خرید تلویزیون شهری

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید تلویزیون شهری

خرید تلویزیون شهری بواسطه نمایندگی  فروش، شرکت پارسه، امکان خرید ارزان و بواسطه را برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.

 

 امروزه به دلیل توسعه سرویس های اطلاع رسانی و پیشرفت قابل ملاحظه لوازم ارتباط جمعی، تلویزیون های شهری مدرن، کمک شایانی به زیبایی نمای شهرها می کنند. همچنین در قالب این زیبایی با توجه به متحرک بودن متون و افکت ها، تلویزیون شهری نقش قابل ملاحظه ای در جذب مشتریان، عابران و رهگذران ایفا می کند‌. اگر تمایل دارید در رابطه با ویژگی ها و مزایای این محصول، ثمره پیشرفت علم و تکنولوژی  بیشتر آشنا شوید تا انتها مطالب ما را همراهی کنید.

تلویزیون شهری چیست

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی دانید تلویزیون شهری چیست؟ یا تصور می کنید این مدل تلویزیون تفاوتی با تلویزیون های خانگی ندارد. مطالب ارائه شده در اینجا ابهامات شما را مرتفع خواهند کرد.

تلویزیون شهری اصطلاحی است که مدت زمان زیادی از رایج شدن آن سپری نشده است. با گسترش زندگی شهر نشینی و نیاز شهروندان به کالا ها و خدمات متفاوت، ارائه دهندگان کالا و خدمات نیاز به ابزاری برای معرفی کالا و خدمات خود به مردم و شهروندان دارند. در حال حاضر تلویزیون های شهر یکی از مناسب ترین و پرطرفدارترین ابزار مورد استفاده برای معرفی کالا و خدمات یک مرکز به شهروندان می باشد‌.

تلویزیون شهری تابلو های بزرگی هستند که در کنار مکان های پر تردد و نسبتا شلوغ  شهرهای بزرگ، مانند کنار چهار راه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک های بزرگ و استادیوم های ورزشی بر روی دکل های بزرگی نصب می شوند.

تلویزیون شهری به صورت کاملا رنگی با وضوح تصویر بالا تبلیغات، کالاها و خدمات را با تصاویر ویدیویی پخش می کند. تلویزیون های بزرگ شهری معمولا از کنار هم قرار گرفتن بلوک های ساخته شده در ابعاد کوچک‌تر تولید می شوند.

در اصطلاح علمی بلوک های مورد استفاده برای  تولید تلویزیون شهری ماژول LED نام دارد. معمولا ماژول ها بلوک های مستطیل یا مربع شکلی هستند که با کنار هم قرار دادن تعداد معینی از آنها کابینت ها ساخته می شوند.

خرید تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری از نظر شیوه کار به چند دسته تقسیم می شوند؟

تلویزیون شهری یا همان نمایشگرهای بزرگ تبلیغاتی  از نظر سیستم بکار رفته در آنها و شیوه کار به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. این دو دسته عبارتند از تلویزیون های شهری آنلاین و تلویزیون های شهری آفلاین.

تلویزیون های شهری آنلاین، برای راه اندازی نیاز به یک سیستم یا یک کامپیوتر شخصی، برای استفاده به عنوان مرجع دارند‌.

در این نوع از تلویزیون های بزرگ شهری صفحه نمایش بزرگ نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی، کامپیوتر باید بطور مداوم روشن باشد.

ولی در تلویزیون های شهری آفلاین برای راه اندازی نمایشگر تلویزیون شهری از بردهای کنترل خاصی استفاده می شود. این بردها تنها برای برنامه ریزی به رایانه احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش تیزر بطور به صورت مستقل کار می کنند و نیازی به روشن ماندن مداوم سیستم نیست.

هنگام خرید تلویزیون شهری، خریدار باید توجه داشته باشد تلویزیون را انتخاب کند، که با شرایط، نوع استفاده و بودجه آن تناسب داشته باشد.

 

ساختار فنی تلویزیون یا نمایشگر های شهری

بطور کلی تلویزیون های شهری از نظر ساختار فنی و اصطلاحا پیکسلی به دو دسته بزرگ RGB و 2RGBn تقسیم می شوند.

ساختار فنی تلویزیون یا نمایشگر های شهری نوع RGB به نحوی است که هر پیکسل از یک LED قرمز، یکLEDو یک سبز و یک LED آبی تشکیل می شود.
در ساختار فنی تلویزیون یا نمایشگر های شهری نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل می شود. همانطور که ملاحظه می فرمایید در ساختار این مدل از دو، ال ای دی قرمز بکار رفته است.

این تفاوت منجر می شود که تلویزیون شهری مدل 2RGB در شرایط خاصی بتواند بین تو پیکسل واقعی در تصویر، یک پیکسل مجازی تولید کرده و همچنین کیفیت تصویر ارسالی را به شدت ارتقا می دهند.

دریک ماژول تلویزیون شهری هر یک از پیکسل ها فاصله معینی تا پیکسل های مجاور خود دارند. بنابراین ماژول های متنوع با فاصله پیکسلی متفاوت ساخته می شود تا تلویزیون های شهری با کیفیت های متفاوت تولید گردد.

همانطور که متوجه شدید در خرید تلویزیون شهری نیاز هست که خریدار یک سری اطلاعات در رابطه با مشخصات فنی محصول داشته باشد. تا با تکیه بر آن بتوانند محصول مناسب و کاربردی که متناسب با پیشه، محل نصب آن باشد.

تقسیم بندی تلویزیون های شهری از نظر محل استقرار و کارآیی 

تلویزیون های شهری از نظر مکان استقرار و کارآیی به دو دسته مهم Outdoor و Indoor تقسیم بندی می شوند.

در واقع این تقسیم بندی بر مبنای ضد آب بودن و نبودن تلویزیون شهری صورت می گیرد. بنابراین مهمترین تفاوت نمایشگرها outdoor با نمایشگر هایIndoor در این است که تلویزیون هایOutdoor بطور کامل ضد آب می باشند‌. همچنین در مقابل ضربه نیز مقاومتر  هستند.

ویژگی و مزیت دیگر تلویزیون شهری مدلها Outdoor ،

داشتن آفتابگیر روی هر پیکسل می باشد. این قابلیت کمک می کند کیفیت تصاویر آن در مقابل نور و اشعه آفتاب پایین نیایید و چه بسا بالاتری نیز برود.
به همین تلویزیون های شهری Outdoor قابل نصب در هر فضایی را دارند زیرا در مقابل عوامل طبیعی و محیطی مانند برف و باران و نور خورشید منجر به خرابی و کاهش آن نمی شوند.

  از این رو این مدل نمایشگر های شهری  بیشتر در فضاهای باز شهری مانند چهار راه ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، پارک های بزرگ بدون نیاز به سایبان مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایشگرهای Indoor ضد آب نیستند و آب بدان ها نفوذ می کند و در غالب اوقات فاقد آفتاب گیر می باشند و از آنها بیشتر در مکان های سر پوشیده مثل تالارها، استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های امفی تئاتر، سالن فرودگاه ها، سالن های مترو و استادیوها استفاده می شود.

با کمی دقت و توجه به ساده گی می توان دریافت که قیمت خرید تلویزیون شهری مدل هایOutdoor نسبت به مدل Indoor بالاتر هست.

خرید تلویزیون شهری

مهمترین مزیت  تبلیغات با تلویزیون های شهری 

مهم ترین مزیت تبلیغات با تلویزیون های شهری این است که با استفاده از این محصول راحت تر و بهتر می توان کالا و خدمات مورد نظر را به شهروندان معرفی کرد.

 

هر چند امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی تبلیغات جنبه گسترده تری به خود گرفته است. اما با همه اینها معرفی کالا و خدمات در سطح یک شهر به شهروندان بازدهی بیشتری برای صاحبان آن دارد. زیرا خریداران و متقاضیان به دلیل نزدیکی هزینه و امنیت خاطر بیشتر جهت خرید اقدام می کنند.
به همین دلیل است که این محصول برای تبلیغات کالاها و خدمات در سطح شهرها از اهمیت و بازخورد بالایی برخوردار می باشد. همانطور که متوجه شدید نقش تلویزیون شهری در تبلیغات را می توان نقشی مهم و تاثیرگذار بحساب آورد.

 

 با توجه به اینکه این نمایشگر ها در ابعاد بزرگ طراحی و نصب میشوند، هنگام قرار گرفتن در معرض دید عابران، رهگذران و رانندگان براحتی، نظر آنها را به خود جلب می کنند و از این نظر می توان آن را روشی موثر و مطمئن در تبلیغات بحساب آورد.

در تلویزیون های شهری هرچه کیفیت تصویر ،شدت نور ،وضوح نمایش تصویر و متن…بالاتر باشد. قاعدتا تاثیر تبلیغات نیز یا کیفیت بهتری صورت می گیرد‌. به همین سبب هست، هنگام خرید تلویزیون شهری باید کیفیت تصویر آن اولین ملاک در نظر گرفته شود.

چند نکته مهم برای نتیجه گیری دلخواه از تلویزیون های شهری 

لازم به ذکر است که علاوه بر مکان ، که انتخاب درست آن برای نصب تلویزیون شهری بسیار مهم است توجه به محتوای تبلیغات هم حائز اهمیت است. محتوای پویا یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه مشتریان می باشد.

همچنین به روز رسانی تبلیغات نیز یکی موارد تاثیر گذار بر کیفیت تبلیغات و نتیجه گیری ایده ال است. به روز رسانی تبلیغات مانع از تکراری و کسل کننده شدن آن می گردد.

یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که بواسطه خرید تلویزیون شهری برای عرضه کنندگان کالا و خدمات فراهم می گردد این است که مخاطب ناخواسته و ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی می شود و نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند.
در تعریف محتوایی تلویزیون های شهری می توان اینگونه گفت که رسانه تبلیغاتی محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول نو به بازار یا ارائه یک خدمت نو از سوی صاحبان خدمت برای شهروندان را فراهم می کند.

چگونگی  ارزش گذاری قیمت تلویزیون های شهری

قیمت تلویزیون های شهری معمولا براساس نوع فن آوری ،اندازه، ابعاد و ماژول های بکار رفته در آن محاسبه میشود. یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت تلویزیون ها شهری مکان نصب آن هست معمولا تلویزیون های یکه فقط قابلیت استفاده در محیط های سرپوشیده را دارند قیمت کمتری از تلویزیون های که علاوه بر فضاهای پوشیده در  محیط های باز نیز قابل استفاده هستند.

مجموعه پارسه با افتخار جهت اجرای پروژه های تبلیغاتی شما از ابتدای خرید تلویزیون شهری تا نصب نهایی نمایشگر که شامل مراحل جانمایی تلویزیون شهری، انتخاب دات پیچ نمایشگر شهری، طراحی و اجرای سازی تلویزیون شهری و در نهایت نصب و زیبا سازی آن می شود را با شما همراه می شود.
همچنین این مجموعه پس از خرید تلویزیون شهری نصب آن به دلیل ارائه خدمات پس از فروش مستمر در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت تلویزیون شهری با ما در ارتباط باشید و با شنیدن قیمت و مقایسه آن با سایرین تصمیم خود را بگیرید تا ما پذیرای شما باشیم.

مرکز تولید انواع تابلو های روان

همانطور که می دانید؛ تابلوهای روان با اسامی دیگری مانند تابلو ال ی دی، تابلو پیام رسان الکترونیکی، تابلو فول کالر، تلویزیون شهری، تابلوی پیام نمای دیجیتال معرف می باشند.

 

با پیشرفت های روز افزون صنایع الکترونیکی و قابلیت بالای این تابلوها در تبلیغ کالا ها و خدمات روز به روز بر توجه صاحبان صنایع و خدمات به این نمایشگر ها افزوده می شود.

ویژگی های این تابلو های را می توان  در متحرک بودن افکت ها و متون، تازگی و بروز بودن، سبک بودن در حمل و نصب، کم مصرف بودن، عمر بالا ، زیبایی و جذابیت، داشتن قابلیت تعمیر و نگهداری اسان و کم هزینه، قابلیت اطلاع رسانی فوری و تغییر در متن، استفاده بعنوان یک ابزار آموزشی طبقه بندی کرد.

مجموعه پارسه شاید به جرات تنهاترین مرکز تولید انواع تابلو ال ای دی ، تابلو روان و تلویزیون شهری در کشور باشد که علاوه بر منافع خود به فکر منافع خریداران و مشتریانش می باشد. همواره دغدغه اصلی مجموعه پارسه رساندن محصولات خود به صورت مستقیم و بی واسطه جهت بهره مندی مشتریانش از قیمت مناسب تر می باشد. خرید تلویزیون شهری بدون دلال و واسطه از این مجموعه همین حالا با کیفیت بالا و قیمت ارزان برای سراسر مردم ایران به صورت آنلاین فراهم می باشد.

خرید تلویزیون های شهری ال ای دی

خرید تلویزیون های ال ای دی امروزه مورد توجه اکثر شرکت های تبلیغاتی یا صاحبان صنایع بزرگ یا مجموعه های صنعتی بزرگ که در زیر شاخه های مختلف صنایع فعالیت می کنند قرار گرفته است.

تا به وسیله آن کالاها و خدمات را به نحو مناسب و کار آمد به شهروندان معرفی کنند. این نمایشگر های ال ای دی بنابر مکان و زمان استفاده در ابعاد و اندازه های مختلف وبا مزیت های متفاوت تولید می شوند،  که مجموعه پارسه با سابقه طولانی جز اولین ها در ارائه این محصولات در کشور می باشد که درجهت ارتقاء محصولات خود اهتمام خاصی دارد.

فروش آنلاین تلویزیون شهری

فروش آنلاین تلویزیون شهری یکی از بزرگترین خدمات ارائه شده بواسطه مجموعه پارسه می باشد که بواسطه آن تمام مردم ایران امکان خرید بصورت مستقیم را بدست می آورند.

برای اطلاع از قیمت فروش تلویزیون شهری بهترین روش، روش آنلاین هست زیرا قیمت ها به روزترین قیمت ها می باشند. روشی که در آن، در آن واحد و لحظه ای میتوان از قیمت خرید تلویزیون بدون واسطه با داشتن تمام مشخصات و مزیت ها بهره برد.

معمولا کیفیت مواد مصرفی و سابقه و برند تولید کنند نقش مهمی در قیمت تلویزیون های شهری دارد که خرید آنلاین محصول می تواند مزید بر علت بشود و قیمت را منصفانه تر و معقول تر کند. مجموعه پارسه از تمام این مزیت ها برخوردار است و خود را در مقابل خریدار مسئول  میداند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره و نحوه خرید با شماره تماس 09126000676 در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب سایت