خرید خانه در قبرس شمالی, ارزان و سریع

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید خانه در قبرس شمالی, ارزان و سریع

قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای خرید ملک، بهتر است مزیت ها و معایب خرید ملک در قبرس را بدانید و با آگاهی کامل در این مسیر سرمایه گذاری کنید. بیشتر افراد بدون آگاهی لازم اقدام به خرید ملک می کنند بی خبر از اینکه زحمت و سرمایه تمام زندگی خود را بر باد می دهند.

 

بنابراین خرید ملک با سرمایه گذاری در این کشور فرق چندانی ندارد و باید وسواس و دقت زیادی در هنگام خرید به خرج داده شود. البته بهترین راه جهت گرفتن پاسپورت قبرس با هزینه بسیار کم خرید ملک در آن بخصوص برای ایرانیان است.

 

در نتیجه با خرید ملک در قبرس به غیر از سرمایه گذاری، اخذ پاسپورت، اخذ اقامت خانوادگی، امکان سفر به خیلی از کشورها بدون نیاز به ویزا، می توان شهروندی این کشور را به دست آورد. ناگفته نماند اقامت قبرس از طریق خرید ملک شرایط و قوانین خاص خود را دارد که هر ساله تغییراتی در آن حاصل می شود.

 

چرا قبرس شمالی؟

قبرس شمالی یک جزیره زیبا، قطعه‌ای از بهشت که در شرق دریای مدیترانه قرار گرفته است. قبرس محلی فوق العاده برای تعطیلات می باشد و توریست های بسیاری به آنجا سفر می کنند. خصوصیات این جزیره ی زیبا باعث شده است برای افرادی که به دنبال خانه ای در خارج از کشور هستند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. آفتاب درخشان، خواص درمانی،  آب دریا و سواحل این جزیره زیبا برای درمان اکثر بیماری ها مفید است.

 

قبرس از تابستان های طولانی و گرم و زمستان هایی با کمی باران معتدل برخوردار می باشد. قبرس شمالی با اینکه یک کشور کوچک می باشد، اما می توان گفت این کشور از نظر اقتصادی جزء کشورهای رو به رشد منطقه به حساب می آید. سالانه نزدیک به ۱۲ درصد رشد قیمت در بازار املاک قبرس شمالی سبب شده است که کشورهای مختلف نسبت به سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی اقدام کنند.

 

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

اخذ اقامت قبرس شمالی

یکی از اصلی ترین مزایای خرید ملک در قبرس، اخذ اقامت این کشور همراه با شهروندی است. طوری که شما با هر رنج قیمت جهت خرید خانه در این کشور اقامت آن را به دست خواهید آورد. اقامت در این کشور به مدت یکسال با اتمام وقت است. به این معنی که شما با یک سال توقف دوباره می توانید درخواست اقامت کنید. سپس تمدید کرده و در این کشور ساکن شوید.

 

حال اگر ارزش ملک خریداری شده شما از بیست و پنج هزار دلار بیشتر باشد به صورت اتوماتیک دارای حقوق شهروندی و پاسپورت این کشور خواهید شد بدون اینکه محدودیتی جهت حضور در قبرس داشته باشید. همچنین می توانید از حق کار قانونی استفاده کنید، در انتخابات و رای گیری ها شرکت نمایید، از بیمه بهره ببرید و از طریق گرفتن پاسپورت قبرس شمالی به اروپا و آمریکا مهاجرت کنید.

 

خرید ملک به صورت اقساطی در قبرس شمالی

اگر قصد خرید ملک در کشوری اروپایی را دارید و بودجه شما برای این کار کافی نیست، قبرس شمالی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های شما برای این کار، در صدر لیست انتخابی قرار بگیرد. دولت قبرس شمالی، امکان خرید اقساطی ملک را برای متقاضیان و علاقه‌مندان فراهم کرده و از این طریق، سرمایه‌های کلانی را به کشور خود جذب کرده است.

 

اگر به دنبال آن هستید تا به صورت اقساطی به خرید ملک در قبرس شمالی بپردازید، باید بدانید که وام‌های و تسهیلات ارائه شده برای خرید ملک در قبرس شمالی، بدون بهره هستند. شرایط خرید ملک از این طریق در قبرس شمالی، پیچیدگی زیادی نداشته و اولین شرط مطرح برای این اقدام، داشتن پاسپورت معتبر خارجی است.

 

مدت زمان بازپس‌دهی تسهیلات دریافت شده برای خرید ملک در قبرس شمالی، بلند مدت بوده و به همین سبب خریداران هیچ فشار و نگرانی‌ای به هنگام خرید ملک به صورت اقساطی نخواهند داشت.

 

خرید خانه در قبرس شمالی, ارزان و سریع

 

درآمد زایی از طریق خرید ملک در قبرس شمالی

صنعت گردشگری یکی از اصلی‌ترین صنایع قبرس به شمار می‌رود. این بدان معناست که هر ساله تعداد بسیار بالایی گردشگر از نقاط مختلف دنیا به قبرس شمالی مراجعه می‌کنند. دولت قبرس شمالی، این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا با اجاره دادن ملک خریداری شده، به گردشگران و یا شهروندان این کشور از طریق آن به کسب درآمد مشغول شوید. میزان کرایه مد نظر به طور میانگین در قبرس شمالی، بین 8 تا 10 درصد ارزش کلی ملک خواهد بود.

 

قیمت بسیار مناسب ملک در قبرس شمالی

در حال حاضر بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت ها در میان کشور های مدیترانه ای است. قیمت املاک قابل خرید در مناطق ساحلی از 40 هزار پوند برای آپارتمان و ۱۰۰ هزار پوند برای ویلا آغاز می شود.

 

آپارتمان ها و پنت هاوس های مجلل با بهترین شرایط با قیمت حدود ۲۰۰ هزار پوند انگلیس و ویلاهای بسیار شیک تا ۲۵۰ هزار پوند که در مقایسه با قیمت های املاک مشابه در سایر نقاط جهان بسیار کمتر است.

 

دریافت سند ملک قطعی ورثه ای

یکی از بزرگترین مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی و مهاجرت به قبرس شمالی دریافت سند تک برگ قطعی و مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. بر طبق قوانین دولت قبرس، سند ملک برای سرمایه گذاران خارجی و مردمان کشور قبرس کاملا یکسان است و حتی بعد از فوت خریدار، ملک بر طبق قوانین به طور کاملا برابر به ارث خواهد رسید و یا بر طبق وصیت نامه ثبت شده متوفی عمل خواهد شد و دولت قبرس برخلاف کشورهایی نظیر گرجستان، ترکیه و…. هیچ سهمی از ملک خریداران خارجی نخواهد داشت.

 

خرید خانه در قبرس شمالی, ارزان و سریع

سادگی روند اداری در ثبت سند و اخذ اقامت قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی هیچ گونه نیازی به تاسیس شرکت وجود نداشته و روند اداری و مراحل قانونی خرید املاک در این جزیره بسیار ساده می باشد. بطوریکه در اکثر پروژه ها با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ کل، خانه یا ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت شده و بلافاصله امکان انجام مراحل اقامت که حداکثر سه هفته طول می کشد فراهم میشود.

 

همچنین فرآیند تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است و افراد خارجی می توانند به راحتی مالکیت قطعی و صد در صد بر ملک خریداری شده را داشته باشند. به علاوه قرار داد خرید در سه نسخه (خریدار، فروشنده، وکیل)  به دو زبان ترکی و انگلیسی و در صورت نیاز به فارسی تنظیم میگردد و تمامی نسخه ها دارای قدرت اجرایی برابر می باشند.

 

همچنین لازم به ذکر است که سند ملک ورثه ای(که مشابه آن در کشورهایی نظیر دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی دیده نمی شود) به خریدار داده میشود.

 

پلیس مهاجرت در قبرس شمالی براساس ملک ثبت شده به نام شما، پروسه اقامت شما و خانواده تان را پیش می برد، لذا از نظر قانونی این بخش کار بسیار با دقت و با نظارت کامل قانون انجام می گیرد که بستری مناسب جهت ترغیب و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی،روسیه و ایران فراهم کرده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرآیند و نحوه خرید ملک در کشور قبرس شمالی و مشاوره با شماره واتساپ 55 32 845 533 90+ تماس بگیرید یا به سایت گروه مشاوره اقامت و خرید ملک در قبرس شمالی مراجعه کنید:

www.goghebres.ir

جدیدترین مطالب سایت