خواننده ای محبوب که با پشتکار و استعداد موفق شد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خواننده ای محبوب که با پشتکار و استعداد موفق شد

محسن لرستانی متولد 1358 در کرمانشاه، خواننده است. این خواننده چهره محبوب هنری در بین مردمان کرد و لر که بیشتر در عروسی ها می خواند و گهگاهی در مناسب های فرهنگی و خاص نیز حضور چشم گیری دارد.

 

تولد محسن لرستانی

محسن لرستانی عزیز در محله باغ ابریشم کرمانشاه بدنیا آمده است. گفتنی است که موسیقی محلی و رقص از شاخصه های مردم کردستان است که باعث شد از همان دوران نوجوانی به فکر خوانندگی بیفتد.

 

تا مدت ها در مجالسات مختلف برنامه اجرا می کرد اما در نهایت در سال 1386 در 28 سالگی دو آهنگ زندان و غربت را منتشر کرد که فوق العاده مورد توجه قرار گرفت. بسیاری بر این باورند که سبک اهنگ محسن لرستانی شیوه ای منحصر به فرد است و همین باعث محبوبیت ایشان شده است.

 

موفقیت با کمک برادر

 محسن در این سالها با حمایت برادر بزرگترش رضا که او نیز سالها در کرمانشاه خوانندگی می کرد پا به این عرصه گذاشت. کم کم با انتشار آهنگ چون بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا به یک خواننده صاحب نام در کرمانشاه و منطقه تبدیل شد.

 

تغییر نام خانوادگی محسن لرستانی

 نام اصلی این خواننده محسن پورمست می باشد که بنا به دلایلی گفته نشده فامیلی خود را تغییر داده است و حالا با نام لرستانی مشهور می باشد.

خواننده ای محبوب که با پشتکار و استعداد موفق شد

ازدواج لرستانی

محسن لرستانی که قدم در 41 سالگی گذاشته است، هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

ویدیو کلیپ و مجوز

 آقای لرستانی در ساخت و انتشار ویدیو کلیپ نیز فعالیت داشته است اما با این حال می تواند در ایران در مراسمات مختلف فرهنگی و هنری برنامه داشته باشد. اهنگ های محسن لرستانی در نوع خود جالب توجه می باشد.

 

از نوحه تا مدیحه سرایی

محسن لرستانی خواننده محبوب کشورمان علاوه در خوانندگی در عروسی ها به زبان کردی و لری در ایام محرم نیز بعنوان مداح حضور دارد و در دسته جات مدیحه سرایی می کند.

امیدواریم شاهد موفقیت روزافزون این خواننده کشورمان باشیم.

جدیدترین مطالب سایت