خرید ارز مانا از صرافی کیف پول من

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید ارز مانا از صرافی کیف پول من

مانا یکی از بهترین توکن هایی است که بسیاری از تریدرها و فعالین در بازار ارز های دیجیتال از آن برای سرمایه گذاری استفاده می کنند. دلیل این کار هم این است که مانا ارز دیجیتال پلتفرم متاورس دیسنترالند است که احتمالاً تا به حال به دفعات زیادی نام آن را شنیده‌اید. ارزش توکن مانا در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ با افزایش همراه بود و در نوامبر توانست به بالاترین حد خود برسد تمامی این‌ها دلایلی است که بسیاری از افراد برای انتخاب مانا به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن دارند، اما باید به نکات دیگری نیز توجه کنید و سپس شروع به سرمایه‌گذاری در بازار جذاب و البته پر ریسک ارزهای دیجیتال کنید.

 

خرید ارز دیجیتال مانا یکی از درخواست‌های پرتکراری است که کاربران در صرافی های داخلی به دنبال آن هستند. در اینجا ما قصد داریم تا به معرفی صرافی بپردازیم که اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال است و با قرار دادن بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف در اختیار کاربران خود، توانسته رضایت بسیاری از آن‌ها را به دست آورد و همواره به عنوان یک مرجع بسیار خوب برای خرید ارز های دیجیتال مختلف است.

 

 صرافی کیف پول من به عنوان اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر به یکی از معتبرترین صرافی ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. کاربران می‌توانند در این صرافی علاوه بر خرید ارز دیجیتال مانا، ارزهای دیجیتال دیگری را نیز خریداری کنند و در نهایت می‌توانند دارایی خود را در این صرافی نگهداری کنند.

 

خرید ارز مانا از صرافی کیف پول من

تا به اینجا توضیحات مختصری در مورد پروژه دیسنترالند و ارز دیجیتال مانا را ارائه کردیم و گفتیم که ارز دیجیتال این پروژه در ماه نوامبر توانسته به بالاترین حد خود برسد، اما در حال حاضر روند نزولی را در پیش گرفته و قیمت آن افت کرده است. مطمئناً این اتفاقات طبیعی است و برای هر کدام از ارز های دیجیتال، بالا و پایین شدن قیمت طبیعی است. آنچه که بیشتر مهم است، بحث بنیادی یا فاندامنتال یک پروژه است که کمک می کند تا بدانید که آیا یک ارز بنیاد بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.

 

 در کنار آن با تحلیل تکنیکال و البته بررسی کردن عوامل بسیار زیاد دیگری که وجود دارد، می توان تصمیم گرفت که در چه زمانی این ارز را باید خریداری کرد. به طور مثال شما می توانید اخبار و اطلاعاتی که در مورد این پروژه منتشر می‌شود را در نظر داشته باشید و زمانی که خبر های مثبتی در مورد آن منتشر می شود، مطمئناً می تواند روی روند رو به رشد آن تاثیر گذار باشد. در کل پروژه های متاورسی پتانسیل بسیار بالایی دارند و در صورتی که بتوانید بهترین و مناسب ترین آن را پیدا کنید، می توانید سودهای خوبی را به دست آورید. بیایید کمی در مورد دیسنترالند اطلاعاتی را به دست آوریم.

 

 دیسنترالند چیست؟

خرید ارز مانا از صرافی کیف پول من

دیسنترالند یک پلتفرم سه بعدی واقعیت مجازی است که مجموعه ای از تجربیات VR قابل تعامل مانند بازی، برگزاری رویداد ها، شبیه سازی و … را در اختیار کاربران قرار می دهد. این کاربران می توانند با استفاده از فضاهای مورد نظری که بر آن میزبان رویدادهای فعالیت‌های خاص هستند، تعاملی را با آن ‌ها داشته باشند و در این فضاها حضور پیدا کنند.

 

دیسنترالند اولین بار در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و در سال ۲۰۲۰ بود که به صورت عمومی در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت. یکی از اولین پروژه های متاورسی که توانست سر و صدای زیادی به پا کند و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، همین دیسنترالند بود. این پروژه توانست موفقیت های بسیاری را به دست آورد، اما در ادامه نیز مطمئناً این موفقیت ها بیشتر خواهد شد و با  اضافه شدن ویژگی های دیگری پتانسیل بسیار بالایی برای رشد دارد. ارز دیجیتال مانا که برای اقتصاد پلتفرم در نظر گرفته شده به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از آن امکان خرید درون برنامه ای، سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال و کسب درآمد را داشته باشند. در واقع با استفاده از این توکن فرد می‌تواند تمامی پرداخت هایی که درون بازی صورت می‌گیرد را انجام دهد.

 

در کل ارز دیجیتال مانا کاربردهای بسیار زیادی در پروژه دیسنترالند دارد و برای انجام کارهای مختلف از آن استفاده می شود. برخی از این کارها عبارتند از امکان استفاده از کیف پول، خرید آیتم های درون بازی، سرمایه گذاری در خرید زمین، کسب درآمد، درخواست وام و ترید در بازار ارز های دیجیتال است.

 

چگونه ارز دیجیتال مانا را بخریم؟

 سوالی که همواره برای بسیاری از کاربران به وجود می آید این است که چگونه می توانند چنین ارزهای دیجیتالی که پتانسیل بسیار خوبی دارند و از لحاظ بنیادی به عنوان پروژه های برتر شناخته می شوند را خریداری کنند. معمولاً صرافی های بین المللی بسیاری این ارزهای دیجیتال را در لیست خود قرار داده اند، اما با توجه به مشکلاتی که برای کاربران ایرانی در هنگام استفاده از صرافی های خارجی به وجود آمده بسیاری نمی توانند که خرید و فروشی را در این صرافی ها انجام دهند. در چنین شرایطی بهترین انتخاب این است که از صرافی های داخلی استفاده کنید. در ادامه بیشتر در مورد این روند صحبت می‌کنیم و مراحل خرید  ارز مانا را توضیح خواهیم داد.

مرحله اولی که برای خرید ارز دیجیتال مانا باید طی کنید این است که بهترین صرافی را انتخاب کنید. گفتیم که برخی از کاربران در هنگام کار کردن با صرافی های خارجی مشکل دارند و به سمت صرافی های داخلی روی می‌آورند. گاها برخی از صرافی‌های داخلی تنوع ارزهای دیجیتال زیادی ندارند و کاربر با مشکل دیگری مواجه می‌شود که ارز دیجیتال مورد نظر در صرافی مورد نظر وجود ندارد. در چنین شرایطی می توانید صرافی‌ مانند کیف پول من را انتخاب کنید که تنوع ارزهای دیجیتال بسیار زیادی دارد.

 

 ایجاد حساب کاربری

 مرحله دوم این است که حساب کاربری را در صرافی مانند کیف پول من ایجاد کنید. روند ثبت نام بسیار ساده است و مانند سایت های دیگری که روزانه در آن‌ها ثبت نام می‌کنید، می‌توانید به سادگی مراحل ثبت نام را طی کنید و یک حساب کاربری در صرافی کیف پول من داشته باشید.

 

 احراز هویت

قدم بعدی احراز هویت است. نحوه انجام احراز هویت هم بسیار ساده است و کافی است تا به پنل کاربری خود وارد شوید و سپس گزینه احراز هویت را انتخاب کنید، مطمئناً با استفاده از راهنمایی هایی که در این صفحه وجود دارد به سادگی می‌توانید مدارک مورد نیاز را تهیه و ارسال کنید و پس از آن، مدت زمان بسیار کوتاهی طول خواهد کشید که احراز هویت شما بررسی و تایید شود.

 

 مرحله آخری که برای خرید در پیش می گیرید این است که مبلغ مورد نظر خود را به صورت ریالی به کیف پول خود در صرافی واریز کرده و نسبت به خرید ارز مانا اقدام کنید. تمامی این روند به سادگی قابل انجام است و می توانید برای این کار صرافی های معتبری مانند کیف پول من را انتخاب کنید. همچنین کیف پول من به عنوان اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال به شما کمک می کند تا برای نگهداری ارز مورد نظر خود نیاز به کیف پول های جانبی نداشته باشید و به راحتی امکان نگهداری ارز مانا در صرافی کیف پول من را داشته باشید.

 

بهترین کیف پول های ارز مانا

 در بالا گفتیم که این ارز دیجیتال یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. برای نگهداری آن می توانید از کیف پول هایی که در زیر معرفی می شود، استفاده کنید. هرچند کیف پول های بسیار دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید برای نگهداری این ارز دیجیتال از آن ها استفاده کنید، ولی در اینجا ما به معرفی بهترین ها پرداختیم. همچنین شما می توانید از کیف پول اختصاصی خود در صرافی کیف پول من استفاده کنید و اقدام به نگهداری این ارز دیجیتال کنید.

Ledger یا Trezor

Trust Wallet

Atomic Wallet

MyEtherWallet

در این مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد ارز مانا را در اختیار شما قرار دادیم و می توانید برای خرید ارز مانا از صرافی کیف پول من همین حالا به این صرافی مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان ثبت نام خود را تکمیل کنید، سپس تجربه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را داشته باشید. استفاده کردن از این صرافی مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می توان به دریافت کارمزد کم، استفاده از محیطی فارسی و کاربر پسند و همچنین پشتیبانی بسیار قوی نام برد. در کنار این‌ها داشتن تعداد زیادی ارز دیجیتال کمک کرده تا کاربران، دیگر نیازی به صرافی های خارجی نداشته باشند.

https://kifpool.me/

 

توجه : این مقاله رپورتاژ اگهی میباشد و مسئولیت هرگونه محتوای ان بر عهده تبلیغ دهنده میباشد .

جدیدترین مطالب سایت