خرید ip ثابت برای ترید در صرافی بایننس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید ip ثابت برای ترید در صرافی بایننس

مطمئنا واژه یک شبه پولدار شدن را بارها شنیده‌اید! اما، آیا این مسئله شدنی است یا فقط یک رویابافیست؟؟

 

باید بگوییم از طریق سرمایه‌گذاری درست و هوشمندانه در ارزهای دیجیتال این امر شدنی است. به طور مثال اگر در مهر ماه سال 99 حدود 10 میلیون تومان دوج کوین در حساب خود داشتید، اکنون با رشد 120 برابری دوج کوین طی شش ماه گذشته حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بدست آورده بودید.

 

حال، سوال خیلی از افراد این است که چگونه و از کجا ارزهای دیجیتالی خریداری کنیم؟ به طور کلی، خرید رمزارز تنها از طریق صرافی‌های داخلی و خارجی امکان‌پذیر است. اما، با توجه به تحریم‌های مالی ایران از سوی ایالات متحده، تنها راه معامله در صرافی‌های خارجی نظیر بایننس، استفاده از vpn با ip ثابت است. از طرفی، امکان ترید در صرافی‌های داخلی نیز میسر است که البته وجود یک سری معایب موجب شده تا خیلی از تریدرها معامله در صرافی‌های خارجی را ترجیح دهند.

 

برخی از مهمترین معایب صرافی‌های داخلی 

هرچند صرافی‌های داخلی تاکنون عملکرد بدی از خود نشان نداه‌اند، اما وجود برخی محدودیت‌ها موجب نارضایتی تریدرها شده است:

احراز هویت چند مرحله‌ای: که بعضا به دلیل ترافیک بالای درخواست‌ها ممکن است چندین روز به طول بی‌انجامد.

سقف خرید محدود به دلیل قوانین و محدودیت‌های تراکنشی بانک‌ها

تاخیر زیاد در واریز وجوه به کیف پول کاربران

کارمزدهای بالا: در مواقعی صرافی‌ها قیمت‌های نجومی برای کارمزدهای خود تعیین می‌کنند

اختلاف زیاد بین قیمت دلاری ارز با قیمت ریالی آن: به طور مثال صرافی برای کسب سود و جلوگیری از ضرر خود، قیمت ریالی تتر و استیبل‌کوین‌ها را دستکاری می‌کنند

رسمی نبودن معاملات رمزارزی در ایران که همین موضوع امکان کلاهبرداری در صرافی‌ها را زیاد می‌کند

اخبار ضد و نقیض در خصوص قانونی بودن معاملات در صرافی‌های داخلی؛ که اخیرا نیز به دستور دادستانی کل کشور تمامی درگاه‌های پرداختی صرافی‌ها مسدود شده‌اند

و …

اکنون، با وجود چنین محدودیت‌هایی و همچنین تحریم ایرانیان در صرافی‌های بین‌المللی چگونه می‌توان بدون دردسر اقدام به خرید و فروش رمزارز نمود؟

 

دور زدن تحریم صرافی بایننس از طریق vpn با ip ثابت

شما با خرید vpn با ip ثابت برای بایننس خیلی راحت می‌توانید در صرافی بایننس بدون هیچ محدودیتی اقدام به خرید و فروش رمزارز کنید.

معمولا زمانی که افراد از فیلترشکن یا ip های رایگان استفاده می‌کنند، هزاران نفر دیگر نیز از همان ip در حال استفاده هستند؛ امری که سرعت اینترنت و ip را به شدت کاهش داده و در عمل قابلیت استفاده شدن برای ورود به حساب‌های صرافی‌های بین‌المللی نظیر بایننس و پی‌پل را از کاربر سلب می‌کند.

با توجه به این که ایران و برخی کشورها نظیر آمریکا در لیست کشورهای تحریم شده بایننس قرار دارند، ربات‌های این غول صرافی ارزدیجیتال به راحتی می‌توانند آی پی کاربران این کشورها را تشخیص داده و از ورود آنها جلوگیری کنند.

از طرفی، توسعه‌دهندگان صرافی بایننس با علم به این که ممکن است کاربران این کشورها با فیلترشکن و ip غیر از کشور خود وارد صرافی شوند، یک سری محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌هایی نیز اعمال کرده‌ اند؛ به طوری که ip کاربر در هر سری مراجعه به صرافی بایننس باید ثابت بماند، یعنی اگر ظهر امروز با ip فرانسه وارد صرافی شده باشید، برای بار بعدی نیز باید از همان ip استفاده کنید. در غیر این صورت، بایننس خیلی زود از نیت شوم شما باخبر شده و بلافاصله حساب شما را برای همیشه مسدود می‌کند.

بر همین اساس، با پیگیری‌های مداوم به این نتیجه رسیدیم که استفاده از ip ثابت برای ورود به صرافی بایننس می‌تواند ربات‌های این سایت را فریب دهد. بنابراین با خرید ip ثابت برای ترید لذت معامله در بزرگترین صرافی دیجیتالی جهان را از دست ندهید.

 

مزایای ترید در صرافی بایننس با استفاده از vps یا vpn اختصاصی

همانطور که گفتیم با خرید vpn به راحتی می‌توان در بایننس به معامله پرداخت. مهمترین مزایای ترید در صرافی بایننس به شرح زیر می‌باشد:

وجود آلت کوین‌های فراوان:

تنوع ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این صرافی نزد تریدرها است. این صرافی تقریبا تمامی 200 ارز برتز جهان به اضافه صدها آلتکوین دیگر را پشتیبانی می‌کند.

 

کارمزد اندک:

یکی دیگر از دلایل دیگری که بایننس طرفداران زیادی دارد، کارمزدهای ناچیز این صرافی است. البته، اخیرا با اوج گرفتن قیمت بایننس و سایر رمزارزها کارمزدها کمی گران شده‌اند که این مسئله هرگز ربطی به صرافی بایننس نداشته و یک امر طبیعی محسوب می‌شود. چراکه هنوز هم کارمزدهای تراکنش در صرافی بایننس تقریبا 0.1% از هر ترید است. در حقیقت اگر شما 1 واحد بیت کوین (BTC) با احتساب قیمت 53000 دلاری معامله کنید تنها 53 دلار از شما کسر می‌شود. 

 

امنیت:

امنیت همیشه حرف اول را در بازار سرمایه می‌زند. بایننس نیز این مقوله را به خوبی پوشش داده و با ایجاد احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) یک روش امنیتی بالا را برای حساب کاربری ایجاد کرده است؛ به طوری که قبل از هر بار ورود به حساب کاربری و معاملات ارزی یک کد ویژه به شماره تماس کاربران ارسال می‌کند.این صرافی برای حفظ حریم شخصی و حساب کاربران از استاندارد امنیتی CCSS استفاده می‌کند.

 

عرضه اولیه سکه (ICO) و حضور رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد

با توجه به این که دنیای ارزدیجیتال بدون اقتدار مرکزی بوده و هر کس می‌تواند پروژه خود را در بلاک چین به راحتی راه‌اندازی کند، این نگرانی بین کاربران وجود دارد که رمزارزهای موجود در صرافی کلاهبرداری باشند. به همین منظور بایننس در انتخاب و لیست کردن رمزارزها در صرافی خود به شدت سختگیرانه عمل کرده و تنها پروژه‌های قوی و حرفه‌ای را پشتیبانی می‌کند. همچنین رمزارزهای نوپا به محض اتمام عرضه اولیه سکه در بایننس لیست می‌شوند که این امر بر محبوبیت این صرافی نزد کاربران افزوده است.

 

حجم معاملات سرسام آور

حجم معاملات روزانه در بایننس حدود 37 میلیارد دلار است که این رقم بسیار خیره کننده است. مسئله‌ای که موجب افزایش نقدینگی در بازار شده و تریدرها برای خرید ارزهای نوپا با حجم معاملاتی کم با مشکل مواجه نمی‌شوند.

 

اپلیکیشن موبایلی

بایننس نیز همچون سایر صرافی‌های مطرح در دنیا از اپلیکیشن موبایلی خود رونمایی کرده است. لازم به ذکر است که برای استفاده از اپلیکیشن موبایلی بایننس نیز همچون سایت آن نیاز به ip ثابت است. بنابراین پیش از نصب اپلیکیشن حتما اقدام به خرید vpn برای بایننس کنید تا با مشکل بایکوت مواجه نشوید. تاکید می‌شود که حتما از vpn های ثابت برای ورود به بایننس استفاده کنید، در غیر این صورت حساب شما بلافاصله از سوی تیم بایننس بسته می‌شود.

 

آموزش استفاده از vps برای ورود به بایننس

VPS مخفف Virtual Private Server است که در زبان فارسی به سرور مجازی شناخته می‌شود. خرید vps در واقع این امکان را به شما می‌دهد تا بدون مهاجرت تنها با روشن کردن سرور مجازی خود هویت و موقعیت مکانی خود را تغییر دهید.

هنوز هیچ توسعه‌دهنده‌ای نتوانسته vps ها را شناسایی کند. این ترفند سال‌هاست که برای فریب سرورها صورت می‌گیرد و شاید تا سال‌ها نیز کسی نتواند جلوی این امر را بگیرد. بنابراین، باید بگوییم که با داشتن سرور مجازی دیگر دغدغه‌ای از بابت فیلتر شدن توسط صرافی بایننس وجود ندارد.

اکنون vps خود را نصب و روشن کنید تا وارد دنیای کریپتو شوید. قبل از هر چیز باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا قربانی هکرها نشوید. هزاران هکر در حال رصد کردن سایت بایننس هستند و خیلی از آنها سایت‌های قلابی تحت عنوان بایننس طراحی کرده‌اند که می‌تواند شما را به اشتباه بیاندازد. بنابراین سایت اصلی بایننس را بوکمارک کنید و هربار به آدرس آن دقت کنید.

 

ورود به سایت بایننس

توصیه می‌شود پیش از ورود حتما اپلیکیشن google verification را از استور دانلود و نصب نمایید. چراکه در هنگام ثبت نام برای ارتقای امنیت حساب کاربری از شما کد دو مرحله‌ای گوگل درخواست خواهد شد.

برای ورود به سایت بایننس روی این لینک کلیک  کنید. پس از ورود روی گزینهRegister  کلیک کرده تا اکانت خود را بسازید. پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور شما وارد فاز بعدی ثبت نام می‌شوید.

سپس ایمیلی حاوی کد شش رقمی از طرف بایننس برای شما ارسال می‌شود که برای اثبات مالکیت ایمیل شماست. (اگر ایمیلی از سوی بایننس در پوشه دریافت شما نبود احتمالا در قسمت spam باید دنبال آن بگردید)

کد شش رقمی را باید در سایت بایننس در قسمت Account verification قرار دهید.

پس از وارد کردن صحیح کد به صفحه خوش‌آمدگویی بایننس هدایت می‌شوید که در این لحظه باید روی گزینه داشبورد (Dashboard) کلیک کنید.

پس از چند ثانیه، پاپ‌آپ برای شما نمایان می‌شود که حتما روی گزینه google verification کلیک کنید. حال باید کد دو مرحله‌ای حساب خود را فعال نمایید. همانطور که در بالا اشاره کردیم باید اپلیکیشن google verification را از استور دانلود نمایید تا بتوانید ادامه ثبت نام را انجام دهید.

در مرحله بعدی شما باید کد QR را در اپلیکیشن Google Authenticator اسکن کرده و یا کد 16 رقمی که در صفحه مشاهده می‌کنید را در این اپلیکشن وارد کنید.

پس از آن که کد 16 رقمی را در اپلیکیشن Google Authenticator بارگزاری کردید، کد 6 رقمی که تنها 30 ثانیه اعتبار دارد تولید می‌شود. نگران نباشید، اگر فرصت نکردید کد را وارد بایننس کنید، مجددا برای شما کد جدید ایجاد می‌شود. (توجه کنید ، حتما کد 16 رقمی را در جایی یادداشت کنید ، در آینده اگر اپلیکیشن اتنتیکیتور از روی گوشی شما حذف شود میتوانید با این کد آن را بازیابی کنید)

در مرحله آخر روی گزینه send code کلیک کنید تا یک کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال شود. این کد نیز تنها 1 دقیقه اعتبار داشته و باید به همراه کد Google Authenticator وارد بایننس شود.

تبریک! حساب کاربری شما با موفقیت تکمیل شد.

 

آشنایی با شبکه هوشمند بایننس Smartchain

اکنون که در بایننس ثبت نام کردید، خیلی راحت می‌توانید رمزارزهای دلخواه خود را خریداری کنید که پیشنهاد ما به شما خرید BNB و ورود به دنیای دیفای است. دیفای تقریبا در پاییز سال 2020 میلادی به اوج محبوبیت خود رسید؛ جایی که بسیاری از پروژه‌ها با ارائه سودهای شگفت‌انگیز فصل جدید در دنیای رمزارزها آغاز کردند.

اسمارت چین بایننس به این دلیل محبوب است که کارمزدهای آن بسیار اندک بوده و پروژه‌های زیادی روی شبکه آن راه‌اندازی شده و می‌شوند. پانکیک‌سواپ (Pancakeswap) شاخص‌ترین پروژه دیفای اسمارت‌چین است که قیمت آ« ظرف 4 ماه از راه‌اندازی خود حدود 80 برابر شده است.

خوشبختانه شبکه اسمارت چین بایننس نیازی به فیلترشکن نداشته و برای عموم در دسترس است. تنها کاری که باید انجام دهید نصب کیف پول تراست و تبدیل BNB bep2 به BNB bep20 است. سپس باید وارد قسمت dapps شوید و یکی از پروژه‌های دیفای را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که به هر پروژه‌ای اعتماد نکنید. پروژه‌های دیفای همانقدر که می‌توانند سودده باشند، به همان میزان نیز می‌توانند کلاهبرداری از آب در بیایند. پروژه‌های زیادی متاسفانه تاکنون اسکم شده‌اند که به همین دلیل بایننس نیز تاکید کرده حتما پیش از سرمایه‌گذاری درباره آنها تحقیق کنید.

 

وام گرفتن در شبکه هوشمند بایننس

یکی دیگر از مزایای منحصربفرد شبکه هوشمند بایننس امکان دریافت وام با ارائه وثیقه است. وثیقه‌ها درواقع همان رمزارزهایی هستند که شما باید در قبال برداشت وام در پروژه مورد نظر صرف کنید. برای مثال پروژه ونوس (Venus)  یکی از معتبرترین پروژه‌های وام‌دهی است که تاکنون سودهای کلانی به تریدرها داده است.

البته، وام گرفتن در دیفای قوانینی دارد که حتما باید آن را مطالعه کنید در غیر این صورت وثیقه شما توسط شرکت لیکوئید یا نقد می‌شود.

 

سخن پایانی

دنیای ارز دیجیتال به قدری جذاب است که حتی برای لحظه‌ای نباید فرصت سرمایه گذاری در آن را از دست داد. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیاز به دانش فنی بالایی دارد که هر کسی نباید به آن ورود کند. همانطور که مشاهده کردید صرافی‌های بین المللی کاربران ایرانی را به دلیل تحریم ها مسدود کرده‌اند که خیلی راحت با خرید ip ثابت می‌توان آنها را دور زد. توصیه می‌شود پیش از خرید ip ثابت برای ورود به بایننس حتما با کارشناسان و افراد باتجربه مشورت کنی. در صورتی که vps های شما تقلبی باشند، بلافاصله ip شما لو رفته و فرایند بلاک شدن شما توسط بایننس کاید می خورد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و مشکل شما را برای ورود به صرافی بایننس برطرف کرده باشد.

جدیدترین مطالب سایت