خرید لوازم بسته ­بندی از سامانه فروش زودپک

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید لوازم بسته ­بندی از سامانه فروش زودپک

بسته ­بندی محصولات متنوع برای نگهداری، انتقال و توزیع، فروش و… یکی از ضروریات جامعه می‌­باشد که ما شاهد آن هستیم. باید گفت بسته­ بندی یک صنعت مهم در همه کشورها محسوب می­‌شود و کسانی که به این حرفه مشغول هستند باید علم لازم را داشته باشند و آن‌ها را با در نظر گرفتن فرهنگ کشور، شرایط آب و هوایی، توان محافظت پاکت، کارتن یا جعبه از کالای مورد نظر، نوع و جنس بسته ­بندی، نیاز و خواسته بازار، هزینه بسته ­بندی و موارد دیگر بسازند. یکی از کاربردهای بسته­ بندی که می‌­توان به آن اشاره کرد ارسال بسته از طریق پست است که به آدرس‌های مختلف فرستاده می­‌شوند و این کار با بسته ­بندی­‌های مختلف صورت می­‌پذیرد. ما برای ارسال برخی مرسولات نیاز به پاکت کاغذی دربسته داریم که کیفیت و کاربرد آن با پاکت‌های کاغذی معمولی فرق دارد. تولید پاکت پستی حبابدار، کاربرد آن و همین طور بهترین مرکزی که این گونه محصولات را ارائه می­‌دهد موضوعی است که در این مقاله به آن می­‌پردازیم.

 

تولید پاکت پستی حبابدار

انواع مختلفی از پاکت­‌های پستی برای ارسال مرسولات خاص توسط شرکت­‌های سازنده تولید می­‌شوند مانند تولید پاکت پستی حبابدار، تولید پاکت پستی ساده، تولید پاکت پستی لمینت و… که  پاکت پستی حبابدار یکی از پرکاربردترین این محصولات است. از پاکت پستی حبابدار برای حمل و ارسال لوازم ظریف و حساسی مانند ساعت، زیورآلات، قطعات کامپیوتری، CD و… استفاده می­‌کنند. این نوع پاکت بدلیل وجود لایه حبابدار از محتویات داخل پاکت در برابر ضربه محافظت می‌­کند که در شش سایز مختلف توسط شرکت‌­های مختلف تولید پاکت پستی حبابدار صورت می­‌پذیرد. یکی از این شرکت‌­های تولید کننده، شرکت زودپک در تهران می‌­باشد. زودپک در زمینه تولید پاکت پستی حبابدار، تولید کارتن سازی پستی، گونی، سلفون و… فعالیت می­‌کند و چون خود تولید کننده و عرضه کننده این دسته از محصولات می‌­باشند آن‌ها را با قیمت­‌های مقرون ب­صرفه برای فروش در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌­دهند.

 

همان طور که گفتیم تولید پاکت پستی حبابدار در ابعاد و اندازه­‌های مختلف انجام می­‌شود که کاربرد آن‌ها با توجه به همین ابعاد تعیین می‌­شود. پاکت حبابدارA3 آدرس‌­دار با طول و عرض مفید 460 و300 میلی­متر برای ارسال محصولات شکستنی، برقی، اسناد و مدارک شخصی و اداری کاربرد دارد. جنس کاغذ این محصول کاغذ تحریر80 گرمی می­‌باشد که در بسته ­بندی 25 عددی توسط شرکت عرضه می­‌شود اما قیمت این پاکت به صورت دانه‌­ای در سایت درج شده تا قیمت هر واحد کالا مشخص باشد.

 

همچنین بر روی این قیمت­‌ها تخفیف چند درصدی در نظر گرفته شده است. پاکت پستی حبابدار A4 آدرس‌­دار از جنس کاغذ تحریر 80 گرمی و با ضخامت و کیفیت مرغوب در بسته­ بندی 50عددی عرضه می­‌شود که دارنده‌­ی درب چسب‌­دار بسته ­بندی، لایه نایلون حباب­دار پرس شده در لایه داخلی می‌­باشد که این لایه ضد ضربه و ضدرطوبت است و به مانند سایر پاکت‌های حبابدار در آموزشگاه‌­ها، ادارات و… کاربرد دارد.

 

پاکت پستی حبابدار a5

از مهمترین دلایل افزایش تولید پاکت پستی حبابدار، حفاظت و حمل ایمن­‌تر محصولات قرار گرفته در پاکت حبابدار می‌­باشد. همچنین وزن این نوع پاکت­‌ها از سایر پاکت‌­هایی که نقش محافظتی دارند کمتر است زیرا درون آن از نایلون حبابدار درست شده است. پاکت پستی حبابدار A5 آدرس‌­دار یکی دیگر از محصولاتی است که توسط شرکت زودپک در بسته ­بندی 50 عددی با دارا بودن دو لایه محافظ حباب­دار به فروش می­‌رسد. این محصول در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم بوده و محصول را در برابر خط و خش محافظت می­‌کند. ابعاد این پاکت 175 در 250 میلی­متر و برای ارسال محصولات مختلفی از جمله عینک، ساعت، شال و روسری و… مناسب می‌­باشد. ناگفته نماند که در چاپ و تولید پاکت پستی حبابدار باید استانداردهای لازم چاپ برای این نوع پاکت­‌ها رعایت گردد در غیر این صورت اداره پست آن‌ها را تحویل نمی­‌گیرد.

خرید لوازم بسته ­بندی از سامانه فروش زودپک

خرید گونی پلاستیکی در کیفیت مناسب

خرید گونی توسط مشاغل و افراد مختلف انجام می­‌شود. از کیسه گونی برای بسته­ بندی و ارسال کالاهایی مانند برنج، حبوبات، مواد غذایی خشک، مواد صنعتی و… استفاده می‌­کنند. قیمت این محصول با توجه به متریال به کار رفته، شرکت سازنده، نوسانات قیمت و… متفاوت و متغیر می‌­باشد. در فروشگاه آنلاین زودپک علاوه بر عرضه و تولید محصولات کارتنی، تولید پاکت پستی حبابدار و دیگر محصولات بسته ­بندی، کیسه گونی در سه سایز و در جنس پلاستیکی نیز عرضه می‌­شود. این نوع گونی‌­ها یکی از رایج­‌ترین محصولات در این زمینه می‌­باشند که استفاده از آن برای نگهداری از محصولات مورد نظر، بدلیل هزینه کمتری که دارد مورد استقبال مصرف­‌کنندگان قرار گرفته است. همچنین این محصول در اندازه­‌های مختلف تولید می­‌شود و از قدیم نیز مرسوم بوده است. وزن سبک، انعطاف‌­پذیری و قیمت پایین از دیگر ویژگی‌­های گونی پلاستیکی ­باشد.

 

امروزه گونی‌­های پلاستیکی از دو نوع ماده صنعتی یعنی پلی­پروپلین و پلی­اتیلن تولید می­‌شوند که نوع پلی­پروپلین، منعطف­‌تر و مستحکم­‌تر می­‌باشد. همچنین در برابر هوای گرم و سرد مقاوم­‌تر، تولید آن راحت­‌تر و قیمت آن نیز مناسب­‌تر است. اگر قصد خرید گونی پلاستیکی از فروشگاه زودپک را داشته باشید شما می­‌توانید این محصول را در سایز 90 در100 سانتی­متری، 100 در 130 سانتی­متری و 110 در 160سانتی­متری به صورت بسته­ بندی 10 تایی خریداری نمایید. قیمت این محصول نیز مانند سایر محصولات به صورت دانه‌­ای همراه با تخفیف درج شده و زمانی که این محصول را به سبد خرید خود اضافه می­‌کنید قیمت بسته 10 تایی همراه با هزینه ارسال برای شما نمایش داده خواهد شد و هیچ محدودیتی برای ثبت تعداد سفارشات وجود ندارد.

 

آنچه که باید درباره فروشگاه آنلاین زودپک بدانید!

خرید لوازم بسته ­بندی از سامانه فروش زودپک

تولید و فروش محصولات بسته ­بندی استاندارد و مرغوب از جمله تولید پاکت پستی حبابدار، پاکت لمینت مشکی، گونی، انواع چسب، سلفون و… تنها توسط شرکت­‌ها و مراکز معتبر تولید و عرضه می­‌شود که یکی از آن‌ها فروشگاه آنلاین زودپک می­‌باشد. همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم ارائه قیمت­‌های ارزان و شفاف، تولید و عرضه مسقیم، ثبت سفارشات در هر تیتراژی از جمله ویژگی­‌های این سایت پرفروش می­‌باشد. از دیگر مشخصات این سایت ارسال محصولات به تهران و سایر استان‌­ها است. چنانچه ساکن تهران باشید سفارش شما بعد از یک روز بدستتان خواهد رسید هر چند که در زمان سفارش تاریخ و زمان ارسال محصولات نمایش داده می­‌شود.

 

اما برای سایر شهرستان‌­ها ظرف مدت یک روز، سفارشات شما به به دست پست، تیباکس یا باربری می‌­رسد و شما می‌­توانید برای اطلاع از تاریخ و زمان دریافت از طریق کد رهگیری با شرکت مربوطه ارتباط برقرار کنید. جهت خرید یا مشاهده تمامی محصولات ارائه شده و کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانید به سایت https://zoodpack.com مراجعه کنید. تضمین کیفیت، پشتیبانی آنلاین و مشاوره از دیگر ویژگی­‌های این سایت معتبر می­‌باشد.

جدیدترین مطالب سایت