داروخانه آنلاین | داروخانه اینترنتی | خرید اینترنتی دارو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
داروخانه آنلاین | داروخانه اینترنتی | خرید اینترنتی دارو

امروزه داروخانه های آنلاین نقش بسیار زیادی در زندگی مردم دارد به طوری که بسیاری از مردم ترجیح میدهند محصولات دارویی خود را از داروخانه آنلاین خرید کنند اما مشکل بسیاری از مردم این است که چگونه میتوان بهترین داروخانه آنلاین را پیدا کرد و چگونه میتوان به آن اعتماد کرد داورخانه های اینترنتی بسیار زیادی در سطح وب وجود دارد مخصوصا در شبکه های اجتماعی که محصولات خاص و حساسی مثل دارو های لاغری ، دارو های چاق کننده و .. را تبلیغ میکنند اما متاسفانه بیشتر از 80 درصد این داروخانه های اینترنتی فاقد مجوز هستند و در واقع اصلا داروخانه نیستند پس چطور میتوان داورخانه آنلاین معتبر را پیدا کرد ؟؟

 

1 – از پیج ها و کانال های اینستاگرام و تلگرام خرید نکنید .

حتی اگر این افراد مورد اعتماد باشند ریسک بسیار بالایی است که از یک کانال یا یک پیج خرید کنید زیرا پیگیری بسیار سخت است و اگر محصول تقلبی یا تاریخ گذشته یا هر مشکل دیگری داشته باشد ممکن است طرف مقابل پاسخ گو نباشد و شکایت و پی گیری نیز در این موارد بسیار سخت است

 

2 – از وب سایت خرید کنید .

سعی کنید داروخانه آنلاینی که پیدا میکنید سایت داشته باشد و شماره تلفن های پشتیبانی سایت علاوه بر شماره موبایل درارای خط ثابت نیز باشد .

 

3- مجوز های سایت را بررسی کنید

حتما داروخانه آنلاین مورد نظر باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو برای فروش اینترنتی را دارا باشد .

 

در ادامه داروخانه آنلاینی را معرفی میکنیم که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید .

داروخانه آنلاین | داروخانه اینترنتی | خرید اینترنتی دارو

داروخانه آنلاین دکتر صدیق دارای  مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو میباشد همچنین دارای نماد اعتماد 2 ستاره از سازمان صنعت ، معدن و تجارت است . سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته به صورت تلفنی و  آنلاین می باشد که میتوانید محصولات خود را پیگیری کنید .

 

داروخانه آنلاین دکتر صدیق دارای محصولاتی همچون محصولات بهداشتی آرایشی ، قرض های لاغری ، خرید کاندوم و خرید اسپری تاخیری و سایر محصولات است که میتوانید خودتان بررسی کنید.

جدیدترین مطالب سایت