خرید اقساطی گوشی آیفون بدون ضامن در سراسر ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید اقساطی گوشی آیفون بدون ضامن در سراسر ایران

تکنولوژی گوشی آیفون

از گوشی‌های خوب و سرشناس در بازار فروش موبایل گوشی آیفون است. گوشی‌های آیفون توسط شرکت آمریکایی اپل طراحی و بازار فروش عرضه می‌شوند. قیمت گوشی آیفون بالا است و در واقع سیاست شرکت اپل اینگونه است که تنها گوشی‌هایی با قیمت بالا را برای اقشار پر درآمد جامعه طراحی و تولید می‌کند.

مدل‎های مختف گوشی‌های لوکس آیفون در هر سال مجهز به تکنولوژی و فناوری‎های مختلفی می‎شوند که از جمله آنها می‎توان تثبیت کننده قدرتمند دوربین، سنسورLED، اسکنر اثر انگشت، دستیار صوتی Siri، دوربین‌های چندگانه و … را نام برد.

 

اگر شما عزیزان توانایی مالی کافی برای خرید گوشی آیفون رو ندارید می‌توانید به سراغ خرید از برندهای سرشناس دیگر چون شیائومی، هواوی، سامسونگ و نوکیا بروید چرا که قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی سامسونگ و… در مدل‎های میان رده مناسب است و اقشار کم درآمد جامعه توان مالی کافی برای خرید نقدی آنها را دارند.

 

اما اگر خواهان خرید گوشی آیفون هستید می‌توانید خرید اقساطی گوشی اپل را از فروشگاه اینترنتی سل انجام دهید که در انتهای مقاله در این مورد توضیحات بیشتری را داده‌ایم. در ادامه شما را مزایا و معایب آیفون و سیستم عامل آی او اس (iOS) آشنا کرده‎ایم پس با ما همراه باشید.

مزایا و معایب آیفون

قیمت گوشی اپل 2021 و قیمت گوشی آیفون 2022 بالا است و اگر شما قصد خرید گوشی موبایل آیفون را دارید بهتر است که ابتدا با مزایا و معایب آیفون آشنا شوید تا بهتر تصمیم بگیرید. از مزایای موبایل آیفون می‌توان موارد زیر را نام برد:

1- امکان حذف اپلیکیشن‌‌‌های پیش فرض در موبایل اپل یکی از مزیت‌های آن است. شما نمی‌توانید اپلیکیشن‌‌‌های پیش فرض در گوشی‌‌‌های برندهای دیگر چون سامسونگ، هواوی و… را حذف کنید.

2- نسخه آپدیت نرم افزارها و سیستم عامل آیفون بسیار سریع‌تر از برند‌‌‌های دیگر در اختیار مشتری قرار ‌‌می‌گیرد از طرفی پشتیبانی کامل و آنلاین یکی دیگر از مزایای خوب آیفون محسوب می‌شود.

3- امکان اشتراک گذاری فایل‌‌‌ها با دیگر دستگاه‌های برند اپل چون آیپد، آی واچ و غیره به راحتی امکان پذیر است.

4- از مزیت‌‌‌های گوشی آیفون ‌‌می‌توان به طراحی ظاهری لوکس و شیک آن‌‌‌ها اشاره کرد.

5- اگر دنبال خرید یک گوشی با کیفیت تصاویر فوق العاده هستید بدون شک مدل‎های جدید گوشی آیفون ‌‌می‌تواند انتخاب شایسته‌ای برای شما باشد. در این مدل‌‌‌ها رنگ‌‌‌ها زنده‌‌‌‌تر و بیشتر است و تصاویر بسیار واقعی به تصویر کشیده ‌‌می‌شود.

6- یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار در گوشی‌‌‌های آیفون بالاتر است.

7- بدون شک کار کردن با گوشی موبایل آیفون ساده‌تر از گوشی‌های اندرویدی است چرا که شرکت اپل رابط کاربری ساده را برای گوشی‌‌‌های خود طراحی کرده است.

از معایب گوشی آیفون می‌توان موارد زیر را نام برد:

1- بالا بودن قیمت گوشی آیفون چون قیمت آیفون 12 128 گیگ، قیمت موبایل آیفون پرومکس، قیمت گوشی آیفون 11، قیمت گوشس آیفون 12 و … نسبت به سایر گوشی‌‌‌های موجود در بازار را می‌توان از معایب موبایل‌‌‌های تولیدی شرکت اپل دانست. در واقع شرکت اپل تنها برای اقشار پر درآمد جامعه گوشی تولید می‌کند و به همین دلیل شما در بازار نمی‌توانید گوشی‌هایی با قیمت متوسط و پایین برند اپل را بیابید.

2- پشتیبانی نکردن از بلوتوث را ‌‌می‌توان یکی از معایب موبایل‌‌‌های آیفون دانست.

3- اگر شما با فایل‌‌‌های فلش کار ‌‌می‌کنید باید بدانید که مرورگر‌‌‌های آیفون فایل‌‌‌های فلش را به دلیل امنیتی و اعتمادی که به این فایل‌‌‌ها ندارند باز نمی‌کنند.

4- یکی از معایب موبایل آیفون در کشور ایران این است که به دلیل تحریم امکان باز کردن حساب برای خرید و دانلود نرم افزارهای مورد نیازتان از فروشگاه اپ استور وجود ندارد.

5-گوشی‌‌‌های آیفون به این صورت طراحی شده‌اند که امکان استفاده از حافظه خارجی یا همان کارت اس دی (SD) در آن‌‌‌ها برای بالا بردن حافظه وجود ندارد.

خرید اقساطی گوشی آیفون بدون ضامن در سراسر ایران

سیستم عامل آیفون

سیستم عامل آیفون (iOS) توسط شرکت اپل طراحی و تولید شده است تنها مختص گوشی‌های آیفون است. سیستم عامل آی او اس در نسخه‌های مختلف دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که موجب جذابیت آن شده است. بیشترین گوشی‌های برند‌های بزرگ دنیا دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس هستند.

معایب گوشی اپل نسبت به اندروید

1- سیستم عامل ios نسبت به اندروید شخصی سازی محدودتری دارد چرا که شما نمی‌توانید این سیستم عامل را بر روی دستگاه‌های دیگر اجرا کنید.

2- برنامه‌های اندروید معمولا به صورت رایگان هستند و شما از طریق آپ‌های مختلف برنامه‌های رایگان متنوع را بر روی گوشی اندرویدی نصب کنید. اما معمولاً برنامه‌هایی که در اپ استور وجود دارند به این دلیل که برنامه‌های خوب و حرفه‌ای هستند قیمت گرانی دارند. در واقع بالا بودن قیمت اپلیکیشن‌هایios  را می‌توان یکی دیگر از معایب سیستم عامل ios نسبت به اندروید دانست.

3- اپلیکیشن‌های ios حجم زیادی از حافظه دستگاه را اشغال می‌کنند برای مثال اگر شما بازی را بر روی گوشی نصب کنید خواهید دید که چندین گیگبایت فضا اشغال کرده است.

4- بالا بودن مصرف اینترنت اپلیکیشن‌های آی او اس را می‌توان یکی دیگر از معایب سیستم عامل ios نسبت به اندروید دانست.

5- سیستم عامل ios دارای رادیو داخلی نیست.

6- سیستم عامل آی او اس دارای فناوریNFC  نیست در حالی که سیستم عامل‌های اندروید دارای این فناوری هستند و بسیاری از کاربران برای پرداخت بدون کارت در اکثر فروشگاه‌ها از این فناوری استفاده می‌کنند.

7- برای انتقال محتوا از کامپیوتر به گوشی آیفون نیاز به یک نرم افزار واسط به نام آیتونز در ویندوز است اما در گوشی‌های اندرویدی این مشکل وجود ندارد.

8- سرعت شارژ گوشی‌های‏ ios نسبت به اندروید پایین‎تر است.

9- از آنجا که رابط کاربری ios ساده است شما پس از مدتی که با گوشی کار می‌کنید به این رابطه اعتیاد پیدا خواهید کرد به طوری که کار کردن با سیستم عامل و دستگاه‌های دیگر برای شما سخت خواهد شد. در واقع این اعتیاد را می‌توان یک سیاست از سوی شرکت اپل برای جلب بیشتر مشتری دانست.

 

قیمت گوشی آیفون در فروشگاه سل

قیمت گوشی آیفون در فروشگاه‌‌‌های مختلف یکسان نیست چرا که نرخ گوشی تعیین نشده است و اگر شما به دنبال بهترین قیمت گوشی آیفون هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.
فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که سابقه درخشانی در فروش انواع و اقسام لوازم خانگی و گوشی موبایل دارد.

 

در فروشگاه سل قیمت آیفون ۱3 پرو مکس، قیمت آیفون ۱3، قیمت موبایل اپل 11، قیمت گوشی اپل 13 و قیمت جدیدترین گوشی اپل 2021 و سایر مدل‌‌‌ها بهترین قیمت بازار است. شما می‌توانید مدل‌‌‌های مختلف را به همراه عکس و مشخصات فنی با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس سلیقه و نیازهای خود بهترین مدل را انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر قیمت گوشی آیفون، قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی نوکیا و سایر برندها نیز بهترین قیمت بازار است.

 

خرید اقساطی گوشی آیفون بدون ضامن در سراسر ایران

خرید اقساطی آیفون از فروشگاه سل

قیمت گوشی آیفون 2021 و مدل‌‌‌هایی که در سال‌‌‌های گذشته تولید شده است چون قیمت موبایل آیفون 12، قیمت گوشی آیفون ۱3 و سایر مدل‌ها بالا است به طوری که تمامی‌اقشار جامعه توانایی مالی کافی برای خرید نقدی این گوشی‌ها را ندارند. برخی از افراد به دلایل مختلفی دوست دارند که حتما گوشی موبایل آنها از برند اپل باشد اما امکان خرید نقدی برایشان میسر نیست به همین دلیل به دنبال مکانی هستند که در زمینه‎ی فروش گوشی از دم قسط با سفته در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت، گوشی قسطی با سفته در مشهد و شهر محل زندگی خود یا خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته و … هستند اما هر فروشگاهی برای خرید قسطی گوشی آیفون ایده‌آل نیست.

 

یافتن فروشگاهی که شرایط اقساطی خوبی داشته باشد سخت است و بهتر است به جای یافتن فروشگاه‌هایی که در زمینه‎ی فروش اقساطی گوشی آیفون در مازندران، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرمان، فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون در گرگان، فروش اقساطی گوشی آیفون در تبریز، فروش اقساطی گوشی آیفون در مشهد و سایر شهرها فعالیت داشته باشد به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

 

در هر ساعت از شبانه روز و در هر شهری که ساکنید به فروشگاه سل مراجعه کرده و گوشی آیفون دلخواه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. یکی از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی سل نسبت به فروشگاه‌هایی که به صورت حضوری در زمینه‌ی فروش اقساطی گوشی آیفون در همدان، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرج، فروش اقساطی گوشی آیفون در ساری، فروش اقساطی گوشی آیفون در شیراز و … فعالیت دارند این است که روش‌های متنوعی برای خرید اقساطی آیفون در نظر دارد.

 

بدون شک در اکثر فروشگاه‌ها خرید گوشی قسطی با سفته و چک امکان پذیر است و همین موضوع سبب ‌‌می‌شود تا بسیاری از افراد نتوانند خرید اقساطی گوشی را انجام دهند. در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید گوشی قسطی بدون چک، خرید اقساطی با سفته، خرید اقساطی گوشی بدون ضامن، خرید اقساطی گوشی با کسر از حقوق و سایر روش‌ها امکان پذیر است. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس و هر مدلی که مد نظرتان است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت