خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

خودکار فلزی تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین خودکارهای تبلیغاتی موجود در بازار است که جز بهترین گزینه های تبلیغات پربازده بوده است.

 

خودکار فلزی تبلیغاتی؛ گزینه ای طلایی برای آنان که به دنبال یک هدیه تبلیغاتی کاربردی هستند! 

از شما تا ماندگاری راهی نیست! 

خودتان را در جامه مشتری یک کسب و کار تصور کنید. دوست دارید یک خودکار فلزی تبلیغاتی از جانب صاحبان این کسب و کار هدیه بگیرید یا وسیله ای که هیچ گاه به کارتان نخواهد آمد؟ می دانید خودکار تبلیغاتی چگونه خودکاری است؟ چقدر با هدایای تبلیغاتی و اهداف اهدای آن ها از سوی شرکت های کوچک و بزرگ آشنایی دارید؟کم؟ زیاد؟ شاید هم اصلا! اگر با هدایای تبلیغاتی آشنایی چندانی ندارید، اما مشتاق شناخت آن ها هستید، این جا بهشت شما است. پس تا پایان همراهمان باشید.

 

هدایای تبلیغاتی؛ راوی داستان برند و پیام مهر شما

شاید عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که هدیه تبلیغاتی بیش از این که به کار شما بیاید، کار اهدا کننده را راه می اندازد! صاحبان کسب و کارهای مختلف به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از روش های تبلیغاتی، خوشایند مشتریان واقع نمی شوند. نمی توان منکر این موضوع شد که بسیاری از ما به محض دریافت یک بروشور آن را مچاله کرده و روانه نزدیک ترین سطل زباله می کنیم! کارت های ویزیت هم چنین سرنوشتی دارند. آیا تا به حال پیش آمده یک کارت ویزیت را روزها و حتی ماه ها نگه دارید و با هر بار دیدن آن اهدا کننده را به یاد بیاورید؟! به احتمال قریب به یقین خیر

 

این یک حقیقت تلخ است که بسیاری از روش های تبلیغاتی که هنوز هم از رونق نیفتاده اند، از سوی مشتریان محکوم به شکست هستند. خوشبختانه هدایای تبلیغاتی از این قاعده مستثنی می باشند.
آیا شما کسی را سراغ دارید که دوست نداشته باشد مورد لطف اطرافیانش قرار بگیرد؟!

 

آیا تا به حال کسی را دیده اید که از هدیه گرفتن آه و ناله کند؟! حالا فکرش را بکنید که هدیه دریافتی بسیار هم زیبا و کاربردی باشد. به همین دلیل است که می گوییم هدایای تبلیغاتی از آن قاعده مستثنی هستند.هدایای تبلیغاتی که مورد استقبال بی نظیری از سوی صاحبان برندها از گذشته تا به امروز واقع شده اند، یکی از عالی ترین و پر بازده ترین پروموشن ها و برنامه های تبلیغاتی محسوب می شوند. 

 

می دانید چرا؟

چون احتمال جلب نظر مشتری در این روش بسیار بیشتر از چیزی است که تصورش را می کنید. در واقع در این روش شما به عنوان صاحب یک بیزینس هدیه ای را با هدف معرفی برند خود، پیشکش مشتریانتان می کنید. آنان نیز از دریافت این هدیه به ذوق آمده و آن را به دفعات مکرر مورد استفاده قرار می دهند. بدون شک مشتری با هر بار دیدن هدیه و استفاده از آن شما و کسب و کارتان را به یاد آورده و حس رضایت وجودش را فرا می گیرد. این بدان معنا است که هدیه تبلیغاتی رسالت خود را به درستی انجام داده و برند شما را در ذهن مشتری ماندگار کرده است.

خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

یک انتخاب درست تمام ماجرا است

اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان لطف بزرگی است که شما در حق تجارت خود می کنید. بیایید با انتخاب یک هدیه مناسب این لطف را به حد کمال برسانید. حقیقت این است که هر کالایی قادر به انجام رسالت تبلیغ نیست. پس از هر هدیه ای انتظار نداشته باشید که برایتان سنگ تمام بگذارد. پس لطفا فکر خرید محصولات بی کیفیت و نه چندان کاربردی را از سرتان بیرون کرده و پولتان را دور نریزید.

 

قبل از خرید هدایای تبلیغاتی از خودتان بپرسید که هدف از این کار چیست؟! سپس خیلی محکم و قاطعانه جواب بدهید معرفی خدمات و محصولات و ماندگاری آن ها در ذهن مشتری. خُب چه چیزی باعث می شود با خودتان فکر کنید که یک کالای بی کیفیت و نه چندان کاربردی می تواند شما را به هدفتان برساند؟! اصلا چه تضمینی وجود دارد که مشتری وسیله ای را که به کارش نمی آید، مدت ها نزد خودش نگه دارد، تازه با هر بار دیدن آن ذوق هم بکند و شما را به خاطر بیاورد؟! توجه داشته باشید که خرید یک هدیه تبلیغاتی مناسب و کاربردی، بخش مهمی از ماجرا نیست. بلکه تمام ماجرا است! اگر تمایل دارید تا به تمام اهداف بازاریابی خود برسید پس باید درست انتخاب کنید.

خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

خودکار تبلیغاتی؛ یک تبلیغ به یاد ماندنی

اگرچه هدایای تبلیغاتی متعدد و متنوعی وجود دارند که می توانند مسئولیت تبلیغ و بازاریابی برند شما را به دوش بِکِشَند، اما خودکار چیز دیگری است! به احتمال فراوان مشتریان شما از مدیران، کارمندان و نویسندگان گرفته تا دانش آموزان و دانشجویان، ساعات زیادی از وقت خود را به نوشتن می گذرانند. اگر دوست دارید مشتریان در حین نوشتن متن های کوتاه و بلند و فاکتورهای ریز و درشت به شما و برندتان فکر کنند، یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت به آن ها هدیه بدهید. 

 

خودکار تبلیغاتی چگونه خودکاری است؟

خودکار تبلیغاتی همان خودکار ساده ای است که به سلیقه شما سفارشی سازی می شود. یعنی شما با در نظر گرفتن سلایق و نیاز مشتریانتان مناسب ترین نوع خودکار مثلا خودکار فلزی تبلیغاتی یا خودکار مدیریتی تبلیغاتی را انتخاب نموده و نام و نشان برند و شعار کسب و کارتان را بر روی آن حک می کنید. بدین ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد. هم تجارت خودتان را معرفی کرده اید و هم به آن ها ثابت نموده اید که دوستشان دارید و برایشان احترام قائلید.

خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

خودکار فلزی تبلیغاتی؛ یک محصول به یاد ماندنی برای تجربه یک تبلیغ پر بازده

خودکار فلزی تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است. تعدد طرح و تنوع رنگ این اقلام، آن ها را به گزینه ای عالی برای یک تبلیغ پر بازده تبدیل نموده است. شک نداریم که بسیاری از افراد از دریافت یک خودکار فلزی تبلیغاتی ذوق زده خواهد شد. شاید بگویید چطور این قدر مطمئن و قاطع صحبت می کنید؟!

از گفته خود مطمئنیم؛ زیرا خودکار محبوب ترین کالای تبلیغاتی در میان برند ها و مشتریان است. 
اگر نگرانید که خرید این محصول هزینه های هنگفتی را به کسب و کارتان تحمیل کند، باید خدمتتان عرض کنیم که نگرانیتان بی مورد است. قیمت این دسته از هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب تر از چیزی است که فکرش را می کنید. 

 

خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

خودکار فلزی تبلیغاتی؛ برای بازاریابی بلند مدت

خودکار های تبلیغاتی موجود در سایت آراگیفت با بدنه ای از جنس آلومینیوم محصولی بادوام محسوب می گردند که وظیفه ی خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. اگر جوهر خودکار فلزی تبلیغاتی تان تمام شد، به راحتی مغزی خودکار را تعویض نموده و با خیال راحت مدت ها از آن استفاده کنید. به همین خاطر است که می گوییم این دسته از محصولات تبلیغاتی، نام و نشان برند شما را برای مدت زمانی طولانی در معرض دید مشتریان قرار می دهند. 

خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

آشنایی با انواع خودکار فلزی تبلیغاتی

جالب و در عین حال لازم است بدانید که جنس بدنه این دسته از خودکارهای تبلیغاتی از استیل است. البته استیل استفاده شده در ساختار بدنه این خودکارها را به چند دسته مختلف تقسیم بندی می کنند. پس اگر جایی شنیدید خودکار فلزی از جنس آلومینیوم، خودکار فلزی از جنس نقره استرلینگ، خودکار فلزی از جنس آبکاری نیکل، خودکار فلزی از جنس آبکاری طلا، خودکار فلزی از جنس طلا یا خودکار فلزی از جنس رودیوم آبکاری شده اصلا تعجب نکنید. منظور همان خودکار فلزی خودمان است.گفتنی است که دسته بندی خودکارهای فلزی تبلیغاتی تنها بر اساس استیل استفاده شده در ساخت بدنه آن ها صورت نمی پذیرد. یک دسته بندی رایج دیگر، دسته بندی این خودکارها بر اساس ساختار آن ها است.

 

خودکارهای فلزی تبلیغاتی را بر اساس ساختار به دو دسته خودکارهای فلزی فشاری و خودکارهای فلزی کمرپیچ تقسیم می کنند. توجه داشته باشید که هر یک از این خودکارها فارغ از نوع فلز استفاده شده در ساخت یا فشاری و کمرپیچ بودنشان از کارکردی متفاوت برخوردار بوده و هیچ یک از آن ها بر دیگری اولویت و برتری ندارد. پس با در نظر گرفتن بودجه خود و سلیقه مشتریانتان مناسب ترین خودکار فلزی تبلیغاتی را انتخاب نموده و خریداری کنید. اگر از نحوه چاپ نام و نشان برند بر روی بدنه خودکار فلزی تبلیغاتی می پرسید، باید خدمتتان عارض شویم که امکان چاپ لیزری و رنگی تبلیغات بر روی این خودکارها میسر می باشد. لازم به ذکر است که رنگ چاپ و لیزر بر روی این خودکارها با در نظر گرفتن رنگ بدنه آن ها انتخاب می شود. 

خودکار فلزی تبلیغاتی، گزینه طلایی برای هدیه تبلیغاتی پربازده

آراگیفت؛ ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی

اگر به دنبال مرکزی معتبر و مطمئن برای خرید هدایای تبلیغاتی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، آراگیفت را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید. تجربه خریدی ایده آل با آراگیفت.

جدیدترین مطالب سایت