتون مراجعه کنید و آدرس آن ارز را در صرافی مبدا کپی کنید و پس از تکمیل تراکنش ارز بصورت اتوماتیک به ولت شما منتقل میشود.

در مجموع خرید ارز های دیجیتال آسانتر از آن چیزی می باشد که شما تصور میکنید اما باید احتیاط کنید که اشتباها کاری انجام ندهید.

مجموعه پی ام ایکس چنج بصورت شبانه روزی آماده  خدمت رسانی به شما عزيزان می باشد و شما میتوانید از طريق چت آنلاین و پشتیبانی تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه + معرفی ارزهای آینده دار

معرفی اجمالی و کوتاه از ارز های دیجیتال آینده دار

معرفی اجمالی آواکس

آوالانچ (Avalanche) که در سال 2020 توسط AVALabs راه اندازی شد یک بلاکچین است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کرده وهدف آن بهبود فن آوری، به ویژه ازلحاظ قابلیت استفاده، همکاری ومقیاس پذیری میباشد.

آوالانچ با هدف ارائه یک بلاکچین مقیاس پذیربا حفظ تمرکززدایی و امنیت، تمرکز بر هزینه های پایین ، سرعت معاملات سریع وسازگاری با محیط زیست است.

توکن آوالانچ، آواکس با نماد AVAX  می باشد که در حال حاضر با قیمت 76 دلار در حال معامله می باشد که بهترین قیمت آن مربوط به آبان سال 1400 می باشد که این ارز به سقف قیمتی 146 دلار رسید.

 

معرفی اجمالی پولکادات

پولکادات اکتبر سال 2017 توسط بنیاد “web3” شروع به کار کرد؛ این پروژه به شبکه های بلاکچین این امکان را می دهد تا با هم کار کنند. پولکادات که یک بلاکچین متصل کننده مادر است سایر بلاکچین های موجود را به هم متصل می کند و باعث یک اتصال گستره و جامع در سیستم بلاکچین می شود.اگر بخواهیم نمونه دیگری از این پروژه را ذکر کرد می توانیم به کاردانو اشاره کنیم.

بنیاد “وب سه” مسئولیت  تمامی مراحل تایید اعتبار در سیستم پولکادات را بر عهد دارد و این امکان را می دهد تا در صورت اشکال در سیستم بلاکچین و یا مشکلات جدی وارد عمل شده و مشکل را رفع کند.

در حال حاضر هر پولکادات با قیمت 18 دلار در حال معامله می باشد و بهترین قیمت تاریخ آن در آیان 1400 رخ داد که قیمت آن به 46 دلار رسید. برای  خرید پولکادات میتوانید به پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.

پولکادات با داشتن تیمی قوی و قدرتمند یکی از ارزهای آینده دار بازار ارزهای دیجیتال می باشد.

 

معرفی اجمالی هارمونی وان (Harmony(ONE

هارمونی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین غیر متمرکز است که ابزارها و قابلیت هایی را برای ایجاد، میزبانی، مدیریت و استفاده از Dapps با حداکثر مقیاس پذیری و قابلیت همکاری ارائه می دهد. هارمونی در اتریوم میزبانی می شود، به همین دلیل این پروژه راه حل هایی برای حل محدودیت های فعلی اتریوم ارائه می دهد و هارمونی وان قصد دارد به یکی از مشارکت کنندگان اصلی در حوزه دیفای  تبدیل شود.

 

ارز وان هارمونی همچنین زمان تولید بلاک را که بیش از یک ثانیه طول نمی کشد، ارائه می دهد و معاملات را سریعتر از اتریوم پردازش و به انجام می رساند.

 

ONE توکن بومی شبکه Harmony است و یک ارز دیجیتال چند منظوره است. از وان ONE می توان برای پرداخت خدمات و عملیات مختلف در شبکه ، از جمله پرداخت هزینه ذخیره سازی استفاده کرد. دارندگان وان ONE همچنین می توانند در اداره شبکه مشارکت داشته باشند زیرا داشتن ONE به آنها حق رای می دهد.

 

در حال حاضر هارمونی وان با قیمت 0.08 دلار در حال معامله می باشد که بهترین قیمت آن مربوط به آبان سال 1400 می باشد که این ارز به سقف قیمتی 0.38 دلار رسید.

 

معرفی اجمالی سولانا

سولانا یک پروژه منبع باز بسیار کاربردی است که راه حل های مالی غیرمتمرکز  (DeFi) را ارائه می دهد.در حالی که ایده و کار اولیه روی این پروژه در سال 2017 آغاز شد، سولانا به طور رسمی در مارس 2018 توسط بنیاد سولانا در ژنو، سوئیس برای تسهیل ایجاد برنامه غیرمتمرکز  DApp طراحی شده و راه اندازی شد.

هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری با معرفی اجماع اثبات تاریخچه (PoH) همراه با اجماع اثبات سهام (PoS) در بلاکچین است.به دلیل مدل اجماع ترکیبی مبتکرانه، سولانا مورد توجه معامله گران و سازمان ها قرار گرفت.SOL نام توکن بومی Solana است که در اکثر صرافی ها خرید و فروش می شود.

در حال حاضر هر سولانا  SOLبا قیمت 101 دلار در حال معامله می باشد که سقف تاریخی آن مربوط به آبان ماه 1400 بوده که این ارز توانسته به قیمت 259 دست یابد.

 

معرفی اجمالی ارز زیلیکا 

زیلیکا یک رمز ارز نوظهور با نماد ZIL  می باشد که در حال حاضر در رتبه 75 رمز ارزها قرار دارد. با توجه به روند صعودی که زیلیکا از خود به نمایش گذاشته است ، پیش بیینی خواهد شد بزودی در جدول رمز ارز هاجایگاه خود را بین 20 ارز برتر تثبیت کند. زیلیکا در حال حاضر 0.12 دلار ارزش گذاری می شود و حجم معاملات تقریبا 4 میلیون دلار در روز می باشد.

 

معرفی اجمالی سندباکس

سندباکس یک بازی متاورس غیرمتمرکزبرپایه اتریوم است که به کاربران این امکان را می دهد تا NFT های واقعیت مجازی خود را ایجاد کرده و بفروشند، و از آن کسب درآمد کنند.

سند باکس برای حمایت ازاقتصاد درون بازی از توکن بومی خود، سند استفاده می کند.

در حال حاضر ارز سندباکس SAND با قیمت 2.8 دلار در حال معامله می باشد که بهترین قیمت آن مربوط به آبان سال 1400 می باشد که این ارز به سقف قیمتی 7 دلار رسید.

 

معرفی اجمالی کاازماس

اتم به عنوان توکن بومی شبکه کازماس (Cosmos) شناخته می شود. تا قبل از Atom بلاک چین ها امکان تعامل و همکاری با یکدیگر را نداشتند، اما شبکه غیر متمرکز کازماس با ارائه دادن ابزارهای منبع باز به توسعه دهندگان کمک می کند تا بلاک چین های قابل همکاری خود را ایجاد کنند. یکی از بزرگ ترین مشکلات بلاک چین ها این است که به طور مستقل ایجاد می شوند و تنها تعداد کمی از آن ها قابلیت تعامل و انتقال داده بین خود را دارند.

کازماس به دنبال این است که به نوعی به اینترنت بین بلاک چین ها تبدیل شود تا به آنها اجازه دهد، آزادانه داده ها و توکن ها را در تمام بلاک چین هایی که در اکوسیستم کازماس هستند به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر ارز اتم با قیمت 24 دلار در حال معامله می باشد که بهترین قیمت آن مربوط به شهریور سال 1400 می باشد که این ارز به سقف قیمتی 44 دلار رسید.

 

ارز های آینده دار زیادی هستند که در این مقاله نتوانستیم به شما معرفی کنیم اما اگر بخواهیم به صورت لیست وار چند ارز به شما معرفی کنیم میتوانیم به ارز های زیر اشاره کنیم:

  1. سلرنتوک
  2. مانا
  3. کیک
  4. متیک
  5. رز
  6. میر
  7. نیر
  8. لونا
  9. فانتوم
  10. کاردانو

در مجموع بازار ارزهای دیجیتال یک بازار نسبتا پرنوسان و پر ریسک حساب میشوند حتما باید برای شروع یک صرافی و یک کیف پول مطمئن و معتبر انتخاب کنید و ارز های خوب با آینده ایی درخشان را پیدا و خریداری کنید و از آنها در یکف پول های خود نگهداری کنید.

 

در صرافی پی ام ایکس چنج شما میتوانید در چند دقیقه احراز هویت خود را بصورت اتوماتیک انجام دهید و اقدام به خرید بیش از 250 ارز دیجیتال نمائید.

 

خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه + معرفی ارزهای آینده دار

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز پولکادات ما صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” pmxchange.co را به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران

احراز هویت اتوماتیک

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی از خرید فوری ووچر پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال

واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت

خرید و فروش بدون کارمزد

بهترین نرخ در ایران

 

جدیدترین مطالب سایت