خرید خانه چوبی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید خانه چوبی

در این روزهای کرونایی که شرایط بسیار دشوار شده است و بشر در دوره ی خانه ماندن و خطرات واقعا چشم گیر افسردگی می باشد نیاز بیشتری به سفر پیدا می کند ولی متاسفانه امکان پذیر نیست و خطرات بیشتری به همراه دارد.

 

در نتیجه برای رفتن به طبیعت نیاز به خانه ی شخصی که در اختیار خود باشد و خطر این ویروس ملموس را نداشته باشد دارد. امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و مهندسی جهانی و حرکت انسان از گذشته و مواد صنعتی که روزبه روز آسیب هایی را به بشر و این کره  خاکی وارد می کند به سمت ایده های نو که خطرات کم تری نسبتا دارد یا اصلا خطری ندارد میرویم.

 

با نگاهی به اخیر متوجه این روند میشویم. در صنعت خودرو سازی نیز همینطور می باشد ، به عنوان مثال موتور های تمام برقی یا هیبرید جایگزین موتور های بزرگ و حتی موتور های کم مصرف توربو شارژ شدند. در زمینه ی املاک و خانه نیز به همین سو در حال حرکت است.

 

در گذشته از سنگ و گل برای ساخت خانه های خود استفاده می نمودند . پس از آن به ندرت به اینجا رسید که از بتن و فلز و یونولیت استفاده می شود. در اینجا قصد داریم با نسل جدید خانه ها با شما سخن بگوییم که امروزه کشور های جهان اول و پیشرفته در اروپا از این موضوع مستثنا نیستند و به شدت استقال نموده اند زیرا دوستدار محیط زیست است و ویژگی های مثبت دیگری چون هزینه و آسانی اجرا و …  را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های مثبت نیز می توان به تنوع در طرح و رنگ ویلا های چوبی نیز است.

خرید خانه چوبی

این نوع خانه ها نسبت به خانه های قدیمی بتنی و فلزی قیمت بسیار مناسب تری دارند. این نوع خانه های چوبی پیش ساخته در کارخانجات آوید چوب  بصورت اصطلاحا پیش ساخته طراحی و ساخته می شود و به محل قرارگیری ویلا منتقل می گردد.

 

ویلا های چوبی ساخته شده توسط آوید چوب کاملا عایق بندی شده است و از ورق ها و پوشال های مخصوص صداگیری و هواگیری و همینطوری ضد آب استفاده می شود. سازه ی اصلی خانه های چوبی ال اس اف می باشد که بسیار سبک ولی مستحکم است. از هر لحاظ یک خانه ی چوبی را بررسی کنیم به نتایج مثبت میرسیم که تا چه اندازه مناسب تر می تواند باشد. در اینجا چند نمونه اشاره می کنیم.

 

مثلا اولین نکته ی مثبتی که مورد توجه قرار میگیرد وزن سبک  سازه ی خانه چوبی پیش ساخته است که به خودی خود ویژگی مثبت و حائز اهمیتی می باشد. هزینه ی ساخت و نگهداری مورد بعدی است که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند که چطور با  این همه ویژگی مثبت نسبت به سازه های قدیمی باز هم قیمت مناسب تری دارند.

 

مورد سوم مقاومت چوب ویلا چوبی است که با تغییرات و روندی که آوید چوب روی آن ها پیاده سازی می کند مقاوم در برابر نم و رطوبت و موریانه و پوسیدگی و … می شود. مورد بعدی که ممکن است سوالش برای همه پیش بیاید این است که آیا می توان این سازه های عظیم چوبی را جابجا نمود؟؟؟

 

بله می شود ولی با شرایط کاملا خاص که البته قطعا هزینه ی بیشتری در پی خواهد داشت. مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با مواد خاصی که سطح چوب را پوشش می دهد. سهولت در نصب قطعات یا همان نصبیاتی چون کابینت و شیرآلات و … . همچنین سازگاری با انواع آب و هوا و شرایط جوی گوناگون و خروجی نهایی مثبت و عملکرد عالی در هوای گرم وخشک و مرطوب و سرد.

 

ویلای چوبی با توجه به تجربه ای که سازندگان خانه به آن پی برده اند عمر مفید و بالاتری نسبت به سازه های قدیمی بتنی دارند . یکی دیگر از ویژگی های خانه چوبی که در کشور عزیزمان بسیار به آن اهمیت داده می شود امنیت ویلاهای چوبی دربرابر زلزله تا بیش از 8 ریشتر است. بعضی براین باورند که این سازه ها فقط محدود به فلت یا یک طبقه می باشد ولی این امر کاملا اشتباه است.

 

ویلا چوبی های ساخته شده دارای بیشترین استحکام و تحمل وزن و فشار اند که با این نوع سازه های پیش ساخته می توان ساختمان هایی تا طبقه را احداث نمود. تا اینجای کار سخن از مزایا و ویژگی های مثبت بود اما معایب این سازه ها چیست؟؟؟

خرید خانه چوبی

اولین ایرادی که می توان بر این ایده ی نوین ساخت و سازی گذاشت این است که محدودیت طبقاتی دارد و بیش از 3 طبقه نمی توان اجرا نمود که البته این موضوع بدلیل مسائل امنیتی چون زلزله و سیل و … می باشد و در غیر این صورت محدودیت  دیگری نمی تواند داشته باشد. فروش خانه ی چوبی بدلیل مشکلاتی که در جابجایی وجود دارد کمی مشکل است. تعیین قیمت ویلاهای چوبی استفاده شده را می توانید از متخصصین این حوزه استعلام بگیرید.

 

متخصص ها در این زمینه به ریز ترین موارد توجه دارند. به عنوان مثال لب پر شدن قسمتی از درب ورودی هم می تواند تاثیر گذار باشد. پیشنهاد ما به شما این است که برای ساخت خانه چوبی با هر طرح و نقشه دلخواه خودتان یا طرح های اروپایی به متخصصین این حوزه کاری بسپارید و امری ساده و پیش پا افتاده در نظر نگیرید زیرا امری کاملا تخصصی می باشد و در صورت اشتباه می تواند غیر قابل بازگشت باشد. شرکت های بزرگ این حوزه مانند آوید چوب ضمانت نامه ی چندین ساله به مشتریان خود می دهد که به این معناست که از پروژه ای که انجام می دهد اطمینان کامل دارد.

 

همچنین علاوه بر اینکه خانه پیش ساخته ضمانت دارد و به صورت تکمیل یا اصطلاحا کلید تحویل است ؛ هدیه ای نیز برای شما در نظر دارد که با مراجعه به سایت رسمی آوید چوب می توانید تا مدتی محدود از آن بهره ببرید و آلاچیق رایگان یا محوطه سازی رایگان یا مبلمان اختصاصی هدیه بگیرید.

 

پیشنهاد می کنم این فرصت بی نظیر را از دست ندهید. برخی زیبایی ها هستند که مختص خانه های چوبی پیش ساخته هستند و در هیچ خانه و ویلای دیگری همچین زیبایی هایی دیده نمی شود مثل پنجره های چوبی دایره ای که زیبایی منحصر به فردی را به خانه می بخشد.

 

جدیدترین مطالب سایت