خفن ترین پروژه های افترافکت را بشناسید!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خفن ترین پروژه های افترافکت را بشناسید!

آدوبی افترافکت نرم افزاری برای ایجاد جلوه های بصری دیجیتال و موشن گرافیک بوده که این نرم افزار توسط شرکت آدوبی سیستم توسعه یافته است. از افترافکت می توان در فیلم سازی، انیمیشن، کروماکی، اصلاح حرکت، ترکیب عناصر بصری و… استفاده کرد. همچنین این نرم افزار را می توان به عنوان یک واسطه برای تبدیل کدها و به عنوان ویرایشگر غیر خطی و ویرایشگر صوتی مورد استفاده قرار داد.

 

افتر افکت توانسته نسبت به پویانمایی و تلویزیون، نگرش ها را کاملا تغییر دهد و به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای پویانمایی و ایجاد جلوه های ویژه سینمایی در جهان تبدیل گردد. این نرم افزار با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، پریمیر و آدوبی آودیشن کاملا هماهنگ است.

 

تاریخچه افترافکت

شرکت آمریکایی CoSA در سال 1993 اولین نسخه این نرم افزار را ارائه کرد و نسخه دوم آن نیز، در سال 1994 توسط همین شرکت روانه بازار گردید. پس از آن این نرم افزار توسط شرکت آدوبی خریداری شد و از آن پس نسخه های جدید افتر افکت، توسط آدوبی سیستم توسعه داده شده و به بازار عرضه گردید.

 

پروژه افترافکت چیست؟

پروژه افترافکت به فایلی گفته می شود که کامپوزیشن ها و رفرنس های فایل های منبع استفاده شده در آیتم های متحرک پروژه، در آن ذخیره می گردند. کامپوزیشن ها در واقع به مجموعه ای از لایه ها گفته می شود. در بیشتر این لایه ها از آیتم های متحرکی مانند فیلم و تصاویر استفاده می شود و برخی دیگر از آنها مانند لایه های شکل و لایه های متن، شامل گرافیک هایی هستند که توسط افترافکت ایجاد می گردند. یک فایل پروژه دارای پسوند .aep یا .aepx است. فایل پروژه با پسوند .aep در واقع یک فایل پروژه باینری است. در حالیکه فایل پروژه با پسوند .aepx، فایل پروژه XML مبتنی بر متن می باشد.

 

آشنایی با خفن ترین پروژه های افترافکت

آیا دوست دارید کسب و کارتان را گسترش دهید؟ و یا شاید بخواهید محصولات جدید خود را به نمایش بگذارید؟ ممکن است به فکر ایجاد یک تبلیغ ویدئویی باشید؟ بهترین راه برای انجام این کار استفاده از پروژه های آدوبی افترافکت است.

با افترافکت می توانید هر چیزی که دوست دارید را ایجاد کنید! ایجاد عنوان و مقدمه یک فیلم سینمایی، جدا کردن یک شی از یک کلیپ، خلق باران یا آتش سوزی، طراحی یک لوگو یا کاراکتر متحرک و حتی طراحی و حرکت در یک فضای سه بعدی و بسیاری دیگر از کارها را تنها با استفاده از این نرم افزار فوق العاده می توانید انجام دهید. در ادامه چند نمونه از برترین پروژه های افترافکت را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پروژه افترافکت حروف الفبای بادکنکی

این پروژه شامل مجموعه ای با کیفیت از حروف، اعداد و نمادها به شکل بادکنک است. این دسته از گرافیک ها همیشه به روز خواهند بود. شما می توانید به راحتی هر متن دلخواهی را با استفاده از آنها بنویسید، رنگ حروف را تغییر دهید و همچنین به صورت انیمیشن آنها را نمایش دهید.

خفن ترین پروژه های افترافکت را بشناسید!

پروژه افترافکت لوگو با ماشین مسابقه ای

از این پروژه می توان برای نمایش لوگو شرکت و یا ابتدا و انتهای ویدئو استفاده کرد. در این پروژه شاهد یک ماشین مسابقه ای هستیم که چرخ های آن برای رونمایی از لوگوی شرکت شما آماده مسابقه دادن است. همچنین می توانید از این پروژه جذاب برای ساخت فیلم های خود نیز استفاده نمایید.

 

پروژه افترافکت نمایش عکس با قاب عکس

با استفاده از این پروژه می توانید عکس های خود را به صورت قاب شده درون قاب عکس مشاهده کنید که به صورت اسلایدشو حرکت می کنند. مطمئنا مشاهده عکس ها در این قالب زیبا می تواند بسیار برای شما خاطره انگیز باشد. از این پروژه می توانید برای نمایش عکس های خانوادگی، کودکان، سفر، تولد، عروسی و… استفاده نمایید. همچنین امکان اضافه کردن و ویرایش متن نیز در آن وجود دارد.

خفن ترین پروژه های افترافکت را بشناسید!

پروژه افترافکت اسلایدشو تصاویر تاشو

این پروژه بسیار ظریف و زیبا می تواند عکس ها را به صورت متحرک و با افکت تا شدن نشان دهد. استفاده از آن برای تیزر ابتدای فیلم های شما بسیار مناسب است. حتی می توانید رنگ ها و سرعت حرکت عکس ها را در آن تغییر دهید.

 

پروژه افترافکت استوری اینستاگرام غذا

در این پروژه شاهد یک قالب ویدئویی بسیار جذاب هستیم که با استفاده از آن می توانید استوری هایی غذایی بسیار زیبایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمایید. امکان تغییر رنگ و نور غذا و همچنین اضافه کردن متن دلخواه نیز در آن وجود دارد. این پروژه شامل 10 قالب استوری اینستاگرام مختلف است که همه آنها متحرک هستند. استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد. 

 

پروژه افترافکت تایم لاین تاریخ

با استفاده از این پروژه می توانیم زمان یا تاریخ مهمی را برجسته تر نشان دهیم. این پروژه در واقع یک قالب ویدئویی است که می توان از آن برای شرح وقایع تاریخی استفاده کرد و آن را در شبکه های اجتماعی، وبسایت، تریلر فیلم و… مورد استفاده قرار داد.

جدیدترین مطالب سایت